Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond eten bij Loetje #viesdik
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijk
Ja, die mogen ze in de keuken houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daar
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euro
Met foto had ik je een like gegeven. Gemiste kans Drizzt!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (nee, geen foto's).
Dan moet banny zijn mail eens lezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:57 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus nog niet op #ANONIEM. Erg mooi
User @:Lenny_Leonard nog niet op #ANONIEM. Erg jammer
Maatquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet banny zijn mail eens lezen.
Als zijn mailserver net zo snel is als de servers van Fok, dan verwacht ik dat @Danny de mail over 3 dagen ontvangt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt me mooi materiaal voor de volgende OP. Behalve als het foto's zijn met een kind dat aan een tiet zuigt, daar heb ik verder niks mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DM ontvangen van @:jippie
Erg mooi.
Nou ja zeg, ik ben tegen racisme!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef GGMM het volgende:
Ze was vandaag wel druk bezig die single te promoten, dus m'n Twitter was NSFW
Hi lieffie, speciaal voor jouquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DM ontvangen van @:jippie
Erg mooi.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik koop geen muziek
Ik ben geen boomer
M'n briljante column al geredigeerd ?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen. En vooral die alles slikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:07 schreef Sked het volgende:
Een vrouw van haar woord.
Daar hou ik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |