Mijn laatste reactie in het vorige topic..quote:Op zondag 2 april 2023 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat BB geregeld saai was, maar zit nu al ruim anderhalf uur naar schaakles te kijken/luisteren bij JAA...
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.quote:
jij deed andere jaren toch ook al mee ?quote:Op zondag 2 april 2023 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.
als ik echt echt helemaal niks meer te doen heb dit jaar, dan ga ik misschien kijkenquote:Op zondag 2 april 2023 22:01 schreef marky het volgende:
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.quote:Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongeïnteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren!
Idd. Maar heb jullie nog beter leren kennenquote:Op zondag 2 april 2023 21:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij deed andere jaren toch ook al mee ?
Nu snap je meteen hoe Jason de persoon is die hij is. Die familie neemt het allemaal niet zo zwaar en blijft met beide benen op de grond. Goede humor.quote:Op maandag 3 april 2023 02:08 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mamsie Glas verwent haar winnaar
Ach gaat wel op een bepaalde manier goed komen. Als ik zie hoe Jason "center of attention" was bij de oude rode slaapkamer bewoners tijdens het feesten gister... zelfs Lindsey heeft uitbundig met hem staan feesten denk ik dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ze hoeven geen dikke vrienden te worden en dat zal ook voor vele niet zo zijn. Ze delen een ervaring dat schept hoe dan ook een band.quote:Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongeïnteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren!
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.quote:Op maandag 3 april 2023 02:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.
Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.
Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zienHopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.
Gelukkig heb ik daar nooit geen last van. Klaar is klaar hier.quote:Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ja klopt. Ik kan me ook even niet direct voor de geest halen wat er éxact gezegd was over Charlotte en haar vader, ik neem aan dat ze daar het meest over is gevallen.quote:Op maandag 3 april 2023 06:42 schreef marky het volgende:
[..]
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.
Als ze over een tijdje het wat beter kan relativeren zal ze Jolien gaan snappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |