Voetbal in de SCquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:54 schreef Sked het volgende:
VBL / [Oefeninterland 24/6, 21:00 live] Engeland - Oranje Leeuwinnen
Ik verwacht jullie allemaal vanavond.
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan moeten jullie maar zijn kont likken zodat jullie wat nieuwtjes krijgen.
Vreselijk dat soort Verweij-types.
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel ontzettend sneu als je je hele identiteit ontleent aan het feit dat je sommige Feyenoord-nieuwtjes eerder hebt omdat zaakwaarnemers je gebruiken om hun spelers beter in de markt te zetten.
Daarom krijgen we nu geruchten van kutspelers als Ekkelenkamp.
(We roddelen hier niet @:zka )
Gurley kennende geeft hij je gelijk en hebben jullie volgende week weer hetzelfde gesprek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.
Ik heb liever dat hij gewoon normaal doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt hij wel de aandacht die hij wil. Dus laat het lekker gaan en wees blij met wat nieuwtjes.
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Laat die jongen lekker joh
Het in z'n reet kruipen vind ik wat treurig maar hem afkraken is net zo treurig.
Oke @Slobeendquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
Overigens, zodra Ekkelenkamp naar ons komt kan hij mooi mee naar het WK. Ik zie voor hem wel een plekje in het Nederlands Elftal.
@:GGMM
Dat zou wel weer typisch zijn, alleen maar omdat hij bij Ajax heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef fetX het volgende:
Overigens, zodra Ekkelenkamp naar ons komt kan hij mooi mee naar het WK. Ik zie voor hem wel een plekje in het Nederlands Elftal.
@:GGMM
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef GGMM het volgende:
Laat die jongen lekker joh
Het in z'n reet kruipen vind ik wat treurig maar hem afkraken is net zo treurig.
Spanningsboog van vijf minuten genot.quote:
GGMM kennende geeft hij je gelijk en hebben jullie volgende week weer hetzelfde gesprek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij vraagt er wel een beetje om met die zelfpijperij en dat sneue gedrag op twitter.
Je dikke hoerenmoeder op een skelter.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:
De sfeer hier is ietwat grimmig. En dat voor een vrijdag
Echt he.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:06 schreef onlogisch het volgende:
De sfeer hier is ietwat grimmig. En dat voor een vrijdag
Ook niets meer gehoord over de omgangsregeling die @PicoMMP heeft met zijn ex.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
Geen updates meer gehad over de verliefdheid van @:Neef_Wuppie
Die waren toch weer bij elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook niets meer gehoord over de omgangsregeling die @:Picommp heeft met zijn ex.
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
Geen updates meer gehad over de verliefdheid van @:Neef_Wuppie
Lijkt op je relatie met de meeste mensen uit deze SC, dan ligt het vast aan jou.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neef_Wuppie wilde wel, maar de tegenpartij niet (meer). Erg jammer.
Oh. Wat een trut.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Goh.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt op je relatie met de meeste mensen uit deze SC, dan ligt het vast aan jou.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh. Wat een trut.
Al snap ik haar wel als je in het echt ook in de derde persoon over jezelf praat.
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.quote:
Ik heb wel een vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.
Ik doe niet aan afgewezen worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie je hetzelfde gedragen in RL als hier, dan hebben jullie een groot probleem.
Maar jij probeert het ook niet.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:31 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk begon ik het pas zielig te vinden voor neef_wuppie toen hij met een jijbak probeerde nog terug te komen.
Daar vergis je je flink in.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar jij probeert het ook niet.
Liever 100 blauwtjes en 1 grietje, dan geen blauwtje en geen grietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |