Drumsticks, aardappelen, erwtjes en worteltjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Uberhaupt met de bus gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:11 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:jojoortje @:maxi-mus
Bier drinken kan ook topsport zijn.quote:
Oke wilfredquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Wraps met kip, paprika, ui en meer van dat soort onzin
Boontjes en kip, geen rijst want carbs na m'n workout. @Calandquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Überhaupt überhaupt verkeerd spellen.quote:
Wel op je hart letten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bier drinken kan ook topsport zijn.
Boot met een gaatje erin.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen op de boot terug dat soort lui
Ja, jij niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jij toch ook?!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
@:donraja heb jij een @:yvonne alarm ofzo?
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?quote:
Uitgezet, was wel een beetje klaar met die geile praat steeds.quote:
Zou jij @maxi-mus en @Lenny_Leonard kunnen unbannen?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |