Eens. Techno vind ik echt waardeloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@:jancees)
Een lamp?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketje moet binnen nu en 2 minuten bezorgd worden. Ik ben benieuwd
Uiteraard.quote:
Die wilde gewoon al weekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Ah die zijn altijd wel goed ja. Nouja, bijna altijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Nee, het altijd door mij zo opgehemelde DPD
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Handtekeningen doet niemand meer aan sinds corona volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuis
Krijg volgende week trouwens een pakketje, zal mij benieuwen of ze het gewoon in de brievenbus beneden kunnen proppen of dat ze een handtekening ofzo willen hebben omdat het internationaal is (en dan ben ik zgn. niet thuis volgens de bezorger).
Heb een maand of drie geleden nog zo'n krabbel op een scanapparaat moeten zetten, dusja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Handtekeningen doet niemand meer aan sinds corona volgens mij.
Oh toen ontstond die volgende golf dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een maand of drie geleden nog zo'n krabbel op een scanapparaat moeten zetten, dusja.
Ik zat er al op te wachten makker.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie gingen etenIk had krieltjes met wortels en vis bij m'n ouders
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie gingen etenIk had krieltjes met wortels en vis bij m'n ouders
quote:
Even de belangrijke dingen eerst. Was er wel een banaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar nu ben ik helemaal alleen.
Ik was woensdag niet op het kantoor, ivm die boeren en de chaos op de weg. Nu vroeg m'n leidinggevende gisteren vind je het anders een probleem om morgen op het kantoor te zijn dan is er tenminste nog iemand.
En dat vroeg hij net na m'n loonsverhoging dus in al mijn enthousiasme zei ik direct 'Nee natuurlijk niet! ik ben er!' en nu zit ik hier moederziel alleen godverdomme
Woest ben ik.
Goed geborreld, nu nog maar wat restjes uit de koelkast trekken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |