Je hebt gewoon vier keer zoveel gepost als ik. Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 1 september 2022 14:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Sowieso is er echt belabberd weinig gepost, met een nummer 1 met minder dan 500 postsEn ik sta in de top 10 met m'n halve post per dag
quote:Op donderdag 1 september 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]Oooh, dat doe ik met liefde, dat weet je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Vooral uw bagger, geen dank.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij @:ijs_beer in het Best of the Decade topic weer herinnerd aan dit pareltje en nu wil ik jullie dit ook niet onthouden
Rookmevrouw.gifquote:Op donderdag 1 september 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Dankzij @:ijs_beer in het Best of the Decade topic weer herinnerd aan dit pareltje en nu wil ik jullie dit ook niet onthouden
Ik wel en ik vond er niet zo veel aanquote:Op donderdag 1 september 2022 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
U hebt ook RTL gekeken vanavond?
Muzikaal gezien zit het goed in elkaar. Wat het een flinke oorwurm maakt. Tekstueel en de achtergrond van het liedje daarentegenquote:
Zat ook een stuk te kijken en nee, kan me niet voorstellen dat het een succes wordt. Marieke Elsinga is ook zo druk.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wel en ik vond er niet zo veel aan
Ik kan ook niet naar de ochtendshow van Q luisteren. Veel te druk en veel te veel gepraatquote:Op vrijdag 2 september 2022 07:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat ook een stuk te kijken en nee, kan me niet voorstellen dat het een succes wordt. Marieke Elsinga is ook zo druk.
Word je weer mod?quote:
Stoof de beer! Stoof de beer!quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet van niks.![]()
Maar ik weet natuurlijk niet wat
@:yonne @:GGMM bekokstoven.
Hm, volgens best een aantal mensen is beer veel lekkerder geroosterd.quote:
Toast-beer?quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, volgens best een aantal mensen is beer veel lekkerder geroosterd.
Rauw is ook prima te doen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, volgens best een aantal mensen is beer veel lekkerder geroosterd.
Aan het spit heeft ook zekere bezwarenquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In de toaster past het alleen in plakjes, ik weet niet of dat ideaal is.
[ afbeelding ]
Vooral dat het lang duurt en je er continu bij moet blijven, maar daar is echt wel een middagje op in te plannen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan het spit heeft ook zekere bezwaren
Nou ja, de man is ook al in 1947 overleden. Ik had niet eens gedacht dat er nog een auto van hem rondreed, laat staan dat de originele versnellingsbak nog in voldoende goede staat zou verkeren.quote:
Als het zo'n ijsje is kan het nog best verkoelend zijn, wel een beetje plakkerig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:48 schreef zorro28 het volgende:
Niet zo handig van Nadal, jezelf met een raket slaan.
De bak van vorige week wordt er in de auto gezetquote:
Nu nog hopen op een leuke racequote:
Zandvoort is als circuit toch een soort Route Napoleon vol bochten, waar je eens per half uur kan inhalen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu nog hopen op een leuke raceVorig jaar vond ik qua puur racen nou niet heel boeiend
Daar had het vorig jaar wel wat van wegquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zandvoort is als circuit toch een soort Route Napoleon vol bochten, waar je eens per half uur kan inhalen?
Ja, Zandvoort is op papier qua circuit niet bijster boeiend. Maar wie weet wat er allemaal staat te gebeuren dit weekendquote:Op vrijdag 2 september 2022 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zandvoort is als circuit toch een soort Route Napoleon vol bochten, waar je eens per half uur kan inhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door NailQueen op 02-09-2022 19:25:34 ]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:25 schreef NailQueen het volgende:
Vakantie Bitchess!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Vakantie Bitchess!!
Ik ben zeeeker wel een vakantiebitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog twee hele dagen
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zo’n vakantie van twee dagen heb ik nu ook jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben zeeeker wel een vakantiebitch![]()
Nog twee hele dagen
![]()
Ja maar mijne begon 21 dagen geleden alquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n vakantie van twee dagen heb ik nu ook ja
Was je eigenlijk nog weg geweest?quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar mijne begon 21 dagen geleden al
quote:
Dan pas ik hem even aanquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben zeeeker wel een vakantiebitch![]()
Nog twee hele dagen
![]()
Ik vind de Mekkegrap eigenlijk niet zo leuk, en hoop niet dat hij blijft plakken dus ik zou het waarderen als iedereen me weer gewoon Meke noemtquote:
Ja heel leukquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je gezegd. Een bijzondere bestemming
Waarom zou je dat willen als het al teveel moeite voor ‘m is om op jullie aardige berichtjes te reageren? Lekker laten gaan tochquote:
Vakantie Bitchess!!
Goede vakantie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net terug van een reis naar Tallinn. Wat was het geweldig. Ik ben dol op Estland en wil snel weer die kant op.Heb ook nog een live optreden van Stefan bijgewoond, hij deed alles akoestisch, het gaf een hele gezellige sfeer in dat parkje daar. Daarna nog met hem gesproken. Wat een leuke gozer is hij toch en hij zong enorm goed!
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
Wilde even weten of hij daar op gereageerd heeft. Niet dusquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het al teveel moeite voor ‘m is om op jullie aardige berichtjes te reageren? Lekker laten gaan toch
Wat leukquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:07 schreef Veravision het volgende:
[..]
Goede vakantie!!
Hier net terug van een reis naar Tallinn. Wat was het geweldig. Ik ben dol op Estland en wil snel weer die kant op.Heb ook nog een live optreden van Stefan bijgewoond, hij deed alles akoestisch, het gaf een hele gezellige sfeer in dat parkje daar. Daarna nog met hem gesproken. Wat een leuke gozer is hij toch en hij zong enorm goed!
Ik heb hier een veel langer verslag van nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:07 schreef Veravision het volgende:
[..]
Goede vakantie!!
Dit is de levenscyclus van sc, mensen gaan komen en gaan soms plots.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het al teveel moeite voor ‘m is om op jullie aardige berichtjes te reageren? Lekker laten gaan toch
Klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:07 schreef Veravision het volgende:
[..]
Goede vakantie!!
quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die komt altijd wel weer boven
(sorry, kon het niet laten)
quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die komt altijd wel weer boven
(sorry, kon het niet laten)
Precies, we gaan weer rustig door.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is de levenscyclus van sc, mensen gaan komen en gaan soms plots.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag getwitterfittiet met kerrelain.
Ze liep desinformatie te insinueren dat zij en Kuzu de enige Kamerleden waren die in Ter Apel zijn geweest. Korte metten mee gemaakt.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze liep desinformatie te insinueren dat zij en Kuzu de enige Kamerleden waren die in Ter Apel zijn geweest. Korte metten mee gemaakt.
Wel mooi dat het backfired en dat ze in herhaling blijft vallen met een calimero tweet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze liep desinformatie te insinueren dat zij en Kuzu de enige Kamerleden waren die in Ter Apel zijn geweest. Korte metten mee gemaakt.
Caroline is dan ook bijna een anagram van Calimero.quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel mooi dat het backfired en dat ze in herhaling blijft vallen met een calimero tweet.
Wat heb je uitgespookt?quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Lekker op de bank met een Apple cider en chips voor een drag race avondje.
Ik ben kapot
Welk seizoen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben kapot
Ah, dus niet iets van vandaag specifiek. Fijne vakantiequote:Op vrijdag 2 september 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hard gewerkt de afgelopen 3 maanden. Er gaat nu een last van mijn schouders af.
Ojaquote:
Ik zag je tweet voorbij komenquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag getwitterfittiet met kerrelain.
Mehquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Dat ding waar ik in de top 2 was gekomen ben ik nummer 2 geworden
Mweh
Jep, maar een beetje een standaard antwoord gekregen. Een "ik weet zeker dat je in het team zou passen en het goed zou doen, maar we hebben voor de andere kandidaat gekozen omdat die meer ervaring had". Nou ja, dat is wel het makkelijkste om me nu op af te wijzenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
MehNog steeds VET GOED
![]()
![]()
Maar heb je precies niks aan. Heb je ze om feedback gevraagd?
Balen, maar het positieve is dat je VET VER bent gekomenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Mweh
Meh irritant, daar kun je dus ook helemaal niks mee inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, maar een beetje een standaard antwoord gekregen. Een "ik weet zeker dat je in het team zou passen en het goed zou doen, maar we hebben voor de andere kandidaat gekozen omdat die meer ervaring had". Nou ja, dat is wel het makkelijkste om me nu op af te wijzen
Maar hij vroeg wel of ie m'n nummer op mocht slaan mochten ze iets voor me hebben of iets dergelijks, en toen heb ik wel ja gezegdDus wie weet, IDK.
Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat ik vooral afgewezen word op het hebben van amper ervaring (slechts stage van een halfjaar).quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh irritant, daar kun je dus ook helemaal niks mee inderdaad
Lastige omdat er nog zoveel over zijnquote:
Nou dat vind ik sowieso wel een nadeel van WO ten opzichte van hbo ook. Het is toch gek dat die mensen vaak al twee jaar ervaring hebben door (afstudeer)stages en megavaak zelfs doorrollen en dat WO daar zo niet op gefocust is? Ik vind dat echt jammerquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat ik vooral afgewezen word op het hebben van amper ervaring (slechts stage van een halfjaar).
Maar ik moet toch érgens beginnen?
Mijn grootste kans zie ik op dit moment liggen bij een traineeship waar ik op heb gesolliciteerd.
Wat goed! Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
In other (wel leuk) news van vandaag: ik heb vandaag voor het eerst bloed gedoneerd![]()
Oja leukquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lastige omdat er nog zoveel over zijn![]()
Ik weet eigenlijk al wie er gaat winnen maar ik kijk voor alle dragqueens
Kornbread en Angeria hebben een leuke persoonlijkheid. Maddy vond ik erg goed in de eerste aflevering. Kerry en Alyssa vind ik heel mooi op de catwalk
Komt goed, dat geeft al aan dat je wel ver bent gekomen, ze hebben je niet meteen afgewezen, maar hadden serieuze intresse. En soms is een baan al gegeven aan iemand, maar doen ze dit hele circus omdat dat soort bij een nieuwe baan die beschikbaar komt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Mweh
Ik had ook nauwelijks ervaring toen ik bij het bedrijf ging werken waar ik nu zit. En nu, twee jaar later, moet ik nog steeds veel leren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het gevoel dat ik vooral afgewezen word op het hebben van amper ervaring (slechts stage van een halfjaar).
Mijn grootste kans zie ik op dit moment liggen bij een traineeship waar ik op heb gesolliciteerd.
En dan heb ik nog geluk dat ik in mijn derde bachelorjaar wel een stage ingepland had (iets wat vrij uniek is aan mijn studie), waarna ik ook nog zomerwerk bij die stageplek ben gaan doen. Dus dat is wel een beetje geluk daarin hebben maar bij m'n broertje is een stage bijvoorbeeld optioneel maar ik heb hem wel al een beetje benadrukt dat hij het écht moet gaan doen omdat ik nu zie hoe handig het wel is om iets achter de hand te hebben wat je al gedaan hebt zeg maar. Al gaat het alleen al om de ervaring die je hebt opgedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat vind ik sowieso wel een nadeel van WO ten opzichte van hbo ook. Het is toch gek dat die mensen vaak al twee jaar ervaring hebben door (afstudeer)stages en megavaak zelfs doorrollen en dat WO daar zo niet op gefocust is? Ik vind dat echt jammer![]()
En traineeships zijn daar prima opties in, zolang bedrijven daar ook maar een redelijk loon aan hangen
Zij doet me een beetje denken qua uiterlijk aan Silky van seizoen 11 gemixt met het innerlijk van Heidi N Closet van seizoen 12quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja leukIk vind Lady Camden vooral leuk
![]()
Kornbread vind ik niet zo, deed me ook een beetje aan Kandy Muse denken en die vond ik ook niet zo leuk
Nouja ik vind dat ook wel een beetje de maatschappelijke plicht van (grote) bedrijven hoor. We kunnen niet met z'n allen 30 jaar werkervaring aan 20-jarigen blijven vragenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
maar ze moeten er net de tijd en zin hebben om je daarin te begeleiden.
Mijn ervaring is wel dat traineeships vaak slechte voorwaarden hebben. Goed lezen voordat je een krabbel eventueel zet. Ik had contact met een bedrijf voor een traineeship van 2 jaar en je moet daar om de 2/3 maand een examen doen en je had 1 herkansing. En anders moest je al het geld terugbetalen van de traineeship.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog geluk dat ik in mijn derde bachelorjaar wel een stage ingepland had (iets wat vrij uniek is aan mijn studie), waarna ik ook nog zomerwerk bij die stageplek ben gaan doen. Dus dat is wel een beetje geluk daarin hebben maar bij m'n broertje is een stage bijvoorbeeld optioneel maar ik heb hem wel al een beetje benadrukt dat hij het écht moet gaan doen omdat ik nu zie hoe handig het wel is om iets achter de hand te hebben wat je al gedaan hebt zeg maar. Al gaat het alleen al om de ervaring die je hebt opgedaan.
Ojaquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij doet me een beetje denken qua uiterlijk aan Silky van seizoen 11 gemixt met het innerlijk van Heidi N Closet van seizoen 12
Wauw wat kutquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat traineeships vaak slechte voorwaarden hebben. Goed lezen voordat je een krabbel eventueel zet. Ik had contact met een bedrijf voor een traineeship van 2 jaar en je moet daar om de 2/3 maand een examen doen en je had 1 herkansing. En anders moest je al het geld terugbetalen van de traineeship.
Absoluuuuutquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet nu bij sollicitatiegesprekken steeds denken aan een klein fragmentje denken dat in de trailer van het nieuwe seizoen vanOogappels
zit
"Waarom wil je hier werken? Want het is natuurlijk een kutbaan"
Iemand hier die Oogappels kijkt? Ik gok @:Meke welBegint 7 september weer, echt zin in
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:25 schreef molloot200 het volgende:
In other (wel leuk) news van vandaag: ik heb vandaag voor het eerst bloed gedoneerd![]()
Helaas werken sommige bedrijven daar niet aan meequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat ook wel een beetje de maatschappelijke plicht van (grote) bedrijven hoor. We kunnen niet met z'n allen 30 jaar werkervaring aan 20-jarigen blijven vragenIemand moet daar de eerste stap in zetten.
Thanks voor de tip! Ga ik doenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat traineeships vaak slechte voorwaarden hebben. Goed lezen voordat je een krabbel eventueel zet. Ik had contact met een bedrijf voor een traineeship van 2 jaar en je moet daar om de 2/3 maand een examen doen en je had 1 herkansing. En anders moest je al het geld terugbetalen van de traineeship.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Absoluuuuut![]()
Zin in
![]()
![]()
Wel confronterend dat ik me af en toe beter met de ouders dan met de kinderen identificeer![]()
Hè jammer is dat! Maar je bent supergoed bezig, dus gaat helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Mweh
Nee dat snap ik maar dat vind ik dus stomquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas werken sommige bedrijven daar niet aan mee
Hahaha dat is wel een dingetje jaquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Absoluuuuut![]()
Zin in
![]()
![]()
Wel confronterend dat ik me af en toe beter met de ouders dan met de kinderen identificeer![]()
YoungCapitalquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Wauw wat kutDit vind ik ook maatschappelijke plicht, gewoon niet doen zulke examens
Was het een pretentieus, hoog aangeschreven bedrijf of helemaal niet?
Hahaha JA IK WORD STEEDS OUDER BEER, wilde je het even inpalmen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
Oh die quotecombie met die tekst is wat onfortuinlijk. Oeps.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet nu bij sollicitatiegesprekken steeds denken aan een klein fragmentje denken dat in de trailer van het nieuwe seizoen vanOogappels
zit
"Waarom wil je hier werken? Want het is natuurlijk een kutbaan"
Iemand hier die Oogappels kijkt? Ik gok @:Meke welBegint 7 september weer, echt zin in
Haha ja goedzoquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel een dingetje jaIk herken me nog vooral in de kinderen, met de studie- en relatiedingetjes etc
Vind het ook zo leuk dat Susan Radder in Expeditie zitIk ben ook helemaal voor haar
Ik wilde het vooral inwrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha JA IK WORD STEEDS OUDER BEER, wilde je het even inpalmen?
Nahh wat raarquote:
Haha ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wilde het vooral inwrijven.
Nee, ik kan gewoon op mn Mobiel niet fatsoenlijk fokken![]()
![]()
![]()
Niet? Op het forum kwam je nog zo over als een Merel-typequote:Op vrijdag 2 september 2022 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja goedzoIk herken me niet in Merel hoor, dat dan weer niet
Eigenlijk zit ik er vooral héél erg tussenin
![]()
Ik ook!! Maar dat haaaar![]()
Ja dat is m'n zéér bewust opgebouwde alter egoquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet? Op het forum kwam je nog zo over als een Merel-type
Het idee is denk ik dat ze niet willen dat mensen weglopen na een tijdje, want in het begin krijg je meer les en trainingen en aan het einde meer stages bij bedrijven enzo. Dat je dan vooral de training wil meepakken. Maar ik zou echt peentjes zweten bij die examens als er een paar duizend euro op het spel staat. Bovendien verdiende je echt weinig. Was 1900 bruto ofzo en dan wilde ze WO studenten die wiskunde/natuurkunde/etc hadden gestudeerd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh wat raarJUIST als een uitzendbureau gericht op de jonge markt wil je toch mensen een kans geven?
Prima dat je voorwaarden stelt aan een traineeship, maar dat terugbetalen maakt het nasty
Mja maar dat is toch wel een beetje het idee van een traineeship? Ik weet niet zo goed of je dat ooit écht kunt voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je daar iets tegenover zet, bijv een steeds stijgend salaris óf een financiele compensatie als je voortijdig stopt. Maar met die examens voelt lullig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het idee is denk ik dat ze niet willen dat mensen weglopen na een tijdje, want in het begin krijg je meer les en trainingen en aan het einde meer stages bij bedrijven enzo. Dat je dan vooral de training wil meepakken. Maar ik zou echt peentjes zweten bij die examens als er een paar duizend euro op het spel staat. Bovendien verdiende je echt weinig. Was 1900 bruto ofzo en dan wilde ze WO studenten die wiskunde/natuurkunde/etc hadden gestudeerd.
Zoveel schelen we niet, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat bedoelde ik![]()
Zal de leeftijd wel zijn
Als uitzendbureau was ik echt megatevreden over ze, maar dan heb je natuurlijk ook vooral met je opdrachtgever te makenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:44 schreef ijs_beer het volgende:
YoungCapital heb ik wel meerdere negatieve verhalen over gehoord.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik was dus die S3E10 even terug aan het kijken om even terug te halen wat er allemaal gebeurd was in die serie om weer in het verhaal te komen, maar toen kwam dus weer die verhaallijn rond die Nina naar boven en die vond ik echt vet mooi. Die scène waarin zij aan de keukentafel toegeeft dat ze haarzelf eindelijk gelukkig voelt in het leven is echt![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was ook dubbel te interpreterenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zoveel schelen we niet, dacht ik.Dus, ik ga ook al door voor oud.
Ja dat is ook weer zo, en misschien maakt ook uit welke medewerkers je treft daar.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Als uitzendbureau was ik echt megatevreden over ze, maar dan heb je natuurlijk ook vooral met je opdrachtgever te maken
Ik heb zowel met Enschede als Leiden ervaring, en die waren allebei prima. Wel weinig mee te maken gehad, maar primaquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo, en misschien maakt ook uit welke medewerkers je treft daar.
Ik werk nu nog met mensen die ik leerde kennen op de stage waar ik 11 jaar geleden aan begonquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog geluk dat ik in mijn derde bachelorjaar wel een stage ingepland had (iets wat vrij uniek is aan mijn studie), waarna ik ook nog zomerwerk bij die stageplek ben gaan doen. Dus dat is wel een beetje geluk daarin hebben maar bij m'n broertje is een stage bijvoorbeeld optioneel maar ik heb hem wel al een beetje benadrukt dat hij het écht moet gaan doen omdat ik nu zie hoe handig het wel is om iets achter de hand te hebben wat je al gedaan hebt zeg maar. Al gaat het alleen al om de ervaring die je hebt opgedaan.
Natuurlijk is Leiden prima!quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb zowel met Enschede als Leiden ervaring, en die waren allebei prima. Wel weinig mee te maken gehad, maar prima
Ja het was meer omdat ik dus een paar keer tweede was geworden, en YoungCapital benaderde mij via LinkedIn. Misschien waarom niet? Maar toen ik de voorwaarden hoorde had ik wel echt iets van Nee, ik kan ook wel een andere baan vinden, ik hoef deze weg niet te behandelen. Ik had net 2 masters gedaan en dan weer een traineeship. Laat me gewoon werken zonder examens en stages.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja maar dat is toch wel een beetje het idee van een traineeship? Ik weet niet zo goed of je dat ooit écht kunt voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je daar iets tegenover zet, bijv een steeds stijgend salaris óf een financiele compensatie als je voortijdig stopt. Maar met die examens voelt lullig.
En 1900 is echt weinig![]()
Mijn broertje is nu rijkstrainee, dat is wel echt megagoed geregeld allemaalMaar moet je ook maar net liggen
Dan heb je 2 masters meer dan ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het was meer omdat ik dus een paar keer tweede was geworden, en YoungCapital benaderde mij via LinkedIn. Misschien waarom niet? Maar toen ik de voorwaarden hoorde had ik wel echt iets van Nee, ik kan ook wel een andere baan vinden, ik hoef deze weg niet te behandelen. Ik had net 2 masters gedaan en dan weer een traineeship. Laat me gewoon werken zonder examens en stages.
Dat ze opgeven dat iemand (te) weinig ervaring heeft vind ik in die fase altijd zo’n stomme reden. Want a) dat staat in je cv en b) hoe kan iemand ervaring opdoen als die om die reden wordt afgewezenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je ergens begint, dan bouw je werkervaring op. Daarop kun je ze niet meer afwijzen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
9 van de 10 traineeships hebben dat zo geregeld vooral in de IT is dat zo.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nahh wat raarJUIST als een uitzendbureau gericht op de jonge markt wil je toch mensen een kans geven?
Prima dat je voorwaarden stelt aan een traineeship, maar dat terugbetalen maakt het nasty
Ik ook, maar dan met mensen bij wie ik 19 jaar geleden stage heb gelopen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik werk nu nog met mensen die ik leerde kennen op de stage waar ik 11 jaar geleden aan begon
Nee, je bent heel erg wijsquote:Op zaterdag 3 september 2022 08:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met mensen bij wie ik 19 jaar geleden stage heb gelopen.
En nu voel ik me oud.
Je moet je er ook niet op verkijken hoe sollicitanten vaak ook maar gewoon op gevoel worden aangenomen. Ik heb zelf regelmatig aan de andere kant van de tafel gezeten, en het maar al te vaak meegemaakt dat ogenschijnlijk perfecte kandidaten door een managementslid werden afgeserveerd omdat ze op een raadselachtige manier geen goede indruk maakten. Waardoor er per saldo vooral interne kandidaten slagen of het zoontje of een andere relatie van de baas er doorheen komt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 07:21 schreef Em31 het volgende:
Denk ook dat je niet té zwaar moet denken over de reden die ze geven, ze moeten wat zeggen en dan is ‘te weinig ervaring’ nog niet eens zo erg om te horen (in plaats van iets beledigends). En het zou natuurlijk kunnen dat die andere persoon wel al een paar jaar ervaring heeft en dan is de keuze helaas wel snel gemaakt voor zo’n bedrijf. Wie weet is de volgende sollicitatie één waar niemand echt ervaring heeft, zou in deze tijd best kunnen gebeuren.
Oei, hoe zal dat dan morgen gaan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 08:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met mensen bij wie ik 19 jaar geleden stage heb gelopen.
En nu voel ik me oud.
En dat is zuur, want als elk bedrijf het op die manier gaat doen, kom je natuurlijk nooit ergens binnen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet op verkijken hoe sollicitanten vaak ook maar gewoon op gevoel worden aangenomen. Ik heb zelf regelmatig aan de andere kant van de tafel gezeten, en het maar al te vaak meegemaakt dat ogenschijnlijk perfecte kandidaten door een managementslid werden afgeserveerd omdat ze op een raadselachtige manier geen goede indruk maakten. Waardoor er per saldo vooral interne kandidaten slagen of het zoontje of een andere relatie van de baas er doorheen komt.
Goede kans dat er iemand in het bedrijf geen zin had in het opleiden van een nieuwe onervaren collega als extra taak ofzo, en dat Molloot daarom is bedankt voor de moeite.
Is die nog niet gevlucht naar één of ander buitenlands oord?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:48 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik eens kijken hoe het in Alkmaar isWie weet kom ik wel een wilde Borsato tegen
Oei, doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:48 schreef H_T het volgende:
Vandaag ga ik eens kijken hoe het in Alkmaar isWie weet kom ik wel een wilde Borsato tegen
Zo ver ik weet is H_T geen 14-jarig meisjequote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, doe je wel voorzichtig?
Bij AZ zat ie laatst op de tribunequote:Op zaterdag 3 september 2022 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is die nog niet gevlucht naar één of ander buitenlands oord?
Ik doe mijn best! Ik ben wel met de trein, dat geeft wel nog eens extra risicoquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, doe je wel voorzichtig?
Vanochtend onder de douche sowieso nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is H_T geen 14-jarig meisje
Nee, maar ik weet ook niet hoe hij van plan is gekleed te zijn voor zijn tripje naar Alkmaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is H_T geen 14-jarig meisje
Muruk-hai Borsato?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet ook niet hoe hij van plan is gekleed te zijn voor zijn tripje naar Alkmaar.
Ik heb ook the making of LotR gezien, wie weet hoeveel er tegenwoordig mogelijk is.
Ik doelde op jou, niet op Borsato.quote:
Lengte lijkt me nog wel een uitdaging. 1 meter 90 is niet een heel gebruikelijke lengte voor meisjes van 14, in Alkmaar of eldersquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doelde op jou, niet op Borsato.![]()
Ik sluit niet uit dat jij, met een beetje wil en inzet, best als een 14-jarig meisje door Alkmaar zou kunnen gaan.
Hm ja, je zou waarschijnlijk wel moeten proberen schoenen met hoge hakken links te laten liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Lengte lijkt me nog wel een uitdaging. 1 meter 90 is niet een heel gebruikelijke lengte voor meisjes van 14, in Alkmaar of elders
Gelukkig heb ik daar ervaring meequote:Op zaterdag 3 september 2022 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm ja, je zou waarschijnlijk wel moeten proberen schoenen met hoge hakken links te laten liggen.
Op je knieen dan maar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Lengte lijkt me nog wel een uitdaging. 1 meter 90 is niet een heel gebruikelijke lengte voor meisjes van 14, in Alkmaar of elders
Ja mevrouwquote:
You'll never wok along?quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:41 schreef H_T het volgende:
Why, why-y-y-y, why-y-y-y, don't you
[ afbeelding ]
Baby?
Ik vraag niet snel om meer reclames (zeker niet op youtube tegenwoordig, dubbel unskippable, rot toch opquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:41 schreef H_T het volgende:
Why, why-y-y-y, why-y-y-y, don't you
[ afbeelding ]
Baby?
Totaal geen last van reclames op youtube met mijn adblockerquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag niet snel om meer reclames (zeker niet op youtube tegenwoordig, dubbel unskippable, rot toch op), maar hier zou ik graag een tv reclame van willen zien.
Ohh wat heerlijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:47 schreef Veravision het volgende:
@:Em31 Het was echt geweldig, de hele trip. Ik had al wel gekeken om het te combineren met een optreden van Stefan, maar die data kwamen mij niet goed uit. Dus ik had toen besloten om naar Tallinn te gaan en dan een andere keer terug te gaan als hij zou optreden. Wilde sowieso een paar dagen weg en had al hele lange tijd de wens om naar Estland te gaan. Ik zag een paar dagen voor vertrek dat hij op Insta wat data had gezet waar hij zou optreden en een daarvan was op 20 minuten met de bus vanaf waar ik zat in Tallinn. Dus toch nog mijn eerste bezoek aan Tallinn kunnen combineren met een optreden van Stefan![]()
@:Cee Stefan is echt zooo leukHet optreden was in een parkje in een buitenwijk van Tallinn. Samen met een van zijn gitaristen speelde hij ongeveer 45 minuten allerlei liedjes van hemzelf, wat covers en natuurlijk afsluiten met Hope. Hij zong weer fantastisch en dit was voor mij de eerste keer dat ik hem live hoorde
Het was allemaal zo gemoedelijk en gezellig. Naderhand nam hij de tijd om met iedereen die dat wilde op de foto te gaan, handtekeningen uit te delen, cadeautjes te ontvangen. Echt zo lief. Ook daar was iedereen super aardig. Hele gave belevenis en een van de highlights van deze reis
![]()
[ afbeelding ]
Hm, ook maar weer eens in verdiepen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Totaal geen last van reclames op youtube met mijn adblocker
Ik gebruik zelf uBlock Origin, die werkt prima voor mijquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ook maar weer eens in verdiepen.
Ik had er ook een, maar om de een of andere reden lijkt die het niet meer te doen.
Wat heerlijk dat je vakantie kon combineren met onze favoriete Estse cowboy! Het is zo’n schatje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:47 schreef Veravision het volgende:
@:Em31 Het was echt geweldig, de hele trip. Ik had al wel gekeken om het te combineren met een optreden van Stefan, maar die data kwamen mij niet goed uit. Dus ik had toen besloten om naar Tallinn te gaan en dan een andere keer terug te gaan als hij zou optreden. Wilde sowieso een paar dagen weg en had al hele lange tijd de wens om naar Estland te gaan. Ik zag een paar dagen voor vertrek dat hij op Insta wat data had gezet waar hij zou optreden en een daarvan was op 20 minuten met de bus vanaf waar ik zat in Tallinn. Dus toch nog mijn eerste bezoek aan Tallinn kunnen combineren met een optreden van Stefan![]()
@:Cee Stefan is echt zooo leukHet optreden was in een parkje in een buitenwijk van Tallinn. Samen met een van zijn gitaristen speelde hij ongeveer 45 minuten allerlei liedjes van hemzelf, wat covers en natuurlijk afsluiten met Hope. Hij zong weer fantastisch en dit was voor mij de eerste keer dat ik hem live hoorde
Het was allemaal zo gemoedelijk en gezellig. Naderhand nam hij de tijd om met iedereen die dat wilde op de foto te gaan, handtekeningen uit te delen, cadeautjes te ontvangen. Echt zo lief. Ook daar was iedereen super aardig. Hele gave belevenis en een van de highlights van deze reis
![]()
[ afbeelding ]
Ja heel irritant, je zou denken dat ze in deze tijd hun eisen een beetje zouden aanpassen, maar nee hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:05 schreef Cee het volgende:
Overigens, wat balen @:molloot200 dat je de baan niet hebt. Wel een goed teken dat je al zo ver gekomen bent! Ik hekel de wens van werkgevers die tegenwoordig willen dat nieuwe werknemers jong (dus goedkoper) zijn maar tegelijkertijd als het kan ook al minstens 5 jaar ervaring moeten hebben. Of dat de lijst met vereisten zo uitgebreid is, dat ze mensen zoeken die er niet zijn.
Maar hou vol, ga zo door en ik blijf voor je duimen!
Kan dat ook op je mobiel? Vind die reclames tegenwoordig wel heel lang wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Totaal geen last van reclames op youtube met mijn adblocker
Wat gaafquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:47 schreef Veravision het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan wel een adblocker bij mijn mobiele internet krijgen, maar ik weet niet hoe goed die zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan dat ook op je mobiel? Vind die reclames tegenwoordig wel heel lang worden
Ik zal eens zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan wel een adblocker bij mijn mobiele internet krijgen, maar ik weet niet hoe goed die zijn
Wat vooral irritant is zijn die reclames die je dan over heel het scherm krijgtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal eens zoekenvolgens mij wel iets van de laatste weken want het is nu vaak 2x20 seconden zonder skippen en dan tussendoor ook nog een paar keer.
YouTube heeft geld nodig blijkbaar.
Broem broem broem.quote:
Brom brom bromquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Broem broem broem.
[..]
Brom brom brom
quote:
Paar keer de pagina verversen wil nog wel eens een kortere reclame forceren, of zelfs de reclame overslaan, maar echt goed werken doet dat ook niet altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal eens zoekenvolgens mij wel iets van de laatste weken want het is nu vaak 2x20 seconden zonder skippen en dan tussendoor ook nog een paar keer.
YouTube heeft geld nodig blijkbaar.
Ik krijg soms enquetes voor filmpjes op Youtube. Opvallend vaak sluit de bovenste optie het best bij mij aanquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paar keer de pagina verversen wil nog wel eens een kortere reclame forceren, of zelfs de reclame overslaan, maar echt goed werken doet dat ook niet altijd.
Youtube is gewoon van googel en die zitten nu niet direct om centen verlegen dacht ik.
Oh ik voel me dan vaak onder de 18 en mag niet meedoenquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik krijg soms enquetes voor filmpjes op Youtube. Opvallend vaak sluit de bovenste optie het best bij mij aan
Wat zal je teleurgesteld zijn!quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik voel me dan vaak onder de 18 en mag niet meedoen
Wat een amateurs, in Engeland gingen er gewoon mensen op de baan zitten, dat is toch veel stoerder.quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef molloot200 het volgende:
Typisch Nederlandse fans ook weer om zo'n rookbom op de baan te gooien hè
Dat muziekje word ik ondertussen ook wel gek vanquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik krijg soms enquetes voor filmpjes op Youtube. Opvallend vaak sluit de bovenste optie het best bij mij aan
Ik heb dit ook geprobeerd te lezen vanmorgen. Mijn hemel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, dit:
[ twitter ]
@:Meke, jij kende haar toch?
Ik vraag me vooral af of ze echt zo hebben zitten praten of dat het alleen zo opgeschreven is qua taalgebruik
Ik voel me bijna ordinair dat ik gewoon Netflix en chips eet met mijn vriend, en dat we niet praten over 'een residu van intellectuele leegte'.![]()
Echt hèquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb dit ook geprobeerd te lezen vanmorgen. Mijn hemel.Wat een ellende.
Zo intellectueel en toch zo leeg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt hèJe zal maar zo intellectueel zijn, zwaar leven hoor.
Jaquote:
Kennen van Instaquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, dit:
[ twitter ]
Ik vraag me vooral af of ze echt zo hebben zitten praten of dat het alleen zo opgeschreven is qua taalgebruik
Ik voel me bijna ordinair dat ik gewoon Netflix en chips eet met mijn vriend, en dat we niet praten over 'een residu van intellectuele leegte'.![]()
Ja ik vind dat uberhaupt zó raar?! Je gaat toch niet bekennen dat je steelt wtf? (nog los van het daadwerkelijk stelen natuurlijk).quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:32 schreef Meke het volgende:
Ik ben na dit artikel echt compleet afgeknapt op hem trouwens: https://www.volkskrant.nl(...)met-stelen~b15202cf/
Ook echt het toppunt van white elitair privilege. Achmed gaat niet vrolijk koketteren met het feit dat hij winkeldief isquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:32 schreef Meke het volgende:
Ik ben na dit artikel echt compleet afgeknapt op hem trouwens: https://www.volkskrant.nl(...)met-stelen~b15202cf/
quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik vind dat uberhaupt zó raar?! Je gaat toch niet bekennen dat je steelt wtf? (nog los van het daadwerkelijk stelen natuurlijk).
Ja volgens mij was dat ook de kritiek toen. Sowieso écht heel raarquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook echt het toppunt van white elitair privilege. Achmed gaat niet vrolijk koketteren met het feit dat hij winkeldief is
Uitquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef Guanabana het volgende:
Man man man, dit:
[ twitter ]
Precies dit: geprobeerd. Ik kwam er niet doorheen. Al hoop ik dat het vooral is omdat het een gesprek was met een interviewer erbij en dat ze ook gewoon samen wel eens niks doen..quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb dit ook geprobeerd te lezen vanmorgen. Mijn hemel.Wat een ellende.
Bij mij gaat de pizza de oven inquote:
Zou dat een subtiele hint zijn?quote:
Ik denk trouwens ook wel dat het komt omdat zij vaak in NY zit en hij in NLquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies dit: geprobeerd. Ik kwam er niet doorheen. Al hoop ik dat het vooral is omdat het een gesprek was met een interviewer erbij en dat ze ook gewoon samen wel eens niks doen..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou dat een subtiele hint zijn?
Wanneer ben je voor het laatst in bad geweest?![]()
![]()
IK FLIP HELEMAAL.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Sam Ryder nu bij de Taylor Hawkins tribute!
Leuk hè! Ik kijk toch maar terug naar 1976, maar de tribute valt me ook niet tegenquote:
Maar zelfs dan hoop ik dat ze ook wel eens onzin pratenquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook wel dat het komt omdat zij vaak in NY zit en hij in NLDan ga je toch al snel bellen en kletsen want verder is er weinig te doen
Je kunt dan niet echt daten samen ofzo
Haha ja maar als jullie een interview zouden geven heb je het ook niet over wat jullie gister hebben gegeten denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar zelfs dan hoop ik dat ze ook wel eens onzin pratenDe gesprekken met mijn man zijn niet allemaal diepgaand
quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Kennen van InstaIk zal het eens lezen maar geloof meteen dat ze zo met elkaar praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
'quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Sam Ryder nu bij de Taylor Hawkins tribute!
quote:
Ik denk dat @Mandy040986 straks meer zin in taart heeft.quote:Op zondag 4 september 2022 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa goedemorgen mensen! Wie wil er straks een tosti?
Rond lunchtijd kan welquote:Op zondag 4 september 2022 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa goedemorgen mensen! Wie wil er straks een tosti?
Jaaaaa gefeliciteerd Mandy!quote:Op zondag 4 september 2022 00:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Mandy040986 straks meer zin in taart heeft.
Gefeliciteerd
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 4 september 2022 00:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
@H_T gaf de voorzet, Ik moest het alleen nog even in het doel schoppen.quote:Op zondag 4 september 2022 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, goed opgelet, Usagi
Gefeliciteerd @:Mandy040986
quote:
Bij zijn concert ben ik er ook achtergekomen dat dit het favoriete drankje van Douwe Bob isquote:Op vrijdag 2 september 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben kapot
Nee, gewoon een paar dagen van tevoren hints droppen en hopen dat ze blijven hangen of je verjaardag in je username zetten werkt het bestequote:
quote:Op zondag 4 september 2022 01:19 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht 0.05 seconde "hoe weet iedereen dat @:Mandy040986 jarig is?"_____________
Omg ik zie dat ook nu pasquote:Op zondag 4 september 2022 01:19 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht 0.05 seconde "hoe weet iedereen dat @:Mandy040986 jarig is?"_____________
Ik heb een drievruchtenvlaai bij de hema gehaald.quote:Op zondag 4 september 2022 00:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
quote:Op zondag 4 september 2022 00:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar dagen van tevoren hints droppen en hopen dat ze blijven hangen of je verjaardag in je username zetten werkt het beste
Maar daarom kan hij het zelf juist niet zien hèquote:Op zondag 4 september 2022 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dus je was nu al vergeten dat we laatst de complete ESFSC verjaardagskalender op jouw rug hadden laten tatoeëren?
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Nee ok, maar om er dan maar helemaal niet meer aan te denken...quote:Op zondag 4 september 2022 08:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daarom kan hij het zelf juist niet zien hè
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die duiven op de baan geven geen fuck om die snelle auto's op het circuit
Zoals die Groundhogs in tijdens de Canadese GPquote:Op zondag 4 september 2022 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk vind het wel echt een typisch Nederlands beeld
(niet dat je nergens anders duiven hebt maar ik heb bij de Nederlandse duif het beeld: ik geef geen fuck
)
Ziet er zo grappig uitquote:Op zondag 4 september 2022 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die duiven op de baan geven geen fuck om die snelle auto's op het circuit
Ja NOS zendt het ook uitquote:Op zondag 4 september 2022 12:15 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo!
Kan de Grand Prix weer gratis worden bekeken?
#gierigeNL’er
Mijn pa was vrijdag trouwens heen, die had een topdag gehad.
Dankjewel, dat is wel mooi. Vorig jaar heb ik het ook zitten kijken, dat was ook echt leuk.quote:
NOSquote:Op zondag 4 september 2022 12:15 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo!
#gierigeNL’er
Als je een Ziggo abo hebt, dan kun je ook gratis via kanaal 200 kijken.quote:Op zondag 4 september 2022 12:15 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo!
#gierigeNL’er
Dat was vorig jaar. Ziggo heeft de uitzendrechten niet meer voor de F1quote:Op zondag 4 september 2022 13:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als je een Ziggo abo hebt, dan kun je ook gratis via kanaal 200 kijken.
Ziggo zendt dit jaar de kwalificatie en races ook gratis uit via 200 (Viaplay Xtra).quote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Ziggo heeft de uitzendrechten niet meer voor de F1
Dat is alleen hun voorbeschouwing. Ze hebben geen officiële uitzendrechten op de race, kwalificaties en vrije trainingen.quote:Op zondag 4 september 2022 13:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ziggo zendt het nu ook uit via 200 (Viaplay Xtra).
Ik kijk nu via dat kanaal met een Ziggo abo.
Nee, het wordt uitgezonden door Viaplay, maar je kunt de quali en race kijken op kanaal 200 als je Ziggo abonnee bent.quote:Op zondag 4 september 2022 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is alleen hun voorbeschouwing. Ze hebben geen officiële uitzendrechten op de race, kwalificaties en vrije trainingen.
Ik heb geen viaplay. Duur ten opzichte van F1TV. Voor viaplay moet je ook een abbonement hebbenquote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, het wordt uitgezonden door Viaplay, maar je kunt de quali en race kijken op kanaal 200 als je Ziggo abonnee bent.
De voorbeschouwing van Ziggo is op kanaal 14.quote:Op zondag 4 september 2022 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is alleen hun voorbeschouwing. Ze hebben geen officiële uitzendrechten op de race, kwalificaties en vrije trainingen.
Je hoeft ook geen Viaplay abo te hebben, maar wel een Ziggo abo. Dan kun je gratis kijken via kanaal 200.quote:Op zondag 4 september 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen viaplay. Duur ten opzichte van F1TV. Voor viaplay moet je ook een abbonement hebben
#nepfan.quote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef Meridiaan het volgende:
De eerste successupportersfout is al gemaakt: ik dacht dat het om 1400 uur begon
Gisteren was de kwalificatie om 15:00 uur, maar de vorige europese GP;s was de kwalificatie om 16:00 uurquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef Meridiaan het volgende:
De eerste successupportersfout is al gemaakt: ik dacht dat het om 1400 uur begon
Nee, echte fan , want oude starttijdenquote:
Je bent in ieder geval op tijd en nu kun je lekker de voorbeschouwing kijkenquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef Meridiaan het volgende:
Hoe was je visite vrijdag?quote:
M'n visite is hier nog steeds. Ik had eigenlijk logee moeten zeggen.quote:
Oeh la laquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n visite is hier nog steeds. Ik had eigenlijk logee moeten zeggen.
Vroeger was dat ook zoquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ohquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet zo'n soort logee is.
quote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet zo'n soort logee is.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:54 schreef molloot200 het volgende:
Typisch Nederlandse fans ook weer om zo'n rookbom op de baan te gooien hè
Hahaha nee johquote:Op zondag 4 september 2022 14:46 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik ken deze persoon misschien! Iemand van mijn leeftijd uit mijn durp, zal binnenkort wel een naam lekken
Nog niet gecrasht, voorlopig niets aan de handquote:
Ik moest lachen van ongemak aan het eind.quote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mooie stem maar wat een verschrikkelijke versie van het Wilhelmus was dit.
Ik ook niet, ik heb sowieso een hekel aan dat soort Amerikaanse toestandenquote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef Cee het volgende:
Ik vond het vreselijk, ik kan echt helemaal niks hiermee.
Op zich past haar stem ook niet bij het Wilhelmus. Was wel tof geweest als ze full on rock waren gegaan met het Wilhelmus maar dat was het helaas ook niet.quote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mooie stem maar wat een verschrikkelijke versie van het Wilhelmus was dit.
Sam Ryder met God save the queen beviel me beterquote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef Cee het volgende:
Ik vond het vreselijk, ik kan echt helemaal niks hiermee.
Dat ja, ik dacht ja doe nou maar weer normaal maar dit is zijn normaal.quote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De manier waarop hij praat, dacht eerst dat iemand hem nadeed![]()
Ja ik zag ook dat diegene nog steeds vastzitquote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha nee johHeb je toch wel een stillegging van de race op je naam staan (in case je daar trots op moet zijn lol)
Net als die vrouw bij de Tourquote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha nee johHeb je toch wel een stillegging van de race op je naam staan (in case je daar trots op moet zijn lol)
Het Wilhelmus is geamerikaniseerd?quote:Op zondag 4 september 2022 14:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb sowieso een hekel aan dat soort Amerikaanse toestanden
Die mist vandaag de racequote:Op zondag 4 september 2022 14:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat diegene nog steeds vastzit
Kopspijkers zou er wat vast moois mee kunnenquote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De manier waarop hij praat, dacht eerst dat iemand hem nadeed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |