Jij doet niet meer aan IF?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alleen boomers eten op vaste tijden. Ter info.
Ja geen idee, daar weet jij meer over denk ik?quote:
De lul!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet niet meer aan IF?
(Al viel dit gebakje ook buiten m'n IF-tijden)
Ik heb wel enige ervaring met autisten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja geen idee, daar weet jij meer over denk ik?
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb wel enige ervaring met autisten.
En ik kan zeggen dat ze ertussen zitten die met spullen gaan gooien als het niet exact op tijd is.
Schil van de banaan afquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?
Volgens mij niet. Wel zouden bepaalde ziektes en infecties tijdens de zwangerschap de kans op autisme vergroten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Blijft toch een apart volk he. Kunnen ze dat niet tijdens de zwangerschap testen tegenwoordig?
Doe je 16/8?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet niet meer aan IF?
(Al viel dit gebakje ook buiten m'n IF-tijden)
Jaquote:
Goed bezige ouwe reus. Zelf ook een tijdje gedaan toen ik aan het cutten was. Nu eet ik gewoon 24/7 tijdens m'n bulkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Technisch gezien doe ik dat nu alsnog want ik at gisteren ergens rond 18:30 m'n laatste maaltijd van die dag. Ik wacht natuurlijk niet altijd tot stipt 20:00 om m'n laatste hap eten door m'n keel te krijgen.
Dus dan weet je dat
@chufiquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Een Netflix-docu over de Figo Barça->Real-transfer volgende week.
Dit ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Een Netflix-docu over de Figo Barça->Real-transfer volgende week.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
https://www.space.com/308(...)n-megastructure.html
@:onlogisch
We zijn 7 jaar verder @Scrummiequote:published October 15, 2015
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
We zijn 7 jaar verder @:Scrummie
Kan je de bevindingen ook niet gelijk posten?
klinktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.
klinktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gvd. Ik klinkt het vanaf de homepage aan, maar schijnbaar zat ik op een archief versie ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een tegenvaller.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:59 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nationalgeogr(...)tar-has-been-cracked
@:onlogisch
Lekker maat. Kwarkgodquote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben wat laat boys (vakantie) maar ik ga even 500 gram magere kwark verorberen
Hij is een beetje boos en wil op anoniemquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Is @:Lenny_Leonard er niet? Ben al paar dagen niet gementioned
Het scheelt dat er tegenwoordig ook electrische zijn en wat minder luidruchtig. Maar blijft herrie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Er staat hier iemand met een bladblazer.
Hier moeten we wat mee.
Tevens moet de hark terugkomen @:ggmm
Ook zonder Lenny is het hier een warm bad. @fetXquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Nee is weggepest.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:25 schreef Jippie het volgende:
Dat zal vbl leren!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos en wil op anoniem
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op anoniem willen gaan omdat je denkt dat FOK! daar wakker van ligt. Nou niet dus, je bent zo vergeten. Als diegene dat ook beseft, komt hij meteen met hangende pootjes terug.
Verstandig, ik ook!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
Maar ik laat hem met rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |