Alles gaat voor de wind nu corona voorbij is. Eerste jaar Journalistiek vakkundig uitgespeeld, op naar jaar 2.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou heb ik al een poos niet gezien,alles goed?
Rare manier om "ban verlengen" te schrijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij @:maxi-mus en @:lenny_leonard kunnen unbannen?
retweetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jij @:maxi-mus en @:lenny_leonard kunnen unbannen?
Hopelijk komt hij dan snel weer posten.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Door @:maxi-mus staat al geen streepje meer.
Ik hoop met je mee, maat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij dan snel weer posten.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles gaat voor de wind nu corona voorbij is. Eerste jaar Journalistiek vakkundig uitgespeeld, op naar jaar 2.
Vakantie duurt nu al twee maandjes (lol).
Wat leuk dat jullie nog steeds contact hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:49 schreef tong80 het volgende:
Net Doc de oude VBL mod aan de telefoon. Ging ik mee naar Ajax en concerten. Twee keer per jaar bellen we. Ken hem nu al bijjna 20 jaar. Tijdens het WK pikken we een wedstrijd uit. Deden we ook tijdens het vorige WK. Mijn favoriet Casani schakelde toen Portugal uit. Old soldiers never die. Te lange tekst. Ik weet het.
Me2quote:
Is ook echt cool. Hij doet het maatschappelijk geweldig en nog steeds een goede muzieksmaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben
Zit verband om heen dus je ziet eigenlijk helemaal niks nuquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zal er vast niet mooier op zijn geworden, dus ik sla maar een rondje over
Ha ha ha. Ik vind Pietje aandoenlijk. Vind ook dat we niet te hard moeten zijn. Hij bedoelt het goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen allen die mij weleens leed hebben aangedaan
(lol)
Goedemorgen maatje. Opdat je vandaag je grote teen kei zacht mag stoten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen allen die mij weleens leed hebben aangedaan
(lol)
Heb nog een briljante column geschreven over de punnaise door je vinger. Zal eens zoeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemorgen maatje. Opdat je vandaag je grote teen kei zacht mag stoten.
Abracadabra. Ik ben een bescheiden woordkunstenaar. Waar vind ik deze onzin?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 425 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 221 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟨🟩
⬛🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
woordle.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abracadabra. Ik ben een bescheiden woordkunstenaar. Waar vind ik deze onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |