dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijdquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijd
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kansquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.
Volgende week gewoon kansloosquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kans
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
'Qualifying keeps very interesting' - Coronel
Uiteraard, maar Verstappen is de man op dit moment en laat zijn macht ook zien. Pats boem meteen een halve seconde eraf, en dan komen een paar daar nog aan en vragen ze zich af wat hij nog aan snelheid niet heeft laten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is meer dan dat.
Niet alleen dat Max superieur is want dat is hij.
Maar ook geluk. En hoe een team met een coureur omgaat.
Wat het doel is gesteld aan een coureur
Perez bijvoorbeeld is overduidelijk daar om RB de constructeurstitel te bezorgen. Niet om voor zichzelf races te winnen. En misschien is hem zelfs wel verteld: je -moet- finishen.
niet helemaal omdat het wat meer stop and go is hoef je geen compromis te sluiten qua downforce zoals in Spa voor die 2e sector maar Red Bull wel favorietquote:
ik mis alleen de BaCo nogquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
Stefaantje en Albers op een terrasje…..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |