Thanks voor de reminder! Gelijk ff aangezet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:59 schreef PoesInDoos het volgende:
https://fb.watch/nq3tGioxBD/
Aflevering 7
Wauw, deze aflevering had ik nog niet gezien, dank voor de link.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:59 schreef PoesInDoos het volgende:
https://fb.watch/nq3tGioxBD/
Aflevering 7
Dit mag in een spoiler, aflevering 7 is gisteren uitgezonden in de USA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen wonder dat hier niemand meer iets meldt. Er valt helemaal niets te vertellen als alles steeds onder een spoiler moet. Diegene die nog een en ander moeten bekijken moeten dan hier maar niet komen lezen vind ik. Ben er nu helemaal klaar mee en stop met verslaggeving.![]()
Het gaat hier om de uitzendingen van TLC Nederland en soms wat zaken die gewoon in het nieuws komen (verkering van Christine bijvoorbeeld), de uitzendingen in de VS worden idd niet besproken en eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten dat iemand die uitzendingen al gaat lopen spoileren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen wonder dat hier niemand meer iets meldt. Er valt helemaal niets te vertellen als alles steeds onder een spoiler moet. Diegene die nog een en ander moeten bekijken moeten dan hier maar niet komen lezen vind ik. Ben er nu helemaal klaar mee en stop met verslaggeving.![]()
Ik vermoed zo maar dat dit allemaal onder een spoiler moet want dit wilde ik ook gaan schrijven met nog een en ander. Kijk zelf alleen maar TLC maar dat schijnt dan onder een spoiler te moeten. Is erg verwarrend als uitzendingen her en der worden uitgezonden. Wat kun je wél en wat kun je dan niét beschrijven hier?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap er helemaal niks van dat een vader geen contact met zijn kinderen zoekt met Kerst, kinderen die buiten ruzies met een partner staan.
Schokkend ook wel dat Kody zei te overwegen Robyn te verlaten en opnieuw te beginnen. Ik zou dat minder goed opvatten dan Robyn.
Dit is gisteren uitgezonden op de Nederlandse tv.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed zo maar dat dit allemaal onder een spoiler moet want dit wilde ik ook gaan schrijven met nog een en ander. Kijk zelf alleen maar TLC maar dat schijnt dan onder een spoiler te moeten. Is erg verwarrend als uitzendingen her en der worden uitgezonden. Wat kun je wél en wat kun je dan niét beschrijven hier?
Dat wat via de reguliere Nederlandse TV zender, in dit geval TLC, is uitgezonden kan je hier zonder beperking posten/bespreken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed zo maar dat dit allemaal onder een spoiler moet want dit wilde ik ook gaan schrijven met nog een en ander. Kijk zelf alleen maar TLC maar dat schijnt dan onder een spoiler te moeten. Is erg verwarrend als uitzendingen her en der worden uitgezonden. Wat kun je wél en wat kun je dan niét beschrijven hier?
Tlc hoeft toch niet onder een spoiler?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je quotte mijn linkje van de nieuwste USA ep en begon daar een betoog over. Dat is dus niet wenselijk want die aflevering is nog niet op TLC uitgezonden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bizar he, ook als je dan hoort dat hij altijd gezegd heeft zo'n binding met de kinderen te hebben en dan kijk je er nu niet meer naar om. En die jongens die kunnen het wel relativeren maar die arme Savannah ...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap er helemaal niks van dat een vader geen contact met zijn kinderen zoekt met Kerst, kinderen die buiten ruzies met een partner staan.
Schokkend ook wel dat Kody zei te overwegen Robyn te verlaten en opnieuw te beginnen. Ik zou dat minder goed opvatten dan Robyn.
Denk niet dat ze daar geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Meri moet gewoon naar het andere kamp overlopen!
Nothing brings people together like a common enemy.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar geaccepteerd wordt.
Het grappige is dat Kody in het gesprek in de auto met zijn zwager ook iets zegt over of hij misschien minder gedoe zou hebben met de dames (Christine en Janelle) als ze niet zo goed met elkaar overweg konden....quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nothing brings people together like a common enemy.
En dan zegt hij aan het eind van de aflevering ook idd nog iets over dat hij niet wil dat Robyn bepaalde dingen ziet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schrijf alléén maar over de TLC uitzendingen omdat ik daar alleen maar naar kijk en alsnog moet een en ander onder een spoiler. De verwarring is wel compleet nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wat via de reguliere Nederlandse TV zender, in dit geval TLC, is uitgezonden kan je hier zonder beperking posten/bespreken.
Alles wat je via andere kanalen hebt gezien of gehoord, mag je in een spoiler plaatsen...
Vooral idioot en vervelend voor Meri dat Robyn en Kody zich schijnen ´in te houden´ om rekening te houden met Meri. Snap niet dat Meri daar nog wil zijn. Daar heeft ze dan haar wettige huwelijk voor opgegeven zodat Kody met Robyn kon trouwen en de kids van Robin kon adopteren. Stank voor dank. Nee, het wordt alsmaar duidelijker dat Kody alleen nog maar om zijn o zo volgzame vrouw Robyn geeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tlc hoeft toch niet onder een spoiler?
Heb iig net gekeken en ik vind t heel erg voor Jenelle dat ze het gevoel heeft zo financieel vast te zitten.
Mooi om te zien dat de kinderen van Jenelle en Christine het zo leuk hebben met de kerst in de sneeuw.
En lullig voor Meri dat ze ertussenin zit. Met kerst als aanhang.
En Robyn, tja 😭😭😭wat ben ik toch zielig en het ligt allemaal bij een ander
Dat was inderdaad een fout van mij, had dat eerder al gelezen in dit topic dus zag niet in dat dat niet mocht maar bij deze excuses.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Je quotte mijn linkje van de nieuwste USA ep en begon daar een betoog over. Dat is dus niet wenselijk want die aflevering is nog niet op TLC uitgezonden.
Zie mijn reactie in het TV FAQ & FB topic.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik schrijf alléén maar over de TLC uitzendingen omdat ik daar alleen maar naar kijk en alsnog moet een en ander onder een spoiler. De verwarring is wel compleet nu.
Oké, heb het daar nu gelezen. Wist niet dat ik daar moest zijn. Zal er voortaan rekening mee houden en hier alleen opmerkingen maken over de TLC uitzendingen. Nogmaals excuses.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn reactie in het TV FAQ & FB topic.
Hier graag de boel on topic houden…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:11 schreef TolstoiFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:33 schreef PoesInDoos het volgende:
Nieuwste USA aflevering;
https://fb.watch/nzlP_XqZL_/
Bespreken in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Het valt mij op dat er hier toch met regelmaat lelijk gesproken wordt over Robyn, net zoals de vrouwen in deze serie doen. Maar Robyn kan er toch niets aan doen dat Kody geen liefde meer geeft aan zijn andere 3 vrouwen?. Robyn wil al die tijd al dat iedereen goed met elkaar omgaat en haar kinderen daar ook bij betrokken worden. Zij heeft vaak met Kody gesproken over het méér tijd met de anderen doorbrengen maar die is gewoon niet in staat meer aandacht aan de rest te geven en geeft de vrouwen daarvan de schuld. En nu die vrouwen er genoeg van hebben is Robyn daarvan de schuld? Zij moet nu ook leven met een man die de hele dag loopt te klagen en kwaad loopt te zijn. Er is er maar 1 die schuldig is aan deze hele puinhoop en dat is Kody en heel verstandig dat die vrouwen het niet meer accepteren door hem als oud vuil te worden behandeld. Natuurlijk is Robin daar nu het grootste slachtoffer van omdat Kody alleen nog tijd met háár doorbrengt. Ik vind dat niet eerlijk!quote:
Oi. Ik heb niet het idee dat jij Robyn 'ziet'.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er hier toch met regelmaat lelijk gesproken wordt over Robyn, net zoals de vrouwen in deze serie doen. Maar Robyn kan er toch niets aan doen dat Kody geen liefde meer geeft aan zijn andere 3 vrouwen?. Robyn wil al die tijd al dat iedereen goed met elkaar omgaat en haar kinderen daar ook bij betrokken worden. Zij heeft vaak met Kody gesproken over het méér tijd met de anderen doorbrengen maar die is gewoon niet in staat meer aandacht aan de rest te geven en geeft de vrouwen daarvan de schuld. En nu die vrouwen er genoeg van hebben is Robyn daarvan de schuld? Zij moet nu ook leven met een man die de hele dag loopt te klagen en kwaad loopt te zijn. Er is er maar 1 die schuldig is aan deze hele puinhoop en dat is Kody en heel verstandig dat die vrouwen het niet meer accepteren door hem als oud vuil te worden behandeld. Natuurlijk is Robin daar nu het grootste slachtoffer van omdat Kody alleen nog tijd met háár doorbrengt. Ik vind dat niet eerlijk!![]()
Kody zwelgt in zelfmedelijden en och, och wat wordt hem veel aangedaan en wat is hij toch gekwetst.
Robyn is dan ook een achterbaks loeder, maar kennelijk heb je dat nog niet door.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er hier toch met regelmaat lelijk gesproken wordt over Robyn, net zoals de vrouwen in deze serie doen. Maar Robyn kan er toch niets aan doen dat Kody geen liefde meer geeft aan zijn andere 3 vrouwen?. Robyn wil al die tijd al dat iedereen goed met elkaar omgaat en haar kinderen daar ook bij betrokken worden. Zij heeft vaak met Kody gesproken over het méér tijd met de anderen doorbrengen maar die is gewoon niet in staat meer aandacht aan de rest te geven en geeft de vrouwen daarvan de schuld. En nu die vrouwen er genoeg van hebben is Robyn daarvan de schuld? Zij moet nu ook leven met een man die de hele dag loopt te klagen en kwaad loopt te zijn. Er is er maar 1 die schuldig is aan deze hele puinhoop en dat is Kody en heel verstandig dat die vrouwen het niet meer accepteren door hem als oud vuil te worden behandeld. Natuurlijk is Robin daar nu het grootste slachtoffer van omdat Kody alleen nog tijd met háár doorbrengt. Ik vind dat niet eerlijk!![]()
Kody zwelgt in zelfmedelijden en och, och wat wordt hem veel aangedaan en wat is hij toch gekwetst.
Zonder tranen!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dat was een hoop ugly crying vanavond!
Pagina werkt momenteel niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:13 schreef PoesInDoos het volgende:
USA ep 9
https://fb.watch/nIw05fuod9/
Nou ja die redditgroep zit ook wel enorm in hun eigen Robynhatende bubbel, die vrouw kan niks goed doen daar lijkt hetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Voor Chea
https://www.reddit.com/r/(...)elieves_kody_robyns/
Dank je wel Poes, maar ik oordeel liever zélf als ik de beelden aanschouw. Misschien zie ik het inderdaad helemaal verkeerd maar ik vind Kody een zeer onbetrouwbaar en eng figuur en ik denk dat Robyn nu ook zo haar twijfels gaat krijgen en inziet waarom de andere vrouwen van hem weggaan. Het was haar grootste wens om sámen met de andere vrouwen en hun kinderen samen te leven en die droom is nu in duigen gevallen en zij blijft achter met een zéér agressieve en boze echtgenoot. Ik zie niet dat zij nep zou zijn, zoals de anderen hier op het forum, maar dat ze een heel andere voorstelling had van een polygaam huwelijk. Ze is nu gewoon zwaar gefrustreerd en is het bij lange na niet met alles eens wat Kody allemaal uitkraamt. Maar misschien zie ik het inderdaad helemaal verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Voor Chea
https://www.reddit.com/r/(...)elieves_kody_robyns/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal eens!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou ja die redditgroep zit ook wel enorm in hun eigen Robynhatende bubbel, die vrouw kan niks goed doen daar lijkt het![]()
Je ziet in de show hier en daar echt wel dingen waarop je een mening kunt baseren maar uiteindelijk kennen we die mensen helemaal niet dus het is ook wel vreemd dat zij zo ontzettend de boeman wordt gemaakt.
Ik denk bijvoorbeeld dat zij echt wel dat grote gezin met sisterwives wilde, en niet een masterplan had om kody voor zichzelf te krijgen.
Oh dat weet ik eigenlijk wel zeker, dat ze dat wel wilde. Maar ik denk ook zeker dat ze het OOK slim gespeeld heeft allemaal en dat ze het helemaal niet erg vond om 'the #1 wife' te zijn toen al die anderen er nog waren. Het draaide allemaal al heel snel om haar en zij was al heel snel 'how can i make this about me'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld dat zij echt wel dat grote gezin met sisterwives wilde, en niet een masterplan had om kody voor zichzelf te krijgen.
Leuk voor haar, hopelijk eindelijk een echte ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |