abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 april 2023 @ 20:36:50 #1
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208635011


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je 4,99 (met reclame) of 8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel


Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 22.00 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4 (daarna kan het tijdstip van uitzending kan variren)
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4

Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgi]







De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)


Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic


Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 2 april 2023 @ 20:37:08 #2
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208635013
Nog 1 hoor... afkicken... :@
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208635042
Pracht TT !!!
pi_208635056
Ik kan nog steeds niet geloven dat Jason niet heeft gewonnen.. ;(
🐱❤️
  zondag 2 april 2023 @ 20:40:50 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208635058
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:35 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat BB geregeld saai was, maar zit nu al ruim anderhalf uur naar schaakles te kijken/luisteren bij JAA...


-O-
Mijn laatste reactie in het vorige topic..
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208635209
*O* *O* *O*
  Leukste jonkie 2022 zondag 2 april 2023 @ 20:56:25 #7
213457 engine
pi_208635246
Hier gaat nog alles goed
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208636033
is wel ff wennen, geen streams geen cos -O-
BB
pi_208636066
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef odie22 het volgende:
is wel ff wennen, geen streams geen cos -O-
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.
  zondag 2 april 2023 @ 21:58:19 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208636081
Dit soort afcick cossen zijn er toch elke bb.
Ik ben mijn behangtv kwijt.
pi_208636088
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:57 schreef Jockari het volgende:

[..]
Yep ! Wel blij met de cossers de laatste maanden. Heb jullie allemaal iets beter leren kennen door jullie posts.
jij deed andere jaren toch ook al mee ?
BB
  zondag 2 april 2023 @ 22:01:22 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208636116
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
pi_208636171
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 22:01 schreef marky het volgende:
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
als ik echt echt helemaal niks meer te doen heb dit jaar, dan ga ik misschien kijken
BB
pi_208637128
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongenteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
pi_208637224

Mamsie Glas verwent haar winnaar ^O^
Leh-kr
pi_208637259
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongenteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.

Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.

Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 03:21:19 ]
Leh-kr
pi_208637384
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 21:58 schreef odie22 het volgende:

[..]
jij deed andere jaren toch ook al mee ?
Idd. Maar heb jullie nog beter leren kennen
  maandag 3 april 2023 @ 06:19:42 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637449
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:08 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mamsie Glas verwent haar winnaar ^O^
Nu snap je meteen hoe Jason de persoon is die hij is. Die familie neemt het allemaal niet zo zwaar en blijft met beide benen op de grond. Goede humor.
  maandag 3 april 2023 @ 06:31:15 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637469
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongenteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
Ach gaat wel op een bepaalde manier goed komen. Als ik zie hoe Jason "center of attention" was bij de oude rode slaapkamer bewoners tijdens het feesten gister... zelfs Lindsey heeft uitbundig met hem staan feesten denk ik dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ze hoeven geen dikke vrienden te worden en dat zal ook voor vele niet zo zijn. Ze delen een ervaring dat schept hoe dan ook een band.
  maandag 3 april 2023 @ 06:42:17 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208637485
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:57 schreef Willewa het volgende:

[..]
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.

Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.

Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.
Als ze over een tijdje het wat beter kan relativeren zal ze Jolien gaan snappen.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 07:12:53 #21
388664 crew  Dotteke
pi_208637566
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 00:46 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb moeite met afkicken haha. Ben vooral heel benieuwd hoe de bewoners achteraf met elkaar omgaan. Gezien de kille blikken en ongenteresseerde blikken toen Jolien, Jason en Bart op kwamen. Er zit veel haat en nijd onderling blijkbaar. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Sommigen hebben slechts minimaal de tijd gehad om terug te kijken dus kunnen niet alles relativeren. Charlotte neemt hierdoor misschien overhaaste conclusies. Al was er veel geroddel is Jolien ook echt wel oprecht met haar geweest. Zo’n kil ontvangst had Jolien niet verdiend. Die toxic 3 waren veel erger! Ben echt heel benieuwd hoe dit af loopt! Nog spannender dan de streams waren! *O*
Gelukkig heb ik daar nooit geen last van. Klaar is klaar hier.
Ik had wel verwacht dat ik dat na Utopia zou hebben dat heeft een paar jaar geduurd die RLS.
Maar ook geen moeite mee gehad.
Heb ook nooit moeite als er een uit moet.
Gelukkig ben ik daar vrij makkelijk in er uit is er uit en en klaar is klaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 3 april 2023 @ 10:03:44 #22
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208638781
i knew it, i knew it

ik ben zo blij, eindelijk keertje een favo van mij die wint, ik wist het eigenlijk sinds Bart 2x de populairste was in eliminaties tegenover Jason

ook mooie derde plek voor Jolientje, heel verdiend _O_ super gespeeld van haar, beetje vriendjes zijn met beide kamers
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_208642580
Goedemiddag het is wel even wennen geen streams op de achtergrond :@
Maar ben weer begonnen aan netflix :Y
pi_208642618
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 06:42 schreef marky het volgende:

[..]
Het probleem is op dit moment denk ik dat Charlotte gevoed is door haar familie. Die natuurlijk door het overlijden van die vader ontzettend samen is. Die hebben een pantser naar de buitenwereld opgetrokken om zichzelf te beschermen en dat is heel begrijpelijk. Altijd afgevraagd wat Charlotte daar deed zo vers na het overlijden maargoed ze zal het voorzichzelf bedacht hebben.
Als ze over een tijdje het wat beter kan relativeren zal ze Jolien gaan snappen.
Ja klopt. Ik kan me ook even niet direct voor de geest halen wat er xact gezegd was over Charlotte en haar vader, ik neem aan dat ze daar het meest over is gevallen.

Het is ook lastig, ik begrijp dat ook echt wel idd, dat dat enorm steekt en lastig snel te relativeren valt. Maar de manier waarop is nogal .. eh tja. Ik had het -waarschijnlijk- anders gedaan (ik kan gelukkig niet uit ervaring spreken wbt verlies vader/moeder), maar zoals eerder gezegd was er idd ook weinig tijd om te relativeren tussen de donderdag en zaterdag en de drukte waarmee ze waarschijnlijk zat.

Ach ja, whatever ook, ik hoop iig dat het eind goed al goed wordt voor ze :P Gewoon zonde en niet eerder zo gezien bij BB. Zie ik ook liever niet ;p

En eens, is imo gewoon ook niet handig om met zoiets mee te doen als je nog zo met iets (zeer begrijpelijks) worstelt. Daar komt eens een keer wrijving van met mensen.
Leh-kr
  maandag 3 april 2023 @ 16:05:10 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208642675
Hij heeft het op verborgen staan maar is gewoon een gesproken bedankje

twitter
  maandag 3 april 2023 @ 16:06:44 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208642692
Jolien heeft ook een bedankje op haar Insta gezet

[ Bericht 2% gewijzigd door marky op 03-04-2023 16:33:12 ]
pi_208642736
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
i knew it, i knew it

ik ben zo blij, eindelijk keertje een favo van mij die wint, ik wist het eigenlijk sinds Bart 2x de populairste was in eliminaties tegenover Jason

ook mooie derde plek voor Jolientje, heel verdiend _O_ super gespeeld van haar, beetje vriendjes zijn met beide kamers
Ik lees dat meer, goed gespeeld van Jolien. Ik krijg zelf weinig het idee dat dit gespeeld was en dat ze gewoon letterlijk met iedereen goed kon en velen graag had. Wat ze al zei; bij de een voor de gekkigheid en de ander vanuit het hart. De rest neigde meer naar 1 kant en zij zweefde qua persoonlijkheid overal een beetje tussen imo en dacht niet in kampen.

Tot ze de geniepigheid van de ene kant een beetje zag, vond ze niet fijn en trok toen wat meer naar de meer oprechte en minder dwingende mensen. Maar misschien zit ik fout ;p

Of is ‘goed gespeeld’ ook gewoon ‘lekker bij jezelf gebleven’? Dan is het idd goed gespeeld.

Zeker verdiend iig voor Jolien 👍🏼 Ik zag de nummers 1 en 2 liever omgekeerd, Jason verdiende het echt imo maar ach ;) Bart ook gegund.

[ Bericht 5% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 16:17:41 ]
Leh-kr
  maandag 3 april 2023 @ 16:38:21 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208643127
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 16:10 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik lees dat meer, goed gespeeld van Jolien. Ik krijg zelf weinig het idee dat dit gespeeld was en dat ze gewoon letterlijk met iedereen goed kon en velen graag had. Wat ze al zei; bij de een voor de gekkigheid en de ander vanuit het hart. De rest neigde meer naar 1 kant en zij zweefde qua persoonlijkheid overal een beetje tussen imo en dacht niet in kampen.

Tot ze de geniepigheid van de ene kant een beetje zag, vond ze niet fijn en trok toen wat meer naar de meer oprechte en minder dwingende mensen. Maar misschien zit ik fout ;p

Of is ‘goed gespeeld’ ook gewoon ‘lekker bij jezelf gebleven’? Dan is het idd goed gespeeld.

Zeker verdiend iig voor Jolien 👍🏼 Ik zag de nummers 1 en 2 liever omgekeerd, Jason verdiende het echt imo maar ach ;) Bart ook gegund.
Jezelf in het midden houden was in deze groep vrij knap. Je werd gedwongen door Danny oa om kant te kiezen. Ze heeft het knap lang volgehouden. Ze kon het alleen nooit winnen.

Nu is ze door het oude clubje van rood uitgekotst en hebben die Jason als een soort van hun winnaar gevierd.
Het kan raar lopen.
pi_208644167
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 16:38 schreef marky het volgende:

[..]
Jezelf in het midden houden was in deze groep vrij knap. Je werd gedwongen door Danny oa om kant te kiezen. Ze heeft het knap lang volgehouden. Ze kon het alleen nooit winnen.

Nu is ze door het oude clubje van rood uitgekotst en hebben die Jason als een soort van hun winnaar gevierd.
Het kan raar lopen.
Klopt, zeker knap. Danny en Lindsey; zet ze in welke groep dan ook en ze zullen je dwingen tot het kiezen van kanten en ‘de andere kant’ steekjes geven of uitdagen. Hele simpele, vervelende mensen. En Charlotte is er ook vatbaar voor blijkbaar. Jolien wordt nu, lijkt het, verstoten als op een basisschool zoals ze in het huis al opmerkte. Typisch.

Zie net trouwens iets in Charlotte haar Instagram story over zo’n interview bij zo’n hyper gast in de auto, samen met Lindsey, die wel vaker lui van BB in die auto had. Een hoop oppervlakkigheid en sensatie vaak. Maar van dat stukje teaser kan ik al afleiden dat het o.a. gal spugen over Jolien gaat worden. Kan alleen geen insta story filmpje hier plaatsen. Staat morgen op Youtube stond er…

Correctie: Lindsey haar instagram.

[ Bericht 3% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 18:05:44 ]
Leh-kr
pi_208644319
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 22:01 schreef marky het volgende:
Ik was er geen fan van maar we moeten de winnaar eren. Ruim 12 minuten interview met Bart.
Leuke video wel (karig geluid altijd though 😂). Zat ook op de oneliner van Bart te wachten zaterdag, maar kwam niet, maar hij legt em hier uit. Was inderdaad wel grappig en groot gelijk.
Leh-kr
  maandag 3 april 2023 @ 18:04:25 #31
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208644325
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 18:47:50 #32
388664 crew  Dotteke
pi_208644850
quote:
Echt dit meen je niet _O- het moet niet gekker worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 3 april 2023 @ 18:58:48 #33
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208644984
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Echt dit meen je niet _O- het moet niet gekker worden
maar loopt wel lekker ^O^
... en huiver mee
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 18:59:57 #34
388664 crew  Dotteke
pi_208644999
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:58 schreef Giggio het volgende:

[..]
maar loopt wel lekker ^O^
Echt vind dit echt nergens op slaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 3 april 2023 @ 19:03:10 #35
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_208645039
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Echt vind dit echt nergens op slaan
dat ben ik met je eens
maar lah... in dit geval: alles is voor #TeamJason *O*
... en huiver mee
  Leukste jonkie 2022 maandag 3 april 2023 @ 19:05:35 #36
213457 engine
pi_208645070
Slaat ook nergens op en is ongeveer net zo origineel als een vliegtuigje. Meen mij te herinneren dat Nick het geweigerd heeft toen en ik snap dat wel. Het is ook zwaar ongemakkelijk om zo geld te krijgen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 19:08:08 #37
388664 crew  Dotteke
pi_208645104
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Slaat ook nergens op en is ongeveer net zo origineel als een vliegtuigje. Meen mij te herinneren dat Nick het geweigerd heeft toen en ik snap dat wel. Het is ook zwaar ongemakkelijk om zo geld te krijgen.
Het slaat ook nergens op, en dat mensen zo veel geven zie er zelfs een met 100 euro _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208645207
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Echt dit meen je niet _O- het moet niet gekker worden
Op zich.. je hoeft het niet te doen, maar als iemand je veel plezier heeft gebracht.. Het is dat ik het momenteel zelf echt niet kan missen, maar als ik genoeg had had ik ook best een tientje bijgedragen onder het mom ‘bedankt voor m’n kijkplezier wat me niks gekost heeft maar jij een aanzienlijk aandeel in hebt gehad’.

Maar goed, dan zou ik wel misschien denken; dit kan ik ook aan een goed doel schenken ;p maar als ik genoeg geld heb, schroom ik echt niet dat eens te doen. Boeie. Leuk man, hij heeft echt wel veel plezier en een heel mooi voorbeeld tentoongespreid. Lessen ook voor mensen. Ook al was dat door gewoon alleen maar zichzelf te zijn, het heeft toch een goede invloed op mensen/kids etc, daar mag (niet moet) hij best wat voor terugkrijgen van mij.

Maar tuurlijk, je zou kunnen bediscussiren of er geen betere dingen zijn waaraan mensen hun geld kunnen spenderen 😅 (armoede, oorlog etc etc etc). Maar dan kan je dat voor elke uitgave zeggen ofc.

- Ohja, ze krijgen ook een dagvergoeding natuurlijk. Maar ach dan nog, leuk klein extra’tje is em wel gegund imo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 19:26:24 ]
Leh-kr
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 19:26:20 #39
388664 crew  Dotteke
pi_208645380
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 19:16 schreef Willewa het volgende:

[..]
Op zich.. je hoeft het niet te doen, maar als iemand je veel plezier heeft gebracht.. Het is dat ik het momenteel zelf echt niet kan missen, maar als ik genoeg had had ik ook best een tientje bijgedragen onder het mom ‘bedankt voor m’n kijkplezier wat me niks gekost heeft maar jij een aanzienlijk aandeel in hebt gehad’.

Maar goed, dan zou ik wel misschien denken; dit kan ik ook aan een goed doel schenken ;p maar als ik genoeg geld heb, schroom ik echt niet dat eens te doen. Boeie. Leuk man, hij heeft echt wel veel plezier en een heel mooi voorbeeld tentoongespreid. Lessen ook voor mensen. Ook al was dat door gewoon alleen maar zichzelf te zijn, het heeft toch een goede invloed op mensen/kids etc, daar mag (niet moet) hij best wat voor terugkrijgen van mij.

Maar tuurlijk, je zou kunnen bediscussiren of er geen betere dingen zijn waaraan mensen hun geld kunnen spenderen 😅 Maar dan kan je niks meer ofc.

- Ohja, ze krijgen ook een dagvergoeding natuurlijk. Maar ach dan nog, leuk extra’tje is em wel gegund imo.
Er hebben er meer in gezeten die kijk plezier gaven :P
Al zou ik een miljoen hebben dan zou aan zoiets nog gen eurocent geven :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 3 april 2023 @ 19:29:05 #40
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208645425
Nog een uurtje... -O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 19:32:10 #41
388664 crew  Dotteke
pi_208645471
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:29 schreef Ireth het volgende:
Nog een uurtje... -O-
Een uurtje wat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 3 april 2023 @ 19:35:07 #42
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208645525
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een uurtje wat?
Dan zou de uitzending beginnen
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208645556
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er hebben er meer in gezeten die kijk plezier gaven :P
Al zou ik een miljoen hebben dan zou aan zoiets nog gen eurocent geven :D
Haha dat mag natuurlijk. Ik doe zoiets ook zeker niet snel hoor (sterker nog, nog nooit gedaan voor zoiets) en tuurlijk gaven anderen ook kijkplezier, maar Jason was van een speciaal niveau op Nederlandse televisie imo.

Laat ik het zo zeggen, hij heeft een voorbeeld gesteld met een karakter die ik graag zie en graag meer zou zien en imo te weinig zie nog deze dagen. Voor Bart geldt dat zeker ook, alleen Jason nog wat meer. Ik stoor me al een tijdje aan de gemiddelde state of mind in de maatschappij en verloedering etc, dus verlang naar goede voorbeelden voor mensen/kids. Ik steun ook bepaalde artiesten graag die een goed voorbeeld tentoonspreiden en imo belangrijke lessen meegeven. Daar koop ik bijv wel eens een plaat van ipv dat ik het alleen op Spotify luister. Omdat ik hen liever zie groeien dan de oppervlakkige lege artiesten die rommel promoten en alle wind in de rug krijgen ;p

Nou ja bla bla, slechts mijn visie erop ;p van mij mag ie er wel wat voor krijgen. Zoals gezegd, moet niet maar wel gegund imo ^O^
Leh-kr
pi_208646515
Hai,
Ik heb nu een paar x naar de stream van ejvjl gekeken maar elke x als er een gesprek is krijg je weer wat anders te zien, erg storend! Ze kunnen toch net als bij bb zender check doen.
Mis bb…..en de gezelligheid die we met elkaar hadden.
pi_208648529
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 20:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai,
Ik heb nu een paar x naar de stream van ejvjl gekeken maar elke x als er een gesprek is krijg je weer wat anders te zien, erg storend! Ze kunnen toch net als bij bb zender check doen.
Mis bb…..en de gezelligheid die we met elkaar hadden.
Moet daar ook weer even inkomen..
Ik keek voor BB regelmatig maar merk dat ik er nu nog niet heel veel zin in heb. Beetje afkicken ;(
🐱❤️
  maandag 3 april 2023 @ 23:08:10 #46
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208648734
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 22:48 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Moet daar ook weer even inkomen..
Ik keek voor BB regelmatig maar merk dat ik er nu nog niet heel veel zin in heb. Beetje afkicken ;(
Ik vind het oersaai vergeleken met BB... en die vond ik geregeld al saai... :{
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 4 april 2023 @ 06:42:03 #47
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208649647
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 19:36 schreef Willewa het volgende:

[..]
Haha dat mag natuurlijk. Ik doe zoiets ook zeker niet snel hoor (sterker nog, nog nooit gedaan voor zoiets) en tuurlijk gaven anderen ook kijkplezier, maar Jason was van een speciaal niveau op Nederlandse televisie imo.

Laat ik het zo zeggen, hij heeft een voorbeeld gesteld met een karakter die ik graag zie en graag meer zou zien en imo te weinig zie nog deze dagen. Voor Bart geldt dat zeker ook, alleen Jason nog wat meer. Ik stoor me al een tijdje aan de gemiddelde state of mind in de maatschappij en verloedering etc, dus verlang naar goede voorbeelden voor mensen/kids. Ik steun ook bepaalde artiesten graag die een goed voorbeeld tentoonspreiden en imo belangrijke lessen meegeven. Daar koop ik bijv wel eens een plaat van ipv dat ik het alleen op Spotify luister. Omdat ik hen liever zie groeien dan de oppervlakkige lege artiesten die rommel promoten en alle wind in de rug krijgen ;p

Nou ja bla bla, slechts mijn visie erop ;p van mij mag ie er wel wat voor krijgen. Zoals gezegd, moet niet maar wel gegund imo ^O^
Zoals hij zelf zegt voel je absoluut niet verplicht. Ik vraag mij af of je zoiets ook stoppen kan. Wat gebeurd er dan met het geld?

Ik snap wel dat voor sommige mensen het een waardering is ofzo. Ik denk dan hij heeft er 3100 pm voor ontvangen dat is een mooi salaris voor een 20 jarige. Ben wel benieuwd wat hij nu gaat doen. Er zit te veel potentie in de gozer om te verdoen aan onzinnigheden.
pi_208650850
Off topic: zwaar treinongeval in nederland lees ik.
pi_208655970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 06:42 schreef marky het volgende:

[..]
Zoals hij zelf zegt voel je absoluut niet verplicht. Ik vraag mij af of je zoiets ook stoppen kan. Wat gebeurd er dan met het geld?

Ik snap wel dat voor sommige mensen het een waardering is ofzo. Ik denk dan hij heeft er 3100 pm voor ontvangen dat is een mooi salaris voor een 20 jarige. Ben wel benieuwd wat hij nu gaat doen. Er zit te veel potentie in de gozer om te verdoen aan onzinnigheden.
100 bruto per dag, maar ook de kansspelbelasting volgens mij. Ias liet eens 64 per dag vallen. 5376 dus. Niet niks, tuurlijk, maar een extra’tje er bovenop na 84 dagen je zo profileren is wel gegund imo. En tuurlijk niemand is ooit iets verplicht met zulke dingen.

En idd ook benieuwd ^O^
Leh-kr
pi_208656131


Het internet ;(

Echt, vrijwel nooit op Twitter gezeten, wel een account en tijdens BB af en toe eens gekeken daar, maar jezus wat een enorme zieke slangenkuil met een boel psychisch gestoorden en laaggeletterden is dat zeg 😂
Leh-kr
  dinsdag 4 april 2023 @ 17:24:09 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208656606
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 16:13 schreef Willewa het volgende:

[..]
100 bruto per dag, maar ook de kansspelbelasting volgens mij. Ias liet eens 64 per dag vallen. 5376 dus. Niet niks, tuurlijk, maar een extra’tje er bovenop na 84 dagen je zo profileren is wel gegund imo. En tuurlijk niemand is ooit iets verplicht met zulke dingen.

En idd ook benieuwd ^O^
Kanspelbelasting is alleen over de jackpot. Volgens mij is het daggeld onkostenvergoeding. Hoe dat precies belast wordt weet ik niet.
pi_208656698
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:24 schreef marky het volgende:

[..]
Kanspelbelasting is alleen over de jackpot. Volgens mij is het daggeld onkostenvergoeding. Hoe dat precies belast wordt weet ik niet.
Ja kan idd, maar Ias had het iig over 64. Dus als dat zo is zal het 36% belasting zijn (als het 100 bruto is), vandaar dat ik qua hoogte dacht aan kansspelbelasting.
Leh-kr
pi_208662120
Vraag me plots eigenlijk af of iemand van de bewoners van nederland Herman Brood eigenlijk kennen ?
pi_208662334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vraag me plots eigenlijk af of iemand van de bewoners van nederland Herman Brood eigenlijk kennen ?
Zal toch wel anders kom je van een ander planeet
pi_208662347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 23:14 schreef Tuttebolleke het volgende:

[..]
Zal toch wel anders kom je van een ander planeet
Bedoel natuurlijk niet dat gecremeerd brood dat zij telkens maakten _O-
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 4 april 2023 @ 23:16:46 #56
213457 engine
pi_208662348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vraag me plots eigenlijk af of iemand van de bewoners van nederland Herman Brood eigenlijk kennen ?
Rob kent dit sowieso.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208662353
Of senior Andr Hazes
pi_208662357
Ik ga donderdag naar Deus maar die kent niemand 😂
pi_208662361
Je spreekt het uit als de-us
pi_208662405
Hoop wel dat ze ook nummers uit de jaren 90 zingen.
Het Doe Maar concert was toen ook geweldig !
pi_208663788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 23:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga donderdag naar Deus maar die kent niemand 😂
Ik wel, maar ben er niet zo'n fan van.
pi_208664342
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 23:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga donderdag naar Deus maar die kent niemand 😂
*O* *O* jawel ik wel!!!
heb ze paar keer live gezien (Bruis festival, Lokerse feesten (gezellig), Werchter)
pi_208664471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 08:16 schreef Jockari het volgende:

[..]
Ik wel, maar ben er niet zo'n fan van.
Ik zag ze op festivals.. zou er ook niet voor naar een concert alleen gaan..
maar komt leuke muziek uit Belgi.

Hooverphonic vind ik mooi (vooral akoestisch concert van hun ik meen in AB)
Arid.. en dan het nr "life" kippenvel nr..super mooi live!!! aantal keren gezien in een kleine zaal.. baalde dat ze stopten. "you are' ook mooi nr maar life.. toch wel favo hier.
Novastar sommige nrs
pi_208664692
YES ! Er zijn toch mensen die ze kennen !
pi_208664752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
YES ! Er zijn toch mensen die ze kennen !
*O*
jaaa haha
Maar moet zeggen, ben naar redelijk wat festivals geweest.. en heb een brede muzieksmaak :D
pi_208664771
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:

[..]
*O*
jaaa haha
Maar moet zeggen, ben naar redelijk wat festivals geweest.. en heb een brede muzieksmaak :D
Ik vindt ook van alles leuk.
Net lekker pop muziek van de jaren 80/90 geluisterd en ik ga dan vanzelf lekker dansen
pi_208664776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:15 schreef Tuttebolleke het volgende:

[..]
Ik vindt ook van alles leuk.
Net lekker pop muziek van de jaren 80/90 geluisterd en ik ga dan vanzelf lekker dansen
heb nu door hier , Hooverphonic de hele tijd opstaan.. lang niet meer geluisterd. Mooie stem.
pi_208664786
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:

[..]
heb nu door hier , Hooverphonic de hele tijd opstaan.. lang niet meer geluisterd. Mooie stem.
Ff opzoeken of ik die ken….
pi_208664847
Die ga ik bewaren in mijn spotify lijst !
👍👍👍👍
pi_208664850
vind dit wel het mooiste nr van hun........in deze uitvoering..
vond het prachtig live..

pi_208664863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die ga ik bewaren in mijn spotify lijst !
👍👍👍👍
hebben (vind ik ) een paar hele mooie nrs...
Akoestisch en 'gewoon'.
pi_208664874
Leuk dat we nu muziek gaan luisteren 😁
Toch wat overgehouden van al dat zingen in het BB huis
pi_208664879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Leuk dat we nu muziek gaan luisteren 😁
Toch wat overgehouden van al dat zingen in het BB huis
haha ja sommige nrs vond ik wel leuk :)
pi_208664915
Ik ga mij maar is klaarmaken om naar de dokter te gaan…..want na die val van een maand geleden nog steeds pijn…..en vorig jaar ook precies begin maart ! Volgend jaar begin maart blijf ik maar binnen zitten 😂
pi_208664956
Betie Serveert ken je die? vind je misschien ook wat?
nrs van hun: dont' touch that dial (wat sneller nr)
of : Tom Boy

Of als je van hardere muziek houdt:
Cold met nr : goodbye cruel world..
of Cold met : insane (langzaam nr maar ik vind die stem zware stem mooi.)
of cold met : strip her down (favo nr)
of cold met : insane ook wel depri muziek haha

harder maar mooi: the mars volta : citartriz esp (ja zo heet het nr)

of : alexisonfire (bandnaam) met : 44 caliber love letter

of: sparta met while oceans sleep (vind ik een mooi nr )

of naar punk achtig: she wants revenge (bandnaam) met bv tear you apart

heel rustig beetje depri achtig :X : the god machine (bandnaam) met: it's all over

the national (ken je denk ik wel he?) mistaken for strangers (vind ik wel een happy nr)

Damien rice : 9 crimes (super mooi), rootless tree

the prids met before we are

Sam fender met start again (mooi vrolijker nr)

wat luister jij zoal?

[ Bericht 56% gewijzigd door Monique___ op 05-04-2023 10:38:54 ]
pi_208664960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga mij maar is klaarmaken om naar de dokter te gaan…..want na die val van een maand geleden nog steeds pijn…..en vorig jaar ook precies begin maart ! Volgend jaar begin maart blijf ik maar binnen zitten 😂
oei!!! nog steeds..
Beterschap!!!!
pi_208666149
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
Betie Serveert ken je die? vind je misschien ook wat?
nrs van hun: dont' touch that dial (wat sneller nr)
of : Tom Boy

Of als je van hardere muziek houdt:
Cold met nr : goodbye cruel world..
of Cold met : insane (langzaam nr maar ik vind die stem zware stem mooi.)
of cold met : strip her down (favo nr)
of cold met : insane ook wel depri muziek haha

harder maar mooi: the mars volta : citartriz esp (ja zo heet het nr)

of : alexisonfire (bandnaam) met : 44 caliber love letter

of: sparta met while oceans sleep (vind ik een mooi nr )

of naar punk achtig: she wants revenge (bandnaam) met bv tear you apart

heel rustig beetje depri achtig :X : the god machine (bandnaam) met: it's all over

the national (ken je denk ik wel he?) mistaken for strangers (vind ik wel een happy nr)

Damien rice : 9 crimes (super mooi), rootless tree

the prids met before we are

Sam fender met start again (mooi vrolijker nr)

wat luister jij zoal?

Ik ga van dit een Spotify lijst maken en ik luister echt van alles !
Alleen bij lange muzikale intro’s haak ik snel af.
pi_208666204
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:

[..]
oei!!! nog steeds..
Beterschap!!!!
Volgende x als mijn zoon gaat verhuizen sla ik ff over 😂
Vocht in mijn knie en waarschijnlijk een scheurtje maar daar doen ze niks meer aan en mijn spier aanhechtingen zijn ontstoken bij mijn armen/schouder.
En mijn hand moet vanzelf overgaan zoals na mijn carpaal tunnel syndroom operatie maar verder alles ok 😂😂😂😂😂
pi_208666262
Wat mijn top 1 lied is is wel van Nickelback How You Remind Me
  woensdag 5 april 2023 @ 12:24:06 #81
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208666638
Om maar in BB sferen te blijven,ik ben dus groot fan van Ed Sheeran O+

Verder luister ik ook graag naar alles van Hans Zimmer en dan een hele andere invalshoek, het foute uur van Q-Music _O-
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208666654
Pff zit even een filmpje te kijken van een eliminatie + opdracht te kijken op YouTube maar wat duurt dat lang ! ejvjl
pi_208667158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:24 schreef Ireth het volgende:
Om maar in BB sferen te blijven,ik ben dus groot fan van Ed Sheeran O+

Verder luister ik ook graag naar alles van Hans Zimmer en dan een hele andere invalshoek, het foute uur van Q-Music _O-
Vind je Philip Glass dan ook wat?
Of is je dat te onrustig?
Vind ik zelf wat op Hans Zimmer lijken.qua stijl dan.. is alleen maar piano Philip.
pi_208668709
is Danny al weg?
pi_208675143
quote:
9s.gif Op woensdag 5 april 2023 15:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
is Danny al weg?
Uit Nederland ? 😂
pi_208679846
en al allemaal afgekickt haha, ik check media nog wel hoor. heb erge drukke dagen gehad dus moest cold turkey haha 2 cossen gemist nah jah anderhalf :W 8)7
pi_208679872
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:57 schreef Willewa het volgende:

[..]
Mooi verwoord en eens. Heb me wel verbaasd over Charlotte’s gedrag de laatste dagen, zeker gister. Had haar niet zo verwacht. Maar wat je zegt, overhaaste conclusies door weinig tijd om te relativeren misschien. En misschien door haar omgeving. Jammer iig.

Hopelijk kunnen ze het uitpraten want dit is ook niet fijn voor Jolien en das een beste domper denk ik nadat je in de finale geraakt bent, veel plezier hebt gehad en ook gewoon vooral heel veel oprechtheid, liefde en plezier hebt getoond. Jolientje was een waardig deelneemster uiteindelijk imo, echt van genoten en mee gelachen. De toxic ones waren idd vele malen erger.

Edit; ohja, zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.
zou de cos nog blijven tot aan No Biggie, kunnen we daar nog over kletsen haha hoort erbij toch ? @Dotteke *O* *O*
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 10:00:07 #88
388664 crew  Dotteke
pi_208679906
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
zou de cos nog blijven tot aan No Biggie, kunnen we daar nog over kletsen haha hoort erbij toch ? @:dotteke *O* *O*
Er wordt weinig meer geklets hier. Maar wanneer is No Biggie dan kan het altijd overleggen?
Lees het al zaterdag dan zou het zondag sluiten. Ik ga in overleg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208679983
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Echt vind dit echt nergens op slaan
ze hebben nog al een streven 20.000 euro haha
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 10:09:02 #90
388664 crew  Dotteke
pi_208679997
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:07 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ze hebben nog al een streven 20.000 euro haha
Ja er is er een die 100,00 heeft gegeven :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208680023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 23:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je spreekt het uit als de-us
ken ze ook niet haha
pi_208680051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja er is er een die 100,00 heeft gegeven :D
gekken zeg
pi_208680061
maar als niemand al meer wat zegt dat hoef je het niet te overleggen, ik was nu aan het bijlezen was er even niet geweest vandaar spuit 11 haha
  Leukste jonkie 2022 donderdag 6 april 2023 @ 10:25:03 #94
213457 engine
pi_208680154
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als niemand al meer wat zegt dat hoef je het niet te overleggen, ik was nu aan het bijlezen was er even niet geweest vandaar spuit 11 haha
Ik volg niemand op social media ofzo dus weinig nieuws nog bij te dragen van mijn kant. Maar ik lees nog wel mee :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 10:30:26 #95
388664 crew  Dotteke
pi_208680217
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als niemand al meer wat zegt dat hoef je het niet te overleggen, ik was nu aan het bijlezen was er even niet geweest vandaar spuit 11 haha
Al gedaan. Heb alleen nog geen antwoord dat zou wel heel snel zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 11:33:56 #96
388664 crew  Dotteke
pi_208680858
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
maar als niemand al meer wat zegt dat hoef je het niet te overleggen, ik was nu aan het bijlezen was er even niet geweest vandaar spuit 11 haha
Hij blijft nog even open :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 6 april 2023 @ 11:46:11 #97
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_208680975
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 april 2023 21:19 schreef rinardo het volgende:

Bart is de winnaar *O* *O*

@rinardo mocht je nog Big Brother berichten in dit topic willen plaatsen? Ik zit niet op twitter, facebook,
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 02:57 schreef Willewa het volgende:

zaterdag No Biggie event nog natuurlijk, daar zullen we vast e.e.a. zien :P Hopelijk eind goed, al goed. Komt een livestream van trouwens de hele middag als ik het goed heb begrepen.
Bedankt voor de tip.
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 13:00:37 #98
388664 crew  Dotteke
pi_208681711
quote:
2s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:25 schreef engine het volgende:

[..]
Ik volg niemand op social media ofzo dus weinig nieuws nog bij te dragen van mijn kant. Maar ik lees nog wel mee :)
Ik ook niet hoor, die mensen hebben hun eigen leven weer terug en ik ben altijd zo van klaar is klaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208683535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:46 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
@:rinardo mocht je nog Big Brother berichten in dit topic willen plaatsen? Ik zit niet op twitter, facebook,
[..]
Bedankt voor de tip.
^O^ Vanaf 14:00 live op YouTube zaterdag.



[ Bericht 7% gewijzigd door Willewa op 06-04-2023 16:39:58 ]
Leh-kr
pi_208684750
Ik mis het hier wel hoor O+
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 19:28:55 #101
388664 crew  Dotteke
pi_208685413
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 18:39 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik mis het hier wel hoor O+
Heb je `EJVJL al geprobeerd?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208686872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er wordt weinig meer geklets hier. Maar wanneer is No Biggie dan kan het altijd overleggen?
Lees het al zaterdag dan zou het zondag sluiten. Ik ga in overleg
Zondag is er nog een feestje van Charlotte ergens aan de kust geloof ik, waar ook groot deel aanwezig schijnt te zijn. Daarna zal het qua BB posts wel beetje opdrogen. Dagje meer of minder maakt vast niet uit.
Maar is verder weinig te melden over bewoners zelf.
Zijn wel wat lives geweest op Insta waar veel gedoe was over dingen die gezegd waren door Jolien en Chiara enz.
Ali en Bart volgde ik even 5 min en Ali helemaal verbolgen dat Mich en Jolien hadden gezegd toen binnen dat "het vliegtuigje niets hoeft te betekenen". Ze worden nu bestookt door 16 jarige meisjes die gillen "Ali kijk dit, charlotte kijk dit"
Daarmee vind ik BB tegenwoordig wel achteruit gaan.
Die 'woke' tienermeisjes die over dat soort dingen vallen en bewoners daar op blijven aanspreken ben ik wel zat.
Ik ben juist langere filmpjes gaan posten zodat kijkers ook het hele gesprek zien en dat soort korte "koots" in wat langer gesprek kunnen zien. Maar Dat doen tienermeisjes niet en die zien en posten alleen die 1 min uitspraak en zien het verdere gesprek niet.
Ik werd het gezeik ook wat zat dat ik overwoog om alle video's offline te halen. Jolien, Mich en Chiara blijven nog steeds compleet onderuit gehaald worden.
Elke dag werd er wel weer 1 gedeeld met Charlotte kijk dit, Ali kijk dit wat hij of zij over je vertelde.
Sommige bewoners kunnen dat relativeren, maar een Charlotte in NoBiggie en Ali dus tijdens die livestreams op insta blijven er steeds op inhaken. Laat het gewoon los en negeer die pubermeisjes :9 Maarja het levert voor NoBiggie ook wel weer aandacht op natuurlijk O-)
Gister wel even contact via DM met Jason. Die heeft mijn twitter en filmpjes gevonden en geniet om wat leuke momenten terug te kijken. Die trok/trekt zich weinig van alle negatieve dingen in en buiten het huis aan.Blijft een mooie kerel.
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 21:05:14 #103
388664 crew  Dotteke
pi_208686968
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Zondag is er nog een feestje van Charlotte ergens aan de kust geloof ik, waar ook groot deel aanwezig schijnt te zijn. Daarna zal het qua BB posts wel beetje opdrogen. Dagje meer of minder maakt vast niet uit.
Maar is verder weinig te melden over bewoners zelf.
Zijn wel wat lives geweest op Insta waar veel gedoe was over dingen die gezegd waren door Jolien en Chiara enz.
Ali en Bart volgde ik even 5 min en Ali helemaal verbolgen dat Mich en Jolien hadden gezegd toen binnen dat "het vliegtuigje niets hoeft te betekenen". Ze worden nu bestookt door 16 jarige meisjes die gillen "Ali kijk dit, charlotte kijk dit"
Daarmee vind ik BB tegenwoordig wel achteruit gaan.
Die 'woke' tienermeisjes die over dat soort dingen vallen en bewoners daar op blijven aanspreken ben ik wel zat.
Ik ben juist langere filmpjes gaan posten zodat kijkers ook het hele gesprek zien en dat soort korte "koots" in wat langer gesprek kunnen zien. Maar Dat doen tienermeisjes niet en die zien en posten alleen die 1 min uitspraak en zien het verdere gesprek niet.
Ik werd het gezeik ook wat zat dat ik overwoog om alle video's offline te halen. Jolien, Mich en Chiara blijven nog steeds compleet onderuit gehaald worden.
Elke dag werd er wel weer 1 gedeeld met Charlotte kijk dit, Ali kijk dit wat hij of zij over je vertelde.
Sommige bewoners kunnen dat relativeren, maar een Charlotte in NoBiggie en Ali dus tijdens die livestreams op insta blijven er steeds op inhaken. Laat het gewoon los en negeer die pubermeisjes :9 Maarja het levert voor NoBiggie ook wel weer aandacht op natuurlijk O-)
Gister wel even contact via DM met Jason. Die heeft mijn twitter en filmpjes gevonden en geniet om wat leuke momenten terug te kijken. Die trok/trekt zich weinig van alle negatieve dingen in en buiten het huis aan.Blijft een mooie kerel.
`het blijft langer open zodat Fede liefhebbers van NoBiggy hier gezellig kunne zitten.
Wat leuk dat je contact hebt gehad met `Jadson voor jou. Veel negativiteit over hem was er toch niets?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208687013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
`het blijft langer open zodat Fede liefhebbers van NoBiggy hier gezellig kunne zitten.
Wat leuk dat je contact hebt gehad met `Jadson voor jou. Veel negativiteit over hem was er toch niets?
Buiten het huis valt het in het niet bij de haat die anderen krijgen uiteraard, maar was er ook zeker wel hoor.
Maar in het huis soms ook wel met het gemopper van Danny en Lindsey, maar hij is altijd gewoon zichzelf gebleven en heeft zich nergens iets van aangetrokken. Of iets van die strekking gaf ie aan.
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 21:13:17 #105
388664 crew  Dotteke
pi_208687076
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:08 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Buiten het huis valt het in het niet bij de haat die anderen krijgen uiteraard, maar was er ook zeker wel hoor.
Maar in het huis soms ook wel met het gemopper van Danny en Lindsey, maar hij is altijd gewoon zichzelf gebleven en heeft zich nergens iets van aangetrokken. Of iets van die strekking gaf ie aan.
Ik heb die haat nooit gesnapt naar bewoners.Dat je niemand. Niet leuk vind dat snap. Maat wat op sociaal-medische gebeurde was pure haat. Kijk dan niet denk ik dan. En zo negatief allemaal.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208687334
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb die haat nooit gesnapt naar bewoners.Dat je niemand. Niet leuk vind dat snap. Maat wat op sociaal-medische gebeurde was pure haat. Kijk dan niet denk ik dan. En zo negatief allemaal.
Op twitter zijn het de 12 tot 18 jarige meisjes die heel erg fan zijn van Lotje en iedereen die ook maar iets lelijks over Lotje zeggen tot de grond toe afmaken en Charlotte dus nadat het huis uit ging gingen bestoken met fragmenten en filmpjes (oa van mij) om te laten zien hoe slecht Chiara was en later werd dat Jolien enz. Voor hen is Lotje heilig en over alles blijven ze maar zeuren ook in de lives op insta enz. "heb je dit gezien" "wat vind je van Jolien". Het zijn pubers en vind het zonde dat BB daar nu vooral door lijkt over genomen. Die hebben de 'macht' op insta en social media, die hebben ook veroorzaakt dat Ias naar kamer blauw moest en Jason naar kamer rood.
Die pubers behandelen bewoners alsof ze "De Sims" spelen en verplaatsen een bewoner naar een andere kamer. Jason vond dat helemaal niet leuk, maar dat boeit ze niet, want zij willen hun favorietjes gewoon bij elkaar.
Facebook heb ik dit jaar weinig gevolgd maar daar was het vooral Bart publiek en anti Jason.
Jason was gierig met zijn muntjes en Bart zorgde voor iedereen en deed vanalles in het huishouden.
Jason had zoveel meer 'clout' zoals ze dat noemen. Bekendheid en hits. Bart heeft vooral gewonnen door de Febo en hoe ze hem op tv hebben neergezet.
Ik werd er een beetje in meegesleurd dit jaar en werd steeds meer O-) , maar vind het wel leuk om het op deze manier een beetje meegemaakt te hebben en enigszins te kunnen analyzeren.
De oud bewoners die ik heb gesproken vinden het leuk om die streambeelden ook terug te kunnen zien. En "hebben er veel aan gehad" heb ik aantal keer gehoord. Kan me voorstellen dat het voor hen ook fijn is om soms het verschil te zien tussen uitzending en wat er op livestream is geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door ledn81 op 06-04-2023 21:51:19 ]
pi_208687583
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Op twitter zijn het de 12 tot 18 jarige meisjes die heel erg fan zijn van Lotje en iedereen die ook maar iets lelijks over Lotje zeggen tot de grond toe afmaken en Charlotte dus nadat het huis uit ging gingen bestoken met fragmenten en filmpjes (oa van mij) om te laten zien hoe slecht Chiara was en later werd dat Jolien enz. Voor hen is Lotje heilig en over alles blijven ze maar zeuren ook in de lives op insta enz. "heb je dit gezien" "wat vind je van Jolien". Het zijn pubers en vind het zonde dat BB daar nu vooral door lijkt over genomen. Die hebben de 'macht' op insta en social media, die hebben ook veroorzaakt dat Ias naar kamer blauw moest en Jason naar kamer rood.
Die pubers behandelen bewoners alsof ze "De Sims" spelen en verplaatsen een bewoner naar een andere kamer. Jason vond dat helemaal niet leuk, maar dat boeit ze niet, want zij willen hun favorietjes gewoon bij elkaar.
Facebook heb ik dit jaar weinig gevolgd maar daar was het vooral Bart publiek en anti Jason.
Jason was gierig met zijn muntjes en Bart zorgde voor iedereen en deed vanalles in het huishouden.
Jason had zoveel meer 'clout' zoals ze dat noemen. Bekendheid en hits. Bart heeft vooral gewonnen door de Febo en hoe ze hem op tv hebben neergezet.
Ik werd er een beetje in meegesleurd dit jaar en werd steeds meer O-) , maar vind het wel leuk om het op deze manier een beetje meegemaakt te hebben en enigszins te kunnen analyzeren.
De oud bewoners die ik heb gesproken vinden het leuk om die streambeelden ook terug te kunnen zien. En "hebben er veel aan gehad" heb ik aantal keer gehoord. Kan me voorstellen dat het voor hen ook fijn is om soms het verschil te zien tussen uitzending en wat er op livestream is geweest.
Op YT was het laatste week 40k views per dag en nu inmiddels ook nog 6000 views per dag.
Mensen vinden het leuk om terug te kijken. Dat zal na zondag uiteraard terug lopen. Maar hoop wel dat de FEBO dit online laat staan. Was een bijzonder seizoen wel.


[ Bericht 0% gewijzigd door ledn81 op 06-04-2023 21:51:38 ]
pi_208688035
Online veel haat en drama over Chiara en Jolien.
Maar bewoners kunnen dat prima zelf regelen.

pi_208688363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je `EJVJL al geprobeerd?
Op aanraden van hier aan begonnen. Erg leuk! Had ik niet verwacht. Maar ik ben pas bij aflevering 14 dus vermijd het forum nog even om spoilers te ontwijken _O-
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 06:56:27 #110
388664 crew  Dotteke
pi_208689480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:37 schreef Hatsikidee2022 het volgende:

[..]
Op aanraden van hier aan begonnen. Erg leuk! Had ik niet verwacht. Maar ik ben pas bij aflevering 14 dus vermijd het forum nog even om spoilers te ontwijken _O-
O dat is jammer. Anders had je leuk mee kunnen cossen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208689811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij blijft nog even open :D
haha nah ben benieuwd wat dat word NoBiggie
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 08:28:14 #112
388664 crew  Dotteke
pi_208689833
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2023 08:24 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
haha nah ben benieuwd wat dat word NoBiggie
Ik kijk dat niet. Ik ben eigenlijk meer van oke, het programma is afgelopen dan is het voor mij ook wel klaar.
Maar goed voor mensen die het wel leuk vinden is het natuurlijk leuk dat dit er nog is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208689857
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Zondag is er nog een feestje van Charlotte ergens aan de kust geloof ik, waar ook groot deel aanwezig schijnt te zijn. Daarna zal het qua BB posts wel beetje opdrogen. Dagje meer of minder maakt vast niet uit.
Maar is verder weinig te melden over bewoners zelf.
Zijn wel wat lives geweest op Insta waar veel gedoe was over dingen die gezegd waren door Jolien en Chiara enz.
Ali en Bart volgde ik even 5 min en Ali helemaal verbolgen dat Mich en Jolien hadden gezegd toen binnen dat "het vliegtuigje niets hoeft te betekenen". Ze worden nu bestookt door 16 jarige meisjes die gillen "Ali kijk dit, charlotte kijk dit"
Daarmee vind ik BB tegenwoordig wel achteruit gaan.
Die 'woke' tienermeisjes die over dat soort dingen vallen en bewoners daar op blijven aanspreken ben ik wel zat.
Ik ben juist langere filmpjes gaan posten zodat kijkers ook het hele gesprek zien en dat soort korte "koots" in wat langer gesprek kunnen zien. Maar Dat doen tienermeisjes niet en die zien en posten alleen die 1 min uitspraak en zien het verdere gesprek niet.
Ik werd het gezeik ook wat zat dat ik overwoog om alle video's offline te halen. Jolien, Mich en Chiara blijven nog steeds compleet onderuit gehaald worden.
Elke dag werd er wel weer 1 gedeeld met Charlotte kijk dit, Ali kijk dit wat hij of zij over je vertelde.
Sommige bewoners kunnen dat relativeren, maar een Charlotte in NoBiggie en Ali dus tijdens die livestreams op insta blijven er steeds op inhaken. Laat het gewoon los en negeer die pubermeisjes :9 Maarja het levert voor NoBiggie ook wel weer aandacht op natuurlijk O-)
Gister wel even contact via DM met Jason. Die heeft mijn twitter en filmpjes gevonden en geniet om wat leuke momenten terug te kijken. Die trok/trekt zich weinig van alle negatieve dingen in en buiten het huis aan.Blijft een mooie kerel.
had jij een filmpje eigenlijk ook van dat charlotte het huis uit ging ik ga zo nog even kijken of die er staat in het topig maar denk als jij het uit je hoofd weet toevallig haha
pi_208689895
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kijk dat niet. Ik ben eigenlijk meer van oke, het programma is afgelopen dan is het voor mij ook wel klaar.
Maar goed voor mensen die het wel leuk vinden is het natuurlijk leuk dat dit er nog is.
ja vind het wel leuk altijd het after verhaal en ja is wel leuk dat forum er nog even is dan :D dank je wel
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 08:38:31 #115
388664 crew  Dotteke
pi_208689914
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2023 08:36 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ja vind het wel leuk altijd het after verhaal en ja is wel leuk dat forum er nog even is dan :D dank je wel
Moet kunnen toch. Normaal blijft het ook wel iets langer open maar omdat er vrijwel niemand meer post.
Gisteren middag geloof ik 2 man
Maar goed geniet van No Biggie ik lees het een en ander wel hier :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208690091
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
had jij een filmpje eigenlijk ook van dat charlotte het huis uit ging ik ga zo nog even kijken of die er staat in het topig maar denk als jij het uit je hoofd weet toevallig haha
Ja staat nog online. Weet niet precies waar, maar op YT zeker terug te vinden
  Moderator vrijdag 7 april 2023 @ 09:42:58 #117
388664 crew  Dotteke
pi_208690481
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Op YT was het laatste week 40k views per dag en nu inmiddels ook nog 6000 views per dag.
Mensen vinden het leuk om terug te kijken. Dat zal na zondag uiteraard terug lopen. Maar hoop wel dat de FEBO dit online laat staan. Was een bijzonder seizoen wel.
[ afbeelding ]
Dat zijn er heel veel zeg goed gedaan ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 7 april 2023 @ 16:32:21 #118
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208694558
Ik vind het gebeuren achteraf ook wel leuk. Ik heb via de socials de beelden van het eindfeest gezien moest daar wel om lachen.

Daarnaast hoop ik ook een beetje dat "echte boter" ;) de drie dames nog een keer aan tafel krijgt om het uit te praten allemaal. Het lijkt mij dat ze toch op een leuke tijd terug willen kijken en dan niet met een negatief gevoel willen blijven zitten.

En die nobiggie livestream gooi ik denk ik morgen ook wel even aan.

JVJL daar kom ik echt niet in. Ik vind het zo niets. Zo onoverzichtelijk.

Verder houd ik vooral hun insta in de gaten want daar zijn ze het meest actief op.
pi_208695456
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is jammer. Anders had je leuk mee kunnen cossen.
Ik kijk te weinig om daar mee te kletsen dus kijk bij de geplaatste filmpje zo nu en dan.
pi_208695470
Maarrrrrr het is weekend ! *O*
Hapjes en wijn staat weer op tafel
Bij mij thuis h niet op een stream ?
  vrijdag 7 april 2023 @ 18:24:00 #121
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208695768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 17:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maarrrrrr het is weekend ! *O*
Hapjes en wijn staat weer op tafel
Bij mij thuis h niet op een stream ?

Ze hebben veel te weinig wijn gehad dit jaar.
pi_208697613
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Zondag is er nog een feestje van Charlotte ergens aan de kust geloof ik, waar ook groot deel aanwezig schijnt te zijn. Daarna zal het qua BB posts wel beetje opdrogen. Dagje meer of minder maakt vast niet uit.
Maar is verder weinig te melden over bewoners zelf.
Zijn wel wat lives geweest op Insta waar veel gedoe was over dingen die gezegd waren door Jolien en Chiara enz.
Ali en Bart volgde ik even 5 min en Ali helemaal verbolgen dat Mich en Jolien hadden gezegd toen binnen dat "het vliegtuigje niets hoeft te betekenen". Ze worden nu bestookt door 16 jarige meisjes die gillen "Ali kijk dit, charlotte kijk dit"
Daarmee vind ik BB tegenwoordig wel achteruit gaan.
Die 'woke' tienermeisjes die over dat soort dingen vallen en bewoners daar op blijven aanspreken ben ik wel zat.
Ik ben juist langere filmpjes gaan posten zodat kijkers ook het hele gesprek zien en dat soort korte "koots" in wat langer gesprek kunnen zien. Maar Dat doen tienermeisjes niet en die zien en posten alleen die 1 min uitspraak en zien het verdere gesprek niet.
Ik werd het gezeik ook wat zat dat ik overwoog om alle video's offline te halen. Jolien, Mich en Chiara blijven nog steeds compleet onderuit gehaald worden.
Elke dag werd er wel weer 1 gedeeld met Charlotte kijk dit, Ali kijk dit wat hij of zij over je vertelde.
Sommige bewoners kunnen dat relativeren, maar een Charlotte in NoBiggie en Ali dus tijdens die livestreams op insta blijven er steeds op inhaken. Laat het gewoon los en negeer die pubermeisjes :9 Maarja het levert voor NoBiggie ook wel weer aandacht op natuurlijk O-)
Gister wel even contact via DM met Jason. Die heeft mijn twitter en filmpjes gevonden en geniet om wat leuke momenten terug te kijken. Die trok/trekt zich weinig van alle negatieve dingen in en buiten het huis aan.Blijft een mooie kerel.
Eens wel, lijkt alsof sommige bewoners zich veel aantrekken van de gekkies op Twitter en er vatbaar voor zijn.

Ligt ook wel aan dat we als mensheid nauwelijks tot geen educatie hebben gehad over het internet. Het was er ineens en deal with it. Gewoon puur door te weinig kennis ook eigenlijk. School en ouders konden je maar weinig meegeven erover en het werd niet serieus genoeg genomen. Dat bewustzijn komt langzaam maar zeker wel meer.

Als je de psychologie erachter kent en genoeg verdieping hebt gedaan (door boeken, artikelen, podcasts etc) heb je enigszins een idee hoe je er mee om zou moeten gaan. Gezond verstand helpt ook zeker een deeltje. Maar het is sowieso anders als je zelf ineens het middelpunt van dat slagveld bent denk ik, met honderden of duizenden als een zwerm om j heen.

Maar best veel mensen weten door die gebrekkige educatie veel te weinig om ermee te dealen en kunnen dan meegesleept worden. Het gros van de mensen blijft er heel vatbaar voor. Dus ja ook een logisch gevolg en niet geheel kwalijk te nemen altijd. Gelukkig besteden ze er in het onderwijs nu langzaam iets meer aandacht aan.

Het gros van de internetgekkies is ook gewoon niet slim genoeg om ‘het internet’ de baas te zijn (wat al niet makkelijk is, het is precies zo ontworpen deze dagen) en laten zich er dus helemaal door opzuigen. En dan krijg je dat ziekelijke haatgedrag. De oppervlakkige mensen die zich achter de meer oppervlakkige bewoners scharen, die dus ook oppervlakkig in kampen gaan denken; enorm verafgoden of diep haten. En je ziet precies weer op wie. Degenen die wel real waren. Real zijn is niet altijd leuk, plezant of ‘gezellig’ nee. Lange termijn supersterk though en de meeste kwaliteit (ja ook qua fun). Maar goed. Te lang verhaal alweer dit lol :P

En lekker hoe onverstoorbaar Jason is idd, verwacht natuurlijk.

Enneh, ook ik vind het leuk om nog wat dingen terug te kijken (een paar onbekeken video’s en een paar hele goede gesprekken, niet geheel ontoevallig bijna altijd Jason met iemand) dus laat ze aub lekker staan als het ff kan 😁✌🏼

[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 07-04-2023 21:05:47 ]
Leh-kr
pi_208697755
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 16:32 schreef marky het volgende:
Ik vind het gebeuren achteraf ook wel leuk. Ik heb via de socials de beelden van het eindfeest gezien moest daar wel om lachen.

Daarnaast hoop ik ook een beetje dat "echte boter" ;) de drie dames nog een keer aan tafel krijgt om het uit te praten allemaal. Het lijkt mij dat ze toch op een leuke tijd terug willen kijken en dan niet met een negatief gevoel willen blijven zitten.

En die nobiggie livestream gooi ik denk ik morgen ook wel even aan.

JVJL daar kom ik echt niet in. Ik vind het zo niets. Zo onoverzichtelijk.

Verder houd ik vooral hun insta in de gaten want daar zijn ze het meest actief op.
Wat is ‘echte boter’?

Ik vind JVJL wel grappig, maar heb er veel minder binding mee dan BB en van een heel ander niveau in allerlei opzichten. Maar ga wel weer kijken, zodra ik weer zin heb ;p Bij gebrek aan BB maar weer 😅. Maar eerst ook hier nog even de BB-nasleep/afkick, zeker leuk nog alles beetje volgen op insta en youtube enz.
Leh-kr
pi_208697872
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:53 schreef Willewa het volgende:

[..]
Eens wel, lijkt alsof sommige bewoners zich veel aantrekken van de gekkies op Twitter en er vatbaar voor zijn.

Ligt ook wel aan dat we als mensheid nauwelijks tot geen educatie hebben gehad over het internet. Het was er ineens en deal with it. Gewoon puur door te weinig kennis ook eigenlijk. School en ouders konden je maar weinig meegeven erover en het werd niet serieus genoeg genomen. Dat bewustzijn komt langzaam maar zeker wel meer.

Als je de psychologie erachter kent en genoeg verdieping hebt gedaan (door boeken, artikelen, podcasts etc) heb je enigszins een idee hoe je er mee om zou moeten gaan. Gezond verstand helpt ook zeker een deeltje. Maar het is sowieso anders als je zelf ineens het middelpunt van dat slagveld bent denk ik, met honderden of duizenden als een zwerm om j heen.

Maar best veel mensen weten door die gebrekkige educatie veel te weinig om ermee te dealen en kunnen dan meegesleept worden. Het gros van de mensen blijft er heel vatbaar voor. Dus ja ook een logisch gevolg en niet geheel kwalijk te nemen altijd. Gelukkig besteden ze er in het onderwijs nu langzaam iets meer aandacht aan.

Het gros van de internetgekkies is ook gewoon niet slim genoeg om ‘het internet’ de baas te zijn (wat al niet makkelijk is, het is precies zo ontworpen deze dagen) en laten zich er dus helemaal door opzuigen. En dan krijg je dat ziekelijke haatgedrag. De oppervlakkige mensen die zich achter de meer oppervlakkige bewoners scharen, die dus ook oppervlakkig in kampen gaan denken; enorm verafgoden of diep haten. En je ziet precies weer op wie. Degenen die wel real waren. Real zijn is niet altijd leuk, plezant of ‘gezellig’ nee. Lange termijn supersterk though en de meeste kwaliteit (ja ook qua fun). Maar goed. Te lang verhaal alweer dit lol :P

En lekker hoe onverstoorbaar Jason is idd, verwacht natuurlijk.

Enneh, ook ik vind het leuk om nog wat dingen terug te kijken (een paar onbekeken video’s en een paar hele goede gesprekken, niet geheel ontoevallig bijna altijd Jason met iemand) dus laat ze aub lekker staan als het ff kan 😁✌🏼
Ik stuurde net Jason via DM het moment dat ie met zijn coins smokkelde bij het douchen. Hij was op zoek naar beelden voor zijn insta en ik kwam dat moment tegen. In eerste instantie gun ik het hem om er iets mee te doen.
Als hij er niets mee doet zal ik het later nog eens posten. Goed in beeld hoe hij muntje in douchekastje stopt en hoe hij het terug haalt en in zak stopt. _O-
pi_208697990
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik stuurde net Jason via DM het moment dat ie met zijn coins smokkelde bij het douchen. Hij was op zoek naar beelden voor zijn insta en ik kwam dat moment tegen. In eerste instantie gun ik het hem om er iets mee te doen.
Als hij er niets mee doet zal ik het later nog eens posten. Goed in beeld hoe hij muntje in douchekastje stopt en hoe hij het terug haalt en in zak stopt. _O-
Hahaha lekker. Hoorde dat dus pas eergisteren ofzo in 1 van je filmpjes die ik nog niet had gezien _O- Ben benieuwd of ik het ergens ga zien dan :D
Leh-kr
  zaterdag 8 april 2023 @ 07:19:13 #127
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208700615
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:53 schreef Willewa het volgende:

[..]
Eens wel, lijkt alsof sommige bewoners zich veel aantrekken van de gekkies op Twitter en er vatbaar voor zijn.

Ligt ook wel aan dat we als mensheid nauwelijks tot geen educatie hebben gehad over het internet. Het was er ineens en deal with it. Gewoon puur door te weinig kennis ook eigenlijk. School en ouders konden je maar weinig meegeven erover en het werd niet serieus genoeg genomen. Dat bewustzijn komt langzaam maar zeker wel meer.

Als je de psychologie erachter kent en genoeg verdieping hebt gedaan (door boeken, artikelen, podcasts etc) heb je enigszins een idee hoe je er mee om zou moeten gaan. Gezond verstand helpt ook zeker een deeltje. Maar het is sowieso anders als je zelf ineens het middelpunt van dat slagveld bent denk ik, met honderden of duizenden als een zwerm om j heen.

Maar best veel mensen weten door die gebrekkige educatie veel te weinig om ermee te dealen en kunnen dan meegesleept worden. Het gros van de mensen blijft er heel vatbaar voor. Dus ja ook een logisch gevolg en niet geheel kwalijk te nemen altijd. Gelukkig besteden ze er in het onderwijs nu langzaam iets meer aandacht aan.

Het gros van de internetgekkies is ook gewoon niet slim genoeg om ‘het internet’ de baas te zijn (wat al niet makkelijk is, het is precies zo ontworpen deze dagen) en laten zich er dus helemaal door opzuigen. En dan krijg je dat ziekelijke haatgedrag. De oppervlakkige mensen die zich achter de meer oppervlakkige bewoners scharen, die dus ook oppervlakkig in kampen gaan denken; enorm verafgoden of diep haten. En je ziet precies weer op wie. Degenen die wel real waren. Real zijn is niet altijd leuk, plezant of ‘gezellig’ nee. Lange termijn supersterk though en de meeste kwaliteit (ja ook qua fun). Maar goed. Te lang verhaal alweer dit lol :P

En lekker hoe onverstoorbaar Jason is idd, verwacht natuurlijk.

Enneh, ook ik vind het leuk om nog wat dingen terug te kijken (een paar onbekeken video’s en een paar hele goede gesprekken, niet geheel ontoevallig bijna altijd Jason met iemand) dus laat ze aub lekker staan als het ff kan 😁✌🏼
Ha ha nu zit ik al hier sinds 1999 en is dit van de laatste 3 big brothers de eerste waar ik weer een beetje hooked aan was. De streams stonden hier gewoon de hele dag aan. Dat deed ik zo in 1999 en dat was nu weer. BB kon pas gedaan worden omdat we internet hadden. Het idee van 24/7 meegluren. Ik vind zelf ook dat als je de streams niet kijkt kan je geen BB volgen. Hoe goed ik tv uitzendingen van dit jaar ook in elkaar vond gezet zou ik die niet nodig hebben mits maar ze alles zouden laten zien op de streams.

Ik was al volwassen toen internet kwam. Die eerste verbinding via de telefoon waar je super voorzichtig mee was want je betaalde per tik. Je moest het allemaal zelf uitvinden. Toen in 1999 BB begon was dat mijn introductie op forums. Discussies met andere over de gedragingen van andere. Het verschil met nu. Ze gebruiken geen forums meer maar Twitter en facebook ze hebben geen discussie meer maar alleen commentaar. Mijn tienerzoon krijgt socialmedia les op school. Wij prenten hem in het hoofd wat je op internet ziet verre van de werkelijkheid.

Kijk ik nu op insta en twitter zie ik een post van Charlotte die een emotionele post plaatst dat ze wel degelijk een rouwproces doormaakt ook in BB. Ik vraag mij daar dus twee dingen bij af... wat wil je nu? Ik twijfel geen moment aan haar rouw. Ik twijfelde wel of BB dan de place to be is. Ik ben het op dat punt eens met Chiara. Vond ik Chiara daar wat te hard over... misschien ook wel. Waarom post ze het? Door die post van Charlotte geeft ze wel weer voeding aan haar jonge volgers die hier weer meteen op reageren. Dan denk ik ook dit was niet nodig ga nu eerst eens met elkaar praten en gebruik daar niet het internet voor.
  zaterdag 8 april 2023 @ 07:24:39 #128
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208700632
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 21:03 schreef Willewa het volgende:

[..]
Wat is ‘echte boter’?

Ik vind JVJL wel grappig, maar heb er veel minder binding mee dan BB en van een heel ander niveau in allerlei opzichten. Maar ga wel weer kijken, zodra ik weer zin heb ;p Bij gebrek aan BB maar weer 😅. Maar eerst ook hier nog even de BB-nasleep/afkick, zeker leuk nog alles beetje volgen op insta en youtube enz.
De echte boter reclame uit de jaren 90 denk ik. Werden twee rivalen aan het ontbijt gezet met de tekst... met echte boter krijg je ze weer aan tafel. Zo zaten de voetballers Rudie Voller en Frenk Rijkaard aan tafel en Desi Bouterse en Ronnie Brunswijk.
  zaterdag 8 april 2023 @ 07:33:03 #129
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208700666
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik stuurde net Jason via DM het moment dat ie met zijn coins smokkelde bij het douchen. Hij was op zoek naar beelden voor zijn insta en ik kwam dat moment tegen. In eerste instantie gun ik het hem om er iets mee te doen.
Als hij er niets mee doet zal ik het later nog eens posten. Goed in beeld hoe hij muntje in douchekastje stopt en hoe hij het terug haalt en in zak stopt. _O-
O dat filmpje ben ik ook benieuwd naar. Er staat mij iets van bij dat ze het best close filmde omdat het natuurlijk een ding was en het mij niet opgevallen was dat hij het er niet in liet vallen.
pi_208701408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 07:19 schreef marky het volgende:

[..]
Ha ha nu zit ik al hier sinds 1999 en is dit van de laatste 3 big brothers de eerste waar ik weer een beetje hooked aan was. De streams stonden hier gewoon de hele dag aan. Dat deed ik zo in 1999 en dat was nu weer. BB kon pas gedaan worden omdat we internet hadden. Het idee van 24/7 meegluren. Ik vind zelf ook dat als je de streams niet kijkt kan je geen BB volgen. Hoe goed ik tv uitzendingen van dit jaar ook in elkaar vond gezet zou ik die niet nodig hebben mits maar ze alles zouden laten zien op de streams.

Ik was al volwassen toen internet kwam. Die eerste verbinding via de telefoon waar je super voorzichtig mee was want je betaalde per tik. Je moest het allemaal zelf uitvinden. Toen in 1999 BB begon was dat mijn introductie op forums. Discussies met andere over de gedragingen van andere. Het verschil met nu. Ze gebruiken geen forums meer maar Twitter en facebook ze hebben geen discussie meer maar alleen commentaar. Mijn tienerzoon krijgt socialmedia les op school. Wij prenten hem in het hoofd wat je op internet ziet verre van de werkelijkheid.

Kijk ik nu op insta en twitter zie ik een post van Charlotte die een emotionele post plaatst dat ze wel degelijk een rouwproces doormaakt ook in BB. Ik vraag mij daar dus twee dingen bij af... wat wil je nu? Ik twijfel geen moment aan haar rouw. Ik twijfelde wel of BB dan de place to be is. Ik ben het op dat punt eens met Chiara. Vond ik Chiara daar wat te hard over... misschien ook wel. Waarom post ze het? Door die post van Charlotte geeft ze wel weer voeding aan haar jonge volgers die hier weer meteen op reageren. Dan denk ik ook dit was niet nodig ga nu eerst eens met elkaar praten en gebruik daar niet het internet voor.
Dat snap ik dus ook niet. Telkens gaat de storm weer een beetje liggen en dan komt er weer zo'n post van Lotje. Eerst NoBiggie weer met haar momentje en nu dit weer. Laat het gewoon en praat er met elkaar over. Nu is ze gewoon bewust op zoek naar medeleden / aandacht lijkt het soms. :N
  zaterdag 8 april 2023 @ 10:14:54 #131
57497 happyme28
I'm so happy
pi_208701569
Leuk interview, is deel 1 en deel 2 volgt nog:

  zaterdag 8 april 2023 @ 11:02:33 #132
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_208701964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:14 schreef happyme28 het volgende:
Leuk interview, is deel 1 en deel 2 volgt nog:

Voor mij nog steeds de winnaar ^O^
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiren!
pi_208702175
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 09:01 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ja staat nog online. Weet niet precies waar, maar op YT zeker terug te vinden
Zal hier ook wel staan ik moet nog kijken blijven ze nog even online?
pi_208702183
Zometeen NoBiggie he
3 musketiers MA chiara en jolien zijn onderweg.
Roddelgroepje
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:40:30 #135
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208702204
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2023 09:54 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Dat snap ik dus ook niet. Telkens gaat de storm weer een beetje liggen en dan komt er weer zo'n post van Lotje. Eerst NoBiggie weer met haar momentje en nu dit weer. Laat het gewoon en praat er met elkaar over. Nu is ze gewoon bewust op zoek naar medeleden / aandacht lijkt het soms. :N
Nou ja het is wel voor haar natuurlijk de grootste gebeurtenis in haar leven tot nu toe. Het is dan raar dat voor haar op dat moment de wereld tot stilstand is gekomen terwijl die voor de rest doordraait. Ze leeft daar natuurlijk nog iedere dag mee. Een "normaal" mens zal dat niet op tv en internet delen maar zij wel. Of het alleen aandacht is of meer iets van luister nou naar mijn verhaal en treur met me mee. Ik snap haar na al die maanden nog steeds niet. Soms denk ik wat is ze lief en dan denk weer alles moet voor Lotje zijn.
pi_208702221
Wat een lappentekst zeg af en toe hier :X
pi_208702236
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 11:40 schreef marky het volgende:

[..]
Nou ja het is wel voor haar natuurlijk de grootste gebeurtenis in haar leven tot nu toe. Het is dan raar dat voor haar op dat moment de wereld tot stilstand is gekomen terwijl die voor de rest doordraait. Ze leeft daar natuurlijk nog iedere dag mee. Een "normaal" mens zal dat niet op tv en internet delen maar zij wel. Of het alleen aandacht is of meer iets van luister nou naar mijn verhaal en treur met me mee. Ik snap haar na al die maanden nog steeds niet. Soms denk ik wat is ze lief en dan denk weer alles moet voor Lotje zijn.
Dat mijn vader was overleden heb ik ook gedeeld op FB met de mensen die ik daar heb als vrienden, steun kan je echt veel aan hebben hoor!
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:47:05 #138
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208702270
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:14 schreef happyme28 het volgende:
Leuk interview, is deel 1 en deel 2 volgt nog:

By far de beste communcator van het hele stel. Maargoed hij heeft ook niets te verbergen hoeft nergens omheen te lullen. Benieuwd naar deel 2.
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:51:18 #139
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208702305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Dat mijn vader was overleden heb ik ook gedeeld op FB met de mensen die ik daar heb als vrienden, steun kan je echt veel aan hebben hoor!
Familie van mij destijds wel ik zelf niet. Hoe dan ook doe je de rouwverwerking zelf daar kan eigenlijk niemand je echt bij helpen.
pi_208703089
Neeee gaat niet door op YT ?

twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703095
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 april 2023 13:44 schreef rinardo het volgende:
Neeee gaat niet door op YT ?

[ twitter ]
Via Twitch
https://www.twitch.tv/nobiggielive
pi_208703097
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703108
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703181
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703190
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703206
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 april 2023 13:44 schreef rinardo het volgende:
Neeee gaat niet door op YT ?

[ twitter ]
Tja ik hoop nu maar dat het wel terug te kijken valt, balen dat dat nu weer niet gecommuniceerd wordt. Ik kan eigenlijk niet kijken zo..
Leh-kr
  zaterdag 8 april 2023 @ 14:04:37 #147
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_208703216
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:02 schreef Willewa het volgende:

[..]
Tja ik hoop nu maar dat het wel terug te kijken valt, balen dat dat nu weer niet gecommuniceerd wordt. Ik kan eigenlijk niet kijken zo..
Start zo op https://www.twitch.tv/nobiggielive, en dit zal best ook opgenomen worden, dus daarna te zien via Youtube nobiggie.
pi_208703225
quote:
Ja ik weet, maar dat zei ik niet ;p thanks anyway haha
Leh-kr
pi_208703230
Het zou achteraf terug te kijken zijn, dat kan sowieso via Youtube met lives. Maar geen idee hoe dat met Twitch zit.
Leh-kr
pi_208703245
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:02 schreef Willewa het volgende:

[..]
Tja ik hoop nu maar dat het wel terug te kijken valt, balen dat dat nu weer niet gecommuniceerd wordt. Ik kan eigenlijk niet kijken zo..
https://m.twitch.tv/nobiggielive
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703256
_O- _O- _O-
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703260
quote:
Haha ik word verkeerd begrepen volgens mij.. het gaat me om dat ik nu niet kan kijken en het terug te kijken zou zijn op Youtube en ik geen idee heb hoe dat nu zit.
Leh-kr
  zaterdag 8 april 2023 @ 14:15:43 #153
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208703294
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:10 schreef Willewa het volgende:

[..]
Haha ik word verkeerd begrepen volgens mij.. het gaat me om dat ik nu niet kan kijken en het terug te kijken zou zijn op Youtube en ik geen idee heb hoe dat nu zit.
Tis niet live op YT maar op Twitch
pi_208703316
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:15 schreef marky het volgende:

[..]
Tis niet live op YT maar op Twitch
Hahaha.. 3e keer, wordt verkeerd begrepen. Nogmaals; ik kan NU niet kijken. Het zou achteraf alsnog te bekijken zijn. Ik weet hoe dat met Youtube gaat, daar kan een Live daarna direct online gezet worden om te herbekijken.

Bij Twitch is dat me onduidelijk en omdat nu deze switch ook al gemaakt is vraag ik me af of dat goed gaat. Er worden heel vaak fouten gemaakt met livestreams.

Maar het zal dan wel .. denk ik .. communicatie daarover zou fijn zijn geweest want zou wel balen anders. Had anders m’n dingen anders ingepland.

Maar goed, word hele tijd verkeerd begrepen blijkbaar lol _O-
Leh-kr
pi_208703358
twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208703372
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 april 2023 13:44 schreef rinardo het volgende:
Neeee gaat niet door op YT ?

[ twitter ]
ja dat is wel heel erg balen
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:28:04 #158
213457 engine
pi_208703381
Jolien :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:29:11 #159
213457 engine
pi_208703389
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ja dat is wel heel erg balen
hier kun je kijken
https://m.twitch.tv/nobiggielive
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:29:36 #160
213457 engine
pi_208703392
Jolientje en Bern hebben een prachtige nacht beleefd na Big Brother :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:32:51 #161
213457 engine
pi_208703411
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208703414
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:29 schreef engine het volgende:

[..]
hier kun je kijken
https://m.twitch.tv/nobiggielive
ja weet het maar had liever You tube gehad

kwaliteit is hier ook slechter
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:35:09 #163
213457 engine
pi_208703427
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ja weet het maar had liever You tube gehad

kwaliteit is hier ook slechter
Ah zo ja ik ook.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:43:18 #164
213457 engine
pi_208703468
Twirken tijdens het paaldansen. Goed gesprek :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:45:25 #165
213457 engine
pi_208703475
Jason! *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 14:46:23 #166
213457 engine
pi_208703484
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 8 april 2023 @ 14:57:16 #167
57497 happyme28
I'm so happy
pi_208703556
Het is wel grappig maar die meiden zijn behoorlijk ‘starstruck’
pi_208703613
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 14:57 schreef happyme28 het volgende:
Het is wel grappig maar die meiden zijn behoorlijk ‘starstruck’
Gewoon zenuwen ;) Jason ook. Jolien viel wel mee. Logisch ook wel in zo’n zaal als je dat niet gewend bent.

Nu helaas uitschakelen ;(
Leh-kr
  zaterdag 8 april 2023 @ 15:08:44 #169
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208703629
Dus dan ben je 20 jaar en roep je de andere bewoners tot de orde om zich te gedragen en het met elkaar uit te spreken.
pi_208703636
Wel een slecht geluid zeg op Twitch. Ik heb het maar uitgezet.
  zaterdag 8 april 2023 @ 15:11:44 #171
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208703649
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 15:09 schreef jooba het volgende:
Wel een slecht geluid zeg op Twitch. Ik heb het maar uitgezet.
Ligt niet aan twitch maar aan de geluidstechnicus
pi_208703659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 15:09 schreef jooba het volgende:
Wel een slecht geluid zeg op Twitch. Ik heb het maar uitgezet.
Heeft niet zoveel met Twitch of Youtube te maken. Is hoe zij het daar op locatie geregeld hebben.
Wellicht even onhandig omdat ze het last minute moesten switchen van Youtube naar Twitch, maar geluid had beter geregeld kunnen worden.
pi_208703831
ja en bij mijn hapert die ook geregeld maar idd geluid is niet echt top
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 15:37:45 #174
213457 engine
pi_208703872
Komen ze nog wel terug? _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208703891
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 15:37 schreef engine het volgende:
Komen ze nog wel terug? _O-
Het moet wel geld opleveren uiteraard, dus even de bar laten lopen om centjes binnen te halen *O*
  zaterdag 8 april 2023 @ 15:43:11 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208703903
Die kriebel is wel weg volgens mij.

pi_208703918
duurt erg lang pauze
pi_208703947
Vind het wel beetje tegenvallen eigenlijk.
Leuk als je erbij bent als 'fangirl' om op de foto te kunnen met bewoners.
Maar had er op podium iets meer van verwacht.
Zo nog even Bart met zijn praatje en dan nog even nababbel?
Daar dan maar op hopen dat het nog iets 'nieuws' leuks /oplevert. -O-
Dit was niets nieuws en eigenlijk door andere interviews al duidelijk geworden.
pi_208703989
Zag een filmpje waarop je vera ziet en allebei haar bigbrother exen vlakbij ziet staan.
  zaterdag 8 april 2023 @ 15:55:27 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208703997
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2023 15:47 schreef ledn81 het volgende:
Vind het wel beetje tegenvallen eigenlijk.
Leuk als je erbij bent als 'fangirl' om op de foto te kunnen met bewoners.
Maar had er op podium iets meer van verwacht.
Zo nog even Bart met zijn praatje en dan nog even nababbel?
Daar dan maar op hopen dat het nog iets 'nieuws' leuks /oplevert. -O-
Dit was niets nieuws en eigenlijk door andere interviews al duidelijk geworden.
Kan ook haast niet natuurlijk. We hebben alles gezien en er is geen nieuwe content meer zoals bij de andere die eruit kwamen.
pi_208704021
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 15:55 schreef marky het volgende:

[..]
Kan ook haast niet natuurlijk. We hebben alles gezien en er is geen nieuwe content meer zoals bij de andere die eruit kwamen.
Normaal duurt een Nobiggie 45 min geloof ik en kunnen ze met een bewoner flink lullen. Maar idd met veel geknip en geplak. Live zijn ze iets minder goed in interviewen blijkt. Maar als het blijft bij een interviewtje met Bart nog vind ik het wel tegenvallen. Benieuwd wat ze verder nog bespreken.
pi_208704043
We gaan zo weer beginnen *O*
16u was de planning maar het blijven BB deelnemers, dus kan zomaar nog een kwartier duren :9
pi_208704205
Ik typ iets over Danny en ben al direct vebannen op twitch ha ha
pi_208704223
Met Bart is ook geen boeiend gesprek te voeren. :W
Naomi en Liese zijn er ook al snel klaar mee :9
pi_208704338
in roze pak _O- _O-
pi_208704343
De vragenronde begint. Kitty was even kwijt. maar verschijnt in roze pak op podium _O-
Nick, Chelsea, Jason, Judy, Kitty en Hanne krijgen de eerste vragen


[ Bericht 9% gewijzigd door ledn81 op 08-04-2023 17:11:25 ]
pi_208704401
ik vind het ze wel leuk doen, het zijn geen presentatoren natuurlijk en zijn denk aardig nerveus maar vind leuk hoe ze het doen
pi_208704412
Hanne was ik alweer bijna vergeten haha
pi_208704517
In eerste instantie geen vraag voor Mike en Kristof red de show en stelt een vraag "Je bent veel afgevallen, hoe heb je dat gedaan" O+
pi_208704555
2e groep waar vragen voor zijn
Julie, Mike, Salar, Chayron, Jolien en Ias
pi_208704624
Charyon mag nog een keer Biggie Brother zingen op verzoek van het publiek }:|
pi_208704665
Ias krijgt de vraag wat hij met de 10k gedaan heeft of gaat doen.
Hij geeft aan dat het snel op gaat zijn. :D
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:04:50 #193
213457 engine
pi_208704693
Daar is Matt _O-

En die ene blonde dame van vorig jaar is wel een beetje aangekomen zo te zien.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208704700
is zeker al op aangezien Chayron heel erg zit te lachen om die vraag van 10.000
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:05:49 #195
213457 engine
pi_208704710
Chiaraaaaaa!!!!! _O_ *O* *O* O+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208704732
De 3e vragenronde is voor Matt Dimi, Michelangelo, Chiara, Vera en Ilse
pi_208704746
je zou bij de eerste ronde ook even de namen kunnen vermelden @ledn81 :D :D
pi_208704758
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
De 3e vragenronde is voor Matt Dimi, Michelangelo, Chiara, Vera en Ilse
[ afbeelding ]
vera lijkt wat flinker te zijn geworden geloof ik
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:11:15 #199
213457 engine
pi_208704780
Veertje is een Veer geworden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:16:21 #200
213457 engine
pi_208704860
Dit duurt wel heel erg lang. Hebben ze iedereen van drie seizoenen big brother uitgenodigd :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208704887
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Dit duurt wel heel erg lang. Hebben ze iedereen van drie seizoenen big brother uitgenodigd :D
zijn er wel veel gekomen als je het zo ziet
pi_208704896
De 4e vragenronde is voor
Zoe, Sercan, Kristof, Bart, Julio, Danny
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:18:48 #203
213457 engine
pi_208704902
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
zijn er wel veel gekomen als je het zo ziet
Zit er eentje bij die heeft er die jaar geleden een paar dagen in gezeten :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:22:30 #204
213457 engine
pi_208704950
Jerrel _O- *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208704952
Als laatste verschijnen op het podium
Jerrel, Lindsey, Charlotte, Tobias, Ali
pi_208704954
Iemand in het publiek riep roll the clips bitch toen Jerrel werd aangekondigd :D
pi_208704973
Vorige bewoners kregen 2 vragen, maar sinds de 3e ronde maar 1 vraag per bewoner. Arme Lotje.. O-)
pi_208704986
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:18 schreef engine het volgende:

[..]
Zit er eentje bij die heeft er die jaar geleden een paar dagen in gezeten :D
Zoey? ja maar ja chelsea ook he

we hebben lege stoel nu
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:25:33 #209
213457 engine
pi_208704991
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Zoey? ja maar ja chelsea ook he

we hebben lege stoel nu
Die Sercan bedoelde ik. Maar Chelsea ook ja maar dat was nog dit seizoen in ieder geval.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 17:30:29 #210
213457 engine
pi_208705086
En nu het hoogtepunt van de middag.....wie wint een jaar lang gratis pizza?!!! _O_ *O* *O* :Y)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208705099
Wat een gejuich en applaus toen charlotte op kwam en ook bij lyndsey en ali.
pi_208705105
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef engine het volgende:
En nu het hoogtepunt van de middag.....wie wint een jaar lang gratis pizza?!!! _O_ *O* *O* :Y)
Ik hoop Ali. Die zat ook niet op de VIP plaatsen op de eerste rij *O*
pi_208705148
BINGO *O*
pi_208705173
We worden bedankt voor het kijken! *O*
De cameraman wordt bedankt! *O*
De geluidstechnicus wordt niet bedankt -O-
pi_208705209
Nog even tiktokje opnemen met alle oud bewoners
pi_208705231
Stream is klaar. Ongeveer 2000 live kijkers zag ik op het einde.
pi_208705474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 07:33 schreef marky het volgende:

[..]
O dat filmpje ben ik ook benieuwd naar. Er staat mij iets van bij dat ze het best close filmde omdat het natuurlijk een ding was en het mij niet opgevallen was dat hij het er niet in liet vallen.
Slechte kwaliteit en langer/beter filmpje volgt nog wel op YT of Twitter op later moment.
(dus gelieve deze niet te delen buiten de COS)
Maar even voor de COS nog voor ie misschien dicht gaat eerdaags.

Bedankt voor het lachen COS. _O_
Ondanks dat het soms ook minder leuk was ook hier heb ik toch wel genoten weer dit jaar. O+


[ Bericht 0% gewijzigd door ledn81 op 08-04-2023 18:17:25 ]
pi_208711364
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 07:24 schreef marky het volgende:

[..]
De echte boter reclame uit de jaren 90 denk ik. Werden twee rivalen aan het ontbijt gezet met de tekst... met echte boter krijg je ze weer aan tafel. Zo zaten de voetballers Rudie Voller en Frenk Rijkaard aan tafel en Desi Bouterse en Ronnie Brunswijk.
Haha okee duidelijk ;p ik kom uit ‘90 dus net te jong voor, tenminste kan het niet herinneren. Maar check ;)
Leh-kr
pi_208711369
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Slechte kwaliteit en langer/beter filmpje volgt nog wel op YT of Twitter op later moment.
(dus gelieve deze niet te delen buiten de COS)
Maar even voor de COS nog voor ie misschien dicht gaat eerdaags.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het lachen COS. _O_
Ondanks dat het soms ook minder leuk was ook hier heb ik toch wel genoten weer dit jaar. O+
[ afbeelding ]
Haha mooi. Zie em vast op Youtube dan. Jij ook nogmaals bedankt, zonder jou had ik best veel gemist _O_

Morgen hopelijk No Biggie maar even terugkijken op Youtube.

Het was echt wel weer een tof seizoen uiteindelijk. Op wat puntjes na maar ach fuck it. Het was leuk. En ik mis het. Keep dancing tot volgend jaar en dan dansen we weer op onze toetsenborden in de COS ^O^



Sjongejonge, trap ‘t.


[ Bericht 5% gewijzigd door Willewa op 09-04-2023 03:01:56 ]
Leh-kr
  zondag 9 april 2023 @ 06:40:12 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208711486
Ze hadden blijkbaar nog een leuke afterparty

Gaat het nog een beetje meneer Glas 😁
pi_208711538
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
vera lijkt wat flinker te zijn geworden geloof ik
Is haar jurk en ze zat raar op die kruk. Ik heb gegluurd op haar instagram is ze nog steeds slank om te zien
  zondag 9 april 2023 @ 16:55:35 #222
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208716595
Na het het feesten Paasbrunchen

twitter

Ze zijn nog niet uitgefeest. Op naar het feestje van Lotje

twitter
  Forum Admin maandag 10 april 2023 @ 08:51:38 #223
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208723276
Naar TV
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208724098
Leh-kr
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 11:19:33 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_208724408
Aangezien het BB-forum nu dicht is, hier nog de laatste - en volledige- kijkcijfergrafiek.
De laatste 3 weken lieten in NL een behoorlijke stijging zien. De finale scoorde inclusief uitgesteld kijken bijna een half miljoen kijkers. Niet opzienbarend hoog in kijkcijferland, maar voor een RLS toch heel behoorlijk. En mooi genoeg voor een plek in de kijkcijfer top-25.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 12 april 2023 @ 14:42:53 #226
213457 engine
pi_208748536
Uitgebreid interview met Charlotte voor de genteresseerden. Ik blijf haar kijk er op wat apart vinden en jammer dat ze een soort wrok heeft.

https://www.flair.be/nl/talks/interviews/charlotte-big-brother/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 12 april 2023 @ 14:43:10 #227
213457 engine
pi_208748538
Volgens mij hebben ze ook Jolien genterviewd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 12 april 2023 @ 14:44:17 #228
213457 engine
pi_208748542
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 12 april 2023 @ 18:47:21 #229
213457 engine
pi_208751383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef spapaars het volgende:
Oude bekenden kunnen we weer terug zien, Naomi en Nawel (BB) in million dollar island (doe maar hier, zie geen BB topics meer)

https://lovereality.nl/bi(...)llion-dollar-island/
Ik weet niet of iemand hier nog kijkt :D maar zo ja, wellicht leuk om te weten.

Nawel! *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208755205
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Uitgebreid interview met Charlotte voor de genteresseerden. Ik blijf haar kijk er op wat apart vinden en jammer dat ze een soort wrok heeft.

https://www.flair.be/nl/talks/interviews/charlotte-big-brother/
Ik was al geen fan van Lotje, maar buiten de hut gedraagt ze zich eigenlijk net zo.
Telkens als het Jolien/Chiara stormpje weer over is komt Lotje weer met een interview of insta of twitter post.
En dan komen alle Lotje (puber) fans weer in opstand. "Charlotte heeft het echt heel zwaar :') "
5 min later post Lotje weer een advertentie voor haar tasjes van 20 euro met Qeeun erop. *O* (inkoop 5-7 euro)
Ik vond haar fake en blijf haar fake vinden. Het is het amerikaanse dat ze mee heeft genomen dat ze zo licht geraakt is en er maar over door blijft gaan. Ik ben bang dat zij (en haar fangirls) pas rust hebben als Jolien en Chiara publiekelijk excuses aan gaan bieden en door het stof gaan over dingen die ze 8 weken terug gezegd hebben 8)7 . (mijns inziens nergens voor nodig)
pi_208755283
Jason gaat alsnog ruim 2500 euro krijgen via een donatie actie van zijn gekke Facebook fans 🙃
https://www.doneeractie.n(...)WLKOPTdlkXxYPKrjOAYQ
pi_208755312
Tweede kort deeltje met interview Jason staat ook online.
pi_208756045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 00:19 schreef ledn81 het volgende:
Jason gaat alsnog ruim 2500 euro krijgen via een donatie actie van zijn gekke Facebook fans 🙃
https://www.doneeractie.n(...)WLKOPTdlkXxYPKrjOAYQ
Het gaat mij te ver..maar goed. Hopelijk doet hij er iets leuks mee.
Bij Ali was er een donateur van 500,-. Benieuwd wat ze daar voor gecollecteerd hebben.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiren!
  donderdag 13 april 2023 @ 11:38:37 #234
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_208757238
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Het gaat mij te ver..maar goed. Hopelijk doet hij er iets leuks mee.
Bij Ali was er een donateur van 500,-. Benieuwd wat ze daar voor gecollecteerd hebben.
112 donaties
2.005 van 25.000 ingezameld

Ali Burhan over crowdfunding: “Het geld is niet voor mij, ik doneer aan Turkije”

_________

Lieve mensen, Voor mij en vele anderen was Ali de echte winnaar van Big Brother 2023. Laat ons hem zelf een prijs gunnen!

Deze actie is volledig vrijblijvend en is op poten gezet omdat veel mensen ontgoocheld zijn dat Ali het huis moest verlaten. Ali bracht vreugde en plezier in het huis maar werd hiervoor niet beloond. Wij, de trouwe Ali-fanbase, hopen met deze actie Ali toch een hart onder de riem te kunnen steken!

Bedankt om ons 10 weken lang, 7 dagen op 7 te laten lachen en soms huilen van plezier!

Isabel Huysmans

https://steunactie.nl/act(...)-brother-2023/-18649
pi_208757286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:38 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
112 donaties
2.005 van 25.000 ingezameld

Ali Burhan over crowdfunding: “Het geld is niet voor mij, ik doneer aan Turkije”

_________

Lieve mensen, Voor mij en vele anderen was Ali de echte winnaar van Big Brother 2023. Laat ons hem zelf een prijs gunnen!

Deze actie is volledig vrijblijvend en is op poten gezet omdat veel mensen ontgoocheld zijn dat Ali het huis moest verlaten. Ali bracht vreugde en plezier in het huis maar werd hiervoor niet beloond. Wij, de trouwe Ali-fanbase, hopen met deze actie Ali toch een hart onder de riem te kunnen steken!

Bedankt om ons 10 weken lang, 7 dagen op 7 te laten lachen en soms huilen van plezier!

Isabel Huysmans

https://steunactie.nl/act(...)-brother-2023/-18649
Dank je wel. ^O^ Ik was zelf te lui om te gaan zoeken. :@
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiren!
pi_208759307
Weet niet of hier mag maar ondertussen in bb albani:

https://vm.tiktok.com/ZMYtfH1hc/

Je moet wel ingelogd zijn
pi_208759339

Voor wie het nog niet gezien had, deel 1 staat online met Jolientje en Jason.
Leh-kr
pi_208759356
https://www.instagram.com(...)hid=MTIyMzRjYmRlZg==

Leuke ‘aftermovie’ wel van afgelopen weekend met een x-aantal bewoners 👍🏼
Leh-kr
pi_208759473
quote:
2s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Uitgebreid interview met Charlotte voor de genteresseerden. Ik blijf haar kijk er op wat apart vinden en jammer dat ze een soort wrok heeft.

https://www.flair.be/nl/talks/interviews/charlotte-big-brother/
Ja klopt. Het is jammer want ik vind het best een lieve positieve meid met weinig kwaad in zich. Ik snap ook wel dat het niet zo makkelijk is om bepaalde dingen te horen en dat je gekwetst kan zijn, maar ze handelt wel behoorlijk rigoureus en een beetje met tunnelvisie en benvloed voor mijn gevoel. Heb het gevoel (slechts een gevoel) dat haar moeder en broer hard meedelen in dit oordeel en ze idd heel veel kleine stukjes van een paar seconde ziet, geknipt door jonge fans. Waardoor je ook een heel geframed beeld in overvloed tot je krijgt.

Ze bekijkt de situatie totaal niet breed genoeg heb ik het gevoel (en is dat gek als je 2 weken maar door- en doorgaat, terwijl je na 3 maanden uit zo’n bubbel direct enorme drukte, extreme overvloed aan prikkels -ook online- en feest na feest instapt? Niet echt. Je gaat echt in overlevingsmodus en op reserves teren dan vaak en dan word je als persoon tijdelijk even beperkter natuurlijk). Misschien als er wat meer rust is en ze ‘geland’ is dat ze er wat anders naar kan kijken. Laat ze ook wel beetje weten in dat interview zie ik en de eerste stap is dus al gezet.

Als je alleen al dat gesprek bekijkt toen Jolien haar achterbaks noemde, dan moet je het geheel zien. Iedereen moe van die ballenbak, er zaten er meer over elkaar te klagen toen en dat had denk ik voornamelijk met moeheid en ongemak te maken. Ergernisjes en ergernisjes van anderen etc. Even ventileren en soms iets te hard maar goed, het viel mee en gewoon menselijk gedrag. Sowieso onvermijdelijk met 10+ in een huis en 0 privacy. Plus, was lang geleden toen ze elkaar veel korter kenden en Jolien geeft in interviews ook wel aan dat ze behoorlijk onzeker in dat huis stond de eerste weken, ook omdat ze altijd anders in het leven stond blijkbaar, wat afhankelijker. Was ook zichtbaar, bloeide de laatste weken helemaal op en werd erg puur. Echt een leuke, lieve (en grappige) meid imo.

Ik moet wel zeggen dat ik de opmerking(en?) over haar vader niet meer direct voor de geest kan halen en niet meer kan terugzien dus weet niet hoe erg dat was. Zodoende ook beetje lastig echt te oordelen eigenlijk bedenk ik nu.

Als je zelf in een flinke struggle zit is het gewoon ook niet zo slim om aan zoiets deel te nemen. Hoe begrijpelijk die struggle ook zeker is, mensen kunnen er vaak niet mee omgaan en de meesten voelen die struggle niet zelf en dan komt er ergernis op den duur. Onterecht vaak wel imo hoor, mensen mogen zich vaak veel meer inleven en ook inhouden op dat gebied. Maar het begint met zelf de keuze maken; doe ik dit en krijg ik dat er zeer waarschijnlijk bij? Of doe ik een stap terug en schrijf ik me volgend jaar in? Ze had ook wel getwijfeld natuurlijk heeft xe aangegeven, maar ze had achteraf gezien misschien beter een jaartje kunnen wachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Willewa op 13-04-2023 15:56:15 ]
Leh-kr
pi_208759504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet niet of hier mag maar ondertussen in bb albani:

https://vm.tiktok.com/ZMYtfH1hc/

Je moet wel ingelogd zijn
Ingelogd hoeft niet, kon gewoon kijken zonder account ;)

Dit soort testosteronbommetjes :')
Boos of gemotioneerd? —> zwart voor de ogen en meppen (ok niet altijd, maar wel typisch ;p).
Leh-kr
  woensdag 19 april 2023 @ 15:52:51 #241
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  woensdag 26 april 2023 @ 22:47:01 #242
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208916407
Jason deelt zijn gedachten over zijn BB avontuur op zijn YouTube kanaal
https://youtube.com/@JasonGlas
  Moderator vrijdag 28 april 2023 @ 07:57:00 #243
388664 crew  Dotteke
pi_208929084
Danny uit 'Big Brother' in het ziekenhuis beland: 'Deze huisgenote is niet van zijn zijde geweken'


https://www.showbizz24.be(...)&utm_medium=facebook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 25 juni 2023 @ 10:16:23 #244
388664 crew  Dotteke
pi_209640347
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 25 juni 2023 @ 10:16:50 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209640350
https://lovereality.nl/bi(...)Xr8JTOTN0tjUchWOzEa8

Big Brother-Michelangelo klaar met Chiara: “Heb haar moeten blokkeren”
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:15:14 #246
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_210116000
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')