Laten we het maar bij het Engels houden.quote:
Toe maar, ze willen die tune van @DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horenquote:
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?
Heel zonde om hem daar neer te zetten. Kan zijn broer niet rechtsback voetballen? Kopen we die ook lekker terug.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Briljantquote:
Ik ben hard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.
En dan Alvarez achterin?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Klinkt goed. En met de vele wedstrijden die er aan gaan komen, krijgen alle spelers genoeg speeltijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Timber - Bassey - Blind - Wijndal
Alvarez
Berghuis - Taylor/Klaassen
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic
Bassey is een linkspoot dus LCV LB.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Beter dan Tadic.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het maar bij het Engels houden.
Wat was dat? "Alles is voor Bassey" ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toe maar, ze willen die tune van @:DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horen
Precies zoiets jah. Hoewel een extra rechtsback geen kwaad kanquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier heeft het PR team lang over nagedacht.
Dit kan echt niet.
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappig
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Mensen die dat niveau niet zijn ontstegen kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het leven
Oké Plaaggeest.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Terwijl hij normaal zo objectief is!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch vindt iets wat Ajax doet niet leuk?
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Als dat beter voor het rest van het team uitkomt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Het lijkt me nu wel bewezen, iedereen die dit niet leuk vindt is gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |