Leuk gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker dat geluid harder zetten om dan net te doen alsof er een bak lawaai vanaf komt
quote:
ff de druk opvoerenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zei toch : De concurrentie bang maken
quote:
Even de Spa behandeling doenquote:
Mercedes rookie > GOATquote:
Moet kunnen.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:
Ja zijn vertrouwen moet hij testtenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Perez weer iets anders testen dat hij zo erachter ligt?
Geen slome tijd in ieder geval.quote:
Idemquote:
Pole gaat in de 1.10 zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:19 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens 1:08.885 - daar gaan ze niet aan kunnen komen met deze auto's, lijkt het.
Dat lijkt me dan juist niet zo handig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:19 schreef Nizno het volgende:
gewoon het hele jaar een beetje voer gooien dus
Bij een volgende rechtszaak zal dit ook wel gebruikt gaan wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GroenLinks zal vragen stellen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan juist niet zo handig.
Ze hebben door dat ergens anders een fuif isquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Duiven uit Amsterdam willen de race ook wel van dichtbij zien
Naast de zandhagedis moet ook de duif worden beschermdquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij een volgende rechtszaak zal dit ook wel gebruikt gaan worden
Precies en PVDDquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GroenLinks zal vragen stellen.
Is dit weekend niet beschikbaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Meteen aan de (sim)bak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Veeg ik mijn reet me af, pretbedervers.quote:
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schietenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef pmponer het volgende:
Gewoon in het publiek een paar buksen uitdelen, is dat probleem met die vliegende ratten zo opgelost
Hele nacht mensen met luchtbuksen rond laten lopen, dan valt er niks meer te beschermen en kunnen de zure anti-Zandvoort-mensen opbokkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naast de zandhagedis moet ook de duif worden beschermd
nu de raceafstelling nog, want bandenslijtage gaat wel een dingetje zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Stukje Sonja Bakker dieet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerst je pup uithongeren voor 2 dagen en dan je filmpje voor youtube opnemen
Van Buren niet nee, maar er is er nog één. Daarom staat er ook collega sim rijder. Bedoelde dus de andere sim rijder.quote:
true, geen oplossing dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
Bakt er niks van.quote:
Wetende dat er ongetwijfeld van die ongelooflijke paupertokkies zitten die nu al niet meer in een rechte lijn kunnen lopen of 1+1 uit kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
Al wel gespotquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is betere tassencontrole vandaag. Zie geen oranje rooktroep.
Heb je net gemistquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bewaren ze allemaal voor de finish morgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bewaren ze tot de kwali natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dikke kans wel.quote:
Altijd file als de zon schijntquote:
Leuk nummer.quote:
Duifzuiger.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft een zandzuiger in de pits
Ja want die rook is idd het grootste probleem milieu technisch gezienquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Mij boeit het niets, het is leuk bij een evenement dat 1x per jaar is. Dus minder zeuren en meer juichenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Je ziet geen flikker meer, leuk man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Oostenrookquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.
Al die rook komt in het holletje van de zandhagedis.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Alles moet VERBOTEN!
Van de gay pareet naar de F1. Zo rolt extreemlinks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Allebeiquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ging Ricciardo nou door echt grind of nepgrind
Echtquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.
quote:
Erger dan bij menig voetbalwedstrijd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Welkom, overigens. Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap, alles een beetje anders dan normaal en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Die neus!quote:
Mee eens hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Na een einde van de race vind ik niet zo'n probleem, maar bij de start of tijdens is het wel irritant. Oo niet veilig voor de coureurs, want zien amper iets van de baan
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles maar woke noemen is ook wel de kanker van deze tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Ja, ze gaan voor Plan K dit weekend question.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
Iets genuanceerder in het leven staan scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
De achterkant, ze zijn bezig met de vloer, stofzuiger…..quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
Pang?quote:
Schatje hoor.quote:
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
Zal ook wel lekker gezond zijn die rook.
Button in de BrawnGP.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
He jammerquote:
Hamilton?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
Dat kan idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.
Daar zat het al wel goed mee, gelooft nog in de titel las ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef -XOR- het volgende:
Wel goed voor het zelfvertrouwen van Perez dat hij er vandaag weer zo lekker dichtbij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |