Raven is geweldig wat een leuk mensquote:Op maandag 28 november 2022 14:06 schreef Firuze60 het volgende:
Net de herhaling bekeken van de laatste aflevering van dit seizoen. Niet zoveel zin in die gasten. Toch heb ik weer moeten lachen om Raven. Met: "Ja, nou kappen met dat politieke gelul."
Maar zelfs die mindere (met Jaimie Vaes) zijn door Raven nog zeer te pruimen vind ik en vergeleken met veel ander aanbod op de TV een pareltje.quote:Op zondag 27 november 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Leuke persoon Raven, ze doet het echt heel leuk
Maar het hangt ook wel van de gasten af of het leuk is of niet
Vind er ook wel eens wat minderen afleveringen tussen zitten.
Ik ging er gisteren voor zitten bleek het alweer afgelopen te zijn dat was even balen.quote:Op maandag 5 december 2022 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar zelfs die mindere (met Jaimie Vaes) zijn door Raven nog zeer te pruimen vind ik en vergeleken met veel ander aanbod op de TV een pareltje.
Raven is wel een beetje de knuffel-enby/intersekse persoon van de NL TV![]()
En terecht. Niet lullen maar poetsen mentaliteit, en zo toch de nodige aandacht er voor vragen en dingen bespreekbaar maken.
Daarnaast iemand die echt luistert naar wat de ander vertelt, en niet een soort vragenlijstje moet afvinken maar echt pure interesse toont. Raven's Zomergasten was ook echt een verademing.
Raven for President
Zeker een uitstekende aflevering.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:55 schreef golfer het volgende:
Erg leuke aflevering, met meteen wel 2 top-gasten.
Volgende week 2 mensen die ik een stuk minder interessant vind.
Sor.(rapper, die Meastro gewonnen heeft)quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie de andere gast is verstond ik niet.
Die is zelf ook doof.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker een uitstekende aflevering.
Ik ben wel benieuwd of Janny volgende week ook als een normaal mens kan praten. Ik erger me kapot aan die infantiele Omroep Max-toon in haar programma's. Wie de andere gast is verstond ik niet.
Ja, dat lijkt me ook. Is ook wel logisch eigenlijk, toch? Denk, als je Raven er naar zou vragen, die de eerste zou zijn die het zou toegeven. 'Ja tuurlijk toeren we doelloos rond, ik moet toch een programma maken!'quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:53 schreef jeempie het volgende:
Wat me altijd opvalt wanneer Raven met een gast een rit maakt om iets op te halen zijn de grote afstanden door het buitengebied die ze afleggen terwijl de bestemming meestal in Apeldoorn ligt.
Tijdens de aflevering van gister gaat Raven met Janny naar de Welkoop die in hetzelfde deel van Apeldoorn ligt, maar het lijkt erop alsof ze helemaal naar de andere kant van de provincie rijden. Er wordt denk ik een willekeurige rit door het buitengebied gemaakt om een gesprek tussen Raven en Janny op te nemen, maar het is niet de rit naar de Welkoop.
[ afbeelding ]
Ik stoor mij er ook totaal niet aan. Net als bij Bed&Breakfast waar elke bezoeker altijd over landelijke weggetjes onderweg is naar de bestemming, terwijl die bij wijze van spreke direct naast de snelweg ligt. Het is het format nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Is ook wel logisch eigenlijk, toch? Denk, als je Raven er naar zou vragen, die de eerste zou zijn die het zou toegeven. 'Ja tuurlijk toeren we doelloos rond, ik moet toch een programma maken!'
Het is allemaal nep, de hele bende, alles wat ze laten zien en alles wat ze vertellen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:53 schreef jeempie het volgende:
Wat me altijd opvalt wanneer Raven met een gast een rit maakt om iets op te halen zijn de grote afstanden door het buitengebied die ze afleggen terwijl de bestemming meestal in Apeldoorn ligt.
Tijdens de aflevering van gister gaat Raven met Janny naar de Welkoop die in hetzelfde deel van Apeldoorn ligt, maar het lijkt erop alsof ze helemaal naar de andere kant van de provincie rijden. Er wordt denk ik een willekeurige rit door het buitengebied gemaakt om een gesprek tussen Raven en Janny op te nemen, maar het is niet de rit naar de Welkoop.
[ afbeelding ]
Goh? Het is televisie, niet je buurman.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is allemaal nep, de hele bende, alles wat ze laten zien en alles wat ze vertellen.
Ben je bezopen of zo?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Goh? Het is televisie, niet je buurman.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:29 schreef Kanaroe het volgende:
Zit jij Raven nou gvd gewoon te Misgenderen?![]()
Waarom meld je datquote:
Mooi energiek mens inderdaad, wat zei ze nou? : "Ik was ooit ook een bekende Nederlander" Een hottub weggeven omdat je er al twee hebt..quote:
En nu wel gelukkig? Dat hoop ik echt. Of zit zij over 30 jaar ook als Hans de Booij in een caravan te mekkeren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:47 schreef golfer het volgende:
Heftige verhalen van Stien.
Raven huilde mee.![]()
quote:Raven krijgt zangeres Roxeanne Hazes en presentatrice Nikkie de Jager op bezoek op de boerderij. Samen maken ze een hügelbed om het bodemleven te kunnen verbeteren en plukken appels om er cider van te maken.
Het is de bedoeling dat de gasten op de boerderij van Raven van Dorst hard werken, want de klusjes knappen zich niet zelf op. Voor Roxeanne Hazes is het misschien juist wel lekker om even aan de slag te gaan en zo haar hoofd leeg te maken. De zangeres kampte met mentale problemen, had lange tijd geen contact met haar broertje André en ze lag in de rechtszaal in de clinch met haar moeder Rachel.
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft fascinerend dat talentloze relikwieten BNers worden en er zendtijd aan wordt besteed.
Ze spreekt goed Engels. Doet Frans Timmermans ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.
Neem ik aan van niet, want die barst van het talent.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.
Ik ben het eens met veel programma's (al die beroemdheden die quizzen doen of denken te weten hoe de wereld in elkaar zit)quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft fascinerend dat talentloze relikwieten BNers worden en er zendtijd aan wordt besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |