Sick!quote:
Er staat een ongewenste opmerking in je linkje, heb je dat gezien?quote:
Klopt, nou ja, moeten zij weten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sick!
Van de andere kant kan ik er wel om lachen, mijne is groter![]()
Maar zijn ze met barby's niet ook al jaren hetzelfde aan het doen?
Nee, laat eens zien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er staat een ongewenste opmerking in je linkje, heb je dat gezien?
Wat is daar ongewenst aan? Of ongewenst voor jou bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
They aren't hiding it.
They are coming for - Knip-
Check de topic pointer, geen insinuatiesquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat is daar ongewenst aan? Of ongewenst voor jou bedoel je?
Zucht, jullie maken bnw naar de kloten, ga vooral zo doorquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Check de topic pointer, geen insinuaties
Die wet kon nog wel eens meevallen, gaat ook over misleidende reclames en misbruik van algoritmes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Zucht, jullie maken bnw naar de kloten, ga vooral zo door
Straks komt die nieuwe wet over fake news wat verboden gaat worden, wat zij (die het bepalen) zelf verspreiden als waarheid..
zo schattig, je zou er maar intrappen
Er zijn er weinig die schijt hebben aan wat dat tuig ons beveelt.
Ze zijn er wel, zoek zoek
Het zal wel, jij zit op een ander level dan ik dat zit...dat werkt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die wet kon nog wel eens meevallen, gaat ook over misleidende reclames en misbruik van algoritmes.
Kom op zeg. Wat is hier BNW aan, een foto met een duidelijk gemanipuleerde foto van twee poppen. Dat is gewoon trappen in een fabeltjesfuik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:28 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het zal wel, jij zit op een ander level dan ik dat zit...dat werkt niet.
Ga vooral door met msm news (propaganda) verspreiden op Fok, en laat bnw aan anderen over
Van de zang?quote:
Wat zijn ze met barbies aan het doen dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sick!
Van de andere kant kan ik er wel om lachen, mijne is groter![]()
Maar zijn ze met barby's niet ook al jaren hetzelfde aan het doen?
Oh? laat eens zien dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom op zeg. Wat is hier BNW aan, een foto met een duidelijk gemanipuleerde foto van twee poppen. Dat is gewoon trappen in een fabeltjesfuik.
De gewraakte uitspraak stond onder de foto van die pop op een afbeelding, dus moest in zijn geheel weg. Bovendien als die pop ergens te koop is zullen er meer afbeeldingen van zijn te vinden zonder bijschrift?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:59 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh? laat eens zien dan?
Ooooh, heb je het verwijderd zodat iedereen die dit leest het niet terug kan vinden..niet zo slim he..
Welja, wat jij wilt hoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 02:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
De gewraakte uitspraak stond onder de foto van die pop op een afbeelding, dus moest in zijn geheel weg.
Geen idee, ga daar niet naar zoeken.Zo belangrijk is het niet.. Vond het wel leuk bedacht, mocht het een grapje zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is er geen andere foto te vinden dan?
Dat ben ik totaal met je eens, vaak geven ze er nog een draai aan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Geen idee, ga daar niet naar zoeken.Zo belangrijk is het niet.. Vond het wel leuk bedacht, mocht het een grapje zijn.
Er zit een hoop fake news tussen waarheid (whatever dat is ) news. Het is echt filteren hoor.
En dan nog al die oogjes op de achtergrond tijdens het hoogtepunt van de actquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The fuck heb ik net gezien??? En ze klappen er ook nog voor?
Doe maar niet dit soort vragen..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:23 schreef theguyver het volgende:
Vraagje en breinbreker.
-Knip-
Krijg je dan een boete omdat je geen jachtvergunning hebt voor het dier wat hij of zij zich voor associeert.
Of valt dit onder moord?
Gezien de huidige situatie lijkt me dit best een interessante vraag.
Kijk het it so je hebt non-binary mensen en dan word zaakje helemaal lastig lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |