Misschien is Perez gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de auto echt zoveel beter was, liet Pérez ook wel betere resultaten zien.
Dat is-ie ook niet, maar daaruit kun je opmaken dat die auto niet zóveel beter dan de concurrentie is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien is Perez gewoon niet zo goed
Akkoordquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is-ie ook niet, maar daaruit kun je opmaken dat die auto niet zóveel beter dan de concurrentie is.
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja helemaal vergeten dat Max niet de dominante auto heeft.
Sneu wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en problemen. Gras is groen
Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.
Daarom komt ie ook op de fiets naar het circuit, en verlaat hij het circuit op de fiets.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en problemen. Gras is groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |