Leed aangerichtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk, dat moeten we niet willen. Mijn persoonlijke mening (maar die is slechts persoonlijk) is wel dat deze users bij mij veel leed hebben aangericht en ik ze derhalve niet mis.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt ook prima lol trappen en 16 maanden zonder notes zijn!
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunenquote:
Sorry maat, da's zuur.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ook nog uni gedaan, maar solliciteren gaat echt drama. Allemaal voor niks afgerond! Je zou me moeten steunen
Goed dat je af en toe je emoties laat zien Rickertman.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:22 schreef Bolasie het volgende:
Ik mis @:maxi-mus en @:lenny_Leonard
Hier vaak wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat normaal de radio aan in een bus? Geloof er niks van.
niet gekliktquote:
Mooi. Ik hou van exclusiviteit.quote:
kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Paella.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog, ik ga nu naar de winkel.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |