Ik ben er vast wel meer vergeten. Ik ben ook erg benieuwd of @Kapiteintje inmiddels al door zijn voorraad wc-rollen heen is.quote:
Ik ken een user die dit al langer roept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb wat gemist. Waar zijn ze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat zowel user @:maxi-mus als @:lenny_leonard anoniem hebben aangevraagd.![]()
Dit forum gaat naar de klote, doe uit dat licht
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
User maxi-mus had een mening over het bestuurquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat dit besproken wordt.
ZEG OP!!!!! NU!!!!!
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken makker.
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
Prima, zolang het ban systeem maar werkt. Lekker thuis niet caren zonder dat je op fok kan postenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
IF YOU DON'T LIKE US WE DON'T CARE.
Een succesvol begin van de dag voor jou, een puike woordle score en een banaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:21 schreef GGMM het volgende:
Woordle 424 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 220 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Banaan: ✅
@:wereldgozer @:afcniels
Kijk je ook wel eens naar welk leed je bij andere users veroorzaakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
Valt volgens mij valt het wel mee maar ik hoor het graag als dit het geval is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens naar welk leed je bij andere users veroorzaakt?
Je kunt ook prima lol trappen en 16 maanden zonder notes zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
Leed veroorzaken lol
Dan neem je de boel ook wel iets te serieus allemaal
Als een internetforum daadwerkelijk ‘leed’ bij je veroorzaakt is het misschien een idee om gewoon uit te loggen en niet meer te komen. Niemand verplicht je hier te zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
Leed veroorzaken lol
Dan neem je de boel ook wel iets te serieus allemaal
Hier heeft het 10 minuutjes een klein beetje geregend vanmorgenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
Best wat regen. Regenton weer netjes gevuld zo.
Volkoren brood. Achterham.quote:
Het ontwikkelt zich nogal lokaal inderdaad en de buienradar verandert steeds qua voorspelling.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heeft het 10 minuutjes een klein beetje geregend vanmorgen
Ik ben woedend
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mijn leed wil verzachten of omdat je het leuk vindt dat ik natgeregend ben?
Ik denk het laatstequote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je mijn leed wil verzachten of omdat je het leuk vindt dat ik natgeregend ben?
Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is dat dit ook wel grappig is ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Gelezen op Facebook. En toch leuk.
Maar wat is je mening over Friens liefhebbers?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Ik schaar mannen die Friends vermakelijk vinden in hetzelfde hokje als De Lama's liefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |