Beterschap!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik was 20 jaar niet bij de huisarts geweest en nu zou het al de tweede keer zijn dit jaar, dus ik hou dat nog even af.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze met mij willen lunchen of omdat ze nog even druk waren?
Omdat ze niet stipt om 12 uur lunchen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze met mij willen lunchen of omdat ze nog even druk waren?
Morgen ga ik naar een trance feestquote:
Dit weekend Defqon. Helaas moet ik die aan me voorbij laten gaan. Volgende maand wel naar Decibelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een trance feest(Luminosity)
Proleet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit weekend Defqon. Helaas moet ik die aan me voorbij laten gaan. Volgende maand wel naar Decibel
En werkt zelf in een kroeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is kutmuziek en er komen louter drugsgebruikers.
Ik vind het er altijd wel chill. Wel eens dat er een hoop drugs gebruikt wordt ja. Maar in de kroeg drinkt men ook drugs en daar worden ze een stuk vervelender van dan van een beetje XTC.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is kutmuziek en er komen louter drugsgebruikers.
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd wel chill. Wel eens dat er een hoop drugs gebruikt wordt ja. Maar in de kroeg gebruikt men ook drugs en daar worden ze een stuk vervelender van dan van een beetje XTC.
Ik vind die festivalletjes 2 á 3 keer per jaar dikke prima. Veel beter dan een kroeg (ik kan heel slecht tegen dronken mensen)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.
Ik ga ook liever naar concerten of festivals dan uit ja, gister nog in het stadspark geweest bij Guns N Roses.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind die festivalletjes 2 á 3 keer per jaar dikke prima. Veel beter dan een kroeg (ik kan heel slecht tegen dronken mensen)
Waar ga jij wel graag naar toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben één keer een dag bij Defqon geweest maar dat vond ik meer dan genoeg voor de rest van mijn leven.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte stond dat er nog niet. BEMOEI JE ER NIET MEE
Klinkt goed. Even kijken wat er op RW komt, moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rock Werchter, Bruce Springsteen staan voorlopig op de planning.
Tof. The Bossquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rock Werchter, Bruce Springsteen staan voorlopig op de planning.
Jazeker, koste wel enige moeite. Ga voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof. The Boss
Gewoon kaarten kunnen scoren ja? Held.
Defqon vind ik ook niks, alhoewel ik het hardstyle feestje in de fanzone van Tirana stiekem best wel heel leuk vond.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoi strijder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Tevens ; hallo amice.
Ik zie een aantal zeer toffe dingen op RW, elke dag sowieso wel 2 of 3. Ik wens je veel plezier bij deze.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, koste wel enige moeite. Ga voor de 3e keer.
Ik kan echt helemaal niets met techno en dergelijke. Dan heb ik nog liever Jannes o.i.d. (@jancees)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Defqon vind ik ook niks, alhoewel ik het hardstyle feestje in de fanzone van Tirana stiekem best wel heel leuk vond.
Maar techno en in mindere mate EDM, house of trance op een festival vind ik wel weer leuk. Met of zonder drugs (meestal wel met)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |