Maar is dat dan nog leuk om naar te kijken? Lijkt me saai.quote:Op maandag 21 september 2026 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, en het schijnt goed te gaan met hun nieuwe, serieuzere liefdes die zij later kregen. Heb nog het meeste te doen met al hun kinderen die nu inzien wat een grote narcist hun vader is. Ik ga kijken naar de nieuwe serie.
Nee, maar FOMO.quote:Op maandag 21 september 2026 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar is dat dan nog leuk om naar te kijken? Lijkt me saai.
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 22 september 2026 10:34 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Nee, maar FOMO.
En willen afmaken waar je aan bent begonnen.
Het zal anders zijn met hopelijk wat minder ergernis. Het gaf vaak wel spanning, dus weet wat je bedoeld maar had te doen met alle kinderen. Zie liever hoe alles nu beter zal gaan voor hen.quote:Op maandag 21 september 2026 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar is dat dan nog leuk om naar te kijken? Lijkt me saai.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 september 2026 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het zal anders zijn met hopelijk wat minder ergernis. Het gaf vaak wel spanning, dus weet wat je bedoeld maar had te doen met alle kinderen. Zie liever hoe alles nu beter zal gaan voor hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |