Zo'n kartonnen pak van de Aldi?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga een lekker wijntje halen (rosé drink ik alleen als de zon schijnt). Tot morgen!
Dat zeggen ze hier altijd wel maar vervolgens zijn ze overdag bezigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze aan wegen en metrolijnen werken gaat men gewoon 's nachts door
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:13 schreef Coco het volgende:
Dagboek van Anne Frank vandaag 75 jaar geleden voor het eerst uitgegeven
@:Caland
Gewoon.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:27 schreef Slobeend het volgende:
Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen.
Op zaterdag 25 juni 2022 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
En als Anne een Aziaat was geweest?quote:
dan was ze slimmer en zou ze nog levenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als Anne een Aziaat was geweest?
Geen koetje bij loetje maar een sojaboon.quote:Plantaardig vlees is bezig met een opmars in Amsterdamse restaurants, ook bij biefstukkenkoning Loetje kun je nu een vegetarisch exemplaar bestellen, afkomstig uit een 3D-printer.
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetjequote:
Is gewoon kut manquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
Ohquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
Thanks man. Jep, vind 't erger voor mijn moeder, die verliest dan in 2.5 maand haar beide ouders, dat is wel heftigquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OhSterkte man. Dat zijn de mindere dingen die onvermijdelijk voorbijkomen in het leven.
Sterkte makker.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte. Denk/hoop dat het wel betekent dat je ma haar ouders wss lang bij zich heeft gehad, (geen idee hoe oud je ma is natuurlijk). Crue hoe dat dan uiteindelijk altijd toch weer eindigt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thanks man. Jep, vind 't erger voor mijn moeder, die verliest dan in 2.5 maand haar beide ouders, dat is wel heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |