Ik las net dat Irene van der Laar al twee rondes heeft overleeft in De Slimste Mens. Ik schreef laatst een column dat ik gefrustreerd ben. Het lef en de ambitie mis om m'n geniale kwaliteiten, briljant uit te buiten. 800.000 relevante posts op internet, naast 50.000 geweldige topics er niet toe doen. Je moet immers in Hart van Nederland verschijnen of aan Wie is Linda de Mol mee doen. Al schrijf je, zoals ik, 250 mooie wekelijkse columns in 4 jaar, op de Front Page van de grootste site van Nederland. Als opvolger van Nico Dijkshoorn. Zoden aan de dijk zet het niet. Halve misschien.
Wat ik wil zeggen, en liegen niet. Volgens de Wikipedia van Irene van der Laar is ze columniste, actrice, onderneemster, voorlichtster, miss Universe in Nederland en miss Nederland in de omgeving van om en nabij. Wat er niet bij staat is dat ze net niet zwakbegaafd is.
Tijdens de Nationale IQ-test over de afgelopen 30 jaar, liet ze, met een score van 84, alleen Big Brother Kelly, Bonnie StClaire, Tatjana Simic en een aap achter zich. Ik verwijt haar niks. Ik ben zelf een nutteloze nietsnut. Maar zou ik iets mogen lenen van de onbeschaamdheid ? Het grenzeloze zelfvertrouwen in het totale niets. Dan ruil ik tong80 in voor tong84. En ga naar Gooise vrouwen kijken. Om aan Maestro mee te kunnen doen.
tong80
![matthijs.jpg]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !