Al wel gespotquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is betere tassencontrole vandaag. Zie geen oranje rooktroep.
Heb je net gemistquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bewaren ze allemaal voor de finish morgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bewaren ze tot de kwali natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dikke kans wel.quote:
Altijd file als de zon schijntquote:
Leuk nummer.quote:
Duifzuiger.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft een zandzuiger in de pits
Ja want die rook is idd het grootste probleem milieu technisch gezienquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Mij boeit het niets, het is leuk bij een evenement dat 1x per jaar is. Dus minder zeuren en meer juichenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Je ziet geen flikker meer, leuk man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Oostenrookquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |