zijn er wel veel gekomen als je het zo zietquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Dit duurt wel heel erg lang. Hebben ze iedereen van drie seizoenen big brother uitgenodigd
Zit er eentje bij die heeft er die jaar geleden een paar dagen in gezetenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn er wel veel gekomen als je het zo ziet
Zoey? ja maar ja chelsea ook hequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zit er eentje bij die heeft er die jaar geleden een paar dagen in gezeten
Die Sercan bedoelde ik. Maar Chelsea ook ja maar dat was nog dit seizoen in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zoey? ja maar ja chelsea ook he
we hebben lege stoel nu
Ik hoop Ali. Die zat ook niet op de VIP plaatsen op de eerste rijquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef engine het volgende:
En nu het hoogtepunt van de middag.....wie wint een jaar lang gratis pizza?!!!![]()
![]()
![]()
Slechte kwaliteit en langer/beter filmpje volgt nog wel op YT of Twitter op later moment.quote:Op zaterdag 8 april 2023 07:33 schreef marky het volgende:
[..]
O dat filmpje ben ik ook benieuwd naar. Er staat mij iets van bij dat ze het best close filmde omdat het natuurlijk een ding was en het mij niet opgevallen was dat hij het er niet in liet vallen.
Haha okee duidelijk ;p ik kom uit ‘90 dus net te jong voor, tenminste kan het niet herinneren. Maar checkquote:Op zaterdag 8 april 2023 07:24 schreef marky het volgende:
[..]
De echte boter reclame uit de jaren 90 denk ik. Werden twee rivalen aan het ontbijt gezet met de tekst... met echte boter krijg je ze weer aan tafel. Zo zaten de voetballers Rudie Voller en Frenk Rijkaard aan tafel en Desi Bouterse en Ronnie Brunswijk.
Haha mooi. Zie em vast op Youtube dan. Jij ook nogmaals bedankt, zonder jou had ik best veel gemistquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en langer/beter filmpje volgt nog wel op YT of Twitter op later moment.
(dus gelieve deze niet te delen buiten de COS)
Maar even voor de COS nog voor ie misschien dicht gaat eerdaags.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het lachen COS.![]()
Ondanks dat het soms ook minder leuk was ook hier heb ik toch wel genoten weer dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
Is haar jurk en ze zat raar op die kruk. Ik heb gegluurd op haar instagram is ze nog steeds slank om te zienquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vera lijkt wat flinker te zijn geworden geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |