Jammer man. Was het een ‘je bent wel heel aardig maar’ of had je nog wel een serieuze kansquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.
Jammer maat.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer man. Was het een ‘je bent wel heel aardig maar’ of had je nog wel een serieuze kans
Ja, das kut.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.
Stroef in welke zin?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, das kut.
Ik ben ook weer aan het daten. Alleen het appcontact is weer zo ongelooflijk stroef. Gedoe.
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, das kut.
Ik ben ook weer aan het daten. Alleen het appcontact is weer zo ongelooflijk stroef. Gedoe.
Female playerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?
Het app contact gaat hier ook ongelooflijk stroef. Met eentje bv had ik een erg leuk gesprek, nummers uitgewisseld, zegt ze niks meer. Dat was al een week terug. Schiet mij maar lek.
Cuckedquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alhoewel ik dacht dat ze out of my league was (dat heb je vaak als je op iemand verliefd bent) was het toch wel knus in het begin. Maar uiteindelijk 'voelde' ze het toch niet. Ja dan kun je maar beter stoppen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Al een date gehad? Of je bedoelt in het algemeen?
Ja herkenbaar maat. Erg jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Het daten zelf is het probleem niet. Het appcontact er tussendoor onderhouden, das kut. Ligt ook bij mijzelf hoor. Mis gewoon dat tikkie non-verbale communicatie.
En balen, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |