abonnement Unibet Coolblue
pi_204990499

twitter


twitter


twitter


Disney lijkt echt helemaal de activistische kant op te gaan blijkt uit "gelekte" beelden van een online vergadering van diverse directieleden.

Er wordt gesproken over verplichte LGBTQ+ percentages, boodschappen verwerken in kinderprogramma's. Er zijn directieleden die claimen 2 LGBTQ+ kinderen te hebben, waarvan 1 pansexueel. Alles lijkt daar in het kader te staan van propaganda en indoctrinatie.

Deze beelden komen vlak nadat Disney verklaard had, na druk van activisten, de nieuwe "Don't Say gay wet" in Florida te willen tegen gaan en nu ongedaan te laten maken.

Don't say gay is de expres verkeerd gelabelde wet die seksueel onderwijs, in welke vorm dan ook, voor kinderen tussen 5 en 9 verbiedt in klaslokalen. En het wordt scholen verboden om achter de rug van de ouders om kinderen te begeleiden bij transitioneren.

De wokewar lijkt nu echt losgebroken te zijn in de VS en aangezien het elke keer in het algemeen VS topic voorbij kwam, dacht ik er maar eens een eigen topic over te maken. Er zijn uiteraard nog veel meer voorbeelden van woke dan Disney, maar het lijkt door hen eindelijk een beetje mainstream te worden in de discussie.

Edit: "leuke" bron om snel een blik te werpen op de waanzin van woke:

https://twitter.com/libsoftiktok

quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:58 schreef Jippie het volgende:
Wat is er trouwens BNW aan dit topic?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lastig maar er zit natuurlijk wel een BNW kern in dit hele verhaal, de elites die zich groter/beter voelen dan Goden en de mensheid naar hun wens willen kneden. Dit is een punt waar velen in geloven en dan ook de woke/lgbtq+ normalisering in de media zien als propaganda om dit in het brein van mensen te projecteren. Dus er zit wel een BNW kern in dit hele topic, alleen lijkt het sinds het topic verder en verder gaat niet meer over dat idee te gaan. De TS had natuurlijk wel het juiste idee, sinds er bij Disney nogal wat big shots rondlopen die zich ook wel redelijk elite mogen noemen.
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit sluiten en in een nieuw topic on-topic blijven?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat kan, als je dan ook deze laatste posts van jou en mij onder de OP zet zodat iedereen wel weet waarom het gesloten is en wat het doel van de OP was. Dan zal het hopelijk niet uitmonden in groeperingen bashen maar het over de intentie van de OP blijven gaan.


[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 26-10-2022 19:56:19 ]
  woensdag 8 juni 2022 @ 07:30:38 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204990644
Probleem is eerder dat dat in de VS de vrijheid van onderwijs in het gevaar komt. En dat ze daar dommer gaan worden dan ze nu al zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204990723
Eens met Disney.
UNOX
  woensdag 8 juni 2022 @ 09:51:08 #4
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204991528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 06:53 schreef illusions het volgende:

[..]
Grappig plaatje van een triest realiteit, maar dat 1e ... jij bent toch zelf homo? Ben je dan wel tegen het homohuwelijk? :?
Waar staat dat ik tegen het homohuwelijk zou zijn? Dat staat echt nergens.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef Megumi het volgende:
Probleem is eerder dat dat in de VS de vrijheid van onderwijs in het gevaar komt. En dat ze daar dommer gaan worden dan ze nu al zijn.
Nee hoor, de vrijheid van onderwijs komt niet in het gevaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204991622
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 09:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar staat dat ik tegen het homohuwelijk zou zijn? Dat staat echt nergens.
[..]
Nee hoor, de vrijheid van onderwijs komt niet in het gevaar.
Precies zoals ik zeg, de 1e illustratie.
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:58:46 #6
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204994648
Laten we de meme er even bijpakken en dan kun jij uitleggen waar er in die meme zou staan ik tegen het homohuwelijk zou zijn. Dat staat er namelijk niet:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:04:11 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204994700
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:18 schreef illusions het volgende:

[
Ik begin elke dag meer aan je intelligentie te twijfelen.
Geeft niet, wij aan het zuiver handelen mbt kinderen van mensen die deze ongein bejubelen. Zo hebben we allemaal wel iets B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204995057
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:58 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we de meme er even bijpakken en dan kun jij uitleggen waar er in die meme zou staan ik tegen het homohuwelijk zou zijn. Dat staat er namelijk niet:

[ afbeelding ]
Geen idee of jij tegen het homohuwelijk bent, maar degene die de meme heeft bedacht beschouwt het homohuwelijk als een glijdende schaal, oftewel een slechte ontwikkeling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:47:24 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204995125
Nou, het homohuwelijk was een realistisch en begrijpelijk streven. Maar als er dus geen halt wordt geroepen blijven de eisen komen, steeds vreemder en steeds extremer. Bovendien geeft deze meme ook mooi aan hoe de transgender activisten de LGBTQ-groep hebben gekaapt. Eigenlijk draait het voornamelijk nog om deze radicale fantasten. Met homo's of lesbiennes heeft het weinig meer te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204995186
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, het homohuwelijk was een realistisch en begrijpelijk streven.
Mooi dat jij dat vindt, maar de maker van die meme beschouwt het homohuwelijk als het begin van het einde, het moment dat het misging.

Vandaar de opmerking van illusions.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:23:15 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204995576
Jij hebt zelfs de maker van deze meme gesproken begrijp ik? Dat is interessant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:37:51 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204995762
quote:
A slippery slope argument (SSA), in logic, critical thinking, political rhetoric, and caselaw, is an argument in which a party asserts that a relatively small first step leads to a chain of related events culminating in some significant (usually negative) effect.[1
Nee dus, het gaat over kleine dingen in het begin die klein en niet belangrijk lijken die uiteindelijk tot grotere en dan evt negatieve effecten kan leiden.

Geef ze 1 vinger, ze nemen je hele hand, dat is meer wat wij zouden zeggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204995879
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee dus, het gaat over kleine dingen in het begin die klein en niet belangrijk lijken die uiteindelijk tot grotere en dan evt negatieve effecten kan leiden.

Geef ze 1 vinger, ze nemen je hele hand, dat is meer wat wij zouden zeggen.
Klopt, en het wordt meestal gebruikt als argument tegen dat oorspronkelijke 'kleine ding'. Vandaar ook dat het 'slippery slope' heet: initieer die eerste ontwikkeling en je glijdt onvermijdelijk uit, wat een ongewenste kettingreactie in gang zet.

Hoe ik het lees, is dat de maker het homohuwelijk beschouwt als de eerste ontwikkeling die een kettingreactie heeft veroorzaakt. Daarmee keert hij zich dus tegen het homohuwelijk, dat hij ziet als bron van alle onheil die daarna is gekomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:51:23 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204995940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Klopt, en het wordt meestal gebruikt als argument tegen dat oorspronkelijke 'kleine ding'. Vandaar ook dat het 'slippery slope' heet: initieer die eerste ontwikkeling en je glijdt onvermijdelijk uit, wat een ongewenste kettingreactie in gang zet.

Hoe ik het lees, is dat de maker het homohuwelijk beschouwt als de eerste ontwikkeling die een kettingreactie heeft veroorzaakt. Daarmee keert hij zich dus tegen het homohuwelijk, dat hij ziet als bron van alle onheil die daarna is gekomen.
Niet in mijn interpretatie. Want het geven van 1 vinger is prima, iets logisch, iets waarmee je iemand wil helpen.

Pas als diegene geen genoegen meer neemt met je vinger en dus tegen je wil je hand neemt is er sprake van een probleem.

En daar is nu sprake van, homohuwelijk was prima, niemand werd in zijn rechten beperkt, sterker nog, een groep kreeg meer/gelijke rechten.

Zie nu het vervolg in de meme, het is van zaken die mensen meer rechten geven gegaan naar eisen dan anderen hun rechten opgeven, je MOET nu een taart bakken voor homo's anders, je MOET onze pronouns gebruiken, etc etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204995983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niet in mijn interpretatie. Want het geven van 1 vinger is prima, iets logisch, iets waarmee je iemand wil helpen.

Pas als diegene geen genoegen meer neemt met je vinger en dus tegen je wil je hand neemt is er sprake van een probleem.

En daar is nu sprake van, homohuwelijk was prima, niemand werd in zijn rechten beperkt, sterker nog, een groep kreeg meer/gelijke rechten.

Zie nu het vervolg in de meme, het is van zaken die mensen meer rechten geven gegaan naar eisen dan anderen hun rechten opgeven, je MOET nu een taart bakken voor homo's anders, je MOET onze pronouns gebruiken, etc etc.
Stel jezelf deze vraag: waarom trekt de maker een rechte lijn van het homohuwelijk naar 'laat docenten het geslacht van een kind kiezen'?

Wat homo's die trouwen in vredesnaam te maken met dat laatste?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:59:51 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Stel jezelf deze vraag: waarom trekt de maker een rechte lijn van het homohuwelijk naar 'laat docenten het geslacht van een kind kiezen'?

Wat homo's die trouwen in vredesnaam te maken met dat laatste?
Omdat dat de uitgestippelde agenda van de activisten lijkt te zijn :).

Er wordt bij elke handreiking meer en meer geeist want het is namelijk nooit genoeg, er is altijd nog wel een meer gekwetste groepering.

En als je X accepteert, dan MOET je Y ook accepteren anders ben je gewoon alsnog een foob. Je moet inmiddels als lesbienne seks met een vrouw met penis willen anders ben je een transfoob.

Het is prima wat volwassenen onderling samen willen doen, het wordt pas fout als je anderen in hun rechten gaat beperken of opdringen wat ze moeten doen, waar ze mee naar bed willen.

Dus vinger, hand. Het zal nooit en dan ook nooit tolerant genoeg zijn, tot de M van Minor Attracted Person ook " gewoon" in het LGBTQ+ riedeltje zit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Omdat dat de uitgestippelde agenda van de activisten lijkt te zijn :).

Er wordt bij elke handreiking meer en meer geeist want het is namelijk nooit genoeg, er is altijd nog wel een meer gekwetste groepering.

En als je X accepteert, dan MOET je Y ook accepteren anders ben je gewoon alsnog een foob. Je moet inmiddels als lesbienne seks met een vrouw met penis willen anders ben je een transfoob.

Het is prima wat volwassenen onderling samen willen doen, het wordt pas fout als je anderen in hun rechten gaat beperken of opdringen wat ze moeten doen, waar ze mee naar bed willen.

Dus vinger, hand. Het zal nooit en dan ook nooit tolerant genoeg zijn, tot de M van Minor Attracted Person ook " gewoon" in het LGBTQ+ riedeltje zit.
Kortom, de meme is vijandig richting LGBTQ+'ers, 'voor wie het nooit genoeg is'. En alle ellende begon door deze groep toestemming te geven om met elkaar in het huwelijksbootje te stappen.

Ik zie persoonlijk geen verband tussen mannen die met elkaar willen trouwen en drag shows voor kinderen. De maker blijkbaar wel, wat duidt op een negatieve blik op het homohuwelijk, dat in zijn ogen de bron is van alle onheil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:06:54 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kortom, de meme is vijandig richting LGBTQ+'ers, 'voor wie het nooit genoeg is'. En alle ellende begon door deze groep toestemming te geven om met elkaar in het huwelijksbootje te stappen.

Ik zie persoonlijk geen verband tussen mannen die met elkaar willen trouwen en drag shows voor kinderen. De maker blijkbaar wel, wat duidt op een negatieve blik op het homohuwelijk, dat in zijn ogen de bron is van alle onheil.
Sja, ik heb mijn zegje wel gedaan. Het deel "ik zie persoonlijk" kan ik niet tegenspreken uiteraard.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, ik heb mijn zegje wel gedaan. Het deel "ik zie persoonlijk" kan ik niet tegenspreken uiteraard.
Geen homohuwelijk, geen andere shit die daaruit volgt. Dat is wat de meme zegt.

Daarin lees ik geen ondersteuning van het homohuwelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:27:50 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geen homohuwelijk, geen andere shit die daaruit volgt. Dat is wat de meme zegt.

Daarin lees ik geen ondersteuning van het homohuwelijk.
Nou ja, ook al zou de meme dat zeggen, dan is dat iig niet wat ik wil zeggen :).

Zo dan maar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:49:06 #21
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204996530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kortom, de meme is vijandig richting LGBTQ+'ers, 'voor wie het nooit genoeg is'. En alle ellende begon door deze groep toestemming te geven om met elkaar in het huwelijksbootje te stappen.

Ik zie persoonlijk geen verband tussen mannen die met elkaar willen trouwen en drag shows voor kinderen. De maker blijkbaar wel, wat duidt op een negatieve blik op het homohuwelijk, dat in zijn ogen de bron is van alle onheil.
Dat blijft toch jouw interpretatie. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat het voor een bepaalde groep radicale activisten nooit genoeg is. Maar dat betreft natuurlijk niet alle mensen die LGBTQ zijn. Het is sowieso de grote vraag in hoeverre je de 'TQA+' bij de 'LGB' kunt plaatsen. Het heeft er weinig mee te maken namelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:54:07 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996583
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat blijft toch jouw interpretatie. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat het voor een bepaalde groep radicale activisten nooit genoeg is. Maar dat betreft natuurlijk niet alle mensen die LGBTQ zijn. Het is sowieso de grote vraag in hoeverre je de 'TQA+' bij de 'LGB' kunt plaatsen. Het heeft er weinig mee te maken namelijk.
Dat is idd ook een aspect van die schaal. Waar eerst de homo's en lesbo's geaccepteerd moesten worden (terecht hoor) verschoof het naar transmensen.

En daarna verschoof het zoals ik al zei naar het MOETEN neuken met een transvrouw als lesbo anders ben je een bigot.

En inmiddels staat de volgende groep te popelen om een plekje op de vlag te krijgen, de MAPs.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204996844
Vind het wel apart om te zien hoe vaak de memes hier volledig verkeerd geïnterpreteerd worden. Het zijn bijna altijd de buitenstaanders die het of niet begrijpen of er een hele eigen spin aan geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204996866
Anwyways in more woke news

Een oproep aan alle vrouwen om aan je eigen poep te ruiken om zo de trans mensen te helpen

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:25:28 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_204996911
Daarnaast is het glijdende schaal argument (slipery slope) een voorbeeld van niet zuiver argumenteren. Niet in meegaan.

In de lijn: als we wiet gedogen zit straks iedereen aan de heroïne.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 18:25:59 #26
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204996928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:18 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het wel apart om te zien hoe vaak de memes hier volledig verkeerd geïnterpreteerd worden. Het zijn bijna altijd de buitenstaanders die het of niet begrijpen of er een hele eigen spin aan geven
Nou, verlicht ons.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 11:19:50 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205003090
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
Anwyways in more woke news

Een oproep aan alle vrouwen om aan je eigen poep te ruiken om zo de trans mensen te helpen

[ afbeelding ]
Die heb ik een tijdje geleden al voorbij zien komen, en hoewel men hoopte dat het een satirisch artikel was, lijkt het helaas toch echt te zijn :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_205003208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:18 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het wel apart om te zien hoe vaak de memes hier volledig verkeerd geïnterpreteerd worden. Het zijn bijna altijd de buitenstaanders die het of niet begrijpen of er een hele eigen spin aan geven
Het is eerder het geval dat slecht opgezette memes blijkbaar niet objectief beoordeeld kunnen worden en je er subjectief volgens je eigen logica en invalshoek er een betekenis aan kan geven. Dat deze betekenis niet het oorspronkelijk idee was maakt het helemaal grappig. Vooral de bochten waarin de posters zich moeten wringen om de andere niet gewenste interpretatie toch te downplayen. :+
  donderdag 9 juni 2022 @ 13:03:15 #29
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205003952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 11:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is eerder het geval dat slecht opgezette memes blijkbaar niet objectief beoordeeld kunnen worden en je er subjectief volgens je eigen logica en invalshoek er een betekenis aan kan geven. Dat deze betekenis niet het oorspronkelijk idee was maakt het helemaal grappig. Vooral de bochten waarin de posters zich moeten wringen om de andere niet gewenste interpretatie toch te downplayen. :+
Dat klopt, dat was inderdaad wat Koos en Illusions deden. Daar heb je helemaal gelijk in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205004218
Hi hi observeerbaar gedrag van downplayen en zwart maken waarbij andere users bij naam genoemd moeten worden om je eigen subjectieve waarneming zelf maar niet toe te hoeven geven. _O-
  Admin donderdag 9 juni 2022 @ 13:36:46 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_205004274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:30 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi observeerbaar gedrag van downplayen en zwart maken waarbij andere users bij naam genoemd moeten worden om je eigen subjectieve waarneming zelf maar niet toe te hoeven geven. _O-
Die zitten gewoon in deze discussie hoor.
Er zou een @ voor hun naam moeten misschien, that's it.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 9 juni 2022 @ 13:37:44 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_205004286
Niet op de man, geen ellenlange Twitterlinks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 9 juni 2022 @ 14:19:09 #33
80382 manny
30 is best veel
pi_205004725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
Anwyways in more woke news

Een oproep aan alle vrouwen om aan je eigen poep te ruiken om zo de trans mensen te helpen

[ afbeelding ]
Leuke poging van "Jamey Braunstein" om te trollen. Altijd mensen die erin trappen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:11:01 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205010578
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, de vrijheid van onderwijs komt niet in het gevaar.
Als onderwerpen verboden worden op scholen en boeken worden verboden weldegelijk natuurlijk. En dat gebeurd in bepaalde conservatieve staten in de VS. Onderwerpen als racisme, homoseksualiteit, vrouwenrechten enz zijn op bepaalde scholen nu onbespreekbaar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:30:55 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205011019
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:11 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als onderwerpen verboden worden op scholen en boeken worden verboden weldegelijk natuurlijk. En dat gebeurd in bepaalde conservatieve staten in de VS. Onderwerpen als racisme, homoseksualiteit, vrouwenrechten enz zijn op bepaalde scholen nu onbespreekbaar.
Racisme en vrouwenrechten zijn onbespreekbaar op bepaalde scholen? Hihi, hoe kom je daar zo bij? Gesprekken en lessen mbt seksuele oriëntatie zijn op sommige plekken (met name Florida) enkel age-appropriate gemaakt. Plus de ouders moeten op de hoogte zijn van wat de kinderen leren. En dat is ook niet meer dan logisch, je gaat kinderen van vijf niet met dat soort onderwerpen bombarderen zonder dat hun ouders zit weten. Een voorbeeld hiervan is de omstreden wet in Florida:
quote:
Classroom instruction by school personnel or third parties on sexual orientation or gender identity may not occur in kindergarten through grade 3 or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students in accordance with state standards.

Bron
In de media is deze wet echter bestempeld als de 'Don't Say Gay' wet, wat onzin is want er staat nergens in de wet dat je het woord homo niet zou mogen gebruiken. Zulke leugens zijn voornamelijk afkomstig van radicaal progressieve (journalisten) die woedend zijn dat jonge kinderen door deze wet minder makkelijk kunnen worden geïndoctrineerd met allerlei theorieën over seksuele oriëntatie en geslacht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:35:53 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205011058
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Racisme en vrouwenrechten zijn onbespreekbaar op bepaalde scholen? Hoe kom je daar zo bij? Homoseksualiteit, net als alles mbt seksuele oriëntatie, is op sommige plekken enkel 'age-appropriate' gemaakt. Plus de ouders moeten op de hoogte zijn van wat de kinderen leren. En dat is ook niet meer dan logisch, je gaat kinderen van vijf niet met dat soort onderwerpen bombarderen zonder dat hun ouders zit weten. Een voorbeeld hiervan is de omstreden wet in Florida:
[..]
In de media is deze wet echter bestempeld als de 'Don't Say Gay' wet, wat onzin is want er staat nergens in de wet dat je het woord homo niet zou mogen gebruiken. Zulke leugens zijn voornamelijk afkomstig van radicaal progressieve (journalisten) die woedend zijn dat jonge kinderen door deze wet minder makkelijk kunnen worden geïndoctrineerd met allerlei theorieën over seksuele oriëntatie en geslacht.
Je kan dit ook omdraaien natuurlijk. Ik denk dat anderen met minder goede bedoelingen leugens verspreiden. Maar toegeven van mijn moeder mocht ik alles lezen wat ik maar wilde. Dat snappen is een ander. En dat beschermt kinderen juist.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:49:39 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205011159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:35 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je kan dit ook omdraaien natuurlijk. Ik denk dat anderen met minder goede bedoelingen leugens verspreiden. Maar toegeven van mijn moeder mocht ik alles lezen wat ik maar wilde. Dat snappen is een ander. En dat beschermt kinderen juist.
Wat voor leugens zit je dan aan te denken dan? En wat kinderen thuis mogen staat natuurlijk niet ter discussie. Het gaat hier om publiek onderwijs, dat is iets heel anders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 juni 2022 @ 09:53:15 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205011190
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat voor leugens zit je dan aan te denken dan? En wat kinderen thuis mogen staat natuurlijk niet ter discussie. Het gaat hier om publiek onderwijs, dat is iets heel anders.
Dat je kijkt naar leeftijd met bepaalde onderwerpen is logisch. Maar dat onderwerpen onbespreekbaar zijn geworden in het onderwijs en boeken weggehaald worden uit bibliotheken is een feit en geen leugen. Woke als begrip is misbruikt om censuur te toe te passen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:31:10 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205011496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:53 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat je kijkt naar leeftijd met bepaalde onderwerpen is logisch. Maar dat onderwerpen onbespreekbaar zijn geworden in het onderwijs en boeken weggehaald worden uit bibliotheken is een feit en geen leugen. Woke als begrip is misbruikt om censuur te toe te passen.
Nou, dat je bepaalde onderwerpen niet voorschotelt aan kinderen was iets waar iedereen over eens was tot letterlijk een jaar geleden of zo. Met woke heeft dat ook verder helemaal niets te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 juni 2022 @ 22:06:47 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205017515
Het blijft erg zorgwekkend dit soort ontwikkelingen. En ook wederom een product van academia.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205018832
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:36 schreef yvonne het volgende:

[..]
Die zitten gewoon in deze discussie hoor.
Er zou een @ voor hun naam moeten misschien, that's it.
Dat lijkt me het punt van @Basp1 dan ook helemaal niet, meer dat het noemen van die namen nodig is om zelf maar niet toe te hoeven geven dat hij het eigenlijk fout heeft. :D
  zaterdag 11 juni 2022 @ 09:51:28 #42
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205019569
Nee hoor, ik heb het juist goed. Jij bent zelf degene die verkeerd zit. Een beetje raar om nu alsnog zo je gelijk proberen te halen. En het noemen van namen was hier noodzakelijk om de juiste context te kunnen creëren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205019840
Ja natuurlijk, de rest van de wereld is gek en de hardcore republikeinse verdedigers zijn in dit topicreeks tot nu toe een toonbeeld geweest van verfierbare objectieve waarheids bevindingen. Only op fok BNW. _O-
  zaterdag 11 juni 2022 @ 11:39:52 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205020193
'Hardcore republikeinse verdedigers'? 'Verfierbare objectieve waarheids bevindingen'? Deze twee mag je wel even definiëren. Ik weet namelijk niet wat je hier direct mee bedoelt. En dan zwijg ik nog over het feit dat je volgens mij ook weer eens een stropop optuigt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205021374
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:51 schreef HowardRoark het volgende:
Nee hoor, ik heb het juist goed. Jij bent zelf degene die verkeerd zit. Een beetje raar om nu alsnog zo je gelijk proberen te halen. En het noemen van namen was hier noodzakelijk om de juiste context te kunnen creëren.
Nietes. :6

Heb de meme maker gesproken. Hij zegt ook dat jij fout zit.

We hebben keihard gelachen.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 20:44:00 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205024669
Mannen die gesponsord maandverband krijgen, het is weer erg apart allemaal.
twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door HowardRoark op 11-06-2022 21:41:20 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 12 juni 2022 @ 21:36:57 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205036781
Het Nieuwe Normaal, Gekkenhuis 8)7

Waarschuwing: er zijn geslachtsdelen te zien in de tweet, klik op eigen risico

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Ali_boo op 12-06-2022 21:59:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205036987
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Het Nieuwe Normaal, Gekkenhuis 8)7

Waarschuwing: er zijn geslachtsdelen te zien in de tweet, klik op eigen risico

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pornografische beelden zijn niet toegestaan hier op fok dus heb ik hem even in een spoiler gedaan :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205037013
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
Mannen die gesponsord maandverband krijgen, het is weer erg apart allemaal.
[ twitter ]
Voelt meer als een matige 4chan prank :wtf:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205037053
Wist wel dat het me bekend in de oren klonk. Het was idd een 4chan prank van een paar jaar terug



Meme magic is real O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:50:29 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205040472
twitter


Ja joh.. wokey wokey het nieuwe normaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 13 juni 2022 @ 13:22:48 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205040697
Juni pride month
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Ja joh.. wokey wokey het nieuwe normaal.
Maare wat is daar mis mee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 juni 2022 @ 13:53:39 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205040841
Waarom is het nodig? Waarom moet seksuele oriëntatie of genderdysforie zo publiekelijk in beeld worden gebracht? Moet trouwens wel toegeven dat het opgefokte commentaar van die kerel in dat filmpje ook niet echt prettig is, maar dat terzijde.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 juni 2022 @ 14:24:42 #54
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205041022
Trouwens, wellicht kan een passionele en woke progressieve bondgenoot van de LGBTQA+ community uitleggen wat hier allemaal de meerwaarde van is. Kom er maar in @Poem_ ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 juni 2022 @ 15:04:21 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205041241
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:14 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bwoaaaah ik kleurde al regenbogen voor het hip was.
Jaren 80.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205041290
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 13 juni 2022 @ 17:07:33 #57
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205041897
Het standaard argument is dan natuurlijk: Die waren er altijd al maar nu pas durven ze er ook voor uit te komen. Woke Links heeft altijd een smoesje klaar in een poging de resultaten van hun radicale en perverse activisme goed te praten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 juni 2022 @ 17:18:49 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205041989
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
Het standaard argument is dan natuurlijk: Die waren er altijd al maar nu pas durven ze er ook voor uit te komen. Woke Links heeft altijd een smoesje klaar in een poging de resultaten van hun radicale en perverse activisme goed te praten.
Weet je wat ik niet normaal vind..
Caramel zee zout.
En vegan, denk je dat je een normale chocolade reep vind..
Neuh alleen caramel zeezout, alles hele schappen geen normale chocolade reep meer te vinden, en dat is nog niet alles dan denk je een bak chocolade ijs te hebben gehaald blijkt die vegan te zijn..

Insert puke..

Oh wacht verkeerde topic..

Boooooh regenboog boooo!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:39:00 #59
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205046738
Dat account zal binnenkort wel gesloten zijn. Veel te veel progressieven die het niet meer trekken.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205047706
Een draadje van een transseksueel die nogal spijt heeft van zijn/haar transitie.
Ik heb enorm veel medelijden met mensen die lijden aan genderdysforie die dan maar zonder fatsoenlijke controles en begeleiding zo’n traject in zijn gestapt.
Helaas word dit aangemoedigd door de woke cultuur die de westerse wereld in zijn greep heeft.
Deze mensen hebben geen operaties nodig maar psychische hulp.

twitter
pi_205047747
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
Dat account zal binnenkort wel gesloten zijn. Veel te veel progressieven die het niet meer trekken.

[ twitter ]
[ twitter ]
Dat er nog mensen zijn die durven te ontkennen dat Twitter geen bias heeft tegen conservatieven en andere weldenkende mensen.
Het enige wat Libsoftiktok doet is het herposten van content van idioten. Blijkbaar is dat nu dus ook al geweld.
Het word de hoogste tijd dat Musk de deal door zet of laat Twitter maar klappen. Met beiden ben ik tevreden.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 13:21:09 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205047820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:04 schreef Chivaz het volgende:
Een draadje van een transseksueel die nogal spijt heeft van zijn/haar transitie.
Ik heb enorm veel medelijden met mensen die lijden aan genderdysforie die dan maar zonder fatsoenlijke controles en begeleiding zo’n traject in zijn gestapt.
Helaas word dit aangemoedigd door de woke cultuur die de westerse wereld in zijn greep heeft.
Deze mensen hebben geen operaties nodig maar psychische hulp.

[ twitter ]
In Nederland is er daarom een heel proces waar je in moet gaan voor je geopereerd mag worden.
Om te beginnen een half jaar bij de psycholoog, kan ook iets langer of korter zijn ik weet niet exact.

En tja die persoon heeft pech.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205048060
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 juni 2022 @ 15:45:51 #64
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205048820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:04 schreef Chivaz het volgende:
Een draadje van een transseksueel die nogal spijt heeft van zijn/haar transitie.
Ik heb enorm veel medelijden met mensen die lijden aan genderdysforie die dan maar zonder fatsoenlijke controles en begeleiding zo’n traject in zijn gestapt.
Helaas word dit aangemoedigd door de woke cultuur die de westerse wereld in zijn greep heeft.
Deze mensen hebben geen operaties nodig maar psychische hulp.

[ twitter ]
Als zoiets allemaal klopt is dat natuurlijk een schrikbarend verhaal. Maar woke progressieven zijn driftig bezig het allemaal nóg makkelijker te maken. Kinderen op nóg jongere leeftijd dit soort keuzes te laten maken. Want het vermeende geslacht (lees: het onjuiste idee over het eigen geslacht gecreëerd door genderdysforie) moet enkel bevestigt worden via 'gender affirming health care'. Dat krijg je met een wetenschappelijke wereld die meer en meer overheerst wordt door woke activisten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205049423
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 15:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als zoiets allemaal klopt is dat natuurlijk een schrikbarend verhaal. Maar woke progressieven zijn driftig bezig het allemaal nóg makkelijker te maken. Kinderen op nóg jongere leeftijd dit soort keuzes te laten maken. Want het vermeende geslacht (lees: het onjuiste idee over het eigen geslacht gecreëerd door genderdysforie) moet enkel bevestigt worden via 'gender affirming health care'. Dat krijg je met een wetenschappelijke wereld die meer en meer overheerst wordt door woke activisten.
De lange termijn gevolgen zijn ieder geval niet meer te overzien. Als de grenzen tussen man en vrouw vervaagd worden en kinderen van jongs af aan het idee krijgen dat genderdysforie geen psychische aandoening is maar iets wat blijkbaar heel normaal gevonden moet worden dan kan het nog wel eens heel fout gaan aflopen.
Dit gaat er aan bij dragen dat er steeds minder kinderen geboren gaan worden en dat er steeds meer kinderen kampen met psychische problemen buiten genderdysforie.
pi_205049431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
In Nederland is er daarom een heel proces waar je in moet gaan voor je geopereerd mag worden.
Om te beginnen een half jaar bij de psycholoog, kan ook iets langer of korter zijn ik weet niet exact.

En tja die persoon heeft pech.
Ik weet niet hoe de regels in Nederland zijn maar ik vind dat we kinderen ver uit de buurt moeten houden van dit gedachtegoed.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 18:07:21 #67
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205049642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De lange termijn gevolgen zijn ieder geval niet meer te overzien. Als de grenzen tussen man en vrouw vervaagd worden en kinderen van jongs af aan het idee krijgen dat genderdysforie geen psychische aandoening is maar iets wat blijkbaar heel normaal gevonden moet worden dan kan het nog wel eens heel fout gaan aflopen.
Dit gaat er aan bij dragen dat er steeds minder kinderen geboren gaan worden en dat er steeds meer kinderen kampen met psychische problemen buiten genderdysforie.
Correct. Ik denk dat je best eens over een aantal decennia met een hele generatie aan volwassenen kan zitten wiens leven compleet verpest is door allerlei hormoonbehandelingen of geslachtsveranderende chirurgie, wat op relatief jonge leeftijd is uitgevoerd. Verschrikkelijk natuurlijk, want het is voornamelijk in het laatste geval een onomkeerbaar proces. Mocht je trouwens de docu 'What Is a Woman?' van de Daily Wire nog niet hebben gezien, zeker de moeite waard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 14 juni 2022 @ 18:47:04 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205049955
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe de regels in Nederland zijn maar ik vind dat we kinderen ver uit de buurt moeten houden van dit gedachtegoed.
Ja echt hoor...
Ik ken er 2 niet normaal ze gedragen zich als normale mensen en praten als normale mensen maar ze voelen zich van binnen anders.
Kinder gedragen zich ook totaal anders om hun heen willen gewoon spelen en liedjes zingen en gewoon als kinderen gedragen..

Eerlijk gezegd heb ik er totaal niks geen last van dat hun gedachten anders zijn..

Maar jij wel schijnbaar, dus vertel wat is er zo erg aan dat hun gedachten anders zijn als dat van jou?

Zal ik je wat leuks vertellen de hele wereld bestaat uit heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende gedachten maar zo dra ze iemand daad werkelijk fysiek iemand kwetsen met hun gedachten dan word het anders..

Denk hierbij aan bijvoorbeeld een zelfmoord terrorist die jou moet opblazen omdat je geloof anders is..

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 14-06-2022 22:09:45 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 20:25:08 #69
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_205050867
echt 8)7
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 14 juni 2022 @ 21:54:48 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205052302
Die eerste twee kinderen, jeetje. Die weten het gewoon echt niet meer. 'Pan', 'queer', 'omni', 'gay', 'trans', 'genderqueer', 'transmasc', 'queer', 'non-binary umbrella', 'bi', 'sexuality unlabelled'. Triest om te zien, ik vraag mij ook af waar de ouders in zo'n situatie zijn.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 16 juni 2022 @ 00:26:00 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205062859
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
Die eerste twee kinderen, jeetje. Die weten het gewoon echt niet meer. 'Pan', 'queer', 'omni', 'gay', 'trans', 'genderqueer', 'transmasc', 'queer', 'non-binary umbrella', 'bi', 'sexuality unlabelled'. Triest om te zien, ik vraag mij ook af waar de ouders in zo'n situatie zijn.

[ twitter ]
Zullen we even bekende er bij pakken je kent vast wel Freddy Mercury, je weet wel die zanger van Queen.
Duurde enorm lang voor hij pas wist hoe hijzelf in elkaar zat..
Aan het eind gaf hij aan Bi te zijn.
En zo zijn er wel meer voorbeelden van bekende personen waarbij het er langer of misschien wel korter duurde..

Maar wat maakt het uit... Laat ze lekker, word jij er anders van als iemand Bi is of homo?
Nee toch?zelfs in het dierenrijk komt het veelvuldig voor.

Sommige dieren kunnen zelfs van geslacht wisselen als het merkt dat er te weinig mannetjes of vrouwtjes zijn.

En konijntjes maakt het niet uit die grijpen alles wat los en vast zit.
https://youtube.com/shorts/Y07jPJE_xpM?feature=share
Nadeel hiervan is dat konijntje de kat niet heeft gevraagd dus duidelijk vorm van verkrachting


:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205063837
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
Mannen die gesponsord maandverband krijgen, het is weer erg apart allemaal.
[ twitter ]
Tja, moeten mannen ook maar BH's reclames doen? :D
pi_205063874
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
Die eerste twee kinderen, jeetje. Die weten het gewoon echt niet meer. 'Pan', 'queer', 'omni', 'gay', 'trans', 'genderqueer', 'transmasc', 'queer', 'non-binary umbrella', 'bi', 'sexuality unlabelled'. Triest om te zien, ik vraag mij ook af waar de ouders in zo'n situatie zijn.

[ twitter ]
Het is vreemd dat gender politics zo'n vaart heeft genomen. Het is letterlijk een paar procent van de mensen wereldwijd, maar het domineert maatschappijen op het moment. Wellicht een teken van de ontzettende welvarende maatschappij waarin we leven.
pi_205063946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja, moeten mannen ook maar BH's reclames doen? :D
Als het aan woke-isten ligt zeker. Want een man die zegt dat hij een vrouw is, is ook een vrouw.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is vreemd dat gender politics zo'n vaart heeft genomen. Het is letterlijk een paar procent van de mensen wereldwijd, maar het domineert maatschappijen op het moment. Wellicht een teken van de ontzettende welvarende maatschappij waarin we leven.
Je kunt je inderdaad afvragen waar we cultureel gezien heen aan het gaan zijn in het Westen. Losgeslagen individualisme en perversie lijkt het antwoord te zijn. Wat wordt aangemoedigd door een 'progressieve' elite.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 16 juni 2022 @ 10:22:05 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205064163


Losgeslagen is het goede woord inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:36:21 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205065056
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
Je weet op selectieve wijze een mooie stropop op te tuigen. Maar het gaat hier niet over Freddy Mercury, en ook stelt niemand dat het een probleem zou zijn dat iemand bi of gay is. Al zijn dat min of meer wel de enige twee uit dat rijtje die bestaan.
Maar wel dat men het er over heeft.
Dat er spandoeken zijn regenbogen worden gebruikt en men het er over heeft ...

Zoals ik al eerder aangaf, wat is nu het probleem?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205065982
twitter

Hardop gelachen om deze idioterie.
pi_205079356
twitter

Elon Musk is echt klaar met de zeurpieten.
pi_205079972
  zaterdag 18 juni 2022 @ 16:30:05 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205083072
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ twitter ]
[..]
Wat is nou het probleem? Nou helemaal niets hoor, heel onschuldig vermaak allemaal jij bigot!
Dat je kinderen op een gegeven moment vertelt dat er mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen vind ik niets mis mee, waarom drag queens zo aan kleine kinderen opgedrongen worden daar begrijp ik niks van. Drag queen heeft niet eens iets met een seksuele voorkeur te maken, het is meer een toneelstuk, entertainment een soort van performance.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 17:32:05 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205083575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat je kinderen op een gegeven moment vertelt dat er mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen vind ik niets mis mee, waarom drag queens zo aan kleine kinderen opgedrongen worden daar begrijp ik niks van. Drag queen heeft niet eens iets met een seksuele voorkeur te maken, het is meer een toneelstuk, entertainment een soort van performance.
Gelukkig is er nu eentje die zelf ook zich tegen deze bizarre nieuwe trend durft uit te spreken:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205085549
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 17:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gelukkig is er nu eentje die zelf ook zich tegen deze bizarre nieuwe trend durft uit te spreken:

[ twitter ]
Kijk je even mee @Kijkertje?
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 21:46:49 #83
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205086484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat je kinderen op een gegeven moment vertelt dat er mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen vind ik niets mis mee, waarom drag queens zo aan kleine kinderen opgedrongen worden daar begrijp ik niks van. Drag queen heeft niet eens iets met een seksuele voorkeur te maken, het is meer een toneelstuk, entertainment een soort van performance.
Een hele goede vriendin van mij is M->F trans.. Echt ik kan je zeggen, begin tegen haar niet over die pride en opgedrongen acceptatie want dan gaat ze helemaal los :D Zij is gelukkig om als vrouw te leven maar zegt ook dat het haar eigen keus is en dat je die hele poppenkast niet aan anderen moet opdringen. Haar idee is, doe gewoon normaal en iedereen accepteert je. Kan me daar wel in vinden.
Lach met een schone bips
pi_205090010
twitter
pi_205090275
twitter


HI hi eerst de lgtbthqr aanpakken en een paar maanden later al worden homo's aangepakt, als volgende groep die beschimpt moet worden "mensen met abnormaal gekozen levensstijl" .

Wat gaat de volgende stap worden bij die rechts radicalen? Verplichte heropvoedingkampen voor al de mensen met abnormale gekozen levens stijlen?

Ja de oorlog tegen alles wat niet normaal is idd uitgebroken in de VS.
pi_205107314
pi_205107347
  woensdag 22 juni 2022 @ 13:07:17 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205119334
twitter


Clowns world :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 27 juni 2022 @ 17:08:48 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205163378
https://www.denisonforum.(...)-off-like-dinosaurs/

quote:
“Lightyear” star calls critics of film’s same-sex kiss “idiots” who will “die off like dinosaurs”
https://nypost.com/2022/0(...)-hollywood-wokeness/

quote:
‘Lightyear’ flop is a sign audiences are weary of Hollywood wokeness
Men is er klaar mee, kappen met je agenda opdringen aan kinderen, het publiek heeft wel gesproken, een modderfokking Pixarfilm die flopt, ongekend tot nu toe.

Get woke, go broke.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205164621
twitter



twitter
  maandag 27 juni 2022 @ 19:28:44 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205164647
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Ja Gina, what is a woman? Nou? Kan je geen antwoord op geven he? Wokies :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205164668
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja Gina, what is a woman? Nou? Kan je geen antwoord op geven he? Wokies :').
https://youtube.com/shorts/Y93BQFQsbLE?feature=share
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 27 juni 2022 @ 20:15:44 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205165143
quote:
Het ergste is nog wel dat dit een professor op een gerenommeerde universiteit is. Dat ook aangeeft hoe diep die ideologische drek inmiddels in de academia zit. En via daar vindt het een weg in de mainstream.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205177239
twitter
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:05:38 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205178370
Een hetero die even probeert uit de leggen aan een homo hoe je pro-LGBTQA+ moet zijn. Het is weer veelzeggend en helaas erg herkenbaar. Die blik vanaf 0:13 is onbetaalbaar, daar zie het hele wereldbeeld van zo'n deuger totaal in duigen vallen.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:49:58 #96
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205263858
'Het is vanwege de nieuwe wet niet de bedoeling dat ik het over seksuele oriëntatie heb, maar toch doe ik er alles aan om het over seksuele oriëntatie (en het zogenaamde gender) te hebben'

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 13 juli 2022 @ 13:00:52 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205326998
NWS / Genderneutrale basisschool in Nijmegen

Na het maandenlang voornamelijk over Amerika te hebben gehad is het ook in NL steeds verder doorgewoekerd in de samenleving.

Joy :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205382609
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 18 juli 2022 @ 21:17:57 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205382895
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2022 21:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Totaal geflipte "leerkrachten" is allang helaas niets nieuws meer, zeker dankzij LoTT, maar het is gewoon Biden beleid, dat is veel enger:

twitter


De overheid is van mening dat kinderen volproppen met hormomen en lichaamdelen verminken goed is voor je kind.

Dit is LETTERLIJK waar het 2nd amendment voor is bedacht, je als burgers beschermen tegen een kwaadaardige overheid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205385805
twitter
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 19 juli 2022 @ 09:22:36 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205385953
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2022 21:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Direct ontslaan zo'n vrouw, die is duidelijk niet geschikt voor het werk. Al zullen er natuurlijk genoeg progressieven zijn die dit soort dingen fantastisch vinden.
quote:
Hihi, dit is dus wat de Chinezen bedoelen met het woord 'baizuo'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 23 juli 2022 @ 12:39:47 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205430892
Zorgwekkend dat een organisatie als Stonewall zo is geradicaliseerd. Ik vind het ook opvallend dat ze deze tweet beginnen met 'research suggests' maar het hele artikel op basis is van een anekdote. Twee quotes uit het artikel trouwens:
quote:
My daughter’s school encourages pupils to respect a rainbow of sexualities, which is to be applauded — but gender and sexuality are separate concerns, and teachers still need educating about checking their ignorance or prejudice when it comes to gender identity.
quote:
Students’ use of queerphobic language persists in 54% of secondary schools alone and believing these slurs aren’t a problem begins in primary school. Lessons on respecting transness as valid need to start here too. And to implement this properly, teachers must be given the knowledge they need to support their trans pupils.
Scholen die hun leerlingen aanmoedigen een regenboog aan seksualiteiten te respecteren 🤡. En dan hebben we het dus over de school van een 4-jarig kind (!). En wat is 'queerphobic language' in vredesnaam?

Dit krijg je dus allemaal als woke mensen de vrijheid krijgen het onderwijs in te richten zoals zij willen. In lijn met hun eigen fantasierijke, perverse en identitaire wereldbeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 23 juli 2022 @ 20:02:49 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205435156
ff vraagje aan de users hier.
Binnenkort komt amazon prime met een nieuwe serie: the rings of power.
Hoe denken jullie er over?
Want afgelopen week kwam de resident evil serie uit op netflix en is tot bot toe afgebrand en ik ben bang dat het in geval van de nieuwe LOTR serie dus het zelfde zal gebeuren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 23 juli 2022 @ 22:18:24 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205436998
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:02 schreef theguyver het volgende:
ff vraagje aan de users hier.
Binnenkort komt amazon prime met een nieuwe serie: the rings of power.
Hoe denken jullie er over?
Want afgelopen week kwam de resident evil serie uit op netflix en is tot bot toe afgebrand en ik ben bang dat het in geval van de nieuwe LOTR serie dus het zelfde zal gebeuren!
F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022

Mijn mening, 1 big woke intersectional feminism, diversity, inclusivity, virtue signalling lore breaking dumpster fire piece of crap.


Maar da's slechts mijn mening B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 24 juli 2022 @ 13:19:19 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205442020
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 22:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022

Mijn mening, 1 big woke intersectional feminism, diversity, inclusivity, virtue signalling lore breaking dumpster fire piece of crap.


Maar da's slechts mijn mening B-).
Thx voor de link even kijken.
Visueel ziet er goed uit..
Maar ik hoop niet dat het zoals resident evil word.
Holy shit wat een pure bagger was dat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205501462
twitter

Cat fight.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:09:43 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205534118


Oh oh, woke is op zijn retour, niet hip meer, de celebs haken af! :o.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:39:45 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205548631
twitter


Hint: No they can't :7.

Get wok.... nou ja, je kent hem B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:29:51 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205552888
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205555949
twitter
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:44:00 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205556026
quote:
Nou nee, MoT is een leuk account, maar wel een gimmickaccount ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:04:12 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205556801
Heel normaal allemaal. Dit krijg je als woke progressieven te veel politieke invloed hebben. Dat betekent de directe afbraak van een maatschappij, zoals we nu ook goed kunnen zien in sommige delen van de Westerse samenleving.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:08:23 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205556854
Hmm.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:58:09 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205557192
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 14:04 schreef HowardRoark het volgende:
Heel normaal allemaal. Dit krijg je als woke progressieven te veel politieke invloed hebben. Dat betekent de directe afbraak van een maatschappij, zoals we nu ook goed kunnen zien in sommige delen van de Westerse samenleving.

[ twitter ]
Uiteraard , het kan ook echt nooit iets normaals zijn of leeftijds appropiate :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205578082
twitter
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:55:57 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205578662
quote:
Schattig hoor.
Zou die ook zo over straat gaan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 20:39:15 #119
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205583419
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Moet er gewoon om lachen als mensen zo over straat durven te lopen.

En dat lijkt me gewoon het beste.
Kan me voor een keer wel in je mening vinden. Zoals al eerder gezegd, heb een goeie vriend (nu vriendin) die in transitie is. Die vind het verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd. Die zul je ook echt niet op een pride vinden, die wil gewoon haar eigen leven leiden en niet haar dingen opdringen aan anderen.
Lach met een schone bips
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:33:13 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205584064
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan me voor een keer wel in je mening vinden. Zoals al eerder gezegd, heb een goeie vriend (nu vriendin) die in transitie is. Die vind het verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd. Die zul je ook echt niet op een pride vinden, die wil gewoon haar eigen leven leiden en niet haar dingen opdringen aan anderen.
Prima toch.
Zolang ze het maar geen probleem vind dat zolang ze niet van geslacht veranderd is pissed word op een buitenstaander omdat die moeite heeft met het benoemen van het geslacht wat ze vind zichzelf te hebben.

Begrijp je wat ik bedoel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 21:57:46 #121
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205584355
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Prima toch.
Zolang ze het maar geen probleem vind dat zolang ze niet van geslacht veranderd is pissed word op een buitenstaander omdat die moeite heeft met het benoemen van het geslacht wat ze vind zichzelf te hebben.

Begrijp je wat ik bedoel?
Wat zij ervan zegt? Laat iedereen lekker leven zoals diegene dat wil. Maar probeer het niet bij mensen door de strot te duwen.

En dat is wel een beetje wat er gebeurd, en dan kun je wel zeggen "je hoeft er niet naar te kijken, of te luisteren" Maar overal duwen ze het door je strot.
Lach met een schone bips
pi_205586076
twitter
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:52:10 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205588038
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat zij ervan zegt? Laat iedereen lekker leven zoals diegene dat wil. Maar probeer het niet bij mensen door de strot te duwen.

En dat is wel een beetje wat er gebeurd, en dan kun je wel zeggen "je hoeft er niet naar te kijken, of te luisteren" Maar overal duwen ze het door je strot.
Geen last van.
Verder ken zelf ook 2 waarvan 1 omgebouwd is en een nog moet.
En die weten gewoon dat ik een lompe recht voor de raap hork ben.
Hun issues zijn niet de mijne.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:02:04 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205588136
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat zij ervan zegt? Laat iedereen lekker leven zoals diegene dat wil. Maar probeer het niet bij mensen door de strot te duwen.

En dat is wel een beetje wat er gebeurd, en dan kun je wel zeggen "je hoeft er niet naar te kijken, of te luisteren" Maar overal duwen ze het door je strot.
Ondertussen was er wel openlijk gerimd en gefistfuckt tijdens de Pride zag ik op social media.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:45:10 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205588476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ondertussen was er wel openlijk gerimd en gefistfuckt tijdens de Pride zag ik op social media.
Lekker toch..
En dan hoor ik net collega zeggen dat Nederland te preuts word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:27:12 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205588773
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat zij ervan zegt? Laat iedereen lekker leven zoals diegene dat wil. Maar probeer het niet bij mensen door de strot te duwen.

En dat is wel een beetje wat er gebeurd, en dan kun je wel zeggen "je hoeft er niet naar te kijken, of te luisteren" Maar overal duwen ze het door je strot.
Hoe gebeurt dit dan en hoe heb jij er last van?

Ik heb amper iets van de pride month gemerkt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205590574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lekker toch..
En dan hoor ik net collega zeggen dat Nederland te preuts word.
Er lopen gewoon kinderen rond daar. Zieke shit.
pi_205590578
twitter

:')
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:51:06 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205590942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Er lopen gewoon kinderen rond daar. Zieke shit.
Preuts.
Zeker niet opgegroeid met Vila achterwerk.
Maare leuk maar kan er zelf weinig over vinden..
Maar goed blagen van tegenwoordig een mobieltje of tablet met internet.
En zoiets kan behoorlijk snel op je schermpje koken.
Dus tja..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:07:14 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205591126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Preuts.
Zeker niet opgegroeid met Vila achterwerk.
Maare leuk maar kan er zelf weinig over vinden..
Maar goed blagen van tegenwoordig een mobieltje of tablet met internet.
En zoiets kan behoorlijk snel op je schermpje koken.
Dus tja..
Nou ja, dit een beetje over the top vinden vind ik niet preuts :P.

Preuts is je kinderen helemaal niets meegeven over liefde, hoe kinderen gemaakt worden, ze totaal afschermen van de normale biologische kant van voortplanten.

Je kind niet confronteren met een man die de kont van een andere man uitlikt valt niet onder preuts vind ik :P.

Maar idd, kinderen van 8 hebben tegenwoordig een smartphone, dan moet je als ouder wel goed technisch onderlegd zijn om dat ding te beperken vind ik, anders vraag je om ongewenste sites en groomers.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:19:39 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205591819
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 19:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, dit een beetje over the top vinden vind ik niet preuts :P.

Preuts is je kinderen helemaal niets meegeven over liefde, hoe kinderen gemaakt worden, ze totaal afschermen van de normale biologische kant van voortplanten.

Je kind niet confronteren met een man die de kont van een andere man uitlikt valt niet onder preuts vind ik :P.

Maar idd, kinderen van 8 hebben tegenwoordig een smartphone, dan moet je als ouder wel goed technisch onderlegd zijn om dat ding te beperken vind ik, anders vraag je om ongewenste sites en groomers.
Sure maare de meeste gay of lgbqt feestjes zijn savonds..
Dan hoort je kind over algemaan al in bed te liggen.

Ik kan BTW niks weer vinden over de zogenaamde gebeurtenis wat CAD aanhaalt.
Misschien zoek ik niet goed genoeg.

En ja internet is een gevaarlijke plek voor kinderen.
Je kan alles wel vinden en het is niet moeilijk.
Maar goed daar gaat het niet over.

Over het algemeen zal je kussende vrouwen of mannen in rare pakjes zien rondlopen op dat soort feesten.

En het is niet zo dat het nog niet zo lang gebeurt hier bijvoorbeeld Bolke open air is al een feest wat al meer dan 30 jaar een begrip is.

Als je niet wil zien ga er gewoon niet heen.
En sleep al helemaal geen kinderen heen als je al niet dat soort dingen wil zien.

Maar goed , om even terug te komen op de grote issue van dit topic en dat is dus word het lgbqt gebeuren daadwerkelijk opgedrongen?

Ik vind dit niet het geval, maar goed als je ergens een schurft hekel aan hebt dan ga je er ook veel meer aan ergeren als je maar iets er van merkt.

Zelfde heb ik met Nederlandse muziek, ik heb er een pest hekel aan maar je ontkomt er gewoon niet aan, wat je beste kan doen is gewoon negeren, als je er niet van houd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:07:19 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205593762
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 21:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Totaal geflipte "leerkrachten" is allang helaas niets nieuws meer, zeker dankzij LoTT, maar het is gewoon Biden beleid, dat is veel enger:

[ twitter ]

De overheid is van mening dat kinderen volproppen met hormomen en lichaamdelen verminken goed is voor je kind.

Dit is LETTERLIJK waar het 2nd amendment voor is bedacht, je als burgers beschermen tegen een kwaadaardige overheid.
Dus dat , ik ben echt blij dat ze zo aan hun wapens vasthouden.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:52:44 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205595541
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205595575
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, het is allemaal zo fout. Liefde tussen mensen (!) is zo persoonlijk, daar kan niemand over oordelen dus is dit terrorisme. Angst aanjagen en als dat uit het "juiste" kamp is dan is dat nog steeds fout.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  woensdag 10 augustus 2022 @ 00:40:37 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205595672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:52 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Ik woon al 15 jaar in hartje stad en hier was vroeger de grootste en bekendste homo keet van Nederland ook een van de eerste die er een jaarlijks feestje van maken.

Maar dit heb ik zo, nog nooit meegemaakt dus ik schuif dit maat door op iets wat wel meer voor komt..

Murica!!

In Nederland is drag en homo al decennia normaal en niemand doet er moeilijk over, dit hele gezeik komt gewoon uit de VS over waaien want daar zijn letterlijk maar 2 kampen en die zijn of extreem voor of extreem tegen.

Maar we wonen niet in de VS, en goddank daarvoor.. pannenkoeken land wat of niks wil aanpassen maar als er iets aangepast word het met overkill doen.

Mooi voorbeeldje was bijvoorbeeld de drooglegging, IPV regels invoeren voor nuttigen van alcohol zoals wat in Europa al was werd alcohol volledig verboden, de effecten er van waren nog rampzaliger.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 01:00:31 #136
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205595707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik woon al 15 jaar in hartje stad en hier was vroeger de grootste en bekendste homo keet van Nederland ook een van de eerste die er een jaarlijks feestje van maken.

Maar dit heb ik zo, nog nooit meegemaakt dus ik schuif dit maat door op iets wat wel meer voor komt..

Murica!!

In Nederland is drag en homo al decennia normaal en niemand doet er moeilijk over, dit hele gezeik komt gewoon uit de VS over waaien want daar zijn letterlijk maar 2 kampen en die zijn of extreem voor of extreem tegen.

Maar we wonen niet in de VS, en goddank daarvoor.. pannenkoeken land wat of niks wil aanpassen maar als er iets aangepast word het met overkill doen.

Mooi voorbeeldje was bijvoorbeeld de drooglegging, IPV regels invoeren voor nuttigen van alcohol zoals wat in Europa al was werd alcohol volledig verboden, de effecten er van waren nog rampzaliger.
In Nederland zijn er ook twee kampen , als hier een gender neutrale school word geopend slaat het nergens op als ik ga denken pff we wonen niet in de VS .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 10 augustus 2022 @ 08:38:59 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205596241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:52 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Lijkt wel een sekte joh.



Dat vraag ik me ook wel eens af waarom dragqueens zo aan kinderen opgedrongen worden? Het heeft niets met acceptatie of jezelf kunnen zijn te maken, het is (adult) entertainment.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205597803
In Amerikaanse progressieve kringen (uiteraard allemaal stemmend op de Democraten) wordt dit gezien als een nieuwe vorm van 'kinderentertainment'. En o wee als iemand zegt dat dit vreemd is of pervers! Dan ben je een bigot! Het is heel normaal als mannen, die op schaarse manier zijn verkleed als vrouwen, hele erotische dansjes doen voor de ogen van kinderen.

🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 augustus 2022 @ 15:21:49 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205608652
twitter

TERF TRANSFOOBS!!!!!

1000 slachtoffers van transhausen by proxy bedoel je :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 augustus 2022 @ 17:13:48 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205609539
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

-Knip-

MAPs.......
Oja weet ik nog inderdaad, jaartje of 2 geleden misschien toen Lambiekje nog mocht posten werd dit al aangekaart maar toen kwam men achter je aan en werd je weggehoond. Even geleden van een of andere expert een stukje gezien, ze hield een lezing waarin zich ook al uitsprak over meer begrip voor pedo's omdat ze net als de rest van de lgbtq's niets aan hun voorkeur kunnen doen, dat ze zich aangetrokken voelen tot minderjarigen en ze heus niet allemaal de fout ingaan.

Hier nog zo ene...

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 12-10-2022 14:01:42 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205614049
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:25:54 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205615980


:7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:18:09 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205616486
quote:
Dat is goed nieuws ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 14 augustus 2022 @ 23:31:42 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205640980
https://9gag.com/gag/aM432GM?ref=android

Stof tot nadenken, helaas geen yt linkje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205656724
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205659557


[ Bericht 48% gewijzigd door koosbasterd op 16-08-2022 22:49:00 ]
pi_205678850
Een video over Blackrock lijkt misschien misplaatst, zeker in deze reeks hierzo
Ik ben echter iets tegengekomen wat ik veel te interessant vond om het niet te delen


Vanaf min 12.30 ofzo

Eerst een stapje terug

Wat zijn ESG's?

De ESG score is een cijfer voor de mate waarin een bedrijf duurzaam en verantwoord onderneemt. Er zijn verschillende instituten die een ESG score bepalen. De meeste bekende beoordelaars zijn Sustainalytics, S&P Global en Refinitiv



Een bedrijf dat ''woke'' is, word beloond met hoge ESG scores. Wat het op zijn buurt aantrekkelijker maakt voor investeerders om daar geld in te beleggen

Vandaar dat vrijwel elke multinational mee doet aan deze onzin
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205678905
Verder is het wel belangrijk om te vermelden dat dit pure speculatie van mijn kant is. Ben het pas recentelijk tegengekomen and for all I know, kan dit allemaal onzin zijn

Ervaring leert dat je altijd moet uitkijken met dit soort youtube vids. De enige manier om het echt zeker te weten is om er verder op in te duiken w/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:12:04 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205679085
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
Een video over Blackrock lijkt misschien misplaatst, zeker in deze reeks hierzo
Ik ben echter iets tegengekomen wat ik veel te interessant vond om het niet te delen


Vanaf min 12.30 ofzo

Eerst een stapje terug

Wat zijn ESG's?

De ESG score is een cijfer voor de mate waarin een bedrijf duurzaam en verantwoord onderneemt. Er zijn verschillende instituten die een ESG score bepalen. De meeste bekende beoordelaars zijn Sustainalytics, S&P Global en Refinitiv

[ afbeelding ]

Een bedrijf dat ''woke'' is, word beloond met hoge ESG scores. Wat het op zijn buurt aantrekkelijker maakt voor investeerders om daar geld in te beleggen

Vandaar dat vrijwel elke multinational mee doet aan deze onzin
Ik heb vandaag geleerd dat je lekker duurzaam en verantwoord bezig bent als je insecten verwerkt in je product , lekker Woke bezig en deugpunten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205754029
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:37:26 #151
451005 Grems
Clown World
pi_205754496
Iedereen met meer dan drie hersencellen kon natuurlijk lang geleden al zien aankomen dat de acceptatie en verheerlijking van bepaalde psychiatrische aandoeningen een overduidelijke voorzet was op pedo-acceptatie.

Let wel, dat is een volstrekt logisch gevolg van het hele LGBT-gebeuren. Als Clint Eastwood immers een vrouw kan zijn omdat hij zich zo voelt en als een jongetje paardenpispillen kan krijgen omdat zijn moeder last heeft van maatschappelijk goedgekeurde Munchausen by proxy dan kan Clint zich ook identificeren als jongetje van 7 natuurlijk. Of een meisje van 10 kan zich best 18 voelen en dat moeten we dan respecteren.

Als kinderen kunnen bepalen dat ze paardenpispillen nodig hebben of dat hun borstjes verwijderd moeten worden dan kunnen ze, vanzelfsprekend, ook bepalen dat de buurman met diezelfde borstjes mag spelen.

10 jaar geleden allemaal complot, over nog eens 10 jaar is er openlijk discussie over of we jongetjes en meisjes die zich identificeren als volwassene in pornofilms moeten laten werken als ze dat willen ( en alleen extreemrechtse haatnazi's zullen tegen zijn ).

Wat een wereld.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:17:48 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205797160
De reacties daarop waren grappig



THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205972426
twitter


'Porn literacy' 🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 14 september 2022 @ 16:08:36 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205974003
quote:
Is inmiddels al gedebunked toch? Bleek voor een film van Seth Rogen te gaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 16 september 2022 @ 21:14:56 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206001624
twitter


8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206005810
-Weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 20:58:38 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 21 september 2022 @ 05:26:00 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206047277
twitter


twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 24 september 2022 @ 17:24:46 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206087564
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 20:06:56 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206089255
twitter
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 25 september 2022 @ 13:21:00 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206096599
Ze was aan het voordringen in de rij , dacht zeker dat ze alles kan doen waar ze maar zin in heeft .

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206097197
Dat soort dingen krijg je natuurlijk in een wereld waarin sommigen alles zien door een lens van 'onderdrukkers' en 'onderdrukten'. Daar vloeit dan het idee weer uit voort dat bepaalde groepen een voorkeursbehandeling en andere vermeende privileges moeten krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 25 september 2022 @ 15:04:44 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206097414
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:21 schreef Summers het volgende:
Ze was aan het voordringen in de rij , dacht zeker dat ze alles kan doen waar ze maar zin in heeft .

[ twitter ]
Gemiddelde Biden stemmer in actie
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 15:07:03 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206097444
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:21 schreef Summers het volgende:
Ze was aan het voordringen in de rij , dacht zeker dat ze alles kan doen waar ze maar zin in heeft .

[ twitter ]
Knettergek.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 15:09:55 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206097469
Goeie foto wel in de replies:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206146080
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 21:18:34 #166
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206146357
quote:
Ik denk dat dit zo fout is dat in BNW, NWS, POL of waar je het ook plaatst mensen zeggen dat dit compleet gestoord is dat dit kan gebeuren.
Lach met een schone bips
pi_206146429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat dit zo fout is dat in BNW, NWS, POL of waar je het ook plaatst mensen zeggen dat dit compleet gestoord is dat dit kan gebeuren.
Ik kan het alleen maar hopen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 21:24:19 #168
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206146451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:22 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik kan het alleen maar hopen.
Nou.... Ik ken best wel wat facebook mamma's en begin niet over dit want ze gaan compleet los :D (en hoe ik die facebook mamma's ken gaat je geen donder aan :+ )
Lach met een schone bips
pi_206146461
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou.... Ik ken best wel wat facebook mamma's en begin niet over dit want ze gaan compleet los :D (en hoe ik die facebook mamma's ken gaat je geen donder aan :+ )
Haha, gewillig prooi van cougars zeker. Maar die kunnen het meest fel zijn wdb ja.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 21:27:16 #170
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206146485
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Haha, gewillig prooi van cougars zeker. Maar die kunnen het meest fel zijn wdb ja.
:X My lips are sealed.
Lach met een schone bips
pi_206151218
quote:
Compleet gestoord natuurlijk. Je moet geestelijk niet helemaal in orde zijn wil je je kind naar zo'n event meenemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 30 september 2022 @ 10:55:11 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206151297
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Compleet gestoord natuurlijk. Je moet geestelijk niet helemaal in orde zijn wil je je kind naar zo'n event meenemen.
Nou zijn de meeste libs dat ook, dus komt goed uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206151331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nou zijn de meeste libs dat ook, dus komt goed uit.
De meeste zou ik niet willen zeggen, maar veel progressieven hebben inderdaad een hele grote fantasie. Plus natuurlijk de nodige emotionele uitspattingen als men hun zin niet krijgt. Dat blijft bijzonder om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206219811
twitter


Het personage Velma uit Scooby-Doo valt op vrouwen. Dat blijkt uit een clip uit de nog te verschijnen Halloween-special van de cartoonserie over de Speurhond en zijn detective-baasjes. Sinds de serie in 1969 van start ging, deed het gerucht al jarenlang de ronde dat Velma gay is.

Te zien is hoe Velma’s bril beslaat en ze begint te blozen wanneer ze kostuumontwerpster Coco Diablo tegen het lijf loopt. Later zegt ze tegen collega-detective Daphne dat ze niet weet wat ze ermee aan moet. „Wie houd ik voor de gek? Ik ben smoorverliefd, Daphne! Wat moet ik doen? Wat moet ik zeggen?”

Al jarenlang zijn fans van Scooby-Doo het erover eens dat Velma – de nerdy speurneus met het rode haar, dikke brilglazen en oversized trui – op vrouwen valt. Alleen werd dit nooit officieel bevestigd in de serie door de makers.

https://www.telegraaf.nl/(...)it-scooby-doo-is-gay
pi_206226322
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206226374
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206226512
quote:
15s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 17:44 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Haha, jeetje, cultureel gezien gaat de VS echt de goede kant op hoor, fantastisch dat losgeslagen liberalisme.

In een paar decennia tijd van normale normen en waarden naar het goedpraten van obesitas, gender dysforie, het herintroduceren van raciaal essentialisme en het vieren van een abortus. Het is eigenlijk een bijzondere prestatie als je naar de totale afbraak kijkt van de Amerikaanse samenleving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206260861
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:50:09 #180
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206261519
Dat krijg je wanneer de grenzen tussen wetenschap en activisme vervagen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206268054
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
Dat krijg je wanneer de grenzen tussen wetenschap en activisme vervagen.
Jup. Maar forever trust 'the' science :').

Hier, een resultaat:

twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206279041
pi_206300754
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206304519
twitter


Kleine winst.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206314797
Nvm
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:30:16 #186
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206319225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:57 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Uitstekend om te zien. Dit zal wel voor veel onvrede zorgen bij progressieven, die juist het idee hebben dat moslims, als zogenaamd onderdrukte minderheidsgroep, naast LHBT'ers moeten staan. Dat is immers het hele idee achter intersectionaliteit. Je moet als onderdrukte groep andere onderdrukte groepen steunen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206319877
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Uitstekend om te zien. Dit zal wel voor veel onvrede zorgen bij progressieven, die juist het idee hebben dat moslims, als zogenaamd onderdrukte minderheidsgroep, naast LHBT'ers moeten staan. Dat is immers het hele idee achter intersectionaliteit. Je moet als onderdrukte groep andere onderdrukte groepen steunen.
Klopt helemaal, tenzij je als onderdrukte minderheidsgroep het gore lef hebt om tegen de heilige dogma in te gaan

Dan krijg je een label op je opgeplakt

Een label zo krachtig , dat je niet alleen de minderheidsgroep nooit meer serieus hoeft te nemen

Een label dat het mogelijk maakt om niet op de argumenten in te gaan terwijl je toch de overwinning over de streep kan helpen

Ladies and Gents, zie hier het nieuwe gezicht van extreem rechts *O*

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:07:45 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206321383
Je moet maar durven :o Helaas zie ik het nut niet en het verband ook niet .

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206326124
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:27 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt helemaal, tenzij je als onderdrukte minderheidsgroep het gore lef hebt om tegen de heilige dogma in te gaan

Dan krijg je een label op je opgeplakt

Een label zo krachtig , dat je niet alleen de minderheidsgroep nooit meer serieus hoeft te nemen

Een label dat het mogelijk maakt om niet op de argumenten in te gaan terwijl je toch de overwinning over de streep kan helpen

Ladies and Gents, zie hier het nieuwe gezicht van extreem rechts *O*

[ afbeelding ]
Geef anders eens een linkje naar het artikel? Niet gezocht zeker? Niet gelezen?

Want het bestaat niet :{w

twitter

twitter

Dat krijg je als niet fact checkt en alles wat bevalt gewoon voetstoots aanneemt :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 14-10-2022 23:03:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206326239
quote:
81s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geef anders eens een linkje naar het artikel? Niet gezocht zeker? Niet gelezen?

Want het bestaat niet :{w

[ twitter ]
[ twitter ]
Dat krijg je als niet fact checkt en alles wat bevalt gewoon voetstoots aanneemt :P
Dit moet vast als een overwinning voelen voor jou o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206326295
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit moet vast als een overwinning voelen voor jou o|O
Nou nee hoor maar ik verbaas me iedere keer weer hoe makkelijk mensen in dit soort desinformatie trappen. Interesseert het je uberhaupt of iets echt waar is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:46:44 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206366795
Bijzonder toch weer, - KNIP-

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 19-10-2022 01:04:18 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:09:04 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206367941
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder toch weer, - Knip-

[ twitter ]
Bizar , dat is dus niet mijn nieuw normaal . AS IF .

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 19-10-2022 01:04:47 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:47:16 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206368500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 15:07 schreef Summers het volgende:
Je moet maar durven :o Helaas zie ik het nut niet en het verband ook niet .

[ twitter ]
Slaat nergens op.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-op-borgtocht-vrij

Laat ze maar een paar maand brommen ondanks dat er geen schade is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:55:54 #195
451005 Grems
Clown World
pi_206368621
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder toch weer,-Knip-

[ twitter ]
Twee uit de archieven voor de liefhebber:




[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 19-10-2022 01:05:56 ]
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:00:33 #196
451005 Grems
Clown World
pi_206368683
quote:
81s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geef anders eens een linkje naar het artikel? Niet gezocht zeker? Niet gelezen?

Want het bestaat niet :{w

[ twitter ]
[ twitter ]
Dat krijg je als niet fact checkt en alles wat bevalt gewoon voetstoots aanneemt :P
Je kunt het mensen natuurlijk niet helemaal kwalijk nemen, satirische kranten en komieken hebben het al jaren moeilijk nu zelfs de meest absurde satire van gisteren de werkelijkheid van vandaag geworden is.

Deze is bijvoorbeeld wel echt:

https://archive.ph/kQuxR

  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:51:21 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206399279
Dit blijft bijzonder om te aanschouwen. Helemaal gefrustreerd gaan doen omdat mensen zien dat je een man bent en je dus zo aanspreken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:49:01 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206412769
twitter


sprakeloos -O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:09:11 #199
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206413039
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

sprakeloos -O-
The fuck heb ik net gezien??? En ze klappen er ook nog voor?
Lach met een schone bips
pi_206414505
Geil

-Knip-

[ Bericht 75% gewijzigd door Jippie op 23-10-2022 00:23:57 ]
pi_206414802
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 22:44 schreef koosbasterd het volgende:
-Knip-



[ Bericht 17% gewijzigd door Jippie op 23-10-2022 00:24:27 ]
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 23:11:22 #202
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206414927
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 22:59 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Sick!

Van de andere kant kan ik er wel om lachen, mijne is groter :+

Maar zijn ze met barby's niet ook al jaren hetzelfde aan het doen?
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 22 oktober 2022 @ 23:20:59 #203
485843 crew  Jippie
pi_206415064
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 22:44 schreef koosbasterd het volgende:
Geil

-Knip-

Er staat een ongewenste opmerking in je linkje, heb je dat gezien?

[ Bericht 15% gewijzigd door Jippie op 23-10-2022 00:24:51 ]
pi_206415166
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sick!

Van de andere kant kan ik er wel om lachen, mijne is groter :+

Maar zijn ze met barby's niet ook al jaren hetzelfde aan het doen?
Klopt, nou ja, moeten zij weten.
Weet gewoon dat dit een agenda is .Ik neem het voor kennisgeving aan, het wordt steeds debieler wat ze ons voorschotelen...en iedereen vindt het oke
Ik ook hoor, wat kun je er tegen doen? laat gaan.
pi_206415220
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er staat een ongewenste opmerking in je linkje, heb je dat gezien?
Nee, laat eens zien?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 00:06:35 #206
485843 crew  Jippie
pi_206415686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:30 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nee, laat eens zien?
Lees zelf maar
pi_206415726
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:06 schreef Jippie het volgende:

[..]
They aren't hiding it.

They are coming for - Knip-
Wat is daar ongewenst aan? Of ongewenst voor jou bedoel je?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 23-10-2022 01:17:34 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 00:13:17 #208
485843 crew  Jippie
pi_206415782
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Wat is daar ongewenst aan? Of ongewenst voor jou bedoel je?
Check de topic pointer, geen insinuaties
pi_206415861
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Check de topic pointer, geen insinuaties
Zucht, jullie maken bnw naar de kloten, ga vooral zo door

Straks komt die nieuwe wet over fake news wat verboden gaat worden, wat zij (die het bepalen) zelf verspreiden als waarheid..
zo schattig, je zou er maar intrappen

Er zijn er weinig (bv sites) die schijt hebben aan wat dat tuig ons beveelt.
Ze zijn er wel, zoek zoek
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 00:23:11 #210
485843 crew  Jippie
pi_206415928
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Zucht, jullie maken bnw naar de kloten, ga vooral zo door

Straks komt die nieuwe wet over fake news wat verboden gaat worden, wat zij (die het bepalen) zelf verspreiden als waarheid..
zo schattig, je zou er maar intrappen

Er zijn er weinig die schijt hebben aan wat dat tuig ons beveelt.
Ze zijn er wel, zoek zoek
Die wet kon nog wel eens meevallen, gaat ook over misleidende reclames en misbruik van algoritmes.
pi_206415989
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Die wet kon nog wel eens meevallen, gaat ook over misleidende reclames en misbruik van algoritmes.
Het zal wel, jij zit op een ander level dan ik dat zit...dat werkt niet.
Ga vooral door met msm news (propaganda) verspreiden op Fok, en laat bnw aan anderen over
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 01:25:02 #212
485843 crew  Jippie
pi_206416601
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 00:28 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het zal wel, jij zit op een ander level dan ik dat zit...dat werkt niet.
Ga vooral door met msm news (propaganda) verspreiden op Fok, en laat bnw aan anderen over
Kom op zeg. Wat is hier BNW aan, een foto met een duidelijk gemanipuleerde foto van twee poppen. Dat is gewoon trappen in een fabeltjesfuik.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 01:28:12 #213
485843 crew  Jippie
pi_206416612
En ik zeg niet dat Woke niet doorschiet of dat er geen kindermisbruik plaats vind.
pi_206416618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

sprakeloos -O-
Van de zang?

Als er geen piemel aan te pas was gekomen was er niets aan de hand geweest waarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sick!

Van de andere kant kan ik er wel om lachen, mijne is groter :+

Maar zijn ze met barby's niet ook al jaren hetzelfde aan het doen?
Wat zijn ze met barbies aan het doen dan?

Oh en Ken was altijd onzijdig. Nou en? Is dat nu veranderd? Geen idee eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 23-10-2022 09:04:35 ]
pi_206416737
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 01:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kom op zeg. Wat is hier BNW aan, een foto met een duidelijk gemanipuleerde foto van twee poppen. Dat is gewoon trappen in een fabeltjesfuik.
Oh? laat eens zien dan?
Ooooh, heb je het verwijderd zodat iedereen die dit leest het niet terug kan vinden..niet zo slim he..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 02:02:30 #216
485843 crew  Jippie
pi_206416743
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 01:59 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Oh? laat eens zien dan?
Ooooh, heb je het verwijderd zodat iedereen die dit leest het niet terug kan vinden..niet zo slim he..
De gewraakte uitspraak stond onder de foto van die pop op een afbeelding, dus moest in zijn geheel weg. Bovendien als die pop ergens te koop is zullen er meer afbeeldingen van zijn te vinden zonder bijschrift?
pi_206416750
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 02:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
De gewraakte uitspraak stond onder de foto van die pop op een afbeelding, dus moest in zijn geheel weg.
Welja, wat jij wilt hoor
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 02:15:51 #218
485843 crew  Jippie
pi_206416772
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 02:06 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Welja, wat jij wilt hoor
Is er geen andere foto te vinden dan?
pi_206416780
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2022 02:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Is er geen andere foto te vinden dan?
Geen idee, ga daar niet naar zoeken.Zo belangrijk is het niet.. Vond het wel leuk bedacht, mocht het een grapje zijn.
Er zit een hoop fake news tussen waarheid (whatever dat is ) news. Het is echt filteren hoor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 oktober 2022 @ 02:39:35 #220
485843 crew  Jippie
pi_206416808
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 02:22 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Geen idee, ga daar niet naar zoeken.Zo belangrijk is het niet.. Vond het wel leuk bedacht, mocht het een grapje zijn.
Er zit een hoop fake news tussen waarheid (whatever dat is ) news. Het is echt filteren hoor.
Dat ben ik totaal met je eens, vaak geven ze er nog een draai aan.
  zondag 23 oktober 2022 @ 10:33:49 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206417806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
The fuck heb ik net gezien??? En ze klappen er ook nog voor?
En dan nog al die oogjes op de achtergrond tijdens het hoogtepunt van de act :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 23-10-2022 10:39:45 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206433249
twitter


Veel geëmotioneerde "vrouwen" omdat mannen langer zijn dan vrouwen statistisch gezien.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:23:41 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206451581
Vraagje en breinbreker.
-Knip-
Krijg je dan een boete omdat je geen jachtvergunning hebt voor het dier wat hij of zij zich voor associeert.
Of valt dit onder moord?

Gezien de huidige situatie lijkt me dit best een interessante vraag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 26-10-2022 10:26:23 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 10:27:43 #224
485843 crew  Jippie
pi_206451615
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:23 schreef theguyver het volgende:
Vraagje en breinbreker.
-Knip-
Krijg je dan een boete omdat je geen jachtvergunning hebt voor het dier wat hij of zij zich voor associeert.
Of valt dit onder moord?

Gezien de huidige situatie lijkt me dit best een interessante vraag.
Doe maar niet dit soort vragen..
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:48:53 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206451828
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe maar niet dit soort vragen..
Kijk het it so je hebt non-binary mensen en dan word zaakje helemaal lastig lijkt me.
En is gewoon serieuse vraag hoe zou zoiets lopen in een rechtzaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 10:50:40 #226
485843 crew  Jippie
pi_206451852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kijk het it so je hebt non-binary mensen en dan word zaakje helemaal lastig lijkt me.
En is gewoon serieuse vraag hoe zou zoiets lopen in een rechtzaak.
Wat heeft een furry met non-binair te maken?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 12:43:27 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206453037
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat heeft een furry met non-binair te maken?
Simpel beide zijn personen met mentale issues die ze moeten en zullen delen met de buiten wereld.
En de rest moet er mee betrokken worden.
En ja ik ken een furry en die wou ook aangesproken worden als een vos niet een man nee eenn vos.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 12:57:17 #228
485843 crew  Jippie
pi_206453215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Simpel beide zijn personen met mentale issues die ze moeten en zullen delen met de buiten wereld.
En de rest moet er mee betrokken worden.
En ja ik ken een furry en die wou ook aangesproken worden als een vos niet een man nee eenn vos.
Mijn vader noemde mij altijd 'vossie' (heb rood haar en hij vond me erg slim) , ik luisterde daar gewoon naar. :@
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 12:58:56 #229
485843 crew  Jippie
pi_206453236
Wat is er trouwens BNW aan dit topic?
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 19:42:43 #230
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206457839
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:58 schreef Jippie het volgende:
Wat is er trouwens BNW aan dit topic?
Lastig maar er zit natuurlijk wel een BNW kern in dit hele verhaal, de elites die zich groter/beter voelen dan Goden en de mensheid naar hun wens willen kneden. Dit is een punt waar velen in geloven en dan ook de woke/lgbtq+ normalisering in de media zien als propaganda om dit in het brein van mensen te projecteren. Dus er zit wel een BNW kern in dit hele topic, alleen lijkt het sinds het topic verder en verder gaat niet meer over dat idee te gaan. De TS had natuurlijk wel het juiste idee, sinds er bij Disney nogal wat big shots rondlopen die zich ook wel redelijk elite mogen noemen.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 19:45:09 #231
485843 crew  Jippie
pi_206457887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lastig maar er zit natuurlijk wel een BNW kern in dit hele verhaal, de elites die zich groter/beter voelen dan Goden en de mensheid naar hun wens willen kneden. Dit is een punt waar velen in geloven en dan ook de woke/lgbtq+ normalisering in de media zien als propaganda om dit in het brein van mensen te projecteren. Dus er zit wel een BNW kern in dit hele topic, alleen lijkt het sinds het topic verder en verder gaat niet meer over dat idee te gaan. De TS had natuurlijk wel het juiste idee, sinds er bij Disney nogal wat big shots rondlopen die zich ook wel redelijk elite mogen noemen.
Dit sluiten en in een nieuw topic on-topic blijven?
  Moderator woensdag 26 oktober 2022 @ 19:48:00 #232
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206457932
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit sluiten en in een nieuw topic on-topic blijven?
Dat kan, als je dan ook deze laatste posts van jou en mij onder de OP zet zodat iedereen wel weet waarom het gesloten is en wat het doel van de OP was. Dan zal het hopelijk niet uitmonden in groeperingen bashen maar het over de intentie van de OP blijven gaan.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 19:48:01 #233
485843 crew  Jippie
pi_206457933
Even ter beoordeling BNW-waardigheid op slot. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')