Ja want die rook is idd het grootste probleem milieu technisch gezienquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Mij boeit het niets, het is leuk bij een evenement dat 1x per jaar is. Dus minder zeuren en meer juichenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Je ziet geen flikker meer, leuk man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Oostenrookquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.
Al die rook komt in het holletje van de zandhagedis.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Alles moet VERBOTEN!
Van de gay pareet naar de F1. Zo rolt extreemlinks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Allebeiquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ging Ricciardo nou door echt grind of nepgrind
Echtquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.
quote:
Erger dan bij menig voetbalwedstrijd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Welkom, overigens. Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap, alles een beetje anders dan normaal en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Die neus!quote:
Mee eens hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Na een einde van de race vind ik niet zo'n probleem, maar bij de start of tijdens is het wel irritant. Oo niet veilig voor de coureurs, want zien amper iets van de baan
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles maar woke noemen is ook wel de kanker van deze tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Ja, ze gaan voor Plan K dit weekend question.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
Iets genuanceerder in het leven staan scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
De achterkant, ze zijn bezig met de vloer, stofzuiger…..quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |