SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Welke rb?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Brobbey ook rond en bezig met een rechtsback.![]()
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.![]()
Ethan Laird van Man United.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.
![]()
Hag zal talentvolle jonge spelers niet zomaar weg doen. Dit klinkt voor mij niet als de oplossing. Maar toegegeven heb ik m nog geen 10 seconden zien spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ethan Laird van Man United.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.![]()
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoopquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
22 mio met liefst 10% doorverkoop. Dat is geen malse deal voor 1 goed seizoen schotse competitie.![]()
Hoe je dit rondom de persoon van Brobbey nog kan stellen weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoop![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hoe je dit rondom de persoon van Brobbey nog kan stellen weet ik niet.![]()
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.quote:
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.![]()
Vluchtgevaarlijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.
Het is geen crimineel of zo![]()
die gaat echt voor minimaal het dubbele weer de deur uit over een jaar of 2quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk, blessuregevoelig.
Of hij doet het goed en regelt voor zichzelf weer een lucratieve deal en naait onze club een oor aan. Of hij gaat door een achterdeur naar buiten omdat ie steeds geblesseerd is.![]()
Oke. Ik mag het graag hopen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaat echt voor minimaal het dubbele weer de deur uit over een jaar of 2![]()
Heuj tickets voor PSV binnenVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zijn allemaal forse bedragen die uitgegeven worden dit seizoen maar heb bij geen enkele aankoop het idee dat je daar op gaat verliezen bij verkoopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zou zo'n stellige uitspraak niet durven te doen over een speler bij Ajaxquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vluchtgevaarlijk
Het is geen crimineel of zo![]()
We dachten hetzelfde bij Haller.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.![]()
Homegrown bonus en een LCV, hier ga je weer enorm op verdienen als hij gaat renderen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:05 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Welke rb?
Wat heeft die gekost?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hmmm. Ik had ook niet verwacht dat er een club zou zijn die nu zoveel voor Haller neer zou leggen.quote:
Anderzijds; Haller had er natuurlijk wel al een succesvol Duits avontuur op zitten hè.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
IkediaGOATquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ethan Laird van Man United.
Ja veel geld, maar goede jonge spelers kosten veel geld. Je krijgt wel een basisspeler van de Europea League runner-up en Ajax heeft een mooie geschiedenis met Nigerianen.
![]()
![]()
Antony alleen laten gaan als er een club 100 miljoen voor wil geven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
h2goden zijn echt enorm goed bezig. En Antony lijkt ook te blijven, heerlijke transferzomer zo.Oh.![]()
Gaat ook gebeuren na het WK.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony alleen laten gaan als er een club 100 miljoen voor wil geven.![]()
Maar Ajax wil 80.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoed dat United nog wel komt met 60+ miljoen.![]()
Eens. Alles eronder niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.
Bergwijn Tadic Antony
Lekker aanvalletje zo![]()
Grealish was 100 miljoen pond, maargoed dat is een Engelsman en een lekker ding.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.![]()
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja wel eens.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 80 moet je hem ook gewoon laten gaan.
Al hoop ik dat hij nog één seizoen blijft en op het WK schittert.
Dan kunnen we 180miljoenmiljard vragen.![]()
De transferbalans is nog ruim positief deze zomer. En ze geven het uit aan spelers waarvan ik wel vertrouwen heb dat ze eerder meer dan minder waard worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.![]()
Ik hoop het ook, maar de risico's zijn aanwezig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De transferbalans is nog ruim positief deze zomer. En ze geven het uit aan spelers waarvan ik wel vertrouwen heb dat ze eerder meer dan minder waard worden.
Maar goed, niets doen is ook geen optie.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Alles eronder niet.
Bergwijn Tadic Antony
Lekker aanvalletje zo![]()
Ja want je moet elke week met dezelfde 11 spelen, in een seizoen met een winterwk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?![]()
daar durf ik wel een kratje op te zettenquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt bij Bergwijn nog te bezien.![]()
We kunnen ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brobbey maar op het bankie voor 20 miljoen?
Bergwijn Brobbey Antony
Berghuis Tadic Taylor
Alvarez Klaassen
Blind Timber
Spelen. 2-2-3-3, mooi systeem man.![]()
Wat is dit voor walgelijke linie?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kunnen ook
Bergwijn Brobbey Antony
Berghuis Tadic Taylor
Alvarez Klaassen
Blind Timber
Spelen. 2-2-3-3, mooi systeem man.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Wat een bedragen geeft Ajax allemaal uit als het klopt zeg... vind het wel erg gortig worden.
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..![]()
Denk dat de goede keepers niet voor het oprapen liggen op het moment anders hadden ze die allang gehaald. Ik zie ze ook niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:15 schreef Black-Death het volgende:
Moet m.i. een goeie keeper bij. We hebben nu 2 bejaarden en een jonkie..Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Lekker man "we gaan alleen nog voor een buitenkansje". Tobias Sanaquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?![]()
![]()
Toen gaven we ook veel geld uitquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja dat is nou eenmaal nodig. Of willen we weer terug naar 2005-2016 era?
Aan Sulejmani![]()
2 brekers op het middenveldquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat is dit voor walgelijke linie?
#genot![]()
Dat was dan ook het seizoen waardoor financiële problemen zijn ontstaan. We gaven destijds veel geld uit zonder minimaal hetzelfde bedrag terug te krijgen. Heel andere situatie nu, met al jaren het CL geld en dikke transfers.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen gaven we ook veel geld uit
Aan Sulejmani![]()
hopen dat hij zich niet zal verstappenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met nr.33.
Dat kan alleen maar een succes wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met nr.33.
Dat kan alleen maar een succes worden![]()
![]()
Iemand die even het artikel kan posten?quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat mag niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iemand die even het artikel kan posten?![]()
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sananas genotquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekker man "we gaan alleen nog voor een buitenkansje". Tobias Sana
Heeft 2 goede acties laten zien ofzo![]()
![]()
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
10% van de winst dus, helemaal prima.![]()
Nieuwe publiekslieveling
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”quote:
Klinkt niet als een wissel.![]()
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakken♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kan Schuurs eindelijk verkocht gaan worden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”
Klinkt niet als een wissel.Uitvinder van de biersmiley.![]()
waarom twee man op 6 zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Inclusief bonussen gaan we dus richting de 100 miljoen investering in de selectie. Een tussenjaar mag je het dus ook niet meer noemen nu.![]()
Ik verwacht Wijndal Bassie Timber Rensch/aankoop als achterhoede en een puzzel op het middenveld.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?
Maar er zal sowieso veel gerouleerd worden en ik kan me voorstellen dat er potjes zijn waar je Blind liever op LB hebt dan Wijndal.![]()
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
klopt, dat wordt nog best moeilijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.![]()
Ik vind dat mensen de noodzaak van Alvarez altijd schromelijk onderschatten. Die kale van de pantalic podcast die dan met Taylor - Klaassen - Berghuis wil spelen want dat moet toch gewoon kunnen tegen Cambuur maar ook tegen Benfica? Elke afgeslagen aanval weer een kans voor de tegenstander genot.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.![]()
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
sanchez 2.0?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
linksback blijft toch de beste optiequote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.![]()
Ik zou dat alleen doen in wedstrijden waar de tegenstander zich ingraaft en geen/weinig aanvallende ambitie heeft (onderste 5 clubs op bezoek in de Arena). Dan kan Blind het allemaal belopen en heeft hij veel meer te bieden dan Alvarez.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook dat kan hij niet belopen. Iedere counter sjokt hij er 30 meter achter.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen doen in wedstrijden waar de tegenstander zich ingraaft en geen/weinig aanvallende ambitie heeft (onderste 5 clubs op bezoek in de Arena). Dan kan Blind het allemaal belopen en heeft hij veel meer te bieden dan Alvarez.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Laten we het maar bij het Engels houden.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Toe maar, ze willen die tune van @DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horenquote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?No bitch to me![]()
Heel zonde om hem daar neer te zetten. Kan zijn broer niet rechtsback voetballen? Kopen we die ook lekker terug.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?![]()
zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?![]()
Briljantquote:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik ben hard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.![]()
En dan Alvarez achterin?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Of Bassey en Blind centraal ?![]()
Eigenlijk best logisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Timber - Bassey - Blind - Wijndal
Alvarez
Berghuis - Taylor/Klaassen
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2022 15:52:41 ]![]()
Klinkt goed. En met de vele wedstrijden die er aan gaan komen, krijgen alle spelers genoeg speeltijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/TadicEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bassey is een linkspoot dus LCV LB.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic![]()
Beter dan Tadic.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het maar bij het Engels houden.Wat was dat? "Alles is voor Bassey" ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toe maar, ze willen die tune van @:DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horen![]()
Precies zoiets jah. Hoewel een extra rechtsback geen kwaad kanquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/TadicNo bitch to me
Forum Opties Forumhop: Hop naar: