Nou, ik benijd Lale niet hoor. Ze is nog zo jong en zit in een ontzettende klotesituatie.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik van dat boek hoorde heb ik het direct tegen mijn ex schoondochter gezegd, beetje soortgelijke achtergrond en ik vond het een mooi boek met herkenbare situaties en de keuzes die ze moest maken om een eigen leven te willen.
Dat getut vind ik ook niets , en dat gemiep soms ook niet , maar toch ik herken dit wel bij mijn ex schoondochter .
Het is niet niets om na jaren vastzitten in een leven waar voor jou wordt beslist wat jij wel of niet mag ineens zelf je leven te kunnen leven.
Ik herken wel wat cultuur dingetjes , ex schoondochter lijkt ook best wel op Lale![]()
![]()
Hedy mooi mens
Ja , en de cultuur speelt ook als iemand vrij is nog een rolquote:Op woensdag 17 december 2025 22:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nou, ik benijd Lale niet hoor. Ze is nog zo jong en zit in een ontzettende klotesituatie.
Alle respect voor haar moeilijke keuze, ik hoop dat ze ooit 'vrij' kan tutten en miepen zoveel als ze wil.
De cultuurdingetjes herken ik ook wel van mijn oude Turkse buurvrouwen.
(Maar die waren braaf en hoefden niet te vrezen voor hun leven)
Jep, dat zit erin gebakken. Snap ik. Zo werkt het bij ieder mens.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , en de cultuur speelt ook als iemand vrij is nog een rol
Ik vond dit echt een intens saaie aflevering. Ze hadden weinig te melden.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:19 schreef Kanaroe het volgende:
Beetje tammige happening met Pepijn & Quinty
Nou hè, ze waren zo braaf Pepijn en Quintyquote:Op donderdag 18 december 2025 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dit echt een intens saaie aflevering. Ze hadden weinig te melden.
Die daarvoor met Daphne en Nicolaas vond ik dan weer wel erg leuk!
Ik vond t ook niet interessant. Die Pepijn waarvan je echt kon zien dat er te veel middelen in geweest zijn, en Quinty (die ik niet kende, maar dat hoeft de pret niet te drukken) was ook niet echt iets boeiends aan. Niet dat iedereen maar een trauma of zo moet hebben, maar het lijkt me wel handig als je iets te melden hebnt, of anders een leuke klik met Raven en/of je medegast hebt waardoor het prettig is om naar te kijken. Dat alles zat er niet in bij die aflevering.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nou hè, ze waren zo braaf Pepijn en Quinty
En, als ex-alcoholist ook erg gerimpeld en oud voor leeftijd.quote:
Inderdaad, ze is nu 70.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En, als ex-alcoholist ook erg gerimpeld en oud voor leeftijd.
Sophie is toch geen alcoholist?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En, als ex-alcoholist ook erg gerimpeld en oud voor leeftijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |