abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2023 @ 20:36:50 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208635011

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 22.00 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4 (daarna kan het tijdstip van uitzending kan variëren)
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 2 april 2023 @ 20:37:08 #2
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208635013
Nog 1 hoor... afkicken... :@
pi_208635042
Pracht TT !!!
pi_208635056
Ik kan nog steeds niet geloven dat Jason niet heeft gewonnen.. ;(
🐱❤️
  zondag 2 april 2023 @ 20:40:50 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208635058
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat BB geregeld saai was, maar zit nu al ruim anderhalf uur naar schaakles te kijken/luisteren bij JAA...

-O-
Mijn laatste reactie in het vorige topic..
pi_208635209
*O* *O* *O*
pi_208635246
Hier gaat nog alles goed
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208636033
is wel ff wennen, geen streams geen cos -O-
Jolientje
pi_208636066
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef odie22 het volgende:
is wel ff wennen, geen streams geen cos -O-
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.
  zondag 2 april 2023 @ 21:58:19 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208636081
Dit soort afcick cossen zijn er toch elke bb.
Ik ben mijn behangtv kwijt.
pi_208636088
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:57 schreef Jockari het volgende:

[..]
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.
jij deed andere jaren toch ook al mee ?
Jolientje
  zondag 2 april 2023 @ 22:01:22 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208636116
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
pi_208636171
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 22:01 schreef marky het volgende:
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
als ik echt echt helemaal niks meer te doen heb dit jaar, dan ga ik misschien kijken
Jolientje
pi_208637128
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongeïnteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
pi_208637224

Mamsie Glas verwent haar winnaar ^O^
Leh-kùr
pi_208637259
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongeïnteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.

Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.

Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 03:21:19 ]
Leh-kùr
pi_208637384
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:58 schreef odie22 het volgende:

[..]
jij deed andere jaren toch ook al mee ?
Idd. Maar heb jullie nog beter leren kennen
  maandag 3 april 2023 @ 06:19:42 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637449
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:08 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mamsie Glas verwent haar winnaar ^O^
Nu snap je meteen hoe Jason de persoon is die hij is. Die familie neemt het allemaal niet zo zwaar en blijft met beide benen op de grond. Goede humor.
  maandag 3 april 2023 @ 06:31:15 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637469
quote:
Ach gaat wel op een bepaalde manier goed komen. Als ik zie hoe Jason "center of attention" was bij de oude rode slaapkamer bewoners tijdens het feesten gister... zelfs Lindsey heeft uitbundig met hem staan feesten denk ik dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ze hoeven geen dikke vrienden te worden en dat zal ook voor vele niet zo zijn. Ze delen een ervaring dat schept hoe dan ook een band.
  maandag 3 april 2023 @ 06:42:17 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637485
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:57 schreef Willewa het volgende:

[..]
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.

Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.

Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.
Als ze over een tijdje het wat beter kan relativeren zal ze Jolien gaan snappen.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 07:12:53 #21
388664 crew  Dotteke
pi_208637566
quote:
Gelukkig heb ik daar nooit geen last van. Klaar is klaar hier.
Ik had wel verwacht dat ik dat na Utopia zou hebben dat heeft een paar jaar geduurd die RLS.
Maar ook geen moeite mee gehad.
Heb ook nooit moeite als er een uit moet.
Gelukkig ben ik daar vrij makkelijk in er uit is er uit en en klaar is klaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208638781
i knew it, i knew it

ik ben zo blij, eindelijk keertje een favo van mij die wint, ik wist het eigenlijk sinds Bart 2x de populairste was in eliminaties tegenover Jason

ook mooie derde plek voor Jolientje, heel verdiend _O_ super gespeeld van haar, beetje vriendjes zijn met beide kamers
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_208642580
Goedemiddag het is wel even wennen geen streams op de achtergrond :@
Maar ben weer begonnen aan netflix :Y
pi_208642618
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 06:42 schreef marky het volgende:

[..]
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.
Als ze over een tijdje het wat beter kan relativeren zal ze Jolien gaan snappen.
Ja klopt. Ik kan me ook even niet direct voor de geest halen wat er éxact gezegd was over Charlotte en haar vader, ik neem aan dat ze daar het meest over is gevallen.

Het is ook lastig, ik begrijp dat ook echt wel idd, dat dat enorm steekt en lastig snel te relativeren valt. Maar de manier waarop is nogal .. eh tja. Ik had het -waarschijnlijk- anders gedaan (ik kan gelukkig niet uit ervaring spreken wbt verlies vader/moeder), maar zoals eerder gezegd was er idd ook weinig tijd om te relativeren tussen de donderdag en zaterdag en de drukte waarmee ze waarschijnlijk zat.

Ach ja, whatever ook, ik hoop iig dat het eind goed al goed wordt voor ze :P Gewoon zonde en niet eerder zo gezien bij BB. Zie ik ook liever niet ;p

En eens, is imo gewoon ook niet handig om met zoiets mee te doen als je nog zo met iets (zeer begrijpelijks) worstelt. Daar komt eens een keer wrijving van met mensen.
Leh-kùr
  maandag 3 april 2023 @ 16:05:10 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208642675
Hij heeft het op verborgen staan maar is gewoon een gesproken bedankje

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')