Ik ben er vast wel meer vergeten. Ik ben ook erg benieuwd of @Kapiteintje inmiddels al door zijn voorraad wc-rollen heen is.quote:
Ik ken een user die dit al langer roept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb wat gemist. Waar zijn ze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
User maxi-mus had een mening over het bestuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.
ZEG OP!!!!! NU!!!!!
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
Prima, zolang het ban systeem maar werkt. Lekker thuis niet caren zonder dat je op fok kan postenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.
Een succesvol begin van de dag voor jou, een puike woordle score en een banaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:21 schreef GGMM het volgende:
Woordle 424 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 220 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Banaan: ✅
@:wereldgozer @:afcniels
Kijk je ook wel eens naar welk leed je bij andere users veroorzaakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
Valt volgens mij valt het wel mee maar ik hoor het graag als dit het geval is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens naar welk leed je bij andere users veroorzaakt?
Je kunt ook prima lol trappen en 16 maanden zonder notes zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
Leed veroorzaken lol
Dan neem je de boel ook wel iets te serieus allemaal
Als een internetforum daadwerkelijk ‘leed’ bij je veroorzaakt is het misschien een idee om gewoon uit te loggen en niet meer te komen. Niemand verplicht je hier te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
Leed veroorzaken lol
Dan neem je de boel ook wel iets te serieus allemaal
Hier heeft het 10 minuutjes een klein beetje geregend vanmorgenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
Best wat regen. Regenton weer netjes gevuld zo.
Volkoren brood. Achterham.quote:
Het ontwikkelt zich nogal lokaal inderdaad en de buienradar verandert steeds qua voorspelling.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heeft het 10 minuutjes een klein beetje geregend vanmorgen
Ik ben woedend
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mijn leed wil verzachten of omdat je het leuk vindt dat ik natgeregend ben?
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mijn leed wil verzachten of omdat je het leuk vindt dat ik natgeregend ben?
Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is dat dit ook wel grappig is ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gelezen op Facebook. En toch leuk.
Maar wat is je mening over Friens liefhebbers?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Ik schaar mannen die Friends vermakelijk vinden in hetzelfde hokje als De Lama's liefhebbers.
Leed aangerichtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook prima lol trappen en 16 maanden zonder notes zijn!
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunenquote:
Sorry maat, da's zuur.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunen
Goed dat je af en toe je emoties laat zien Rickertman.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:22 schreef Bolasie het volgende:
Ik mis @:maxi-mus en @:lenny_Leonard
Hier vaak wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
niet gekliktquote:
Mooi. Ik hou van exclusiviteit.quote:
kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Paella.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog, ik ga nu naar de winkel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drumsticks, aardappelen, erwtjes en worteltjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uberhaupt met de bus gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:11 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:maxi-mus
Bier drinken kan ook topsport zijn.quote:
Oke wilfredquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Wraps met kip, paprika, ui en meer van dat soort onzin
Boontjes en kip, geen rijst want carbs na m'n workout. @Calandquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Überhaupt überhaupt verkeerd spellen.quote:
Wel op je hart letten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bier drinken kan ook topsport zijn.
Boot met een gaatje erin.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen op de boot terug dat soort lui
Ja, jij niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jij toch ook?!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?quote:
Uitgezet, was wel een beetje klaar met die geile praat steeds.quote:
Zou jij @maxi-mus en @Lenny_Leonard kunnen unbannen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?
Alles gaat voor de wind nu corona voorbij is. Eerste jaar Journalistiek vakkundig uitgespeeld, op naar jaar 2.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?
Rare manier om "ban verlengen" te schrijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij @:maxi-mus en @:lenny_leonard kunnen unbannen?
retweetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij @:maxi-mus en @:lenny_leonard kunnen unbannen?
Hopelijk komt hij dan snel weer posten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Door @:maxi-mus staat al geen streepje meer.
Ik hoop met je mee, maat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij dan snel weer posten.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles gaat voor de wind nu corona voorbij is. Eerste jaar Journalistiek vakkundig uitgespeeld, op naar jaar 2.
Vakantie duurt nu al twee maandjes (lol).
Wat leuk dat jullie nog steeds contact hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:49 schreef tong80 het volgende:
Net Doc de oude VBL mod aan de telefoon. Ging ik mee naar Ajax en concerten. Twee keer per jaar bellen we. Ken hem nu al bijjna 20 jaar. Tijdens het WK pikken we een wedstrijd uit. Deden we ook tijdens het vorige WK. Mijn favoriet Casani schakelde toen Portugal uit. Old soldiers never die. Te lange tekst. Ik weet het.
Me2quote:
Is ook echt cool. Hij doet het maatschappelijk geweldig en nog steeds een goede muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben
Zit verband om heen dus je ziet eigenlijk helemaal niks nuquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zal er vast niet mooier op zijn geworden, dus ik sla maar een rondje over
Ha ha ha. Ik vind Pietje aandoenlijk. Vind ook dat we niet te hard moeten zijn. Hij bedoelt het goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen allen die mij weleens leed hebben aangedaan
(lol)
Goedemorgen maatje. Opdat je vandaag je grote teen kei zacht mag stoten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen allen die mij weleens leed hebben aangedaan
(lol)
Heb nog een briljante column geschreven over de punnaise door je vinger. Zal eens zoeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemorgen maatje. Opdat je vandaag je grote teen kei zacht mag stoten.
Abracadabra. Ik ben een bescheiden woordkunstenaar. Waar vind ik deze onzin?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 425 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 221 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟨🟩
⬛🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
woordle.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abracadabra. Ik ben een bescheiden woordkunstenaar. Waar vind ik deze onzin?
Geprobeerd mee te doen. Snap er geen hol van. Veel te Beta.quote:
Gebrek aan woorden compenseren met een smiley.quote:
Ik kloeg één keer over Woordle.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook nog over Woordle te klagen?
Dan ben je weer klaar voor vandaag
kloegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kloeg één keer over Woordle.
Woordle me er niet op.
Heb het net geprobeerd.
Kinderarbeid zou verboden moeten worden.
Nu muziek
Gedraag jequote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:01 schreef tong80 het volgende:
Trouwens. Verdacht weinig wijven hier.
Bij deze zweer ik op de kop van m'n eikel dat ik het middagrustje boven de dekens doequote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:05 schreef tong80 het volgende:
Verder zijn bananen in de anus pas rijp in de middagpauze toegevoegd.
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Is er iemand jarig op kantoor of gewoon zomaar?
En autisten dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alleen boomers eten op vaste tijden. Ter info.
Jij doet niet meer aan IF?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alleen boomers eten op vaste tijden. Ter info.
Ja geen idee, daar weet jij meer over denk ik?quote:
De lul!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet niet meer aan IF?
(Al viel dit gebakje ook buiten m'n IF-tijden)
Ik heb wel enige ervaring met autisten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja geen idee, daar weet jij meer over denk ik?
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb wel enige ervaring met autisten.
En ik kan zeggen dat ze ertussen zitten die met spullen gaan gooien als het niet exact op tijd is.
Schil van de banaan afquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?
Volgens mij niet. Wel zouden bepaalde ziektes en infecties tijdens de zwangerschap de kans op autisme vergroten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?
Doe je 16/8?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet niet meer aan IF?
(Al viel dit gebakje ook buiten m'n IF-tijden)
Jaquote:
Goed bezige ouwe reus. Zelf ook een tijdje gedaan toen ik aan het cutten was. Nu eet ik gewoon 24/7 tijdens m'n bulkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Technisch gezien doe ik dat nu alsnog want ik at gisteren ergens rond 18:30 m'n laatste maaltijd van die dag. Ik wacht natuurlijk niet altijd tot stipt 20:00 om m'n laatste hap eten door m'n keel te krijgen.
Dus dan weet je dat
@chufiquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Een Netflix-docu over de Figo Barça->Real-transfer volgende week.
Dit ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Een Netflix-docu over de Figo Barça->Real-transfer volgende week.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
https://www.space.com/308(...)n-megastructure.html
@:onlogisch
We zijn 7 jaar verder @Scrummiequote:published October 15, 2015
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
We zijn 7 jaar verder @:Scrummie
Kan je de bevindingen ook niet gelijk posten?
klinktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.
klinktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een tegenvaller.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:59 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nationalgeogr(...)tar-has-been-cracked
@:onlogisch
Lekker maat. Kwarkgodquote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben wat laat boys (vakantie) maar ik ga even 500 gram magere kwark verorberen
Hij is een beetje boos en wil op anoniemquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Is @:Lenny_Leonard er niet? Ben al paar dagen niet gementioned
Het scheelt dat er tegenwoordig ook electrische zijn en wat minder luidruchtig. Maar blijft herrie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Er staat hier iemand met een bladblazer.
Hier moeten we wat mee.
Tevens moet de hark terugkomen @:ggmm
Ook zonder Lenny is het hier een warm bad. @fetXquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Nee is weggepest.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Dat zal vbl leren!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos en wil op anoniem
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op anoniem willen gaan omdat je denkt dat FOK! daar wakker van ligt. Nou niet dus, je bent zo vergeten. Als diegene dat ook beseft, komt hij meteen met hangende pootjes terug.
Verstandig, ik ook!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
Maar ik laat hem met rust
Slaap nog steeds slecht omdat @JanCees en @Doublepain weg zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op anoniem willen gaan omdat je denkt dat FOK! daar wakker van ligt. Nou niet dus, je bent zo vergeten. Als diegene dat ook beseft, komt hij meteen met hangende pootjes terug.
NEE! Dat kan ik niet laten gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos en wil op anoniem
Ja, foto's van je tieten postenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
NEE! Dat kan ik niet laten gebeuren
[ afbeelding ]
Kan ik iets doen @:Lenny_Leonard om je van gedachten te laten veranderen?
[ afbeelding ]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Godverdomme ik moest hierom lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen of om praktische redenen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het is een miem.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen of om praktische redenen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:56 schreef Jippie het volgende:
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen
In @Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lennyquote:
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
In @:Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lenny
Applegoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bij afwezigheid van @Lenny_Leonard zijn aanspreekpunt op dit forum dus ik zie je DM graag tegemoetquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
In @:Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lenny
Ouwe snoeperdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bij afwezigheid van @:Lenny_Leonard zijn aanspreekpunt op dit forum dus ik zie je DM graag tegemoet
Opperkleurder en Befbekje.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap nog steeds slecht omdat @:JanCees en @:Doublepain weg zijn.
Hmmm, ik zou het niet weten, ik kan me niet herinneren die naam ooit gehoord te hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Schmoopy
Daar was iets mee maar kan me niet herinneren wat
shmoopy. Ooit vergeten het raam dicht te doen. Riep m'n onderbuurman: 'Lukt het Herman?'quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Schmoopy
Daar was iets mee maar kan me niet herinneren wat
Ah, de FA-versie van @skysheriff dusquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef tong80 het volgende:
Verder was ze een jaarlang FA zonder dat ze postte.
Die zag ik laatst posten in het Ajax-topic!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de FA-versie van @:skysheriff dus
Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de FA-versie van @:skysheriff dus
Smelt de kazen. Stut de dijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik laatst posten in het Ajax-topic!
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (nee, geen foto's).
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquizquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.
Godverdomme ik moest weer lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto's
Niet zo maar een quizzquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquiz
Kom ik vanavond even op terug (tenzij ik het vergeet en ik vergeet het geheid)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het FOK! OMT heeft hem nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:37 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard nog wel even belangrijk dat je je account houdt.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond eten bij Loetje #viesdik
Geen plakjes kaas @Drizztquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijk
Ja, die mogen ze in de keuken houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daar
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euro
Met foto had ik je een like gegeven. Gemiste kans Drizzt!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan moet banny zijn mail eens lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus nog niet op #ANONIEM. Erg mooi
User @:Lenny_Leonard nog niet op #ANONIEM. Erg jammer
Maatquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet banny zijn mail eens lezen.
Als zijn mailserver net zo snel is als de servers van Fok, dan verwacht ik dat @Danny de mail over 3 dagen ontvangt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt me mooi materiaal voor de volgende OP. Behalve als het foto's zijn met een kind dat aan een tiet zuigt, daar heb ik verder niks mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DM ontvangen van @:jippie
Erg mooi.
Nou ja zeg, ik ben tegen racisme!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ze was vandaag wel druk bezig die single te promoten, dus m'n Twitter was NSFW
Hi lieffie, speciaal voor jouquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DM ontvangen van @:jippie
Erg mooi.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik koop geen muziek
Ik ben geen boomer
M'n briljante column al geredigeerd ?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen. En vooral die alles slikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:07 schreef Sked het volgende:
Een vrouw van haar woord.
Daar hou ik van.
Aan jou heeft het in ieder geval niet gelegen!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
Zo, als user @:maxi-mus nu niet blijft dan weet ik het ook niet meer
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie vanaf nu hebben we ruzie met @:yvonne
What the fuckquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie vanaf nu hebben we ruzie met @:yvonne
Laat @Sked met rustquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou volkomen terecht zijn.
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin een nieuw VBL mod te zoeken.
Enigszins capabel?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.
Ga er nu naar kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n briljante column al geredigeerd ?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je hem soms vakkundig een ban aangesmeerd?quote:
Hij is in elk geval aanwezig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.
Wel tijd hebben om naar de hele wereld foto's van je tieten te sturen, maar niet om even een briljante column te bekijken. Dit moet aankomen als een dolksteek in de rug, bij @tong80quote:
Ik ga dit meteen mee naar achter nemen!!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou wel vbl mod kunnen worden, een goede ook. Dat wordt een succes!
Al bijna een maand geen note gehad, voorbeelduser.
Verstandig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen mee naar achter nemen!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel tijd hebben om naar de hele wereld foto's van je tieten te sturen, maar niet om even een briljante column te bekijken. Dit moet aankomen als een dolksteek in de rug, bij @:tong80
Nouja, als je er naar vraagt, misschien wel. Heb je een uurtje?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:57 schreef Jippie het volgende:
[..]De column staat nu geredigeerd en voorzien van twee erbij gezochte YouTube clips van de genoemde wedstrijden netjes gepland voor 1.00 uur vannacht.
Verder nog iets te klagen?
Een uurtje alleen als Lenny het goed vindt, maar kwartiertje moet wel kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, als je er naar vraagt, misschien wel. Heb je een uurtje?
Oke ik stuur je een DM.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een uurtje alleen als Lenny het goed vindt, maar kwartiertje moet wel kunnen
Nee die heb ik laatst aan mijn zus gegeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, je had nog een pakketje Rituals "ergens liggen".
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee die heb ik laatst aan mijn zus gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |