Q3 is nog niet geredenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat 't 'm niet worden vanmiddag
P2-P4quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Is ook gewoon een inschattingquote:
Mercedes flext gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:52 schreef StephanL het volgende:
Hoe stabiel die vloer is van Red Bull vergeleken met die van Mercedes
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Het is meer dan dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.quote:
Ik teken ervoor dat de rest van het seizoen drie teams mee kunnen strijden om pole en de overwinning. Leuker dan zo'n race als Spa.quote:
Eens. De strategie van Ferrari zal wel roet in het eten gooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijdquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijd
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kansquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.
Volgende week gewoon kansloosquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kans
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
'Qualifying keeps very interesting' - Coronel
Uiteraard, maar Verstappen is de man op dit moment en laat zijn macht ook zien. Pats boem meteen een halve seconde eraf, en dan komen een paar daar nog aan en vragen ze zich af wat hij nog aan snelheid niet heeft laten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is meer dan dat.
Niet alleen dat Max superieur is want dat is hij.
Maar ook geluk. En hoe een team met een coureur omgaat.
Wat het doel is gesteld aan een coureur
Perez bijvoorbeeld is overduidelijk daar om RB de constructeurstitel te bezorgen. Niet om voor zichzelf races te winnen. En misschien is hem zelfs wel verteld: je -moet- finishen.
niet helemaal omdat het wat meer stop and go is hoef je geen compromis te sluiten qua downforce zoals in Spa voor die 2e sector maar Red Bull wel favorietquote:
ik mis alleen de BaCo nogquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
Stefaantje en Albers op een terrasje…..
Founders Lounge toch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:14 schreef DKUp het volgende:
Vaandels Lounge helemaal geweldig volgens een Le Mans-coureur, helemaal ophypen.
Voor dat soort mensen…..
Hij had lekker aan tafel moeten staan ipv deze onzinquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten ze Ho Pin de duinen ingaan om publiek te interviewen
Hij is de expert die het goed uit kan leggen. Dat past het beste bij hemquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren moest Albers het doenquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Founders Lounge, niet Vaandels Loungequote:Op zaterdag 3 september 2022 13:14 schreef DKUp het volgende:
Vaandels Lounge helemaal geweldig volgens een Le Mans-coureur, helemaal ophypen.
Voor dat soort mensen…..
Dit kan ECHT nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij had lekker aan tafel moeten staan ipv deze onzin
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Founders Lounge, niet Vaandels Lounge![]()
Ja ja ja jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Founders Lounge, niet Vaandels Lounge![]()
Coronel ligt onder auto’s en probeert een groot probleem bij Leclerc te veinzen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dit zou Coronel maar moeten doen ..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dit zou Coronel maar moeten doen ..
Dus een roulette systeemquote:
Boerenprotestquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Hebben ze nou omgekeerde Nederlandse vlaggen boven die tribune achter Ernest???
Klopt, iemand is daar ff aan de gang geweestquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Hebben ze nou omgekeerde Nederlandse vlaggen boven die tribune achter Ernest???
“Kan dit wel hebben!!!!”quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vergissen jullie je niet in de vlaggen van PON?
[ [url=https://amvsekofyo.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)eight=840]afbeelding[/url] ]
[..]
[ [url=https://amvsekofyo.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)eight=840]afbeelding[/url] ]
[..]
Wat mij betreft blijft dat zo, mooi via de achterdeur vertrekkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Nyck heeft meer uurtjes mediatraining dan F1-training achter de kiezen.
Mwah, er zijn grotere talenten, maar in een standaard F1-veld zou hij ook niet per se misstaan. Beetje als middenmoter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft dat zo, mooi via de achterdeur vertrekken
Eens maar ik vind het gewoon een balletje, een beetje zoals ik ook tegen Christijan Albers aankeekquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, er zijn grotere talenten, maar in een standaard F1-veld zou hij ook niet per se misstaan. Beetje als middenmoter.
Stoffelquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens maar ik vind het gewoon een balletje, een beetje zoals ik ook tegen Christijan Albers aankeek
Geef dan Stoffel nog maar een kans
Wat zei diequote:
Dat als Herta uit de AT wordt gehouden vanwege superlicentiepunten dat hele systeem eigenlijk faaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |