quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:29 schreef Kanaroe het volgende:
Zit jij Raven nou gvd gewoon te Misgenderen?![]()
Waarom meld je datquote:
Mooi energiek mens inderdaad, wat zei ze nou? : "Ik was ooit ook een bekende Nederlander" Een hottub weggeven omdat je er al twee hebt..quote:
En nu wel gelukkig? Dat hoop ik echt. Of zit zij over 30 jaar ook als Hans de Booij in een caravan te mekkeren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:47 schreef golfer het volgende:
Heftige verhalen van Stien.
Raven huilde mee.![]()
quote:Raven krijgt zangeres Roxeanne Hazes en presentatrice Nikkie de Jager op bezoek op de boerderij. Samen maken ze een hügelbed om het bodemleven te kunnen verbeteren en plukken appels om er cider van te maken.
Het is de bedoeling dat de gasten op de boerderij van Raven van Dorst hard werken, want de klusjes knappen zich niet zelf op. Voor Roxeanne Hazes is het misschien juist wel lekker om even aan de slag te gaan en zo haar hoofd leeg te maken. De zangeres kampte met mentale problemen, had lange tijd geen contact met haar broertje André en ze lag in de rechtszaal in de clinch met haar moeder Rachel.
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft fascinerend dat talentloze relikwieten BNers worden en er zendtijd aan wordt besteed.
Ze spreekt goed Engels. Doet Frans Timmermans ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.
Neem ik aan van niet, want die barst van het talent.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop niet dat je het over Nikkie hebt.
Ik ben het eens met veel programma's (al die beroemdheden die quizzen doen of denken te weten hoe de wereld in elkaar zit)quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:49 schreef tong80 het volgende:
Het blijft fascinerend dat talentloze relikwieten BNers worden en er zendtijd aan wordt besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |