Slaap nog steeds slecht omdat @JanCees en @Doublepain weg zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op anoniem willen gaan omdat je denkt dat FOK! daar wakker van ligt. Nou niet dus, je bent zo vergeten. Als diegene dat ook beseft, komt hij meteen met hangende pootjes terug.
NEE! Dat kan ik niet laten gebeurenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos en wil op anoniem
Ja, foto's van je tieten postenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
NEE! Dat kan ik niet laten gebeuren
[ afbeelding ]
Kan ik iets doen @:Lenny_Leonard om je van gedachten te laten veranderen?
[ afbeelding ]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op anoniem willen gaan omdat je denkt dat FOK! daar wakker van ligt. Nou niet dus, je bent zo vergeten. Als diegene dat ook beseft, komt hij meteen met hangende pootjes terug.
Godverdomme ik moest hierom lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen of om praktische redenen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op anoniem gaan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FOK!t en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het is een miem.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen of om praktische redenen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:56 schreef Jippie het volgende:
Niet zo dom lullen, vaak gaat iemand op Anoniem omdat ze zich gekwetst voelen
In @Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lennyquote:
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
In @:Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lenny
Applegoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bij afwezigheid van @Lenny_Leonard zijn aanspreekpunt op dit forum dus ik zie je DM graag tegemoetquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
In @:Lenny_Leonard 's DM dan, heb nog wel foto's waarop ik borstvoeding geef en anders maak ik wel een tit-pic speciaal voor Lenny
Ouwe snoeperdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bij afwezigheid van @:Lenny_Leonard zijn aanspreekpunt op dit forum dus ik zie je DM graag tegemoet
Opperkleurder en Befbekje.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap nog steeds slecht omdat @:JanCees en @:Doublepain weg zijn.
Hmmm, ik zou het niet weten, ik kan me niet herinneren die naam ooit gehoord te hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Schmoopy
Daar was iets mee maar kan me niet herinneren wat
shmoopy. Ooit vergeten het raam dicht te doen. Riep m'n onderbuurman: 'Lukt het Herman?'quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Schmoopy
Daar was iets mee maar kan me niet herinneren wat
Ah, de FA-versie van @skysheriff dusquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef tong80 het volgende:
Verder was ze een jaarlang FA zonder dat ze postte.
Die zag ik laatst posten in het Ajax-topic!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de FA-versie van @:skysheriff dus
Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de FA-versie van @:skysheriff dus
Smelt de kazen. Stut de dijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik laatst posten in het Ajax-topic!
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (nee, geen foto's).
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquizquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.
Godverdomme ik moest weer lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto's
Niet zo maar een quizzquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquiz
Kom ik vanavond even op terug (tenzij ik het vergeet en ik vergeet het geheid)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het FOK! OMT heeft hem nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:37 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard nog wel even belangrijk dat je je account houdt.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond eten bij Loetje #viesdik
Geen plakjes kaas @Drizztquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijk
Ja, die mogen ze in de keuken houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daar
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euro
Met foto had ik je een like gegeven. Gemiste kans Drizzt!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |