De line-up is geweldig ja. Dankjewel Scrummie!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie een aantal zeer toffe dingen op RW, elke dag sowieso wel 2 of 3. Ik wens je veel plezier bij deze.
Techno kan wel lekker zijn. Vooral zo'n beat die maar door blijft gaan. Hardstyle vind ik ook wel vet voor een dagje. Hardcore wat minder, hoewel ik ook naar Dominator ga dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@:jancees)
Sfeertje bij Megapiratenfestijn is altijd wel prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@:jancees)
Adio, amore adio, jij moet niet huilenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo user Toto.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Adio, amore adio, jij moet niet huilen
O ik vind het echt heerlijk, kan mij echt uren in een set verliezen (ook nuchter alhoewel mijn lichaam dan eerder gaat tegenstribbelen). Beetje grimmig, mild melodisch, rustig volk (zodra er dronken ‘eeye ooye’ volk op afkomt is het snel klaar), dan heb je mij wel binnen. Maar moet wel bekennen dat ik voor mijn eerste pilletje er ook echt niks mee had.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze techno track is echt mijn absolute favoriet@:onlogisch @:neef_wuppie @:erasmus
Erg mooi. Hier ga ik ook erg goed op.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze techno track is echt mijn absolute favoriet@:onlogisch @:neef_wuppie @:erasmus
Ah ja, dit vind ik weer minder. Zou er op een festival prima op gaan maar te snel/te druk.quote:
Ja, dit is goed spul.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Hier ga ik ook erg goed op.
Deze is ook wel leuk.
Obsessed. <3quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.
Daarom krijgen we nu geruchten van kutspelers als Ekkelenkamp.
(We roddelen hier niet @:zka )
Eens. Techno vind ik echt waardeloos.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lamp?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Mijn pakketje moet binnen nu en 2 minuten bezorgd worden. Ik ben benieuwd
Uiteraard.quote:
Die wilde gewoon al weekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Ah die zijn altijd wel goed ja. Nouja, bijna altijd dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Nee, het altijd door mij zo opgehemelde DPD
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard.
Het is niet bezorgd. Sterker nog het wordt vandaag ook niet meer bezorgd. 'omdat er niemand aanwezig was'
IK WAS GEWOON THUIS. IK BEN HIER SPECIAAL VOOR THUIS GEBLEVEN.
Handtekeningen doet niemand meer aan sinds corona volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met enige regelmaat, en ik ben sowieso thuis
Krijg volgende week trouwens een pakketje, zal mij benieuwen of ze het gewoon in de brievenbus beneden kunnen proppen of dat ze een handtekening ofzo willen hebben omdat het internationaal is (en dan ben ik zgn. niet thuis volgens de bezorger).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |