abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210811949
https://fb.watch/nq3tGioxBD/
Aflevering 7 (USA!)

[ Bericht 2% gewijzigd door PoesInDoos op 02-10-2023 14:48:26 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210812088
quote:
Thanks voor de reminder! Gelijk ff aangezet.
pi_210812743
quote:
Wauw, deze aflevering had ik nog niet gezien, dank voor de link. _O_

- Spoiler verwijderd -

[ Bericht 12% gewijzigd door MadMaster op 05-10-2023 12:20:19 ]
pi_210813790
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:24 schreef Chea49 het volgende:

Dit mag in een spoiler, aflevering 7 is gisteren uitgezonden in de USA.
pi_210841535
[quote]0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 12:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wonder dat hier niemand meer iets meldt. Er valt helemaal niets te vertellen als alles steeds onder een spoiler moet. Diegene die nog een en ander moeten bekijken moeten dan hier maar niet komen lezen vind ik. Ben er nu helemaal klaar mee en stop met verslaggeving. :{w
  donderdag 5 oktober 2023 @ 11:22:36 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210841697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Geen wonder dat hier niemand meer iets meldt. Er valt helemaal niets te vertellen als alles steeds onder een spoiler moet. Diegene die nog een en ander moeten bekijken moeten dan hier maar niet komen lezen vind ik. Ben er nu helemaal klaar mee en stop met verslaggeving. :{w
Het gaat hier om de uitzendingen van TLC Nederland en soms wat zaken die gewoon in het nieuws komen (verkering van Christine bijvoorbeeld), de uitzendingen in de VS worden idd niet besproken en eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten dat iemand die uitzendingen al gaat lopen spoileren.
En het slaat natuurlijk nergens op dat "niemand meer iets meldt", dit topic loopt al jaren en soms even wat minder maar dat komt vooral omdat het over de uitzendingen in NL gaat.

Er wordt vooral weinig meer gemeld door al dat gespoiler van afleveringen die hier nog niet uitgezonden zijn.
Werkelijk ieder topic dat verpest wordt door figuren die vooruit hebben gekeken of de VS versie al gekeken hebben gaat daardoor kapot. En nee, dat ligt er dus niet aan dat je moet spoileren, dat ligt eraan dat je het topic verpest voor mensen die gewoon kijken als het hier uitgezonden wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210841767
Ik snap er helemaal niks van dat een vader geen contact met zijn kinderen zoekt met Kerst, kinderen die buiten ruzies met een partner staan.

Schokkend ook wel dat Kody zei te overwegen Robyn te verlaten en opnieuw te beginnen. Ik zou dat minder goed opvatten dan Robyn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210841932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap er helemaal niks van dat een vader geen contact met zijn kinderen zoekt met Kerst, kinderen die buiten ruzies met een partner staan.

Schokkend ook wel dat Kody zei te overwegen Robyn te verlaten en opnieuw te beginnen. Ik zou dat minder goed opvatten dan Robyn.
Ik vermoed zo maar dat dit allemaal onder een spoiler moet want dit wilde ik ook gaan schrijven met nog een en ander. Kijk zelf alleen maar TLC maar dat schijnt dan onder een spoiler te moeten. Is erg verwarrend als uitzendingen her en der worden uitgezonden. Wat kun je wél en wat kun je dan niét beschrijven hier? :?
pi_210841938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vermoed zo maar dat dit allemaal onder een spoiler moet want dit wilde ik ook gaan schrijven met nog een en ander. Kijk zelf alleen maar TLC maar dat schijnt dan onder een spoiler te moeten. Is erg verwarrend als uitzendingen her en der worden uitgezonden. Wat kun je wél en wat kun je dan niét beschrijven hier? :?
Dit is gisteren uitgezonden op de Nederlandse tv.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 11:57:46 #160
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210841958
quote:

[..]
Dat wat via de reguliere Nederlandse TV zender, in dit geval TLC, is uitgezonden kan je hier zonder beperking posten/bespreken.
Alles wat je via andere kanalen hebt gezien of gehoord, mag je in een spoiler plaatsen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 12:14:09 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210842087
quote:

[..]
Tlc hoeft toch niet onder een spoiler?

Heb iig net gekeken en ik vind t heel erg voor Jenelle dat ze het gevoel heeft zo financieel vast te zitten.
Mooi om te zien dat de kinderen van Jenelle en Christine het zo leuk hebben met de kerst in de sneeuw.

En lullig voor Meri dat ze ertussenin zit. Met kerst als aanhang.

En Robyn, tja 😭😭😭wat ben ik toch zielig en het ligt allemaal bij een ander
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210842100
quote:

[..]
Je quotte mijn linkje van de nieuwste USA ep en begon daar een betoog over. Dat is dus niet wenselijk want die aflevering is nog niet op TLC uitgezonden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 12:16:13 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210842104
quote:

Bizar he, ook als je dan hoort dat hij altijd gezegd heeft zo'n binding met de kinderen te hebben en dan kijk je er nu niet meer naar om. En die jongens die kunnen het wel relativeren maar die arme Savannah ...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210842246
Meri moet gewoon naar het andere kamp overlopen!
  donderdag 5 oktober 2023 @ 12:37:29 #165
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210842258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Meri moet gewoon naar het andere kamp overlopen!
Denk niet dat ze daar geaccepteerd wordt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210842278
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Denk niet dat ze daar geaccepteerd wordt.
Nothing brings people together like a common enemy. *O*
  donderdag 5 oktober 2023 @ 13:48:22 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210842901
De meest recente aflevering geeft precies aan wat er mis ging:

Kody vertelt:
Ik heb Meri het hof gemaakt en ik heb Robyn het hof gemaakt, Janelle en Christine vroegen of ze bij het gezin mochten horen en met die vraag had ik een paar eisen waar ze aan moesten voldoen om bij het gezin te mogen komen.
Ze wisten dat er andere vrouwen zijn en je moet toegewijd zijn aan mij.

Vervolgens vertelt Janelle:
Het is ongepast als een man achter vrouwen aanzit, het is in het algemeen een vrouw die een gezin benadert omdat ze een spirituele openbaring hebben gehad dat ze in het gezin hoort.
Christine en ik vroegen dit, en Robyn werd uitgenodigd onderdeel van het gezin te worden.
Daarom verdienen Christine en ik minder en moeten we maar blij zijn met wat we hebben.

Dit is waarom dit hele verhaal helemaal stuk loopt op de aanwezigheid van Robyn; Kody heeft haar het hof gemaakt, zat achter haar aan, zij was niet een vrouw die voelde dat ze in dat gezin thuishoorde.

In feite heeft Kody 2 vrouwen, Meri de vrouw die uiteindelijk aan de kant gezet is, en Robyn die haar vervangen heeft, de rest was altijd maar bijzaak en moest vooral ter eer en meerdere glorie van Kody voor kinderen zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 oktober 2023 @ 13:59:17 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210842981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nothing brings people together like a common enemy. *O*
Het grappige is dat Kody in het gesprek in de auto met zijn zwager ook iets zegt over of hij misschien minder gedoe zou hebben met de dames (Christine en Janelle) als ze niet zo goed met elkaar overweg konden....

Overigens vind ik het stuitend dat hij Savannah (van Janelle) niet gewoon uitgenodigd heeft voor het herhaalkerstfeest waar de kinderen van Christine ook waren.
Dan straf je een kind voor het feit dat haar moeder jouw kant niet heeft gekozen toen je haar liet kiezen tussen jou en haar zoons.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 oktober 2023 @ 14:04:29 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210843023
quote:

En dan zegt hij aan het eind van de aflevering ook idd nog iets over dat hij niet wil dat Robyn bepaalde dingen ziet.
Typisch dat dat alleen nog maar om Robyn gaat, de rest boeit niet, zijn kinderen boeien ook niet.
Daarbij denk ik dat hij genoeg dingen wel op TV zegt en doet om de band met anderen kapot te maken.

Ook dat verwachten dat Robyn bij hem kwam zitten tijdens dat herhaalkerstfeest voor de kinderen van Christine.
Die kinderen zijn niet gek, die leven hun hele leven al in hun polygame gezin, die hebben in tig jaar kerst nog nooit een handtastelijke vader meegemaakt naar de moeder van het huis waar het toevallig gevierd werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210852621
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat wat via de reguliere Nederlandse TV zender, in dit geval TLC, is uitgezonden kan je hier zonder beperking posten/bespreken.
Alles wat je via andere kanalen hebt gezien of gehoord, mag je in een spoiler plaatsen...
Ik schrijf alléén maar over de TLC uitzendingen omdat ik daar alleen maar naar kijk en alsnog moet een en ander onder een spoiler. De verwarring is wel compleet nu. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 06-10-2023 12:42:06 ]
pi_210852649
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:14 schreef Ynske het volgende:

[..]
Tlc hoeft toch niet onder een spoiler?

Heb iig net gekeken en ik vind t heel erg voor Jenelle dat ze het gevoel heeft zo financieel vast te zitten.
Mooi om te zien dat de kinderen van Jenelle en Christine het zo leuk hebben met de kerst in de sneeuw.

En lullig voor Meri dat ze ertussenin zit. Met kerst als aanhang.

En Robyn, tja 😭😭😭wat ben ik toch zielig en het ligt allemaal bij een ander
Vooral idioot en vervelend voor Meri dat Robyn en Kody zich schijnen ´in te houden´ om rekening te houden met Meri. Snap niet dat Meri daar nog wil zijn. Daar heeft ze dan haar wettige huwelijk voor opgegeven zodat Kody met Robyn kon trouwen en de kids van Robin kon adopteren. Stank voor dank. Nee, het wordt alsmaar duidelijker dat Kody alleen nog maar om zijn o zo volgzame vrouw Robyn geeft. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 06-10-2023 12:42:57 ]
pi_210852662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:16 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Je quotte mijn linkje van de nieuwste USA ep en begon daar een betoog over. Dat is dus niet wenselijk want die aflevering is nog niet op TLC uitgezonden.
Dat was inderdaad een fout van mij, had dat eerder al gelezen in dit topic dus zag niet in dat dat niet mocht maar bij deze excuses. ;)
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:43:11 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210852695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik schrijf alléén maar over de TLC uitzendingen omdat ik daar alleen maar naar kijk en alsnog moet een en ander onder een spoiler. De verwarring is wel compleet nu. 8)7
Zie mijn reactie in het TV FAQ & FB topic.
Hier graag de boel on topic houden…
pi_210852716
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zie mijn reactie in het TV FAQ & FB topic.
Hier graag de boel on topic houden…
Oké, heb het daar nu gelezen. Wist niet dat ik daar moest zijn. Zal er voortaan rekening mee houden en hier alleen opmerkingen maken over de TLC uitzendingen. Nogmaals excuses. :|W
pi_210882347
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210884009
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:11 schreef TolstoiFan het volgende:
SPOILER
O+
pi_210886559
SPOILER
pi_210889366
Nieuwste USA aflevering;
https://fb.watch/nzlP_XqZL_/
Bespreken in spoilers ;)
pi_210891849
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 08:33 schreef PoesInDoos het volgende:
Nieuwste USA aflevering;
https://fb.watch/nzlP_XqZL_/
Bespreken in spoilers ;)
SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 oktober 2023 @ 21:13:28 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210919846
Boehoehoe wat een Robyn jankshow
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210920319
Dat was een hoop ugly crying vanavond!
pi_210923016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:13 schreef Ynske het volgende:
Boehoehoe wat een Robyn jankshow
Het valt mij op dat er hier toch met regelmaat lelijk gesproken wordt over Robyn, net zoals de vrouwen in deze serie doen. Maar Robyn kan er toch niets aan doen dat Kody geen liefde meer geeft aan zijn andere 3 vrouwen?. Robyn wil al die tijd al dat iedereen goed met elkaar omgaat en haar kinderen daar ook bij betrokken worden. Zij heeft vaak met Kody gesproken over het méér tijd met de anderen doorbrengen maar die is gewoon niet in staat meer aandacht aan de rest te geven en geeft de vrouwen daarvan de schuld. En nu die vrouwen er genoeg van hebben is Robyn daarvan de schuld? Zij moet nu ook leven met een man die de hele dag loopt te klagen en kwaad loopt te zijn. Er is er maar 1 die schuldig is aan deze hele puinhoop en dat is Kody en heel verstandig dat die vrouwen het niet meer accepteren door hem als oud vuil te worden behandeld. Natuurlijk is Robin daar nu het grootste slachtoffer van omdat Kody alleen nog tijd met háár doorbrengt. Ik vind dat niet eerlijk! :{w
Kody zwelgt in zelfmedelijden en och, och wat wordt hem veel aangedaan en wat is hij toch gekwetst. :r
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 10:00:10 #183
382129 crew  Donna
pi_210923039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het valt mij op dat er hier toch met regelmaat lelijk gesproken wordt over Robyn, net zoals de vrouwen in deze serie doen. Maar Robyn kan er toch niets aan doen dat Kody geen liefde meer geeft aan zijn andere 3 vrouwen?. Robyn wil al die tijd al dat iedereen goed met elkaar omgaat en haar kinderen daar ook bij betrokken worden. Zij heeft vaak met Kody gesproken over het méér tijd met de anderen doorbrengen maar die is gewoon niet in staat meer aandacht aan de rest te geven en geeft de vrouwen daarvan de schuld. En nu die vrouwen er genoeg van hebben is Robyn daarvan de schuld? Zij moet nu ook leven met een man die de hele dag loopt te klagen en kwaad loopt te zijn. Er is er maar 1 die schuldig is aan deze hele puinhoop en dat is Kody en heel verstandig dat die vrouwen het niet meer accepteren door hem als oud vuil te worden behandeld. Natuurlijk is Robin daar nu het grootste slachtoffer van omdat Kody alleen nog tijd met háár doorbrengt. Ik vind dat niet eerlijk! :{w
Kody zwelgt in zelfmedelijden en och, och wat wordt hem veel aangedaan en wat is hij toch gekwetst. :r
Oi. Ik heb niet het idee dat jij Robyn 'ziet'.

Maar wat jij nu over haar post is precies wat ze iedereen wil laten denken, dus het werkt wel. *)
  donderdag 12 oktober 2023 @ 10:36:31 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210923328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Robyn is dan ook een achterbaks loeder, maar kennelijk heb je dat nog niet door.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:04:46 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210923506
Ik geloof ook niet zo in die achterbaksheid. Ik krijg helemaal niet de indruk dat de situatie die is ontstaan is zoals Robyn het ‘t liefst ziet.

Ik kan niet eens zeggen dat ik echt de pest heb aan Kody. Die blijkt m.i. vooral heel erg niet in staat om zelf een relatie met zijn kinderen te onderhouden en kan slecht omgaan met alle frustratie.

In mijn beleving waren de kinderen de lijm in de hele constructie en namen de vrouwen een hoop voor lief toen ze nog heel druk waren met het opvoeden van al die kinderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210923986
Nu de kinderen zelfstandig aan het worden zijn is de afstand tussen Kody en zijn kinderen alsmaar groter aan het worden. Als kinderen klein zijn willen ze nog wel naar je luisteren als ouder, maar naarmate ze een eigen leven gaan leven kan Kody zijn eigen zin nauwelijks nog doordouwen. En de moeders luisteren wél naar hun kinderen en dat zinde Kody niet. Dan kies je maar voor het gezinnetje waar de kids nog te kneden zijn en ze respect tonen. Bij Kody zie ik trouwens amper respect wat dat betreft. Hij probeert zijn eigen straatje schoon te vegen en er is nu nog maar 1 vrouw die naar hem luistert en hem gehoorzaamd en dat is Robyn.
En wat jullie ook mogen beweren over haar, ik vind haar niet achterbaks en zij is degene die moeite heeft gedaan om vriendschappen te kweken bij de anderen. Als jullie dat anders zien is dat prima en het kan zijn dat ik het inderdaad niet zie bij haar. Zo heeft b.v. Christine aan Robyn laten weten jaloers te zijn op haar dus dat zegt ook wel een en ander.
pi_210948394
Die gesprekken van Robyn met Meri vind ik echt tenenkrommend. Waarom wil ze het naadje van de kous weten van de breuk met Christine en waarom probeert ze sympathie te wekken bij Meri voor haar en Kodi. Hij negeert Meri al jaren.
Hoe groot zijn je oogkleppen.

Ik was er als Meri al lang klaar mee met dat domme geleuter.
Screw them.
We're going home.
pi_210948399
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat was een hoop ugly crying vanavond!
Zonder tranen!
Screw them.
We're going home.
pi_210968051
pi_210970858
quote:
Pagina werkt momenteel niet.
  maandag 16 oktober 2023 @ 16:08:21 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210972524
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 13:12 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Pagina werkt momenteel niet.
Hier geen probleem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210985487
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:12:39 #193
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210988592
quote:
Nou ja die redditgroep zit ook wel enorm in hun eigen Robynhatende bubbel, die vrouw kan niks goed doen daar lijkt het :P
Je ziet in de show hier en daar echt wel dingen waarop je een mening kunt baseren maar uiteindelijk kennen we die mensen helemaal niet dus het is ook wel vreemd dat zij zo ontzettend de boeman wordt gemaakt.

Ik denk bijvoorbeeld dat zij echt wel dat grote gezin met sisterwives wilde, en niet een masterplan had om kody voor zichzelf te krijgen.
pi_211006425
quote:
Dank je wel Poes, maar ik oordeel liever zélf als ik de beelden aanschouw. Misschien zie ik het inderdaad helemaal verkeerd maar ik vind Kody een zeer onbetrouwbaar en eng figuur en ik denk dat Robyn nu ook zo haar twijfels gaat krijgen en inziet waarom de andere vrouwen van hem weggaan. Het was haar grootste wens om sámen met de andere vrouwen en hun kinderen samen te leven en die droom is nu in duigen gevallen en zij blijft achter met een zéér agressieve en boze echtgenoot. Ik zie niet dat zij nep zou zijn, zoals de anderen hier op het forum, maar dat ze een heel andere voorstelling had van een polygaam huwelijk. Ze is nu gewoon zwaar gefrustreerd en is het bij lange na niet met alles eens wat Kody allemaal uitkraamt. Maar misschien zie ik het inderdaad helemaal verkeerd hoor. ;)
pi_211006459
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_211006474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Nou ja die redditgroep zit ook wel enorm in hun eigen Robynhatende bubbel, die vrouw kan niks goed doen daar lijkt het :P
Je ziet in de show hier en daar echt wel dingen waarop je een mening kunt baseren maar uiteindelijk kennen we die mensen helemaal niet dus het is ook wel vreemd dat zij zo ontzettend de boeman wordt gemaakt.

Ik denk bijvoorbeeld dat zij echt wel dat grote gezin met sisterwives wilde, en niet een masterplan had om kody voor zichzelf te krijgen.
Helemaal eens!!!!!!!!!!!!!! :Y
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 14:48:39 #197
382129 crew  Donna
pi_211006815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Oh dat weet ik eigenlijk wel zeker, dat ze dat wel wilde. Maar ik denk ook zeker dat ze het OOK slim gespeeld heeft allemaal en dat ze het helemaal niet erg vond om 'the #1 wife' te zijn toen al die anderen er nog waren. Het draaide allemaal al heel snel om haar en zij was al heel snel 'how can i make this about me'.
Dat kan naast elkaar bestaan imo.
  donderdag 19 oktober 2023 @ 14:59:18 #198
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211006979
quote:
SPOILER
Leuk voor haar, hopelijk eindelijk een echte vent ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211007287
In de afl. van gisteren zegt Kody dat Janelle alleen nog een relatie met hem wil omdat hij hot is en goede borst en buikspieren heeft :')

Hij is wel vol van zichzelf :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_211015201
Kody is altijd al vol van zichzelf geweest en daarom is hij nu zo boos dat de vrouwen hem in de steek laten, hij voelt zich dan ook verraden! Wie laat er nou zo´n prachtig gebouwde boy gaan? _O-
Ik zie zijn sixpack niet zo goed maar kan aan mij liggen. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')