Ik vrees nu voor Windows in het Gronings, het Wij-waren-helden-verhaal en een plaatje met een lastig te bepalen kleur van een jurk.quote:
Ik ben al uren aan het nadenken over een kwaliteitspost voor dit topic maar het lukt nog niet echtquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
Hier is dan toch mijn kwaliteitspost
Een kattenplaatje!
[ afbeelding ]
Zo'n zware dag gehad?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel. De plaatjes doen mij goed na deze dag
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past ook wel in dit topic toch?
Ik denk bij Nederland 80% Arcade is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past ook wel in dit topic toch?
Dat heb ik me al vaker voorgenomen, maar er kwam iets tussen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hallo dan moet je die film maar gewoon kijken hoor
Ah kijk, dat voelde ik waarschijnlijk aan, vandaar dat ik over IJsland begon.quote:Het is trouwens een Ijslandse, maar haar zus woont in Finland en die ken ik (Al acht jaar )
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.quote:
Dat is geen klagen toch . Heel begrijpelijk dat je soms nadenkt over je eigen levensfase en de bijbehorende FOMO als andere mensen met andere dingen bezig zijn. En je mag hier rustig je hart luchten. Dit topic is er niet alleen voor schattige dierenplaatjes, al zou men dat wel kunnen denken .quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.
Sorry als ik de laatste tijd wat aan het klagen ben
Dat gevoel heb ik ook soms hoor. Is heel normaal en menselijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.
Sorry als ik de laatste tijd wat aan het klagen ben
quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is geen klagen toch . Heel begrijpelijk dat je soms nadenkt over je eigen levensfase en de bijbehorende FOMO als andere mensen met andere dingen bezig zijn. En je mag hier rustig je hart luchten. Dit topic is er niet alleen voor schattige dierenplaatjes, al zou men dat wel kunnen denken .
Het lucht mij vaak ook op, om hier van me af te typen en ik waardeer de reacties altijd enorm. Ze vrolijken me op en/of zetten me aan het denken
En klagen is "my middle name" dus je zult mij niet horen klagen over jouw geklaag
Bedankt . Een vriend van mij heeft dus zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Dat vind ik superleuk voor hun hoor. Maar aan de andere kant denk ik wel van "Verdomme, jij gaat al trouwen en ik ben pas net op mezelf gaan wonen"quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook soms hoor. Is heel normaal en menselijk.
Kunnen ze niemand meer vinden die derde burgemeester wil zijn?quote:
Fok is altijd een helpende handquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is geen klagen toch . Heel begrijpelijk dat je soms nadenkt over je eigen levensfase en de bijbehorende FOMO als andere mensen met andere dingen bezig zijn. En je mag hier rustig je hart luchten. Dit topic is er niet alleen voor schattige dierenplaatjes, al zou men dat wel kunnen denken .
Het lucht mij vaak ook op, om hier van me af te typen en ik waardeer de reacties altijd enorm. Ze vrolijken me op en/of zetten me aan het denken
En klagen is "my middle name" dus je zult mij niet horen klagen over jouw geklaag
Ik snap ‘m nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze niemand meer vinden die derde burgemeester wil zijn?
Het enige dat ik weet over Liverpool is dat de stad drie burgemeesters heeft.quote:
Natuurlijk, waarom zouden hazenboutjes niet in een heel goed topic passen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past Frits en zijn vriendin Nora in dit topic?
Minstens zo lief als de andere geplaatste dierenquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past Frits en zijn vriendin Nora in dit topic?
Klinkt als het begin van een doodenge film, waarbij de bewoners eerst hartelijk lachen om gekkigheden in hun huis, maar al snel verandert de sfeer naar duister en angstaanjagendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 06:51 schreef Yesse het volgende:
Ook bijzonder wakker worden: opeens alle hue lampen in huis aan en geluiden in huis van apparaten die aan gaan. Blijken we vannacht stroomstoring gehad te hebben Maar toevallig bijna op de minuut met mijn wekker werkt alles weer
Gelukkig was het de hele wijk en werden we (zonder dat we het doorhadden) via de buurt- en straat Whatsapp al op de hoogte gehouden door vroege vogels en nieuwe oudersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een doodenge film, waarbij de bewoners eerst hartelijk lachen om gekkigheden in hun huis, maar al snel verandert de sfeer naar duister en angstaanjagend
Ook goedemorgen
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig was het de hele wijk en werden we (zonder dat we het doorhadden) via de buurt- en straat Whatsapp al op de hoogte gehouden door vroege vogels en nieuwe ouders
Voordeel is ook wel dat we in een standaard nieuwbouw rijtjeshuis wonen en die horrorfilms vaak plaatsvinden in van die vrijstaande oude huizen in het bos zonder buren (thuis) binnen een straal van 10km
Als ze mijn wijk (of huis) maar vermijden vind ik het goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?
Lijkt me een kwestie van tijd voordat we dat soort verhalen ook uit nieuwbouwwijken gaan horen komen.
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?
Lijkt me een kwestie van tijd voordat we dat soort verhalen ook uit nieuwbouwwijken gaan horen komen.
Mocht ik ooit klopgeest worden lijkt het me inderdaad wel fijn om in mijn eigen huis te blijven 'wonen'....quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!
Nou precies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!
Zo'n alp neemt heel veel ruimte in, dus wees blij dat ze niet beide in de finale staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Random ESF feitje van de dag: de laatste keer dat we de beide Alpenlanden Oostenrijk en Zwitserland broederlijk samen in een Eurovisiefinale hebben gezien, dateert alweer uit 2014. De keren erna zagen we wel altijd één van de twee landen in de finale, maar nooit beide (2015 t/m 2018 Oostenrijk, 2019 t/m 2022 Zwitserland).
Doe hiermee wat u wilt maar dat de finalesuccessen van Oostenrijk ophielden waar die van Zwitserland begonnen vind ik op z’n minst toch opmerkelijk en leuk om te benoemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou precies.
Wat me ook meteen doet afvragen of er hier ook al makelaars voor zijn. Misschien zitten ze daarom wel in die aftandse huizen, ze weten gewoon de weg op de huizenmarkt niet. Ik denk dat ik eens zo'n makelaarskantoor ga opzetten om klopgeesten aan een leuk nieuw huisje te helpen, gat in de markt.
En die klopgeesten kunnen makkelijk bij iemand inwonen, de meeste mensen merken dat toch niet en/of geloven er niet in, dus je kan gewoon huizen verkopen die al bewoond zijn. Pure winst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:
“Waar je nooit voor een dichte deur staat”
Maar als ze de wijk eenmaal gevonden hebben, hebben ze jou niet meer nodig, want ze kunnen gewoon door muren en dichte deuren naar een ander huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die klopgeesten kunnen makkelijk bij iemand inwonen, de meeste mensen merken dat toch niet en/of geloven er niet in, dus je kan gewoon huizen verkopen die al bewoond zijn. Pure winst.
Dan verkoop ik ze gewoon meteen de hele wijk, geen probleem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar als ze de wijk eenmaal gevonden hebben, hebben ze jou niet meer nodig, want ze kunnen gewoon door muren en dichte deuren naar een ander huis
SpookChatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens zou ik dat natuurlijk de mensen hier in de SC nooit aandoen, dus niet meteen allemaal mij DMen als je vanavond iets raars hoort op zolder.
"Wij zorgen dat het klopt"quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:
“Waar je nooit voor een dichte deur staat”
Hiquote:
Helahola kindercolaquote:
Goed, met u?quote:
Ohquote:
Hier ook. De ochtend ging nog wel maar nu de temperatuur buiten oploopt heb ik binnen geen zin Helpt ook niet mee dat ik aan het einde van de dag een teamuitje heb waardoor ik zoiets heb: de dag is al lang genoegquote:
Ook een topdag voor jou dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ook bijna nergens zin in
Ik werk tegenwoordig voor 90% thuis maar zit toevallig vandaag een dag op kantoor en dat haalt niet echt inspiratie naar bovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook een topdag voor jou dus
Het is buiten warm en ik ben moe en heb geen werk liggen dat gauw af moet
Hahaha zo herkenbaar dit. Kantoren zijn ook niet de meest inspirerende omgevingen Je kunt altijd nog gaan 'netwerken'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig voor 90% thuis maar zit toevallig vandaag een dag op kantoor en dat haalt niet echt inspiratie naar boven
Ja dat is normaal wel waar kantoordagen voor bedoeld zijn, maar 70/80% is op vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha zo herkenbaar dit. Kantoren zijn ook niet de meest inspirerende omgevingen Je kunt altijd nog gaan 'netwerken'.
Normaal is dinsdag mijn kantoordag, maar ik ben ook thuis gebleven omdat er vandaag praktisch niemand is om mee te “netwerken”. (Tenminste geen leuke mensen )quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is normaal wel waar kantoordagen voor bedoeld zijn, maar 70/80% is op vakantie
O en verder: dit is een supergoed topic met dierenplaatjes, er zijn geen klopgeesten, we zijn futloos.quote:
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani!
Aan de elleboog bedoel je?
Hoe gaat het ermee? Zit je nog in het gips?
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef Arizona het volgende:
En ze hebben me alleen achtergelaten
[ afbeelding ]
Balen zeg Als het uiteindelijk maar goed herstelt, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.
Ben ik te futloos voor En dan moet ik ook nog al het werk doen omdat jij met je elleboog zit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?
Silencequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef Arizona het volgende:
En ze hebben me alleen achtergelaten
[ afbeelding ]
Stook jij nu in het gelukkige huwelijk van @Arizona ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexicoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stook jij nu in het gelukkige huwelijk van @:arizona ?
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
Op nos.nl
'Staking NS-personeel kan morgen groot deel Nederland platleggen'
Bos adviseert morgen de trein te mijden. "Blijf thuis als dat kan, want dan het ook niet misgaan. En check sowieso de reisplanner voor vertrek. De treinen die rijden zullen erg vol zitten."
Ja, lekker weer. Morgen moet ik naar het AUMC, dus naar Amsterdam. Vanaf hier zouden de treinen moeten rijden, maar de trein die ik neem, moet nu wel van uit een ander station starten. Ik denk dat ik voor alle zekerheid maar een uur eerder vertrek en plan om 1,5 uur van te voren aan te komen.
We krijgen, met een beetje geluk, binnenkort een echte huisklopgeest in de SC.quote:
Is de bus naar Almere en daar dan verder nog een alternatief? Of ben je dan drie uur extra bezigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
Op nos.nl
'Staking NS-personeel kan morgen groot deel Nederland platleggen'
Bos adviseert morgen de trein te mijden. "Blijf thuis als dat kan, want dan het ook niet misgaan. En check sowieso de reisplanner voor vertrek. De treinen die rijden zullen erg vol zitten."
Ja, lekker weer. Morgen moet ik naar het AUMC, dus naar Amsterdam. Vanaf hier zouden de treinen moeten rijden, maar de trein die ik neem, moet nu wel van uit een ander station starten. Ik denk dat ik voor alle zekerheid maar een uur eerder vertrek en plan om 1,5 uur van te voren aan te komen.
Tja, om de een of andere reden werd (bijna) iedereen ook helemaal lyrisch over de boeren toen ze de eerste keer het land platlegden, dus dat anderen dat nu ook gaan proberen is niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...
Volgende week dinsdag gaan ze ook staken in onze regio, precies op de eerste schooldag van dochter
De staking is niet lekker gepland met die eerste schooldagen. Zou dat nog via teams of iets dergelijks kunnen of moet je dochter er per se heen? Bij dat laatste kan ze hopelijk in de introductieweek nog ergens iemand vinden om bij te slapen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...
Volgende week dinsdag gaan ze ook staken in onze regio, precies op de eerste schooldag van dochter
Goede tip! Dit is misschien wel een goede optie, want vanaf Almere gaat er vast wel een trein naar Amsterdam toch? De bus vertrekt om 10.13 en dan ben ik om 11.25 in Almere. Als er geen trein rijdt, dan heeft 9292 nog een stuk of 3 alternatieven om op tijd in Amsterdam Zuid te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is de bus naar Almere en daar dan verder nog een alternatief? Of ben je dan drie uur extra bezig
De introweek is deze week. Volgende week beginnen echt de eerste lessen dus daar moet / wil je echt wel bij zijn... Ze heeft nog geen kamer helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De staking is niet lekker gepland met die eerste schooldagen. Zou dat nog via teams of iets dergelijks kunnen of moet je dochter er per se heen? Bij dat laatste kan ze hopelijk in de introductieweek nog ergens iemand vinden om bij te slapen.
Voor mij is het erg irritant, want als ik er niet heen kan, dan wordt de afspraak geannuleerd en mag ik weer een tijd wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor jou is het nóg vervelender want je lichaam en gezondheid zijn nog belangrijker dan school natuurlijk. Dit soort acties raakt veel te veel mensen.Kan de NS niet uit protest hun logo omgekeerd op de treinen spuitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, om de een of andere reden werd (bijna) iedereen ook helemaal lyrisch over de boeren toen ze de eerste keer het land platlegden, dus dat anderen dat nu ook gaan proberen is niet geheel onbegrijpelijk.Fuck the EBU
AUquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexico
Dat ze nog geen kamer heeft, verbaast me niets, maar zeker met al die stakingen was het fijn geweest als ze ergens een nachtje kon overblijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
De introweek is deze week. Volgende week beginnen echt de eerste lessen dus daar moet / wil je echt wel bij zijn... Ze heeft nog geen kamer helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige oplossingquote:Kan de NS niet uit protest hun logo omgekeerd op de treinen spuiten
Gelijk heb je, dat is ruim verder dan de 500 miles (and 500 more) die The Proclaimers willen lopen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexico
Alsof ik helemaal naar Santiago de Compostella (of waar Strani dan ook maar woont ) ga wandelen en dan nóg verder ga lopen
Nou ja ik had al bijna het gevoel dat ik vergeten werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel al een jaar of twee met jou Meke
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.
Nooit, Mekequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ja ik had al bijna het gevoel dat ik vergeten werd
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:10 schreef Strani het volgende:
Nou, Ik heb ook weer eens een nieuwtje. Ik ben een paar dagen geleden nogal onhandig gestruikeld en heb de val gebroken met mijn rechterhand maar de impact was dusdanig dat daardoor ook een breukje in de elleboog is ontstaan. Dat laatste is mij vandaag verteld.
Dus ik zit nu voor een paar weken in het gips.
Bedankt, scheelt weer anderhalve week wachten op antwoordquote:
Nou ja dit is @Strani's kant van het verhaal hè, of dit echt de waarheid is weten we nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedankt, scheelt weer anderhalve week wachten op antwoord
Had jij wél puf om te werken dan vandaag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:03 schreef NailQueen het volgende:
Is oom @:strani eens een keer online, ben ik aan het werk
Ik was aanwezig. Laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had jij wél puf om te werken dan vandaag?
Wat goed!
Misschien heeft hij wel geen kinderpostzegels gekocht van Satudarah Juniorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja dit is @:Strani's kant van het verhaal hè, of dit echt de waarheid is weten we niet
Met zijn levensstijl en connecties enzo kan de werkelijke oorzaak wel iets heel anders zijn
Het is wel op zijn zachtst verdacht dat hij ineens met allerlei motorbendes begon op te trekken en dan nu steeds hele tijden vermist is, om dan uiteindelijk met botbreuken en zo terug te keren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geen kinderpostzegels gekocht van Satudarah Junior
Even knap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me af: Wat vinden jullie knapper? Een land dat wint en de halve finale heeft moeten doorstaan (zoals Oekraine 2022) of een land dat wint en alleen in de finale staat? (Zoals Italie 2021)
Ik ben zelf eerder geneigd naar een land dat alleen in de finale staat. Die landen hebben maar één kans en de kijkers (normale kijkers wel te verstaan, niet wij, de fans) zien hun optredens voor het eerst. In de halve finale hebben de mensen de optredens al gezien en weet men wat hun te verwachten staat. Des te minder zijn ze dan verrast in de grote finale.
Je mag hier best openlijk je verdenkingen over @Strani plaatsen hoor, dat doen wij ook allemaal.quote:
@Strani woont eigenlijk in Portugal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag hier best openlijk je verdenkingen over @:Strani plaatsen hoor, dat doen wij ook allemaal.
Zouden we al een reddingsactie op touw moeten zetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is wel op zijn zachtst verdacht dat hij ineens met allerlei motorbendes begon op te trekken en dan nu steeds hele tijden vermist is, om dan uiteindelijk met botbreuken en zo terug te keren.
Ah, vandaar natuurlijk dat hij stiekem zo'n sympathie heeft voor de Catelanen. Portugezen weten immers als weinig anderen hoe fijn het is om onafhankelijk te zijn van Spanje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Strani woont eigenlijk in Portugal.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zouden we al een reddingsactie op touw moeten zetten?
Bandidos klinkt wel Spaans, misschien zitten zij er al. Hoeven we ook minder reiskosten uit te keren, want we blijven toch Nederlandersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel.
Zouden we zelf een andere motorbende kunnen aanhalen en dan die overhalen om in Spanje rond te gaan neuzen?
Reiskosten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Bandidos klinkt wel Spaans, misschien zitten zij er al. Hoeven we ook minder reiskosten uit te keren, want we blijven toch Nederlanders
[ afbeelding ]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens zou ik dat natuurlijk de mensen hier in de SC nooit aandoen, dus niet meteen allemaal mij DMen als je vanavond iets raars hoort op zolder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderAls het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderIs het een kloppend geluid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen slecht idee, een klopgeest loslaten die geen geluid maakt maar alleen steeds overal in huis het licht aandoet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijn
De bel doet het niet. Dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het een kloppend geluid?
Roger heeft laatst alle lampen verwisseld. Alleen hij heeft nu toegang tot het licht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijn
Gertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De bel doet het niet. Dus het zou kunnen.
Wat heb je daar tegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ze maar niet de Samsom Rock gaan zingen. Die heb ik nooit leuk gevonden
Ze konden moeilijk 'frikandel' rijmen met 'cafeïnevrije cola zero met vanillesmaak'.quote:
Fred Kroket rijmen met Bruistabletquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze konden moeilijk 'frikandel' rijmen met 'cafeïnevrije cola zero met vanillesmaak'.
Maar dat is toch ook logisch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred Kroket rijmen met Bruistablet
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook logisch?
'Fred Kroket' rijmt immers helemaal niet op 'met een rotgang van de glijbaan', dus wat moesten ze dan anders?
Maar je kan nog veel meer niet rijmen op kroket. Zoals tovertaart, vliegtuigvleugel, wielewaal, regelrecht, adamsappel, beestenbende, grootgrutter, heidehaasje, kolenkoker, luizenleven, en peperplantje. Om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.
Die waren toen nog niet uitgevonden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.
Ik slaap ook heel slecht. Vind ik stom. Zeker gezien aanstaande zaterdag de grote tentfeesten hier in het dorp beginnen en daar wil ik wel een beetje uitgeslapen voor zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:34 schreef H_T het volgende:
Ik heb heel beroerd geslapen vannacht. Warm, benauwd, dan ga ik me daar aan ergeren, dan ben ik er te bewust mee bezig dat ik daar niet aan moet denken en denk ik daarna te hard aan wat anders Alles bij elkaar heb ik minder dan vier uur slaap gehad denk ik. Hopelijk gaat dat vannacht beter, en tot die tijd is het even volhouden
Met een paar goede nachten kan je er vast weer tegenaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik slaap ook heel slecht. Vind ik stom. Zeker gezien aanstaande zaterdag de grote tentfeesten hier in het dorp beginnen en daar wil ik wel een beetje uitgeslapen voor zijn
Nee, dit kan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef sportfreak het volgende:
Van Mark Parsons naar Adries Jonker
Van de regen in de drup...
Nope, krijg ik eind deze week als het goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een paar goede nachten kan je er vast weer tegenaan
Heb je nog iets gehoord van je sollicitatie?
Ik deel deze klacht. Moet de stad in, maar te warm.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Ik moet vandaag even de stad in, maar ik vind het nu al te warm. Wat is dit voor zwaar leven?
Wat een watje.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:54 schreef Em31 het volgende:
Ik was net bij de Hanos en daar was een man bij de koeling aan het werk in een complete winteroutfit. Handschoenen, sjaal, muts, alles . Dan is het helemaal raar als je aan het eind van de dag weer naar buiten loopt.
Dat doe ik je niet na! Ook niet als het koeler is overigens. Bravo!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb net 16km hardgelopen, stelletje watjes.
Ervan uitgaand dat de rest van de SC hier al (terecht) respect voor zal gaan tonen doe ik het even helemaal anders en verklaar jou hierbij finaal voor gek te gaan lopen te rennen met dit weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:10 schreef Cee het volgende:
Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat de rest van de SC hier al (terecht) respect voor zal gaan tonen doe ik het even helemaal anders en verklaar jou hierbij finaal voor gek te gaan lopen te rennen met dit weer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik deel deze klacht. Moet de stad in, maar te warm.
Vreselijk.
Lijkt me een prima keuze eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef sportfreak het volgende:
Ik feliciteer je van harte met deze prestatie, en ga hierbij weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:10 schreef Cee het volgende:
Hm, ergens klinkt dit wel als een redelijke uitleg, maar ik kom zelf toch niet voorbij het idee dat je de Tilburg Ten Miles ook gewoon niet kunt lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!
(Volgende maand is de Tilburg Ten Miles en als voorbereiding is het goed om in de maanden daarvoor minstens 1 keer die tien mijl in de benen te hebben gehad en aangezien het maar niet ophield met dat warme weer maar het ook niet handig is voor mijn knie om te kort na elkaar zo’n afstand te lopen was het een kwestie van ‘nu of nooit’. Dus misschien alsnog een verstandige keuze. Ik had wel water bij me.)
Morgen weer Vandaag eerst nog even klagen dat het zo warm is. Was jullie dat al opgevallen eigenlijk?quote:
Dat is precies mijn planquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ergens klinkt dit wel als een redelijke uitleg, maar ik kom zelf toch niet voorbij het idee dat je de Tilburg Ten Miles ook gewoon niet kunt lopen.
Ik moet straks nog een warme deken in lopen (nu dus in een airco kantoor waar je niet in t-shirt kan rondlopen want dan is het te koud)quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen weer Vandaag eerst nog even klagen dat het zo warm is. Was jullie dat al opgevallen eigenlijk?
Ja, het dooit behoorlijk! Voorlopig zal er wel geen Elfstedentocht komenquote:
Dapper hoor @Cee!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!
(Volgende maand is de Tilburg Ten Miles en als voorbereiding is het goed om in de maanden daarvoor minstens 1 keer die tien mijl in de benen te hebben gehad en aangezien het maar niet ophield met dat warme weer maar het ook niet handig is voor mijn knie om te kort na elkaar zo’n afstand te lopen was het een kwestie van ‘nu of nooit’. Dus misschien alsnog een verstandige keuze. Ik had wel water bij me.)
"Is het? Ik had het nog niet gemerkt." Sprak het poeltje gesmolten Roger.quote:
Oh, in dat laatste geval stop ik direct met het slijpen van de ijzers.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, het dooit behoorlijk! Voorlopig zal er wel geen Elfstedentocht komen
Voor een trainer in het vrouwenvoetbal heeft hij wel een vrij imposant cv. Ik weet niet, misschien wordt het wel wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef sportfreak het volgende:
Slim plan, dat geeft een hoop wrijving en dus warmte en beweging en dus nog meer warmte! Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat laatste geval stop ik direct met het slijpen van de ijzers.
Vooral als assistent. Als hoofdtrainer houd het niet over.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor een trainer in het vrouwenvoetbal heeft hij wel een vrij imposant cv. Ik weet niet, misschien wordt het wel wat.
Wij eten een simpele groenteplaattaart vandaag, ik heb totaal geen zin in uitgebreid kokenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyways ik ben thuis en ik moet eigenlijk wat dingen voorbereiden voor het eten maar daar heb ik helemaal geen zin in dus ik ga lekker in de tuin zitten in de schaduw met een boek en een 0.0 biertje of zo aju
29 hier!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is 25 graden hier binnen maar nog best wel koel. Ventilator is nog niet eens nodig
Zelfs als hoofdtrainer heeft hij meer ervaring dan de meeste bondscoaches van andere landen bij elkaar opgeteld. Niet zoveel succes, maar wel veel ervaringquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vooral als assistent. Als hoofdtrainer houd het niet over.
Gelijk weer ontslaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
De nieuwe bondscoach heeft Shanice van de Sanden weer toegevoegd aan de selectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 24-08-2022 16:21:16 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik dacht, geef die man even een kans, MAAR LAAT MAAR!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
De nieuwe bondscoach heeft Shanice van de Sanden weer toegevoegd aan de selectie.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Omg er was ook nog een dubbele afschrijving geweest, WAT EEN GELD 💸💸💸quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:51 schreef Meke het volgende:
Ik heb gisteren salaris gekregen , en heb een budgetteerprogramma (echt zo'n leuke hobby ) dus ging alvast alles in potjes verdelen en alles. En INEENS bedacht ik me dat ik nog een paar honderd euro heb voorgeschoten dus dat komt er straks allemaal nog bij, WAT EEN LEVEN
Werkelijk? Was me nog niet opgevallen in m'n inmiddels vloeibare vorm.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:31 schreef Meke het volgende:
[..]Niet zo klagen, Mekke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:05 schreef ijs_beer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mekek, gij rich bitchquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Omg er was ook nog een dubbele afschrijving geweest, WAT EEN GELD 💸💸💸
Ons geld VLIEGT er echt door momenteel. Vooral vanwege dochter.Fuck the EBU
Niet zo mekeren hè. Die Baustelles verdwijnen niet bij koeler weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
Morgen wordt het 32 graden, en zit ik 5 uur in de auto naar m'n bestemming in Duitsland. Dat wordt feest.
Als de auto airco heeft, lijkt het me inderdaad feestquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
Morgen wordt het 32 graden, en zit ik 5 uur in de auto naar m'n bestemming in Duitsland. Dat wordt feest.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:02 schreef Arizona het volgende:
[..]We zullen een liefdadigheidskaraoke organiseren voor de Gofundme-actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mekek, gij rich bitch
Ons geld VLIEGT er echt door momenteel. Vooral vanwege dochter.
@NailQueenDe Sahara is zonder meer erg droog.
Bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zullen een liefdadigheidskaraoke organiseren voor de Gofundme-actie
@:nailqueen
Haha ik bedoelde eigenlijk in m'n echt naam maar hier gebeurt het blijkbaar OOKquote:
Ik moet toegeven dat die misschien (nog) beter zijn dan That’s Rich of Euro Neuro.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt
Ik stel alvast de volgende nummers voor:
Bedankt, maar ik was nog aan het werkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom gezellig langs zou ik zeggen. Kunnen we samen brownies bakken
Is Kyan je aan het plagen?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde eigenlijk in m'n echt naam maar hier gebeurt het blijkbaar OOK
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]Ja ik vind het ook echt geen mooie naam met K, maar dat is denk ik ook gewenningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja In het buitenland weten ze niet wat ze met mijn naam aanmoetenOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Met mijn naam ook niet! Levert bij de Starbucks de meest prachtige fantasienamen opquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt geen mooie naam met K, maar dat is denk ik ook gewenning
Oja In het buitenland weten ze niet wat ze met mijn naam aanmoeten
Gelukkig hoefde je niet van Meppel naar Leeuwarden vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
Weer thuis uit Amsterdam. De meeste treinen reden, al hoorde ik wel veel: "De trein naar huppeldepup rijdt niet". Op de terugweg had ik daardoor 20 minuten vertraging. Voor niets lopen stressen, nondeju
Komkommertijdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet van Meppel naar Leeuwarden vandaag.
Fijn dat het is gelukt.
[ twitter ]
Arme vrouw! Ik had het niet gegokt, maar als de ns-reisapp zegt dat die rijdt, dan begrijp ik wel dat ze het toch aandurft om met de trein te gaan. Ik begrijp ook wel dat ze uit Meppel weg wilde. Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde je niet van Meppel naar Leeuwarden vandaag.
Fijn dat het is gelukt.
[ twitter ]
Ik vertik het om over het paard getilde Ariana Grande te zingenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt
Ik stel alvast de volgende nummers voor:
Haha nee ik verEngels mijn naam dan gewoon, Mariah Carey kennen ze over de hele wereld En dan kunnen ze het wel plaatsen en is het een "close enough"quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met mijn naam ook niet! Levert bij de Starbucks de meest prachtige fantasienamen op
Ik niet, ik verheug me altijd op de naam op de beker.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik verEngels mijn naam dan gewoon, Mariah Carey kennen ze over de hele wereld En dan kunnen ze het wel plaatsen en is het een "close enough"
[..]Mekke bekt gewoon wat lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mkeke daarentegen...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mekke bekt gewoon wat lekkerder
Idem, maar dan zo ongeveer met het achterste deel van die naam.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik verEngels mijn naam dan gewoon, Mariah Carey kennen ze over de hele wereld En dan kunnen ze het wel plaatsen en is het een "close enough"
Ha dat heb ik ook.. Mijn oma heeft mijn naam sinds mijn geboorte nog nooit juist uitgesproken of geschreven. Mijn man heeft inmiddels ook door dat je mijn naam beter kunt spellen als je hem ergens moet doorgeven die begint al met spellen ipv dat hij het eerst uitspreekt. Zo doe ik het ook al jarenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
En ik ben intussen wel gewend dat men mijn naam verkeerd schrijft.
Ik gok dat tegen de 90% het fout doet, zelfs binnen mijn eigen familie.
Mijn voornaam gaat prima, en bij de achternaam is het eigenlijk altijd dezelfde fout die gemaakt wordt. Daar wen je aan en dan is er makkelijk rekening mee te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
En ik ben intussen wel gewend dat men mijn naam verkeerd schrijft.
Ik gok dat tegen de 90% het fout doet, zelfs binnen mijn eigen familie.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Het is toch Kurry?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
Hela Curry gaat een wielerploeg sponsoren. Topteam. Nu al.
Alleem bij Adam.quote:
Hoeveel kansen moet je hebben hè.quote:
Best veel! Naja, zo komt die 1-0 er ooit welquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoeveel kansen moet je hebben hè.
Nee Je hebt maar gewoon respect te hebben voor mijn usernamequote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mekke bekt gewoon wat lekkerder
Laatst weer een fles van gekocht. Het blijft een goede sausquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
Hela Curry gaat een wielerploeg sponsoren. Topteam. Nu al.
Wat zijn ze aan het mekke-ren over je usernamequote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee Je hebt maar gewoon respect te hebben voor mijn username
Oja, de ex van Patrikia.quote:
Ah fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
Weer thuis uit Amsterdam. De meeste treinen reden, al hoorde ik wel veel: "De trein naar huppeldepup rijdt niet". Op de terugweg had ik daardoor 20 minuten vertraging. Voor niets lopen stressen, nondeju
DAT GAAT HET OOK NIETquote:
Nee, maar dan maar doorgaan voor het geld. Ze krijgen dan toch veel dacht ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
PSV is gewoon geen Champions League-niveau. Zo slecht. Overigens is Rangers niet veel beter, maar ja.
Kun je meteen Linda vragen hoe het met Jeroentje isquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje. Meneer Sjors en ik zitten op de tribune bij Miljoenenjacht bij Lindaaaaaa
Spannend!! Hebben wij ook een keer gedaan. Uiteindelijk niks gewonnen maar wel leuk om eens te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje. Meneer Sjors en ik zitten op de tribune bij Miljoenenjacht bij Lindaaaaaa
En je bent nu miljonair en neemt ons allemaal mee naar de Malediven?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
JIJ GAAT MEEquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
En je bent nu miljonair en neemt ons allemaal mee naar de Malediven?
Dat het maar een onvergetelijke dag mag wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Met z'n allen in de rupsbaanquote:
Morgen meer nieuwsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kun je meteen Linda vragen hoe het met Jeroentje is
Leuk! Toitoitoi! Laat je weten wanneer het op tv is?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het maar een onvergetelijke dag mag worden
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Toitoitoi! Laat je weten wanneer het op tv is?
Erg leukquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst weer een fles van gekocht. Het blijft een goede saus
Als ze nu ook gaan samenwerken met Remia en een uienhandel wordt het echt wat speciaals
Hou rekening met flinke wachttijden. Verder is het gewoon leuk om eens bij zo'n opname te zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.
Ik zou niet eens achter de desk durven
Er zijn plaspauzes hoop ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hou rekening met flinke wachttijden. Verder is het gewoon leuk om eens bij zo'n opname te zijn
Nou, dan maar een auto winnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.
Ik zou niet eens achter de desk durven
Ik ben niet bij Miljoenenjacht geweest, dus ik weet niet hoe ze het daar doen. Als de opname erg lang duurt hebben ze vast wel wat plaspauzes bedacht. Als dat niet zo is of het te lang duurt is het netjes iemand van de crew aan te spreken of het kan. En als je vak er toch al uit ligt is het waarschijnlijk geen enkel probleemquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik ook niet! Ben wel benieuwd wat daar nog uit gaat komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering in de BOOS-The Voice-saga? Die zag ik even niet meer aankomen.
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat voor soort programma?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
De laatste opname waar ik bij ben geweest was voor The Big Show, dat ergens in de herfst te zien is op RTL 4. Volgens mij wordt die show heel leuk
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving isquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat voor soort programma?
Of mag je daar helemaal niks nog over kwijt?
Een zaterdagavond primetime programma?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving is
Waarschijnlijk En zo niet, dan vrijdagquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een zaterdagavond primetime programma?
Oh ja, op vrijdag zijn nu ook flink wat gaten te vullen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk En zo niet, dan vrijdag
Is dat die van Ruben Nicolai?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving is
quote:
Niet echt maar je kunt gewoon tussen takes door plassen. Dan moet je alleen soms even wachten voor je terug naar je plek kunt. Ik had gehoopt op zo’n “500 euro voor het hele vak” prijs want op tv vond ik ook eng. Ik denk dat ik niet zou hebben gespeeld maar direct een koffer had gekozen maar ik zat er nooit dichtbij genoeg.quote:
Ah, vind ik dan weer minder. Die vind ik bij vlagen erg irritante/flauwe humor hebben.quote:
Ik dacht gisteren precies hetzelfde iedereen zit daar altijd grapjes over te maken en ik volg hun verder niet zo, maar er zijn duidelijk gewoon heel veel fans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens, iemand in z’n omgeving ook zo meegekregen dat er zo’n run is op de kaarten van Coldplay? Ik had niet verwacht dat zo veel mensen daarheen zouden willen
Sorry hoor dat we weer niet aan je kwaliteitseisen kunnen voldoenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al met al en ondanks alles vond ik het volgende topic toch beter.
Niet dat deze niet idd heel goed was, maar toch.
Dat is omdat er alleen maar een stijgende lijn in de topics zit natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al met al en ondanks alles vond ik het volgende topic toch beter.
Niet dat deze niet idd heel goed was, maar toch.
Leer, Bremen en Hamburg hebben speciaal voor mij wat voorbereid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet zo mekeren hè. Die Baustelles verdwijnen niet bij koeler weer.
Met name in Hamburg zijn ze volgens mij al 30 jaar bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leer, Bremen en Hamburg hebben speciaal voor mij wat voorbereid.
De oude nummers van Coldplay vind ik best wel lekker om op te werken. Maar de nieuwe nummers vind ik maar niets. Dat ene nummer met BTS kan ik niet uitstaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens, iemand in z’n omgeving ook zo meegekregen dat er zo’n run is op de kaarten van Coldplay? Ik had niet verwacht dat zo veel mensen daarheen zouden willen
@GeorgeM vroeg het ook, nog niet op gereageerd Ja, ze heeft het heel leuk maar was nu heel vermoeid. Ze appte gisteravond dat ze er wel even doorheen zat, arm kind .quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:00 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona hoe gaat het met je dochter, heeft ze het leuk daar?
Yep, het loopt echt storm. Ik zou ook best willen maar ik wil niet in de ArenA. Daarvoor zou het echt een super unieke band moeten zijn, wederopstanding van de Beatles of zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Meer dan 500.000 (!!!) mensen in die wachtrij nu Waar komt die hype ineens vandaan man? Heb dat nooit zo gevoeld bij Coldplay dat die zo bestond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, het loopt echt storm. Ik zou ook best willen maar ik wil niet in de ArenA. Daarvoor zou het echt een super unieke band moeten zijn, wederopstanding van de Beatles of zo.
Ik gok wel dat ze minstens Viva La Vida en Fix You zullen spelen hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De oude nummers van Coldplay vind ik best wel lekker om op te werken. Maar de nieuwe nummers vind ik maar niets. Dat ene nummer met BTS kan ik niet uitstaan
Een concert lijkt me wel leuk om mee te maken maar ik ga daar niet voor in de rij staan. En er is toch een kleine kans dat ze hun oude repertoire gaan doen.
Ik vind hun liedjes leuk op de radio, zowel oudere als nieuwere nummers, maar voel totaal niet de behoefte om ze live te zienquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok wel dat ze minstens Viva La Vida en Fix You zullen spelen hoor
Ik hoop maar dat het meevalt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met name in Hamburg zijn ze volgens mij al 30 jaar bezig.
Er is nog niemand ongewild achtergebleven in Hamburg, dus ook jij gaat hier doorheen komen!quote:
Mooi dat het leuk is. En begrijpelijk maar wel fijn dat ze ook gewoon delen kunnen overslaan dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:georgeM vroeg het ook, nog niet op gereageerd Ja, ze heeft het heel leuk maar was nu heel vermoeid. Ze appte gisteravond dat ze er wel even doorheen zat, arm kind .
Vanmorgen slaan ze het ochtendprogramma over en slapen ze uit Ze hebben iedere dag wel activiteiten én één of meer feesten, dus dat is ook behoorlijk slopend
Misschien durven mensen het niet meer hardop te zeggen omdat het stoer is geworden om de band af te zeiken?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meer dan 500.000 (!!!) mensen in die wachtrij nu Waar komt die hype ineens vandaan man? Heb dat nooit zo gevoeld bij Coldplay dat die zo bestond.
In principe is alles vrijwillig dus je mag de hele week wegblijven als je wilt . Maar ze hebben natuurlijk last van FOMO en het is op die leeftijd ook niet "stoer" om dingen te missen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi dat het leuk is. En begrijpelijk maar wel fijn dat ze ook gewoon delen kunnen overslaan dan.
Ik wist niet dat je into leer was. Dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leer, Bremen en Hamburg hebben speciaal voor mij wat voorbereid.
Klinkt wel alsof ze straks ook weer blij is om even thuis te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:georgeM vroeg het ook, nog niet op gereageerd Ja, ze heeft het heel leuk maar was nu heel vermoeid. Ze appte gisteravond dat ze er wel even doorheen zat, arm kind .
Vanmorgen slaan ze het ochtendprogramma over en slapen ze uit Ze hebben iedere dag wel activiteiten én één of meer feesten, dus dat is ook behoorlijk slopend
Net als haar moederquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof ze straks ook weer blij is om even thuis te zijn
Oh ik vind hem wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, vind ik dan weer minder. Die vind ik bij vlagen erg irritante/flauwe humor hebben.
Jup. Het is nu wel heel lang heel stil thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |