Precies en PVDDquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GroenLinks zal vragen stellen.
Is dit weekend niet beschikbaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Meteen aan de (sim)bak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Veeg ik mijn reet me af, pretbedervers.quote:
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schietenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef pmponer het volgende:
Gewoon in het publiek een paar buksen uitdelen, is dat probleem met die vliegende ratten zo opgelost
Hele nacht mensen met luchtbuksen rond laten lopen, dan valt er niks meer te beschermen en kunnen de zure anti-Zandvoort-mensen opbokkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naast de zandhagedis moet ook de duif worden beschermd
nu de raceafstelling nog, want bandenslijtage gaat wel een dingetje zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Stukje Sonja Bakker dieet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerst je pup uithongeren voor 2 dagen en dan je filmpje voor youtube opnemen
Van Buren niet nee, maar er is er nog één. Daarom staat er ook collega sim rijder. Bedoelde dus de andere sim rijder.quote:
true, geen oplossing dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
Bakt er niks van.quote:
Wetende dat er ongetwijfeld van die ongelooflijke paupertokkies zitten die nu al niet meer in een rechte lijn kunnen lopen of 1+1 uit kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |