Opa was 82, oma is 87, dus mooie leeftijden wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:51 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Sterkte. Denk/hoop dat het wel betekent dat je ma haar ouders wss lang bij zich heeft gehad, (geen idee hoe oud je ma is natuurlijk). Crue hoe dat dan uiteindelijk altijd toch weer eindigt.
Sterkte ouwe reusquote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
hoge rating dit.. @GGMM jij deze film gezien?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 23:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dr. Strange and the multiverse of Madness 8/10
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nein, mijn oma gaat er ergens in de komende dagen tussenuit knijpen. Bij m'n opa 2 maanden geleden was het iets duidelijker dat het 1-2 dagen ging zijn maar omdat m'n oma in een verzorgingstehuis zit is 't wat lastiger allemaal maar ik gok zelf nog een paar dagen en anders helpen ze haar ongetwijfeld wel met een laatste zetje
Klotenzooi. Maar aan de andere kant heeft ze meer dan genoeg geleden en is dit ronduit zielig, ga maar naar opa toe.
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 26 juni 2022 01:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Luminosity was erg vet @:onlogisch
Wordt wel een punthoofd morgen vrees ik @:neef_wuppie
Sterkte brother.....quote:
Jeetje, hadden we bijna een Fok! Meet.quote:Op zondag 26 juni 2022 02:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.
Daarna ook nog even een rosé gehaald en m’n ex weer gesproken. Man man.
Hoe was het met hem?quote:Op zondag 26 juni 2022 02:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op het strand geweest? Ik reed daar laat in de middag nog langs op de racefiets, komt wel erg dichtbij zo.
Daarna ook nog even een rosé gehaald en m’n ex weer gesproken. Man man.
Zeldzaam grimmig. En de eerste bal van het seizoen moet nog getrapt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |