Kanspelbelasting is alleen over de jackpot. Volgens mij is het daggeld onkostenvergoeding. Hoe dat precies belast wordt weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
100 bruto per dag, maar ook de kansspelbelasting volgens mij. Ias liet eens ¤64 per dag vallen. ¤5376 dus. Niet niks, tuurlijk, maar een extra’tje er bovenop na 84 dagen je zo profileren is wel gegund imo. En tuurlijk niemand is ooit iets verplicht met zulke dingen.
En idd ook benieuwd
Ja kan idd, maar Ias had het iig over ¤64. Dus als dat zo is zal het 36% belasting zijn (als het 100 bruto is), vandaar dat ik qua hoogte dacht aan kansspelbelasting.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:24 schreef marky het volgende:
[..]
Kanspelbelasting is alleen over de jackpot. Volgens mij is het daggeld onkostenvergoeding. Hoe dat precies belast wordt weet ik niet.
Zal toch wel anders kom je van een ander planeetquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vraag me plots eigenlijk af of iemand van de bewoners van nederland Herman Brood eigenlijk kennen ?
Bedoel natuurlijk niet dat gecremeerd brood dat zij telkens maaktenquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zal toch wel anders kom je van een ander planeet
Rob kent dit sowieso.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vraag me plots eigenlijk af of iemand van de bewoners van nederland Herman Brood eigenlijk kennen ?
Ik wel, maar ben er niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga donderdag naar Deus maar die kent niemand 😂
quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga donderdag naar Deus maar die kent niemand 😂
Ik zag ze op festivals.. zou er ook niet voor naar een concert alleen gaan..quote:Op woensdag 5 april 2023 08:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben er niet zo'n fan van.
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
YES ! Er zijn toch mensen die ze kennen !
Ik vindt ook van alles leuk.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa haha
Maar moet zeggen, ben naar redelijk wat festivals geweest.. en heb een brede muzieksmaak
heb nu door hier , Hooverphonic de hele tijd opstaan.. lang niet meer geluisterd. Mooie stem.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vindt ook van alles leuk.
Net lekker pop muziek van de jaren 80/90 geluisterd en ik ga dan vanzelf lekker dansen
Ff opzoeken of ik die ken….quote:Op woensdag 5 april 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb nu door hier , Hooverphonic de hele tijd opstaan.. lang niet meer geluisterd. Mooie stem.
hebben (vind ik ) een paar hele mooie nrs...quote:Op woensdag 5 april 2023 10:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die ga ik bewaren in mijn spotify lijst !
👍👍👍👍
haha ja sommige nrs vond ik wel leukquote:Op woensdag 5 april 2023 10:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
Leuk dat we nu muziek gaan luisteren 😁
Toch wat overgehouden van al dat zingen in het BB huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |