Cercle is onze stadsrivaal.quote:
Heerlijk verkoeling.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:36 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens HEEL HARD te onweren!
@:lenny_leonard
Wat is daar bijzonder aan? Of heb je iets onder de leden?quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb vandaag 8 kilometer gewandeld
Kijk naar jezelfquote:Op vrijdag 24 juni 2022 06:50 schreef MC-M het volgende:
Goedemorgen vrienden, op naar Ass'n.
Woordle 370 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 166 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟨🟨🟨
⬛🟨🟩⬛🟨🟨
⬛🟩🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
#Worldle #154 5/6 (100%)
🟩🟨⬛⬛⬛↙️
🟩🟩🟩⬛⬛↙️
🟩🟩🟩🟨⬛↘️
🟩🟩🟩🟩⬛↘️
🟩🟩🟩🟩🟩🎉
https://worldle.teuteuf.fr
Zware bevalling.
Heb volgens mij wel eens interesse in die serie getoond, maar de speelstijl lag me niet zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hee drizz
heb jij ooit europa universalis 4 gespeeld?
godenspel
Cbdc genotquote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
dat filmpje is niet de speld
Door allemaal anonieme mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:56 schreef onlogisch het volgende:
@:ZKA wordt aangepakt in het Feyenoordtopic.
@yvonnequote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is door mijn snelle handelen verdere escalatie uitgebleven.
Ook hier zou een salarisverhoging volledig op z'n plaats zijn.
Jammer dat je ons niet wat entertainment gunt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Graag reageren in mijn topic F&S / [HBO] SNOW (Game of Thrones prequel)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je ons niet wat entertainment gunt.
Ik was er echt net bezig.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag reageren in mijn topic F&S / [HBO] SNOW (Game of Thrones prequel)
‘Ik doe het voor jullie’quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
En dan moeten jullie maar zijn kont likken zodat jullie wat nieuwtjes krijgen.quote:
Bedanktquote:
Hier durf je welquote:
Nee, ik gedraag mij gewoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef GGMM het volgende:
Hier durf je wel
In dat topic kruip je weer in z'n holletje
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik gedraag mij gewoon.
Dat bespaart jou weer werk.
[..]
[..]
Voetbal in de SCquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Sked het volgende:
VBL / [Oefeninterland 24/6, 21:00 live] Engeland - Oranje Leeuwinnen
Ik verwacht jullie allemaal vanavond.
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan moeten jullie maar zijn kont likken zodat jullie wat nieuwtjes krijgen.
Vreselijk dat soort Verweij-types.
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.
Daarom krijgen we nu geruchten van kutspelers als Ekkelenkamp.
(We roddelen hier niet @:zka )
Gurley kennende geeft hij je gelijk en hebben jullie volgende week weer hetzelfde gesprek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.
Ik heb liever dat hij gewoon normaal doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Laat die jongen lekker joh
Het in z'n reet kruipen vind ik wat treurig maar hem afkraken is net zo treurig.
Oke @Slobeendquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
Overigens, zodra Ekkelenkamp naar ons komt kan hij mooi mee naar het WK. Ik zie voor hem wel een plekje in het Nederlands Elftal.
@:GGMM
Dat zou wel weer typisch zijn, alleen maar omdat hij bij Ajax heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
Overigens, zodra Ekkelenkamp naar ons komt kan hij mooi mee naar het WK. Ik zie voor hem wel een plekje in het Nederlands Elftal.
@:GGMM
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Laat die jongen lekker joh
Het in z'n reet kruipen vind ik wat treurig maar hem afkraken is net zo treurig.
Spanningsboog van vijf minuten genot.quote:
GGMM kennende geeft hij je gelijk en hebben jullie volgende week weer hetzelfde gesprek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.
Je dikke hoerenmoeder op een skelter.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:
De sfeer hier is ietwat grimmig. En dat voor een vrijdag
Echt he.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:
De sfeer hier is ietwat grimmig. En dat voor een vrijdag
Ook niets meer gehoord over de omgangsregeling die @PicoMMP heeft met zijn ex.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
Geen updates meer gehad over de verliefdheid van @:Neef_Wuppie
Die waren toch weer bij elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook niets meer gehoord over de omgangsregeling die @:Picommp heeft met zijn ex.
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
Geen updates meer gehad over de verliefdheid van @:Neef_Wuppie
Lijkt op je relatie met de meeste mensen uit deze SC, dan ligt het vast aan jou.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.
Oh. Wat een trut.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Goh.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt op je relatie met de meeste mensen uit deze SC, dan ligt het vast aan jou.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh. Wat een trut.
Al snap ik haar wel als je in het echt ook in de derde persoon over jezelf praat.
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.quote:
Ik heb wel een vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.
Ik doe niet aan afgewezen worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.
Maar jij probeert het ook niet.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk begon ik het pas zielig te vinden voor neef_wuppie toen hij met een jijbak probeerde nog terug te komen.
Daar vergis je je flink in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar jij probeert het ook niet.
Liever 100 blauwtjes en 1 grietje, dan geen blauwtje en geen grietje.
Jammer man. Was het een ‘je bent wel heel aardig maar’ of had je nog wel een serieuze kansquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jammer maat.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer man. Was het een ‘je bent wel heel aardig maar’ of had je nog wel een serieuze kans
Ja, das kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.
Stroef in welke zin?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, das kut.
Ik ben ook weer aan het daten. Alleen het appcontact is weer zo ongelooflijk stroef. Gedoe.
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, das kut.
Ik ben ook weer aan het daten. Alleen het appcontact is weer zo ongelooflijk stroef. Gedoe.
Female playerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?
Het app contact gaat hier ook ongelooflijk stroef. Met eentje bv had ik een erg leuk gesprek, nummers uitgewisseld, zegt ze niks meer. Dat was al een week terug. Schiet mij maar lek.
Cuckedquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?
Ja herkenbaar maat. Erg jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Het daten zelf is het probleem niet. Het appcontact er tussendoor onderhouden, das kut. Ligt ook bij mijzelf hoor. Mis gewoon dat tikkie non-verbale communicatie.
En balen, man.
Ach zal nog wel een datevoorstel doen, en wordt het niks dan ach. Het is graag of nietquote:
Zo is dat, er zijn er genoeg. Je hebt goede weken en slechte weken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach zal nog wel een datevoorstel doen, en wordt het niks dan ach. Het is graag of niet
We kunnen nog altijd anoniem onze acts doen op fok
Normaliter wel, maar nu ben ik helemaal alleen.quote:
Dit is toch een godsgeschenk?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar nu ben ik helemaal alleen.
Ik was woensdag niet op het kantoor, ivm die boeren en de chaos op de weg. Nu vroeg m'n leidinggevende gisteren vind je het anders een probleem om morgen op het kantoor te zijn dan is er tenminste nog iemand.
En dat vroeg hij net na m'n loonsverhoging dus in al mijn enthousiasme zei ik direct 'Nee natuurlijk niet! ik ben er!' en nu zit ik hier moederziel alleen godverdomme
Woest ben ik.
Terecht. Dit klinkt helemaal niet leuk om op een vrijdag mee te moeten maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was woensdag niet op het kantoor, ivm die boeren en de chaos op de weg. Nu vroeg m'n leidinggevende gisteren vind je het anders een probleem om morgen op het kantoor te zijn dan is er tenminste nog iemand.
En dat vroeg hij net na m'n loonsverhoging dus in al mijn enthousiasme zei ik direct 'Nee natuurlijk niet! ik ben er!' en nu zit ik hier moederziel alleen godverdomme
Woest ben ik.
Dan zit je toch veel liever thuis te werken.quote:
Ze waren nog bezig met patat bakken gok ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws: ik ben mensen tegengekomen met wie ik ga lunchen (alleen waren ze nog bezig met iets dus ik lunch iets later)
Wat een rare mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:27 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws: ik ben mensen tegengekomen met wie ik ga lunchen (alleen waren ze nog bezig met iets dus ik lunch iets later)
Oh wel kut dat je die moet nemen. Weet je wat het is? Infectie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk wel, wel met pijnstillers. Tnx
Nee denk ontsteking. Als ik volgende week nog heb dan even huisarts.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh wel kut dat je die moet nemen. Weet je wat het is? Infectie?
Ja goed idee ouwe reus. Niet mee kloten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee denk ontsteking. Als ik volgende week nog heb dan even huisarts.
Beterschap!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik was 20 jaar niet bij de huisarts geweest en nu zou het al de tweede keer zijn dit jaar, dus ik hou dat nog even af.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze met mij willen lunchen of omdat ze nog even druk waren?
Omdat ze niet stipt om 12 uur lunchen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze met mij willen lunchen of omdat ze nog even druk waren?
Morgen ga ik naar een trance feestquote:
Dit weekend Defqon. Helaas moet ik die aan me voorbij laten gaan. Volgende maand wel naar Decibelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een trance feest(Luminosity)
Proleet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit weekend Defqon. Helaas moet ik die aan me voorbij laten gaan. Volgende maand wel naar Decibel
En werkt zelf in een kroeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is kutmuziek en er komen louter drugsgebruikers.
Ik vind het er altijd wel chill. Wel eens dat er een hoop drugs gebruikt wordt ja. Maar in de kroeg drinkt men ook drugs en daar worden ze een stuk vervelender van dan van een beetje XTC.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is kutmuziek en er komen louter drugsgebruikers.
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel chill. Wel eens dat er een hoop drugs gebruikt wordt ja. Maar in de kroeg gebruikt men ook drugs en daar worden ze een stuk vervelender van dan van een beetje XTC.
Ik vind die festivalletjes 2 á 3 keer per jaar dikke prima. Veel beter dan een kroeg (ik kan heel slecht tegen dronken mensen)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.
Ik ga ook liever naar concerten of festivals dan uit ja, gister nog in het stadspark geweest bij Guns N Roses.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind die festivalletjes 2 á 3 keer per jaar dikke prima. Veel beter dan een kroeg (ik kan heel slecht tegen dronken mensen)
Waar ga jij wel graag naar toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte stond dat er nog niet. BEMOEI JE ER NIET MEE
Klinkt goed. Even kijken wat er op RW komt, moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rock Werchter, Bruce Springsteen staan voorlopig op de planning.
Tof. The Bossquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rock Werchter, Bruce Springsteen staan voorlopig op de planning.
Jazeker, koste wel enige moeite. Ga voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof. The Boss
Gewoon kaarten kunnen scoren ja? Held.
Defqon vind ik ook niks, alhoewel ik het hardstyle feestje in de fanzone van Tirana stiekem best wel heel leuk vond.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi strijder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Tevens ; hallo amice.
Ik zie een aantal zeer toffe dingen op RW, elke dag sowieso wel 2 of 3. Ik wens je veel plezier bij deze.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, koste wel enige moeite. Ga voor de 3e keer.
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@jancees)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Defqon vind ik ook niks, alhoewel ik het hardstyle feestje in de fanzone van Tirana stiekem best wel heel leuk vond.
Maar techno en in mindere mate EDM, house of trance op een festival vind ik wel weer leuk. Met of zonder drugs (meestal wel met)
De line-up is geweldig ja. Dankjewel Scrummie!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie een aantal zeer toffe dingen op RW, elke dag sowieso wel 2 of 3. Ik wens je veel plezier bij deze.
Techno kan wel lekker zijn. Vooral zo'n beat die maar door blijft gaan. Hardstyle vind ik ook wel vet voor een dagje. Hardcore wat minder, hoewel ik ook naar Dominator ga dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@:jancees)
Sfeertje bij Megapiratenfestijn is altijd wel prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@:jancees)
Adio, amore adio, jij moet niet huilenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo user Toto.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Adio, amore adio, jij moet niet huilen
O ik vind het echt heerlijk, kan mij echt uren in een set verliezen (ook nuchter alhoewel mijn lichaam dan eerder gaat tegenstribbelen). Beetje grimmig, mild melodisch, rustig volk (zodra er dronken ‘eeye ooye’ volk op afkomt is het snel klaar), dan heb je mij wel binnen. Maar moet wel bekennen dat ik voor mijn eerste pilletje er ook echt niks mee had.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze techno track is echt mijn absolute favoriet@:onlogisch @:neef_wuppie @:erasmus
Erg mooi. Hier ga ik ook erg goed op.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze techno track is echt mijn absolute favoriet@:onlogisch @:neef_wuppie @:erasmus
Ah ja, dit vind ik weer minder. Zou er op een festival prima op gaan maar te snel/te druk.quote:
Ja, dit is goed spul.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Hier ga ik ook erg goed op.
Deze is ook wel leuk.
Obsessed. <3quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.
Daarom krijgen we nu geruchten van kutspelers als Ekkelenkamp.
(We roddelen hier niet @:zka )
Eens. Techno vind ik echt waardeloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lamp?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketje moet binnen nu en 2 minuten bezorgd worden. Ik ben benieuwd
Uiteraard.quote:
Die wilde gewoon al weekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Ah die zijn altijd wel goed ja. Nouja, bijna altijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Nee, het altijd door mij zo opgehemelde DPD
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Handtekeningen doet niemand meer aan sinds corona volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuis
Krijg volgende week trouwens een pakketje, zal mij benieuwen of ze het gewoon in de brievenbus beneden kunnen proppen of dat ze een handtekening ofzo willen hebben omdat het internationaal is (en dan ben ik zgn. niet thuis volgens de bezorger).
Heb een maand of drie geleden nog zo'n krabbel op een scanapparaat moeten zetten, dusja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Handtekeningen doet niemand meer aan sinds corona volgens mij.
Oh toen ontstond die volgende golf dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een maand of drie geleden nog zo'n krabbel op een scanapparaat moeten zetten, dusja.
Ik zat er al op te wachten makker.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie gingen etenIk had krieltjes met wortels en vis bij m'n ouders
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie gingen etenIk had krieltjes met wortels en vis bij m'n ouders
quote:
Even de belangrijke dingen eerst. Was er wel een banaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest ben ik.
Goed geborreld, nu nog maar wat restjes uit de koelkast trekken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is een kopie van het origineel maar met Koreanenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik stel voor dat we dit gaan kijken
@:coco
In ander nieuwsquote:141 Amsterdammers besmet met apenpokkenvirus.
140 keer ging het om mannen die seks hebben met mannen
quote:Voor het eerst in drie jaar barst begin augustus weer een ouderwetse Amsterdamse Pride los.
nasiquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
hahahahahahhaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 371 4/6
🟨🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 167 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
Wel godverdomme
Wat gezonde baguettes om de maag te vullen voor werk.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
neequote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een kopie van het origineel maar met Koreanen
Wat vinden we hiervan? @aTypischquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat gezonde baguettes om de maag te vullen voor werk.
Volkoren cervelaatquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op zaterdagavond als bouwvakker aan de slag vind ik ietwat dubieus.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je stokbroden eet eer je moet werken dan zal hij wel bouwvakker zijn.
Als ze aan wegen en metrolijnen werken gaat men gewoon 's nachts doorquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Op zaterdagavond als bouwvakker aan de slag vind ik ietwat dubieus.
Zo'n kartonnen pak van de Aldi?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga een lekker wijntje halen (rosé drink ik alleen als de zon schijnt). Tot morgen!
Dat zeggen ze hier altijd wel maar vervolgens zijn ze overdag bezigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze aan wegen en metrolijnen werken gaat men gewoon 's nachts door
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:13 schreef Coco het volgende:
Dagboek van Anne Frank vandaag 75 jaar geleden voor het eerst uitgegeven
@:Caland
Gewoon.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:27 schreef Slobeend het volgende:
Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen.
En als Anne een Aziaat was geweest?quote:
dan was ze slimmer en zou ze nog levenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als Anne een Aziaat was geweest?
Geen koetje bij loetje maar een sojaboon.quote:Plantaardig vlees is bezig met een opmars in Amsterdamse restaurants, ook bij biefstukkenkoning Loetje kun je nu een vegetarisch exemplaar bestellen, afkomstig uit een 3D-printer.
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetjequote:
Is gewoon kut manquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
Ohquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
Thanks man. Jep, vind 't erger voor mijn moeder, die verliest dan in 2.5 maand haar beide ouders, dat is wel heftigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OhSterkte man. Dat zijn de mindere dingen die onvermijdelijk voorbijkomen in het leven.
Sterkte makker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte. Denk/hoop dat het wel betekent dat je ma haar ouders wss lang bij zich heeft gehad, (geen idee hoe oud je ma is natuurlijk). Crue hoe dat dan uiteindelijk altijd toch weer eindigt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thanks man. Jep, vind 't erger voor mijn moeder, die verliest dan in 2.5 maand haar beide ouders, dat is wel heftig
Opa was 82, oma is 87, dus mooie leeftijden wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Sterkte. Denk/hoop dat het wel betekent dat je ma haar ouders wss lang bij zich heeft gehad, (geen idee hoe oud je ma is natuurlijk). Crue hoe dat dan uiteindelijk altijd toch weer eindigt.
Sterkte ouwe reusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
hoge rating dit.. @GGMM jij deze film gezien?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dr. Strange and the multiverse of Madness 8/10
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 26 juni 2022 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Luminosity was erg vet @:onlogisch
Wordt wel een punthoofd morgen vrees ik @:neef_wuppie
Sterkte brother.....quote:
Jeetje, hadden we bijna een Fok! Meet.quote:Op zondag 26 juni 2022 02:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.
Daarna ook nog even een rosé gehaald en m’n ex weer gesproken. Man man.
Hoe was het met hem?quote:Op zondag 26 juni 2022 02:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.
Daarna ook nog even een rosé gehaald en m’n ex weer gesproken. Man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |