Schatje hoor.quote:
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
Zal ook wel lekker gezond zijn die rook.
Button in de BrawnGP.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
He jammerquote:
Hamilton?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
Dat kan idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.
Daar zat het al wel goed mee, gelooft nog in de titel las ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef -XOR- het volgende:
Wel goed voor het zelfvertrouwen van Perez dat hij er vandaag weer zo lekker dichtbij zit.
Neuh, dat was gewoon een dominante auto. Dit is echt laten zien wie de sterkste is, Verstappen tegen de rest. Meteen stempel drukken en ontmoedigen, triomfantelijk meteen even in de eerste run in Spa. Dat soort dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |