Leed aangerichtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook prima lol trappen en 16 maanden zonder notes zijn!
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunenquote:
Sorry maat, da's zuur.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunen
Goed dat je af en toe je emoties laat zien Rickertman.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:22 schreef Bolasie het volgende:
Ik mis @:maxi-mus en @:lenny_Leonard
Hier vaak wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
niet gekliktquote:
Mooi. Ik hou van exclusiviteit.quote:
kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Paella.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog, ik ga nu naar de winkel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drumsticks, aardappelen, erwtjes en worteltjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uberhaupt met de bus gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:11 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:maxi-mus
Bier drinken kan ook topsport zijn.quote:
Oke wilfredquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Wraps met kip, paprika, ui en meer van dat soort onzin
Boontjes en kip, geen rijst want carbs na m'n workout. @Calandquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Überhaupt überhaupt verkeerd spellen.quote:
Wel op je hart letten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bier drinken kan ook topsport zijn.
Boot met een gaatje erin.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen op de boot terug dat soort lui
Ja, jij niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jij toch ook?!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?quote:
Uitgezet, was wel een beetje klaar met die geile praat steeds.quote:
Zou jij @maxi-mus en @Lenny_Leonard kunnen unbannen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |