What the fuckquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:scrummie vanaf nu hebben we ruzie met @:yvonne
Laat @Sked met rustquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou volkomen terecht zijn.
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zin een nieuw VBL mod te zoeken.
Enigszins capabel?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.
Ga er nu naar kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n briljante column al geredigeerd ?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet banny zijn mail eens lezen.
Heb je hem soms vakkundig een ban aangesmeerd?quote:
Hij is in elk geval aanwezig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoelang het heeft geduurd om iemand te vinden die enigszins capabel is.
Wel tijd hebben om naar de hele wereld foto's van je tieten te sturen, maar niet om even een briljante column te bekijken. Dit moet aankomen als een dolksteek in de rug, bij @tong80quote:
Ik ga dit meteen mee naar achter nemen!!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou wel vbl mod kunnen worden, een goede ook. Dat wordt een succes!
Al bijna een maand geen note gehad, voorbeelduser.
Verstandig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen mee naar achter nemen!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel tijd hebben om naar de hele wereld foto's van je tieten te sturen, maar niet om even een briljante column te bekijken. Dit moet aankomen als een dolksteek in de rug, bij @:tong80
Nouja, als je er naar vraagt, misschien wel. Heb je een uurtje?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:57 schreef Jippie het volgende:
[..]De column staat nu geredigeerd en voorzien van twee erbij gezochte YouTube clips van de genoemde wedstrijden netjes gepland voor 1.00 uur vannacht.
Verder nog iets te klagen?
Een uurtje alleen als Lenny het goed vindt, maar kwartiertje moet wel kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, als je er naar vraagt, misschien wel. Heb je een uurtje?
Oke ik stuur je een DM.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een uurtje alleen als Lenny het goed vindt, maar kwartiertje moet wel kunnen
Nee die heb ik laatst aan mijn zus gegeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat me raden, je had nog een pakketje Rituals "ergens liggen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |