Ik heb pas gelezen dat je in het FB topic had gereageerd, nadat ik mijn reactie m.b.t. de door jou aangehaalde gedeeltelijke quote uit de FAQ al had gegeven. Dat heb ik in mijn vorige post al aangegeven/toegegeven, dus daar hoef je m.i. niet 'pissig' over te worden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik al gepost had dat ik er hier op gereageerd had ging jij er daar nog even op reageren en doet vervolgens alsof ik degene ben die fout is door er daar nog op te reageren en dan vind je het gek dat ik pissig word?
Los van het compleet falende "het zijn maar een paar posts, dus dat is niet zo erg"?
Ja, spoilers over toekomstige uitzendingen verneuken het TV topic.
Het KZK topic heeft niet voor niets een eigen spoilertopic.
Maar ik zou vooral verontwaardigd gaan zitten doen over mijn toon
Wordt niet echt meer over gesproken volgens mijquote:Op zondag 25 juni 2023 10:04 schreef Paul het volgende:
is er nog een topic waar je over afgelopen seizoen big brother kan praten @:dotteke
okkkquote:Op zondag 25 juni 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt niet echt meer over gesproken volgens mij
Maar als het zo is moet het hier staan
Topicreeks: Het RLS Social Media-topic
net thuis van een verjaardag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hard aan het werk zo laat in het weekend
Het programma ging wel echt over poep.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
net thuis van een verjaardag.
F1 topic doorgelezen en even een paar highlites van de sprintrace bekeken en toen even naar TV gewandeld en zag het topic met welgeteld 1 post die ging over wat er in het programma was gebeurd.
dus ja dan even laat aan de slag met de bezem en documentatie voor mijn collega's
Hoort er allemaal bij
Dat geloof ik direct en is ook in vorige topic besproken, maar wat er daarnaast allemaal in het nieuwe topic naar voren kwam was niet meer over het programma te noemen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het programma ging wel echt over poep.
Ja truequote:Op zondag 2 juli 2023 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct en is ook in vorige topic besproken, maar wat er daarnaast allemaal in het nieuwe topic naar voren kwam was niet meer over het programma te noemen.
hij pakt hem niet, ik houd het in de gatenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Kan alvast in een reek gezet worden. @:Nizno
TV / [SBS6] De Oranjezomer #1 Vanaf 3 juli met Stompje
quote:MAX vakantieman, gepresenteerd door Sybrand Niessen, schiet samen met Jeanine Janssen gedupeerde reizigers met groot en klein vakantieleed te hulp. In de zomer op NPO 1 en het hele jaar door op www.maxvakantieman.nl
"Zou 't hier stoffig zijn?"![]()
zoiets?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:49 schreef Blues het volgende:
Kan de tekst van de OP van Max Vakantieman aangepast worden?
TV / [NPO1]Max Vakantieman #2 Voor al uw vakantieleed
Is megaoud en klopt niet meer.
Als je het algemeen maakt kan ie weer jaaaaaaaaaaaaaren mee
[..]
Sure…quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:43 schreef AgnesGru het volgende:
Mag de TT van dit topic aangepast worden naar: Cla(u)dieu met de geleidepauw
TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #43 Cla(u)dieu met de geleidepauw
quote:
Dank jequote:
Zal het vooruitkijk topic sluiten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:49 schreef Meke het volgende:
Nu alles is uitgezonden, is het een idee om het vooruitkijken en tv-kijken topic van B&B Vol liefde samen te voegen (/één te sluiten?), zijn nu twee parallelle discussies terwijl iedereen hetzelfde heeft gezien (of in elk geval kans daartoe gehad)?
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Is er al een samen uit, samen thuis topic?
ben net aflevering 1 aan het kijkenquote:
Aangezien dat een dramaserie is, zal het mogelijk te vinden zijn in F&S.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:31 schreef MaJo het volgende:
Heeft The Handmaid’s Tale een eigen topic?
Ha, ik kon het niet vinden. Bedanktquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien dat een dramaserie is, zal het mogelijk te vinden zijn in F&S.
En ja hoor, Mycroft zegt: F&S / [Videoland] The Handmaid's Tale #3
Zipportal in TV / [NPO3] Media Inside #4quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:13 schreef Zipportal het volgende:
Media Inside verder onder nieuwe naam: Van Roosmalen & Groenteman
https://www.ad.nl/show/me(...)groenteman~a5f78c99/
Aangepastquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in TV / [NPO3] Van Roosmalen & Groenteman (voorheen Media Inside) #4
Graag de TT veranderen.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik schrijf alléén maar over de TLC uitzendingen omdat ik daar alleen maar naar kijk en alsnog moet een en ander on der een spoiler. De verwarring is wel compleet nu.
Zeker! Maar dan moet je wel in Films & Series zijn: F&S / Grey's Anatomy USA #61 Doei merquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:41 schreef Troel het volgende:
Ik zoek eigenlijjk een topic over Greys Anatomy maar ben aan het worstelen met de zoekfunctie. Bestaat er zoiets?
Aangezien het een serie betreft, zou het bij de buren van Films & Series ondergebracht moeten zijn. Zie de post hierboven...quote:
En ik dacht dus. "Dat is op tv, dus dan moet ik hier zijn"quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Zeker! Maar dan moet je wel in Films & Series zijn: F&S / Grey's Anatomy USA #61 Doei mer
Dit verzoek is afgestreept…quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:04 schreef AgnesGru het volgende:
Mag het streepje (na #60:) uit de TT?
TV / [NET5] MC AUS S15 - #60: Give it up for Jock Zonfrillo
Alvast bedankt!
Of de keuze raar is, weet ik niet.quote:Op zondag 5 november 2023 21:44 schreef timmmmm het volgende:
MadMaster in TV / RTL Verkiezingsdebat
Wat een rare keuze, de livetopics waren normaal altijd in TV
Ik heb me alvast ongans gezocht, ik wil meepraten met een tv-programma dus zoek in tv.quote:Op maandag 6 november 2023 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of de keuze raar is, weet ik niet.
Ik heb nog geen verkiezingen meegemaakt tijdens mijn tijd hier bij TV en er was een verzoek om het in het VKZ topic te bespreken. Leek me niet onlogisch, dus vandaar…
Daarom ook de verwijzing naar het specifieke VKZ topic in het gesloten TV topic.quote:Op maandag 6 november 2023 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me alvast ongans gezocht, ik wil meepraten met een tv-programma dus zoek in tv.
Verzoeken en vervolgens op basis daarvan een keuze maken, het kan allemaal…quote:Dat er in VKZ een topic is wil niet zeggen dat er in tv niet ook een topic kan zijn.
Correct, ik heb het nog niet voorbij zien komen…quote:Op maandag 13 november 2023 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Klopt het dat er nog geen topic over Sander en de socials is?
Hiero: RLS / [NPO3] Boerderij Van Dorst #kan je vast wennenquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:27 schreef Blues het volgende:
Haaai waar is het topic over het tv programma Boerderij van Dorst gebleven?
Er start een nieuwe serie en dat wilde ik daar even kwijt
Zoekskillsquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:33 schreef MadMaster het volgende:
Hiero: RLS / [NPO3] Boerderij Van Dorst #kan je vast wennen
Na 90 dagen geen posts in het topic verdwijnt het uit het 'Open topics' overzicht en vanwege het karakter van het programma is het nu ondergebracht in RLS...
Done!quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:59 schreef Blues het volgende:
Mag de TT van even tot hier veranderd worden in Rood Geel of Blauw.
Foutje gemaakt, bedankt![]()
Ik kijk geen GTST, dus kan inhoudelijk niet beoordelen wat wel en geen spoilers zijn t.o.v. de richtlijnen.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:44 schreef Mazikeen het volgende:
TV / [RTL4] GTST #650: crash
Staat weer lekker vol met spoilers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |