SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Welke rb?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Brobbey ook rond en bezig met een rechtsback.![]()
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.![]()
Ethan Laird van Man United.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.
![]()
Hag zal talentvolle jonge spelers niet zomaar weg doen. Dit klinkt voor mij niet als de oplossing. Maar toegegeven heb ik m nog geen 10 seconden zien spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ethan Laird van Man United.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.![]()
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoopquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.![]()
Hoe je dit rondom de persoon van Brobbey nog kan stellen weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoop![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hoe je dit rondom de persoon van Brobbey nog kan stellen weet ik niet.![]()
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.quote:
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.![]()
Vluchtgevaarlijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.
Het is geen crimineel of zo![]()
die gaat echt voor minimaal het dubbele weer de deur uit over een jaar of 2quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.![]()
Oke. Ik mag het graag hopen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaat echt voor minimaal het dubbele weer de deur uit over een jaar of 2![]()
Heuj tickets voor PSV binnenVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zou zo'n stellige uitspraak niet durven te doen over een speler bij Ajaxquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk
Het is geen crimineel of zo![]()
We dachten hetzelfde bij Haller.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.![]()
Homegrown bonus en een LCV, hier ga je weer enorm op verdienen als hij gaat renderen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
Wat heeft die gekost?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hmmm. Ik had ook niet verwacht dat er een club zou zijn die nu zoveel voor Haller neer zou leggen.quote:
Anderzijds; Haller had er natuurlijk wel al een succesvol Duits avontuur op zitten hè.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
IkediaGOATquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ethan Laird van Man United.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.
![]()
![]()
Antony alleen laten gaan als er een club 100 miljoen voor wil geven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
h2goden zijn echt enorm goed bezig. En Antony lijkt ook te blijven, heerlijke transferzomer zo.Oh.![]()
Gaat ook gebeuren na het WK.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony alleen laten gaan als er een club 100 miljoen voor wil geven.![]()
Maar Ajax wil 80.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoed dat United nog wel komt met 60+ miljoen.![]()
Eens. Alles eronder niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.
Bergwijn Tadic Antony
Lekker aanvalletje zo![]()
Grealish was 100 miljoen pond, maargoed dat is een Engelsman en een lekker ding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.![]()
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja wel eens.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.
Al hoop ik dat hij nog één seizoen blijft en op het WK schittert.
Dan kunnen we 180miljoenmiljard vragen.![]()
De transferbalans is nog ruim positief deze zomer. En ze geven het uit aan spelers waarvan ik wel vertrouwen heb dat ze eerder meer dan minder waard worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.![]()
Ik hoop het ook, maar de risico's zijn aanwezig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De transferbalans is nog ruim positief deze zomer. En ze geven het uit aan spelers waarvan ik wel vertrouwen heb dat ze eerder meer dan minder waard worden.
Maar goed, niets doen is ook geen optie.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Alles eronder niet.
Bergwijn Tadic Antony
Lekker aanvalletje zo![]()
Ja want je moet elke week met dezelfde 11 spelen, in een seizoen met een winterwk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?![]()
daar durf ik wel een kratje op te zettenquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.![]()
We kunnen ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?
Bergwijn Brobbey Antony
Berghuis Tadic Taylor
Alvarez Klaassen
Blind Timber
Spelen. 2-2-3-3, mooi systeem man.![]()
Wat is dit voor walgelijke linie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kunnen ook
Bergwijn Brobbey Antony
Berghuis Tadic Taylor
Alvarez Klaassen
Blind Timber
Spelen. 2-2-3-3, mooi systeem man.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..![]()
Denk dat de goede keepers niet voor het oprapen liggen op het moment anders hadden ze die allang gehaald. Ik zie ze ook niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Lekker man "we gaan alleen nog voor een buitenkansje". Tobias Sanaquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?![]()
![]()
Toen gaven we ook veel geld uitquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?
Aan Sulejmani![]()
2 brekers op het middenveldquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat is dit voor walgelijke linie?
#genot![]()
Dat was dan ook het seizoen waardoor financiële problemen zijn ontstaan. We gaven destijds veel geld uit zonder minimaal hetzelfde bedrag terug te krijgen. Heel andere situatie nu, met al jaren het CL geld en dikke transfers.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen gaven we ook veel geld uit
Aan Sulejmani![]()
hopen dat hij zich niet zal verstappenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met nr.33.
Dat kan alleen maar een succes wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met nr.33.
Dat kan alleen maar een succes worden![]()
![]()
Iemand die even het artikel kan posten?quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat mag niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iemand die even het artikel kan posten?![]()
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sananas genotquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekker man "we gaan alleen nog voor een buitenkansje". Tobias Sana
Heeft 2 goede acties laten zien ofzo![]()
![]()
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
10% van de winst dus, helemaal prima.![]()
Nieuwe publiekslieveling
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”quote:
Klinkt niet als een wissel.![]()
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakken♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kan Schuurs eindelijk verkocht gaan worden.
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”
Klinkt niet als een wissel.Uitvinder van de biersmiley.![]()
waarom twee man op 6 zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Inclusief bonussen gaan we dus richting de 100 miljoen investering in de selectie. Een tussenjaar mag je het dus ook niet meer noemen nu.![]()
Ik verwacht Wijndal Bassie Timber Rensch/aankoop als achterhoede en een puzzel op het middenveld.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?
Maar er zal sowieso veel gerouleerd worden en ik kan me voorstellen dat er potjes zijn waar je Blind liever op LB hebt dan Wijndal.![]()
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
klopt, dat wordt nog best moeilijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.![]()
Ik vind dat mensen de noodzaak van Alvarez altijd schromelijk onderschatten. Die kale van de pantalic podcast die dan met Taylor - Klaassen - Berghuis wil spelen want dat moet toch gewoon kunnen tegen Cambuur maar ook tegen Benfica? Elke afgeslagen aanval weer een kans voor de tegenstander genot.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.![]()
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
sanchez 2.0?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
linksback blijft toch de beste optiequote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.![]()
Ik zou dat alleen doen in wedstrijden waar de tegenstander zich ingraaft en geen/weinig aanvallende ambitie heeft (onderste 5 clubs op bezoek in de Arena). Dan kan Blind het allemaal belopen en heeft hij veel meer te bieden dan Alvarez.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook dat kan hij niet belopen. Iedere counter sjokt hij er 30 meter achter.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen doen in wedstrijden waar de tegenstander zich ingraaft en geen/weinig aanvallende ambitie heeft (onderste 5 clubs op bezoek in de Arena). Dan kan Blind het allemaal belopen en heeft hij veel meer te bieden dan Alvarez.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Laten we het maar bij het Engels houden.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Toe maar, ze willen die tune van @DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horenquote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?No bitch to me![]()
Heel zonde om hem daar neer te zetten. Kan zijn broer niet rechtsback voetballen? Kopen we die ook lekker terug.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?![]()
zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?![]()
Briljantquote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik ben hard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.![]()
En dan Alvarez achterin?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Of Bassey en Blind centraal ?![]()
Eigenlijk best logisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Timber - Bassey - Blind - Wijndal
Alvarez
Berghuis - Taylor/Klaassen
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2022 15:52:41 ]![]()
Klinkt goed. En met de vele wedstrijden die er aan gaan komen, krijgen alle spelers genoeg speeltijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/TadicEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bassey is een linkspoot dus LCV LB.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic![]()
Beter dan Tadic.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het maar bij het Engels houden.Wat was dat? "Alles is voor Bassey" ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toe maar, ze willen die tune van @:DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horen![]()
Precies zoiets jah. Hoewel een extra rechtsback geen kwaad kanquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/TadicNo bitch to me![]()
Weer een jaartje Pasveer op goal?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Als Pasveer net zo goed is als voor zijn gebroken vinger is het prima, maar het is wel een risico uiteraard.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier heeft het PR team lang over nagedacht.
Dit kan echt niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappigNo bitch to me![]()
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen jaVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja![]()
Mensen die dat niveau niet zijn ontstegen kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het levenNo bitch to me![]()
Een leuk knipoogje kan mensen al razend maken, blijkbaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Als je dit niet kunt waarderen (lachen hoeft niet) dan vrees ik dat je eigen lichaam zichzelf langzaam oplost in mentale zuurheid.
Of zo. Beetje met Bassie en Adriaan spotten.![]()
Oké Plaaggeest.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Terwijl hij normaal zo objectief is!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch vindt iets wat Ajax doet niet leuk?![]()
Jammer dat Wijndal er al is, anders was misschien Yapi van Vitesse nog iets geweest. Schijnt vrij vlug te zijn.
Edit: oh wacht, hij is rechts. Ik zie mogelijkheden.
[ Bericht 19% gewijzigd door Kriegel op 20-07-2022 19:42:34 ]![]()
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadicstupidity has become as common as common sense was before![]()
Als dat beter voor het rest van het team uitkomt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.![]()
Taylor lijkt me gewoon basisklant. En Ajax zal vast nog wel voor een rechtsback kijken, want Rensch/Klaiber is het gewoon niet.
Blind inpassen wordt geen sinecure, maar het moet wel gebeuren.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het lijkt me nu wel bewezen, iedereen die dit niet leuk vindt is gek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die nieuwe Ajax host vind ik wel een stuk minder. Niet dat het heel boeiend is. Maar tochDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Minder dan David - cringe - The Host?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef over_hedge het volgende:
Die nieuwe Ajax host vind ik wel een stuk minder. Niet dat het heel boeiend is. Maar toch♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Minder dan David - cringe - The Host?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:30 schreef Kriegel het volgende:
Jammer dat Wijndal er al is, anders was misschien Yapi van Vitesse nog iets geweest. Schijnt vlugge japie te zijn.
Edit: oh wacht, hij is rechts. Ik zie mogelijkheden.![]()
Ik vond hem wel prima eigenlijk. Beter dan dit. Deze loopt er beetje als een sulletje achterna en heb hem nog niet op 1 goede vraag kunnen betrappenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zag dat hij is overgestapt naar PSGquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zag dat hij is overgestapt naar PSG♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Leuk centenbakkie heeft hij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef over_hedge het volgende:
Die nieuwe Ajax host vind ik wel een stuk minder. Niet dat het heel boeiend is. Maar tochJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ook was David betrokken bij de Ajax Podcast, waar hij samen met Eyong Enoh het vaste presentatieduo vormde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.
Wow dit moet wel goed zijn toch?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Taylor lijkt me gewoon basisklant. En Ajax zal vast nog wel voor een rechtsback kijken, want Rensch/Klaiber is het gewoon niet.
Blind inpassen wordt geen sinecure, maar het moet wel gebeuren.Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezenquote:Volgende targets
,,We zitten ook nog wel te kijken naar een targetman voor in de spits. Een rechtsback? Deze voorbereiding is ook bedoeld om dat soort dingen uit te vinden. We hebben vertrouwen in degenen die er nu zijn.![]()
![]()
Vind dit eigenlijk best lezen als: zien of Rensch en Klaiber het aankunnen en anders schakelen we over.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezen
Of zie ik dat verkeerd? Denk dat Schreuder ook niet gek is, zeker na de afgelopen dagen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezen![]()
Klaiber kan er weinig van en dat is geen eigen jeugd dus die vervangen is niks is mee, Rensch vind ik wel jammer dat het er niet (meer) uitkomt want het is toch een hele complete voetballerquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.![]()
Keihard hopen dat ze Blind centraal achterin zetten ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Blind inpassen wordt geen sinecure, maar het moet wel gebeuren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
kan best wel tegen veel tegenstanders maar dan is het meer een 3-4-3 met Blind in een vrije rolquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Keihard hopen dat ze Blind centraal achterin zetten ja.![]()
Met twee mandekkers? Denk dat dat een moeilijk verhaal gaat worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan best wel tegen veel tegenstanders maar dan is het meer een 3-4-3 met Blind in een vrije rolWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eigenlijk vind ik dat EtH moreel verplicht is Klaiber mee te nemen ipv ons zo op te zadelen met middelmaatquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaiber kan er weinig van en dat is geen eigen jeugd dus die vervangen is niks is mee, Rensch vind ik wel jammer dat het er niet (meer) uitkomt want het is toch een hele complete voetballer![]()
Ik weet niet wat ik knapper vind Ejuke slijten voor 11,5 miljoen of Martinez voor 57. Die Hamstra kan er wel wat van.![]()
in principe speelde Ajax vorig seizoen ook vaak met Martinez links in de zone Timber rechts en Alvarez er voor, de backs stonden dan dermate hoog dat je dat amper nog backs kon noemenquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met twee mandekkers? Denk dat dat een moeilijk verhaal gaat worden.![]()
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe speelde Ajax vorig seizoen ook vaak met Martinez links in de zone Timber rechts en Alvarez er voor, de backs stonden dan dermate hoog dat je dat amper nog backs kon noemen![]()
Eens. Bonus als ie iets beter zou zijn aan de bal, maar elk (aanvallend) team heeft zo een stofzuiger / balafpakker / in de weg loper nodig. Niet voor niets dat ie steeds weer opgesteld wordt in de meest lastige wedstrijden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je kan alleen niet met Taylor, Klaassen en Alvarez op het middenveld spelen. Dus er zullen een aantal harde keuzes gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.
Aan de andere kant wel fijn zo'n selectie in dit seizoen met opeens een WK in november.![]()
Als een jeugdspeler toch beter blijkt komt die er vanzelf in zoals met Mazraoui (en Rensch toen die nog goed wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.), maar je kunt niet met gokjes het seizoen ingaan.
Dat hoeft op rechtsback geen betoog. Maar op het middenveld vind ik dat eigenlijk ook wel. Nummer 10 is wel bezet, maar daarachter heb je als meest controlerende Alvarez waar geen backup (want Blind kan dat absoluut niet) voor is en daarnaast moeten we dan maar hopen dat Taylor blijkt te voldoen en/of dat Kudus ineens fit blijft én op die positie uit te voeten kan. Ik vind het mager hoor.![]()
Fitz Jim is toch een 6.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als een jeugdspeler toch beter blijkt komt die er vanzelf in zoals met Mazraoui (en Rensch toen die nog goed was), maar je kunt niet met gokjes het seizoen ingaan.
Dat hoeft op rechtsback geen betoog. Maar op het middenveld vind ik dat eigenlijk ook wel. Nummer 10 is wel bezet, maar daarachter heb je als meest controlerende Alvarez waar geen backup (want Blind kan dat absoluut niet) voor is en daarnaast moeten we dan maar hopen dat Taylor blijkt te voldoen en/of dat Kudus ineens fit blijft én op die positie uit te voeten kan. Ik vind het mager hoor.![]()
dat lijkt me ook, dus in principe doorgaan zoals het met Martinez was, dan kom je toch weer op lb uit voor Blind met als backup Wijndalquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ze zullen Blind vast centraal zetten nadat er net iemand voor een recordbedrag is gekocht.![]()
als ze goed genoeg zijn krijgen ze toch wel de kans maar het is wel een stuk moeilijker dan 5 jaar geledenquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel leuk dat kopen de hele tijd maar laten we wel ook jeugd de kans geven![]()
Als er jeugd voor die positie was hadden we niemand hoeven kopen
Dat soort teksten vind ik altijd zo simpel daar zal heus wel naar gekeken worden![]()
Ik zie Bassey eigenlijk alleen maar linksback spelen. Ze zullen wel afwisselen in de voorbereiding.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ze zullen Blind vast centraal zetten nadat er net iemand voor een recordbedrag is gekocht.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Brobbey is back!
17 miljoen + bonussenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zonde van het geldquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is back!
17 miljoen + bonussen![]()
Het blijft zonde dat ie vorig jaar andere keuzes heeft gemaakt, dus in die zin ja. Neemt niet weg dat je er alsnog winst op kunt maken over een paar jaar. Een Nederlandse spits die zich verder kan ontwikkelen is niet alleen voor Ajax maar ook voor het Ned. Elftal interessant.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Uiteindelijk hebben vooral Leipzig en Brobbey financieel geprofiteerd van deze situatie.. dat is dan wel weer zonde![]()
ik zou wel willen weten hoe dat gegaan is, het blijft toch vaak een probleem dat zelf opgeleide spelers ondergewaardeerd wordenquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft zonde dat ie vorig jaar andere keuzes heeft gemaakt, dus in die zin ja. Neemt niet weg dat je er alsnog winst op kunt maken over een paar jaar. Een Nederlandse spits die zich verder kan ontwikkelen is niet alleen voor Ajax maar ook voor het Ned. Elftal interessant.![]()
Vraag van een redelijke Ajax-leek (en geen PSV- of Feyenoord-supporter dus niet om te trollen): is Brobbey nou echt zo goed dat je m per se wilt terughalen, zeker voor zo'n bedrag? Balvast, maar verder heeft ie nou toch nog niet zoveel bijzonders laten zien?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hopelijk heeft hij zelf ook wat bijgelegd.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Paar beslissende goals gemaakt die het kampioenschap veiliggesteld hebben, dat was door het geweldige optreden van Onana opeens niet meer de 100% zekerheidquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag van een redelijke Ajax-leek (en geen PSV- of Feyenoord-supporter dus niet om te trollen): is Brobbey nou echt zo goed dat je m per se wilt terughalen, zeker voor zo'n bedrag? Balvast, maar verder heeft ie nou toch nog niet zoveel bijzonders laten zien?.
Maar je haalt gewoon weinig anders voor dat geld, zo veel is het niet als je kijkt wat een speler kost tegenwoordig, hij kent de club, de club kent hem.
Wat haal je anders voor 20 miljoen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tja. We hebben nu tenminste een "echte" spits weer.
Of hij de enige optie is voor die 17 miljoen durf ik niet te zeggen, maar je weet redelijkerwijs wel goed wat je binnenhaalt.![]()
Je weet wel wat je binnenhaalt met Brobbey. Maar het blijft veel geld, zonde..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ach, als Ajax nog een spits tegenkomt voor 17 miljoen kopen ze die gewoon ook nog.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En steeds sluimerende interesse in Ilaix Moriba. Zou ik wel een toffe aankoop vinden. Dat is overigens louter gebaseerd op wat hij in die paar potjes bij Barca heeft laten zien.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dit topic is tegen racisme!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Moriba is echt zo'n zwarte parel-aankoopA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een paar wedstrijden die belangrijk waren waarin hij opviel. Zoals al genoemd en tegen Lille bijvoorbeeld, 89e minuut. Waardoor winst uit.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag van een redelijke Ajax-leek (en geen PSV- of Feyenoord-supporter dus niet om te trollen): is Brobbey nou echt zo goed dat je m per se wilt terughalen, zeker voor zo'n bedrag? Balvast, maar verder heeft ie nou toch nog niet zoveel bijzonders laten zien?
Over het algemeen vind ik m overigens te veel geblesseerd en is het eerder een supersub dan een basisspeler![]()
Probleem is ook dat de echte Ajax spits niet bestaat, zelfs een Haller kreeg kritiek ondanks alle goals die hij maakte.![]()
People of colour parelquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Moriba is echt zo'n zwarte parel-aankoopHallo![]()
Wie was de laatste echte Ajax-spits?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:31 schreef Simmertje het volgende:
Probleem is ook dat de echte Ajax spits niet bestaat, zelfs een Haller kreeg kritiek ondanks alle goals die hij maakte.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dolberg in die korte periode dat ie goed was.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was de laatste echte Ajax-spits?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
@LitmanenAFCAquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
toet toet, boing boing
Bassey en Brobbey
Brobbey en Bassey
gratis voor je @:DutchSuomiFan1992Hallo![]()
![]()
Nico![]()
Jammer, had hem een betere club gegund.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kluivert.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was de laatste echte Ajax-spits?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ibrahimovic voor een stuk of 4 wedstrijden in de eerste maand van 2004/2005quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was de laatste echte Ajax-spits?RED ONS HENNIEGOD![]()
Haller kostte net iets meer. Dat was toch wel iets meer een zekerheidje dan Brobbey.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paar beslissende goals gemaakt die het kampioenschap veiliggesteld hebben, dat was door het geweldige optreden van Onana opeens niet meer de 100% zekerheid.
Maar je haalt gewoon weinig anders voor dat geld, zo veel is het niet als je kijkt wat een speler kost tegenwoordig, hij kent de club, de club kent hem.
Wat haal je anders voor 20 miljoen?![]()
Zo'n zekerheidje was dat ook niet na West Ham.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haller kostte net iets meer. Dat was toch wel iets meer een zekerheidje dan Brobbey.![]()
4 miljoen is wel echt weer belachelijk weinig voor zo'n goede speler. Soms slaat de transfermarkt ook echt nergens op. Bijna 60 miljoen voor Martinez en 4 voor Nico.![]()
![]()
Martinez stond regelmatig in de basisquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
4 miljoen is wel echt weer belachelijk weinig voor zo'n goede speler. Soms slaat de transfermarkt ook echt nergens op. Bijna 60 miljoen voor Martinez en 4 voor Nico.![]()
Tagliafico is basisspeler in het Argentijnse elftal. Martinez bankzitter. Als je de details weet is het logisch maar op het eerste oog wel apart jaquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
4 miljoen is wel echt weer belachelijk weinig voor zo'n goede speler. Soms slaat de transfermarkt ook echt nergens op. Bijna 60 miljoen voor Martinez en 4 voor Nico.
31 jaar aflopend contract matig seizoen vergelijk dat eens met martinez wil je.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
die prijs was met hem afgesproken dus gewoon een gelimiteerde transfersom, hij had uiteraard de hoop dat er daardoor wat betere gegadigden zouden zijn dan Lyonquote:Op donderdag 21 juli 2022 16:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eensquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat we hem barca hadden moeten gunnen.![]()
Nico is 29, maar verder wel eensquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
31 jaar aflopend contract matig seizoen vergelijk dat eens met martinez wil je.![]()
![]()
Haat je Nico zo erg dan? De man heeft zich altijd verdienstelijk ingezet voor Ajax.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat we hem barca hadden moeten gunnen.Hallo![]()
Doe nou even 1 keertje niet zo volslagen debiel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Haat je Nico zo erg dan? De man heeft zich altijd verdienstelijk ingezet voor Ajax.![]()
Gunnen deden ze dat wel hoorquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat we hem barca hadden moeten gunnen.Kwam alleen niet goed uit qua timing
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Barca is toch een walgelijke club, Nico verdient beterquote:Op donderdag 21 juli 2022 18:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe nou even 1 keertje niet zo volslagen debiel.Hallo![]()
30 in augustus btw.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:12 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Nico is 29, maar verder wel eens![]()
Wel tijd om de verdediging nog verder te versterken nu je op beide flanken dun bezet bent.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Watquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel tijd om de verdediging nog verder te versterken nu je op beide flanken dun bezet bent.op links heb je blind wijndal en bassey evt en op recht Rensch Regeer en evt Timber.
![]()
nah, dunbezet is wellicht niet het juiste woord. Rechts is met rensch, klaiber en regeer wel matig of niet klaar. Timber liever in het centrum, daar is de spoeling rechts centraal anders dus of je moet van van schuurs zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Watop links heb je blind wijndal en bassey evt en op recht Rensch Regeer en evt Timber.
![]()
Fabrizio zegt neequote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
En steeds sluimerende interesse in Ilaix Moriba. Zou ik wel een toffe aankoop vinden. Dat is overigens louter gebaseerd op wat hij in die paar potjes bij Barca heeft laten zien.![]()
![]()
Lekker aan het doorpakken hoor
Ik had Nico een betere club gegund, maar het blijft een held
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En een keepertje.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:00 schreef Scorpie het volgende:
H2 is prima bezig. Doe nog ff een RB graagJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Prachtige naam, die blijkbaar nu al problemen oplevert. De cedille staat alleen in de 'c' in de achternaam.quote:![]()
nee 15% meen ik maar je ziet toch hoe moeilijk het is om een stadion rendabel te maken al was corona natuurlijk wel de boosdoener hier dus je kan het wel kopen maar word je er ook wel daadwerkelijk beter van, al is de waarde op papier wel interessant mede door de gestegen grondprijzen daarquote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen gezicht zo. Maar Ajax heeft dat stadion toch in handen? En er is voldoende geld?![]()
Waar blijft het officiele bericht van Ajax eigenlijk over Brobbey?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Brobbey is eerst nog strafregels aan het schrijven voor het filmpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:22 schreef Red_85 het volgende:
Waar blijft het officiele bericht van Ajax eigenlijk over Brobbey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die andere is van de aquote:Op vrijdag 22 juli 2022 05:49 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Prachtige naam, die blijkbaar nu al problemen oplevert. De cedille staat alleen in de 'c' in de achternaam.![]()
Wel een beetjequote:als je voor je eigen zelfopgeleide speler zojuist 17 miljoen hebt neergetikt maar goed. Leuk filmpje.
![]()
dat is wel een smetje, maar over de speler zelf ben ik wel tevreden dat hij terug isquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel een beetjeals je voor je eigen zelfopgeleide speler zojuist 17 miljoen hebt neergetikt maar goed. Leuk filmpje.
![]()
Ben heel benieuwd. Hoop dat hij niet weer in allerlei knullige blessures terecht komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een smetje, maar over de speler zelf ben ik wel tevreden dat hij terug is![]()
quote:Ik snap alle emotie en sentiment, maar het is onze taak en rol om daar feitelijk en analytisch naar te kijken”, zei technisch manager Gerry Hamstra daar woensdag nog over in Oostenrijk. ,,Kijk je naar een gelijkwaardige spits in Europa, ben je waarschijnlijk hetzelfde geld kwijt. Alleen zit bij ons het verhaal dat hij bij ons uit de wei komt, hier zijn opleiding genoot en op een bepaalde manier weggegaan is. Dat knaagt natuurlijk. Maar als je dat weg laat, wat lastig is, en je gaat naar Europa kijken, ben je dit soort bedragen kwijt.”![]()
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
20 miljoen winst deze window?![]()
Prima. 20 miljoen winst en minimaal verlies op de kwaliteit van de selectie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
20 miljoen winst deze window?Uitvinder van de biersmiley.![]()
ik dacht 127-90 dus +37quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg opquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Sowieso 5 spelers gehaald met het idee ze door te verkopen uiteindelijk, zit veel potentie in ieder geval. Daarnaast heb je sowieso met Timber en Antony nog goud in handen qua transferinkomsten. Club is financieel prima gezond en de risico's die genomen worden zijn allemaal prima uit te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg op![]()
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
20 miljoen winst deze window?Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
CL-inkomsten gaan ook weer flink omhoog de komende jaren, we krijgen hoogstwaarschijnlijk een tweede en misschien zelfs wel derde CL-plek, dus denk dat Ajax ook wel voorsorteert op dat. Dat CL inkomsten min of meer zekerheden zijn over 2 jaar voor de jaren daarna.![]()
Ik zie nu een Ajax dat besluitvaardig reageert op de transfermarkt en liever een bescheiden winst noteert in de transferzomer dan flink cashen en gokken op de (aanstormende) jeugd.
Wat dat betreft geen idee of dat de nalatenschap is van Overmars, maar we kunnen wel zeggen dat de organisatie wat volwassener is geworden en een "groter" jasje durft aan te doen om Europees ook succesvol te willen zijn.![]()
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.quote:Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.![]()
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.![]()
Open deurtje intrappen op de vrijdagochtend. Lekker man.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.![]()
Hey Bronson, ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.![]()
In dat overzicht ontbreken ook de doorverkoopinkomsten. Dat zijn miljoenen voor Botman en De Ligt, maar ook van veel andere spelers komen er nog tonnen per transfer binnen (bijvoorbeeld 0,75 miljoen voor Kristensen). Dat gaat in totaal ook wel richting de 10 miljoen. Daar kun je een hoop commissies van betalen.
Toch ben ik wel benieuwd hoeveel geld Ajax een paar weken geleden nou klaar had liggen voor bijvoorbeeld Brobbey en of Conceição dan nu een extraatje is, toen ze er nog niet vanuit gingen dat Martinez voor 55/60 miljoen verkocht zou worden.![]()
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.
![]()
Moet zeggen dat Huntelaar best leuk doet op de beelden die wij meekrijgen. Lijkt erg betrokken bij de nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.![]()
natuurlijk maar je moet ergens beginnen, al met al een prima transferzomerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Zelfs het bekertje koffie overgenomen zag ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Huntelaar best leuk doet op de beelden die wij meekrijgen. Lijkt erg betrokken bij de nieuwe spelers.![]()
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Open deurtje intrappen op de vrijdagochtend. Lekker man.![]()
die hebben het ook wel een stukje makkelijker dan hij toen hij begonquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.![]()
Huntelaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Zelfs het bekertje koffie overgenomen zag ik.
![]()
Never forget.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben het ook wel een stukje makkelijker dan hij toen hij begon![]()
![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @:BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggen![]()
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel een beetjeals je voor je eigen zelfopgeleide speler zojuist 17 miljoen hebt neergetikt maar goed. Leuk filmpje.
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waardhardcoholic![]()
Alleen het was al uitgelegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @:BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggen
Maar prima, als hij zich nuttig wil voelen.![]()
Strekking van het verhaal is dan gewoon doen, lekker cashen en je kan toch altijd nog terug naar de eredivisie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienen
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waardVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zegt iemand die status ontleent aan de titel 'forum admin' op Fok.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen het was al uitgelegd.
Maar prima, als hij zich nuttig wil voelen.
Of doe je het voor het geld?![]()
Dus als iemand niet weet dat gras groen is, is het geen open deur meer? Oké, dan houden we het daar opquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @:BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggen![]()
![]()
Als er iemand in een topic loopt te verkondigen dat gras blauw is, staat dat deurtje behoorlijk dicht toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als iemand niet weet dat gras groen is, is het geen open deur meer? Oké, dan houden we het daar op
Hoe haalt behoorlijk het in zijn botte kop om de gemiddelde ajacied iets minder naïef te maken!![]()
Het was Pietje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iemand in een topic loopt te verkondigen dat gras blauw is, staat dat deurtje behoorlijk dicht toch?
Hoe haalt behoorlijk het in zijn botte kop om de gemiddelde ajacied iets minder naïef te maken!
Zullen we weer ontopic gaan.![]()
![]()
Als je meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt daalt je banksaldoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou dit rekensommetje van Knipping kloppen?
Ik kon het filmpje niet afkijken door al die open deuren, maar als dat banksaldo 'maar' 6 miljoen meer is dan PSV is dat toch prima. Wij hebben al onze spelers al binnen en wij krijgen -itt PSV- nog CL-inkomsten.
Plus we hebben gigantisch veel kapitaal op het veld staan.![]()
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Pietje.
Zullen we weer ontopic gaan.![]()
Er wordt ook wel heel makkelijk over het potje 'overige reserve' heen geluld. De vraag of dat bestemmingsreserves zijn, niet roerende goederen, beleggingen of een spaarrekening wordt niet gesteld.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt daalt je banksaldo
Ik kon het filmpje niet afkijken door al die open deuren, maar als dat banksaldo 'maar' 6 miljoen meer is dan PSV is dat toch prima. Wij hebben al onze spelers al binnen en wij krijgen -itt PSV- nog CL-inkomsten.
Plus we hebben gigantisch veel kapitaal op het veld staan.
En dat is natuurlijk wel tamelijk cruciaal in de hele discussie. Net als inderdaad de waarde van de selectie. Geen idee trouwens in hoeverre clubs die (deels) mee mogen nemen in de vaststelling van hun vermogen.![]()
"Tijd om naar huis te gaan". Na een paar weekjes is dat toch een beetje als roepen dat je heimwee hebt tijdens het boodschappen doen.quote:![]()
Mooi shot voor @PowerLoungen Lijkt op een hele slechte familiefoto dit.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2022 12:47:14 ]![]()
die is geen knipping voor z'n neus waard, amateur boekhoudertjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou dit rekensommetje van Knipping kloppen?![]()
Edje gaat ernaast staanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Strekking van het verhaal is dan gewoon doen, lekker cashen en je kan toch altijd nog terug naar de eredivisie?
enige wat hij van edje mag vertellen is dat hij een nobody was in het buitenland, dat je vooral niet moet denken dat hoger op kan als je een paar wedstrijdjes bij ajax mee mocht doen en dat je zaakwaarnemer je altijd probeert te naaien voor zijn eigen belang
hardcoholic![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi shot voor @:powerloungen Lijkt op een hele slechte familiefoto dit.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Whited.comquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dit seizoen op een fiasco uitlopen dan hebben we in ieder geval deze nog.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een kutfoto maar zal wel aan mij liggen.
![]()
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.![]()
![]()
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.quote:![]()
Daar had hij heel veel spijt van.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Mensen maken fouten![]()
![]()
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevertquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten
Maakte ik maar zulke fouten.![]()
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.Dit, dus.![]()
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.![]()
Ik weet vrij zeker dat ik jou versloeg waarna jij ineens offline ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.![]()
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzig
Sorry ik haat voetbal gewoon in al zijn nepheid.![]()
Nou laat hem ons maar naar de kwartfinale cl schieten. Meer liefde heb ik van dat soort mensen niet nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten![]()
![]()
Ik snap wel waarom ze op de eerste vraag geen antwoord hebben. Dit kijkt erg moeilijk weg.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Echt hè :’)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Dat je hem sportief/zakelijk tolereert of evt zelfs “blij” kan zijn, soit, maar dat hypocriete gelul...Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Hij is juist het ultieme voorbeeld dat je de gok prima kunt wagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienen
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waard
Goed goud verdiend, vervolgens met hangende pootjes terug tegen een hoger salaris.
Wat zou zn tekenbonus zijn geweest bij de transfervrije move naar RB?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Vooral het 'het was tijd om thuis te komen' gelul. Echt, hoe lang is hij weg geweest, een maand?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt hè :’)
Dat je hem sportief/zakelijk tolereert of evt zelfs “blij” kan zijn, soit, maar dat hypocriete gelul...
En dan net doen of hij als clubicoon na 20 jaar de cirkel rond maakt ofzo. Wat een treurnis.![]()
Ja maar hij zegt niks over liefde oid tochquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"
Sorry ik haat voetbal gewoon in al zijn nepheid.
Hij zegt dat hij blij is om terug te zijn. Dat geloof ik wel hoor.![]()
Beter nu dan straks. Sterker nog, je kan beter de hele selectie nu laten besmetten. Dan zit je met een beetje geluk goed tot het WK.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: