Q3 is nog niet geredenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat 't 'm niet worden vanmiddag
P2-P4quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Is ook gewoon een inschattingquote:
Mercedes flext gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:52 schreef StephanL het volgende:
Hoe stabiel die vloer is van Red Bull vergeleken met die van Mercedes
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Het is meer dan dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.quote:
Ik teken ervoor dat de rest van het seizoen drie teams mee kunnen strijden om pole en de overwinning. Leuker dan zo'n race als Spa.quote:
Eens. De strategie van Ferrari zal wel roet in het eten gooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |