Watquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel tijd om de verdediging nog verder te versterken nu je op beide flanken dun bezet bent.
nah, dunbezet is wellicht niet het juiste woord. Rechts is met rensch, klaiber en regeer wel matig of niet klaar. Timber liever in het centrum, daar is de spoeling rechts centraal anders dus of je moet van van schuurs zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Watop links heb je blind wijndal en bassey evt en op recht Rensch Regeer en evt Timber.
Fabrizio zegt neequote:Op donderdag 21 juli 2022 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
En steeds sluimerende interesse in Ilaix Moriba. Zou ik wel een toffe aankoop vinden. Dat is overigens louter gebaseerd op wat hij in die paar potjes bij Barca heeft laten zien.
En een keepertje.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:00 schreef Scorpie het volgende:
H2 is prima bezig. Doe nog ff een RB graag
Prachtige naam, die blijkbaar nu al problemen oplevert. De cedille staat alleen in de 'c' in de achternaam.quote:
nee 15% meen ik maar je ziet toch hoe moeilijk het is om een stadion rendabel te maken al was corona natuurlijk wel de boosdoener hier dus je kan het wel kopen maar word je er ook wel daadwerkelijk beter van, al is de waarde op papier wel interessant mede door de gestegen grondprijzen daarquote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen gezicht zo. Maar Ajax heeft dat stadion toch in handen? En er is voldoende geld?
Brobbey is eerst nog strafregels aan het schrijven voor het filmpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:22 schreef Red_85 het volgende:
Waar blijft het officiele bericht van Ajax eigenlijk over Brobbey?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Die andere is van de aquote:Op vrijdag 22 juli 2022 05:49 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Prachtige naam, die blijkbaar nu al problemen oplevert. De cedille staat alleen in de 'c' in de achternaam.
Wel een beetjequote:
dat is wel een smetje, maar over de speler zelf ben ik wel tevreden dat hij terug isquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel een beetjeals je voor je eigen zelfopgeleide speler zojuist 17 miljoen hebt neergetikt maar goed. Leuk filmpje.
Ben heel benieuwd. Hoop dat hij niet weer in allerlei knullige blessures terecht komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een smetje, maar over de speler zelf ben ik wel tevreden dat hij terug is
quote:Ik snap alle emotie en sentiment, maar het is onze taak en rol om daar feitelijk en analytisch naar te kijken”, zei technisch manager Gerry Hamstra daar woensdag nog over in Oostenrijk. ,,Kijk je naar een gelijkwaardige spits in Europa, ben je waarschijnlijk hetzelfde geld kwijt. Alleen zit bij ons het verhaal dat hij bij ons uit de wei komt, hier zijn opleiding genoot en op een bepaalde manier weggegaan is. Dat knaagt natuurlijk. Maar als je dat weg laat, wat lastig is, en je gaat naar Europa kijken, ben je dit soort bedragen kwijt.”
Prima. 20 miljoen winst en minimaal verlies op de kwaliteit van de selectie.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
20 miljoen winst deze window?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je alle inkomsten en uitgaven van elkaar aftrekt, hoeveel zou er dan overblijven in de kas? Ik kom op iets van 105 miljoen aan vaste inkomsten en rond de 85 miljoen aan uitgaven.
ik dacht 127-90 dus +37quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg opquote:
Sowieso 5 spelers gehaald met het idee ze door te verkopen uiteindelijk, zit veel potentie in ieder geval. Daarnaast heb je sowieso met Timber en Antony nog goud in handen qua transferinkomsten. Club is financieel prima gezond en de risico's die genomen worden zijn allemaal prima uit te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, mocht hij niet naar Leipzig zijn gegaan, had hij nu niet nog een 5-jarig contract getekend. As hij presteert levert dat straks genoeg op
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.quote:
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Je kunt niet bruto inkopen en verkopen van elkaar aftrekken om te concluderen wat je in kas hebt.
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.
Open deurtje intrappen op de vrijdagochtend. Lekker man.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.
Hey Bronson, ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:44 schreef Boussaadia het volgende:
BadderHaring moet nog even laten weten dat hij ook kennis van zaken heeft.
Moet zeggen dat Huntelaar best leuk doet op de beelden die wij meekrijgen. Lijkt erg betrokken bij de nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.
natuurlijk maar je moet ergens beginnen, al met al een prima transferzomerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort rekensommen slaat natuurlijk nergens op omdat commissies en tekengeld ook uit de inkomstenpot gaat.
[..]
Dit. Het is een totaal stupide gedachte dat je het zo kunt uitrekenen.
Alleen al vanwege zaakwaarnemers, tekengeld, clubs die salaris voor tijdelijke contracten meewegen in hun transferbudget.
Zelfs het bekertje koffie overgenomen zag ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Huntelaar best leuk doet op de beelden die wij meekrijgen. Lijkt erg betrokken bij de nieuwe spelers.
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Open deurtje intrappen op de vrijdagochtend. Lekker man.
die hebben het ook wel een stukje makkelijker dan hij toen hij begonquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik mis deze eindbaas toch wel bij Ajax moet ik zeggen. Maar goed, H2 lijkt het aardig over te nemen.
Huntelaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Zelfs het bekertje koffie overgenomen zag ik.
Never forget.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hebben het ook wel een stukje makkelijker dan hij toen hij begon
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @:BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggen
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel een beetjeals je voor je eigen zelfopgeleide speler zojuist 17 miljoen hebt neergetikt maar goed. Leuk filmpje.
Alleen het was al uitgelegd.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar staat die deur niet zo open als je denkt. Als die deur open was, had @:BehoorlijkKritisch het niet uit hoeven leggen
Strekking van het verhaal is dan gewoon doen, lekker cashen en je kan toch altijd nog terug naar de eredivisie?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienen
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waard
Zegt iemand die status ontleent aan de titel 'forum admin' op Fok.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen het was al uitgelegd.
Maar prima, als hij zich nuttig wil voelen.
Dus als iemand niet weet dat gras groen is, is het geen open deur meer? Oké, dan houden we het daar opquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iemand in een topic loopt te verkondigen dat gras blauw is, staat dat deurtje behoorlijk dicht toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als iemand niet weet dat gras groen is, is het geen open deur meer? Oké, dan houden we het daar op
Het was Pietje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iemand in een topic loopt te verkondigen dat gras blauw is, staat dat deurtje behoorlijk dicht toch?
Hoe haalt behoorlijk het in zijn botte kop om de gemiddelde ajacied iets minder naïef te maken!
Als je meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt daalt je banksaldoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou dit rekensommetje van Knipping kloppen?
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Pietje.
Zullen we weer ontopic gaan.
Er wordt ook wel heel makkelijk over het potje 'overige reserve' heen geluld. De vraag of dat bestemmingsreserves zijn, niet roerende goederen, beleggingen of een spaarrekening wordt niet gesteld.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt daalt je banksaldo
Ik kon het filmpje niet afkijken door al die open deuren, maar als dat banksaldo 'maar' 6 miljoen meer is dan PSV is dat toch prima. Wij hebben al onze spelers al binnen en wij krijgen -itt PSV- nog CL-inkomsten.
Plus we hebben gigantisch veel kapitaal op het veld staan.
"Tijd om naar huis te gaan". Na een paar weekjes is dat toch een beetje als roepen dat je heimwee hebt tijdens het boodschappen doen.quote:
die is geen knipping voor z'n neus waard, amateur boekhoudertjequote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zou dit rekensommetje van Knipping kloppen?
Edje gaat ernaast staanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Strekking van het verhaal is dan gewoon doen, lekker cashen en je kan toch altijd nog terug naar de eredivisie?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mooi shot voor @:powerloungen Lijkt op een hele slechte familiefoto dit.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Whited.comquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dit seizoen op een fiasco uitlopen dan hebben we in ieder geval deze nog.quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een kutfoto maar zal wel aan mij liggen.
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sorry maar dit is niet serieus te nemen.
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.quote:
Daar had hij heel veel spijt van.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevertquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foutje wat je "liefde" 20 miljoen kost en jou een tekenbonus oplevert
Maakte ik maar zulke fouten.
Ik weet vrij zeker dat ik jou versloeg waarna jij ineens offline ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb jou met FIFA ooit eens best serieuze fouten zien maken.
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft geen invloed op de vraagprijs van Leipzig
Nou laat hem ons maar naar de kwartfinale cl schieten. Meer liefde heb ik van dat soort mensen niet nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij heel veel spijt van.
Mensen maken fouten
Echt hè :’)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Moeten we nu allemaal net doen alsof Brobbey voor het logo en de club is teruggekomen? Hij was nooit op deze manier weggegaan als hij dat allemaal zou menen.
Hij is juist het ultieme voorbeeld dat je de gok prima kunt wagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze laten hem niet alleen voetballen, maar ook 1x per week een preek geven tegen jonge voetballertjes die het in hun hoofd halen om te denken aan een transfer naar een buitenlandse club waar ze meer kunnen vverdienen
Daarmee is ie makkelijk die 17 mil waard
Vooral het 'het was tijd om thuis te komen' gelul. Echt, hoe lang is hij weg geweest, een maand?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt hè :’)
Dat je hem sportief/zakelijk tolereert of evt zelfs “blij” kan zijn, soit, maar dat hypocriete gelul...
Ja maar hij zegt niks over liefde oid tochquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wat het is hoor maar laat het hem nu eerst maar bewijzen/laten zien voordat er grote praatjes komen uit "liefde"
Sorry ik haat voetbal gewoon in al zijn nepheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |