Ik ben hard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van wat ik op filmpjes zie is Bassey erg behendig voor een grote sterke man. Erg mooi.
En dan Alvarez achterin?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Eigenlijk best logisch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien denken ze om Timber op rechtsback te zetten?
Klinkt goed. En met de vele wedstrijden die er aan gaan komen, krijgen alle spelers genoeg speeltijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Timber - Bassey - Blind - Wijndal
Alvarez
Berghuis - Taylor/Klaassen
Antony - Tadic/Brobbey - Bergwijn/Tadic
Bassey is een linkspoot dus LCV LB.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Beter dan Tadic.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het maar bij het Engels houden.
Wat was dat? "Alles is voor Bassey" ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toe maar, ze willen die tune van @:DutchSuomiFan1992 ook gewoon echt gaan horen
Precies zoiets jah. Hoewel een extra rechtsback geen kwaad kanquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier heeft het PR team lang over nagedacht.
Dit kan echt niet.
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk eindelijk een keer wel grappig
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Sterk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja feyenoorders kunnen dit niveau wel waarderen ja
Mensen die dat niveau niet zijn ontstegen kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die niet opgegroeid zijn met bassie en adriaan neem ik niet serieus in het leven
Oké Plaaggeest.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Terwijl hij normaal zo objectief is!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
BehoorlijkKritisch vindt iets wat Ajax doet niet leuk?
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch.
Alvarez
Als dat beter voor het rest van het team uitkomt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je best speler op een ander plek zetten is logisch?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Het lijkt me nu wel bewezen, iedereen die dit niet leuk vindt is gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |