Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat de rest van de SC hier al (terecht) respect voor zal gaan tonen doe ik het even helemaal anders en verklaar jou hierbij finaal voor gek te gaan lopen te rennen met dit weer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik deel deze klacht. Moet de stad in, maar te warm.
Vreselijk.
Lijkt me een prima keuze eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef sportfreak het volgende:
Van Mark Parsons naar Adries Jonker
Van de regen in de drup...
Ik feliciteer je van harte met deze prestatie, en ga hierbij weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb net 16km hardgelopen, stelletje watjes.
Hm, ergens klinkt dit wel als een redelijke uitleg, maar ik kom zelf toch niet voorbij het idee dat je de Tilburg Ten Miles ook gewoon niet kunt lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!
(Volgende maand is de Tilburg Ten Miles en als voorbereiding is het goed om in de maanden daarvoor minstens 1 keer die tien mijl in de benen te hebben gehad en aangezien het maar niet ophield met dat warme weer maar het ook niet handig is voor mijn knie om te kort na elkaar zo’n afstand te lopen was het een kwestie van ‘nu of nooit’. Dus misschien alsnog een verstandige keuze. Ik had wel water bij me.)
Morgen weerquote:
Dat is precies mijn planquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ergens klinkt dit wel als een redelijke uitleg, maar ik kom zelf toch niet voorbij het idee dat je de Tilburg Ten Miles ook gewoon niet kunt lopen.
Ik moet straks nog een warme deken in lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen weerVandaag eerst nog even klagen dat het zo warm is. Was jullie dat al opgevallen eigenlijk?
Ja, het dooit behoorlijk! Voorlopig zal er wel geen Elfstedentocht komenquote:
Dapper hoor @Cee!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt daarmee ook groot gelijk, Roozjee!
(Volgende maand is de Tilburg Ten Miles en als voorbereiding is het goed om in de maanden daarvoor minstens 1 keer die tien mijl in de benen te hebben gehad en aangezien het maar niet ophield met dat warme weer maar het ook niet handig is voor mijn knie om te kort na elkaar zo’n afstand te lopen was het een kwestie van ‘nu of nooit’. Dus misschien alsnog een verstandige keuze. Ik had wel water bij me.)
"Is het? Ik had het nog niet gemerkt." Sprak het poeltje gesmolten Roger.quote:
Oh, in dat laatste geval stop ik direct met het slijpen van de ijzers.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, het dooit behoorlijk! Voorlopig zal er wel geen Elfstedentocht komen
Voor een trainer in het vrouwenvoetbal heeft hij wel een vrij imposant cv. Ik weet niet, misschien wordt het wel wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:05 schreef sportfreak het volgende:
Van Mark Parsons naar Adries Jonker
Van de regen in de drup...
Slim plan, dat geeft een hoop wrijving en dus warmte en beweging en dus nog meer warmte! Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat laatste geval stop ik direct met het slijpen van de ijzers.
Vooral als assistent. Als hoofdtrainer houd het niet over.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor een trainer in het vrouwenvoetbal heeft hij wel een vrij imposant cv. Ik weet niet, misschien wordt het wel wat.
Wij eten een simpele groenteplaattaart vandaag, ik heb totaal geen zin in uitgebreid kokenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyways ik ben thuis en ik moet eigenlijk wat dingen voorbereiden voor het eten maar daar heb ik helemaal geen zin in dus ik ga lekker in de tuin zitten in de schaduw met een boek en een 0.0 biertje of zo aju
29 hier!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is 25 graden hier binnen maar nog best wel koel. Ventilator is nog niet eens nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |