abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204962819
quote:
KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.

De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.

De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.

Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204962824
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar kan je niet zo veel aan doen.
Je kan wel je best doen om recidivisme tegen te gaan

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:11 schreef Droopie het volgende:

[..]
We doen al heel veel, daarom gebeurt dit zelden.
Alleen moeten we waken dat we niet teveel kapotbezuinig op bv de jeugdzorg.
Jeugdzorg is al kapot bezuinigd sinds het van het rijk naar de gemeenten is getyft
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:14:40 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204962826
Die laatste post van het vorige topic vond ik wel interessant! Want narcisten zijn geen moordenaars. Tenminste, doorgaans niet.
Heb je het dan niet over psychopaten?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204962828
Sowieso moeten ze TBS afschaffen. Gewoon levenslang in een gevangenis stoppen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204962829
Dat je denkt hier mee weg te komen!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:16:51 #6
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204962838
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Die laatste post van het vorige topic vond ik wel interessant! Want narcisten zijn geen moordenaars. Tenminste, doorgaans niet.
Narcisten zijn niet vaak moordernaars,

Maar moordenaars wel vaak narcist, of anti-sociaal.

Psycho/ sociopathie komt niet onwijs vaak voor.
pi_204962844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende: Ik vind het echt onzin dat iedereen "recht" heeft op een tweede kans of intensieve behandeling of wat dan ook. Nee. Gewoon nee. Als jij in staat bent een kind van de straat te trekken, daar god mag weten wat mee te doen en vervolgens levenloos dumpen als afval, dan hoor je niet thuis in deze maatschappij. Niet over 5 of 10 of 60 jaar, ook niet met een miljoen therapieën. Je hebt dan zo'n kronkel in je kop dat je gewoon nooit meer buitenwereld moet betreden.
Leuk bedacht, maar zo zit het leven niet in elkaar. Er is maar een duwtje nodig om je verkeerde beslissingen te laten nemen. Voor sommigen is een groot duwtje nodig, anderen vallen voor veel minder al om. Deze knakker was blijkbaar niet helemaal dicht in zijn bovenkamer en had al de nodige duwtjes gehad. Onder de streep kan je wel stellen 'dat zoiets doen niet mag, eeuwige opsluiting enz', maar bedenk dat iedereen kans maakt om onder die streep terecht te komen. Niet om de dader nu zielig te vinden, maar er speelt meer mee dan alleen 'opsluiten en de sleutel weggooien'. En waar trek je die streep?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_204962846
quote:
Narcisten en psychopaten hebben veel overeenkomsten.
pi_204962857

Zie dit massaal op social media.
pi_204962861
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:18 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Getriggered door de komma.
Tap tap tap
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:19:35 #11
438527 MissButterflyy
pi_204962864
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:17 schreef aloa het volgende:

[..]
Narcisten en psychopaten hebben veel overeenkomsten.
Klopt. Maar er zijn ook wat verschillen.

Een narcist is diep van binnen heel onzeker en heeft veel bewondering nodig, wat bij een psychopaat niet zo het geval is hè.
pi_204962865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
De kans dat een kind in Nederland vermoord of misbruikt wordt door zijn eigen ouder is vele malen hoger dan door een onbekende.
Conclusie: iedereen moet gay worden zodat niemand meer kinderen krijgt die ze kunnen misbruiken en vermoorden.
pi_204962871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Getriggered door de komma.
Tokkies united
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:20:07 #14
438527 MissButterflyy
pi_204962873
quote:
[ link | afbeelding ]

Heel mooi. In plaats van alle doodsverwensingen naar de verdachte.
pi_204962876
quote:
Het gaat vaak samen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:21:22 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204962883
quote:
Doet me denken aan Al Bundy die over psychodad zingt _O-

Sorry haal maar weg als met niet in nws past, ik kom hier nooit :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_204962884
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:15 schreef superniger het volgende:
In Nederland is levenslang sinds enkelele jaren geen levenslang meer.
pi_204962894
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Volgens Rtl Boulevard wel, recent nog in een fabriek, maar wel vaak wisselend.
Mijn post ging over een marginaal figuur dat vroeger een straat achter me woonde. ;)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:24:15 #19
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204962907
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Leuk bedacht, maar zo zit het leven niet in elkaar. Er is maar een duwtje nodig om je verkeerde beslissingen te laten nemen. Voor sommigen is een groot duwtje nodig, anderen vallen voor veel minder al om. Deze knakker was blijkbaar niet helemaal dicht in zijn bovenkamer en had al de nodige duwtjes gehad. Onder de streep kan je wel stellen 'dat zoiets doen niet mag, eeuwige opsluiting enz', maar bedenk dat iedereen kans maakt om onder die streep terecht te komen. Niet om de dader nu zielig te vinden, maar er speelt meer mee dan alleen 'opsluiten en de sleutel weggooien'. En waar trek je die streep?
Het is een beetje offtopic. En in principe hanteer ik dezelfde levensfilosofie. Veel van wat er in de zorg terecht komt, zou met de juiste zorg (*kuch...) echt nog wel een toekomst kunnen hebben.
Maar sinds ik de insider-verhalen ken, ben ik me toch ook wel gaan beseffen dat daar een limiet aan zit en dat een aantal mesen gewoon inherent slecht zijn en ook simpelweg niet meer te helpen (en ook hulpverleners alleen maar in de weg zitten).

Zodanig dat je je afvraagt of ze er zelf nog wat aan hebben om de rest van hun leven weg te kwijnen in inrichtingen en een spuitje voor hen zelf niet ook gewoon een oplossing is.
Dan kunnen de mensen die wel nog geholpen zouden kunnen worden, of gewoon met heel veel pech in een kwaad milieu terecht zijn gekomen (want dat is toch wel meestal zo) ook de onverdeelde aandacht krijgen.

Anyhow. Ben principieel tegen de doodstraf omdat het onomkeerbaar is... Maar soms...
pi_204962920
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. Maar er zijn ook wat verschillen.

Een narcist is diep van binnen heel onzeker en heeft veel bewondering nodig, wat bij een psychopaat niet zo het geval is hè.
Misschien is de narcist in dit geval ook psychopaat.
Dodelijke combinatie :{
pi_204962941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
In Nederland is levenslang sinds enkelele jaren geen levenslang meer.
Nog wel.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_204962947
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Dan laten we dit soort psychopaten wel bij jou in de buurt weer los ^O^
No bitch to me
pi_204962949
quote:
[ link | afbeelding ]

Mooi plaatje voor in de OP.
#superniger2020
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:29:16 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204962957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:24 schreef Saboo het volgende:

[..]
Het is een beetje offtopic. En in principe hanteer ik dezelfde levensfilosofie. Veel van wat er in de zorg terecht komt, zou met de juiste zorg (*kuch...) echt nog wel een toekomst kunnen hebben.
Maar sinds ik de insider-verhalen ken, ben ik me toch ook wel gaan beseffen dat daar een limiet aan zit en dat een aantal mesen gewoon inherent slecht zijn en ook simpelweg niet meer te helpen (en ook hulpverleners alleen maar in de weg zitten).

Zodanig dat je je afvraagt of ze er zelf nog wat aan hebben om de rest van hun leven weg te kwijnen in inrichtingen en een spuitje voor hen zelf niet ook gewoon een oplossing is.
Dan kunnen de mensen die wel nog geholpen zouden kunnen worden, of gewoon met heel veel pech in een kwaad milieu terecht zijn gekomen (want dat is toch wel meestal zo) ook de onverdeelde aandacht krijgen.

Anyhow. Ben principieel tegen de doodstraf omdat het onomkeerbaar is... Maar soms...
Inherent slecht niet, misschien wel inherent slecht geworden. Een gevoel van gebrek ergens, wat je wanhopig op verkeerde manieren probeert te vullen.

Het enige positieve is dat dit een lucratieve dag is voor de bloemenwinkels in Geleen.
pi_204962981
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:49 schreef FANN het volgende:

[..]
nou wat jullie hebben gedaan is ook niet normaal... als je drugs gaat verkopen en zijn ouders ook nog eens wegpesten is wél normaal? Iemand die ''ziek'' is en psychotisch kan je beter helpen door de juiste instanties
in te schakelen dan wordt hij behandeld en dan is hij ook van de straat.

Dan ga je die man toch niet de dood in jagen? 8)7

Of ben Ik nou gék?
Meneer "capo di tutti capi" (zo noemde hij zichzelf op een ander internetforum) hing zelf de drugsdealer uit en terroriseerde zelf de buurt. ;) Zijn moeder is jarenlang voor "smerige hoer" enz. door hem uitgemaakt.

Uiteindelijk heeft zijn gezondheid hem in de steek gelaten waardoor 'ie zijn laatste levensja(a)r(en) als een uitgemergeld lijk gesleten heeft voordat 'ie zich voor een trein smeet.

Als kind was ik bang voor hem en zijn net zo verknipte jongere broer, naarmate je ouder wordt besef je echter dat beiden niets meer dan genetisch afval zijn.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:38:05 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204963024
quote:
Gemiddelde levensverwachting - leeftijd van het slachtoffer = je eigen straf met een minimum van 20 jaar. Zou in dit geval op 70 jaar neerkomen ongeveer geloof ik.
pi_204963026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:27 schreef marsan het volgende:

[..]
Nog wel.
Nou het is net afgeschaft als 1 van de weinige landen in Europa kenden wij nog echt levenslang, en dat werd vrij hard gehandhaaft, in Nederland kennen wij maar weinig gratie gevallen de laatste decennia, en zelfs nu doet men nog vrij moeilijk, er komt binnenkort wel een behoorlijk lijstje aan van gevallen die recht maken op vrijlating, onder andere Frenkie P.
pi_204963035
quote:
[ link | afbeelding ]

Die komma. Hoe moeilijk is het?
-nee-
pi_204963051
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou het is net afgeschaft als 1 van de weinige landen in Europa kenden wij nog echt levenslang, en dat werd vrij hard gehandhaaft, in Nederland kennen wij maar weinig gratie gevallen de laatste decennia, en zelfs nu doet men nog vrij moeilijk, er komt binnenkort wel een behoorlijk lijstje aan van gevallen die recht maken op vrijlating, onder andere Frenkie P.
Volgens mij gewoon levenslang met meer kans op gratie. Meer vooruitzicht op een vrijlating dan nu. Maar in principe is levenslang nog levenang.
Geen max aan de straf, maar meer kans op gratie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_204963053
quote:
TBS moet weer TBR worden zoas vroeger. Ter Beschikking van de Regering. Dat betekende dagelijks zwaar werk verrichten. Geketend en zwaar bewaakt. Vroeger werd zo het veen afgegraven. Met de hand uiteraard.

In deze tijd is er ook wel nuttig werk te bedenken voor dit ongedierte. Laat ze bijvoorbeeld met de hand afval scheiden: plastic, metaal, papier, etc.
pi_204963057
quote:
Beetje arsenicum in de thee doen.
afspraak tandarts verzetten
pi_204963073
Mooie ideeen allemaal, maar gaat nooit gebeuren.
1. Nederland heeft al een van de hoogste en zwaarste straffen.
2. Veel ideeen van jullie zijn inhumaan en zijn in strijd met de rechten van de mens.

Ja, maar Gino was ook een mens.
Klopt, maar die gekken hadden we ook al toen we die verdragen ondertekende.
Hell To The Liars
pi_204963078
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
TBS moet weer TBR worden zoas vroeger. Ter Beschikking van de Regering. Dat betekende dagelijks zwaar werk verrichten. Geketend en zwaar bewaakt. Vroeger werd zo het veen afgegraven. Met de hand uiteraard.

In deze tijd is er ook wel nuttig werk te bedenken voor dit ongedierte. Laat ze bijvoorbeeld met de hand afval scheiden: plastic, metaal, papier, etc.
Wat mij betreft mogen ze beginnen met giertanks te reinigen, ens als ze kwaad worden stoppen we ze erin.
afspraak tandarts verzetten
  zaterdag 4 juni 2022 @ 19:48:03 #34
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204963081
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Inherent slecht niet, misschien wel inherent slecht geworden. Een gevoel van gebrek ergens, wat je wanhopig op verkeerde manieren probeert te vullen.

Het enige positieve is dat dit een lucratieve dag is voor de bloemenwinkels in Geleen.
Nouja, sommige mensen ontwikkelen vanuit hun psychpathie ook nog eens een hevige vorm van sadisme waarbij ze ervan genieten om andere mensen te zien lijden. Of dat aangeboren is of aangeleerd lijkt me onbekend.

Maar als je zo iemand een 2e kans wil geven moet je ook beseffen dat je hier medecliënten en hulpverleners aan bloot moet stellen als er al een kans is, dat deze mensen ooit terug kunnen keren. Terwijl het grootste gedeelte van die cliënten geen psychopaat en geen sadist zijn en daar dan dus ernstig onder lijden (evenals de hulpverlener die misschien wel mensen wil helpen die per ongeluk in een verkeerd circuit terecht zijn gekomen. Al dan niet door bijvoorbeeld verslaving of slechte coping, en geen agressieve en gewetenloze debielen.)

Wat dat betreft is er een stukje mensheid dat niet veel meer toevoegt aan de mensheid dan gevaar en last. De vraag is of je daar relatief veel andere mensen voor moet laten lijden vanwege ideologische principes. Weet het antwoord zelf ook niet.

Heb ook weinig hoop voor die Donny M als hij al vanaf jonge leeftijd meisjes dusdanig pestte dat ze niet meer naar school durfde.
pi_204963095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:46 schreef Droopie het volgende:
Mooie ideeen allemaal, maar gaat nooit gebeuren.
1. Nederland heeft al een van de hoogste en zwaarste straffen.
2. Veel ideeen van jullie zijn inhumaan en zijn in strijd met de rechten van de mens.

Ja, maar Gino was ook een mens.
Klopt, maar die gekken hadden we ook al toen we die verdragen ondertekende.
Wat mij betreft mogen de rechten van mensen die geen misdrijf of misdaad begaan hebben wel wat zwaarder wegen dan van degenen die veroordeeld zijn. We hebben het hier nl. niet over iemand die eens door het gereden is of eens 12 km/u te hard gereden heeft en geflitst is...
pi_204963102
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:43 schreef marsan het volgende:

[..]
Volgens mij gewoon levenslang met meer kans op gratie. Meer vooruitzicht op een vrijlating dan nu. Maar in principe is levenslang nog levenang.
Geen max aan de straf, maar meer kans op gratie.
Jawel, maar in verleden werd nog wel eens gratie gegeven vanwege ouderdom, op dit moment zit er een kleine 50 man vast die in aanmerking gaan komen de komende jaren die nog behoorlijk jong zijn.
pi_204963111
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jawel, maar in verleden werd nog wel eens gratie gegeven vanwege ouderdom, op dit moment zit er een kleine 50 man vast die in aanmerking gaan komen de komende jaren die nog behoorlijk jong zijn.
Klopt. Maar in principe is levenslang in nl nog steeds levenslang.
Er is meer kans op gratie en er zal wss ook vaker gratie verleend worden.
Maar de strafmaat is nog steeds levenslang.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 juni 2022 @ 19:53:51 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204963116
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die komma. Hoe moeilijk is het?
Ach, het belangrijkste is natuurlijk om te laten zien dat je geen woorden hebt, door dat in woorden te melden (en de bijbehorende likes te incasseren).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 juni 2022 @ 19:54:31 #39
284411 crew  heywoodu
pi_204963124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Terug naar de oorsprong van de loopband, hoera!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_204963125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:52 schreef marsan het volgende:

[..]
Klopt. Maar in principe is levenslang in nl nog steeds levenslang.
Er is meer kans op gratie en er zal wss ook vaker gratie verleend worden.
Maar de strafmaat is nog steeds levenslang.
Gelukkig wel, in het lijstje van 50 zitten er een paar die je eigenlijk niet meer de "straat" op wilt hebben.
pi_204963134
Gaat advocaat Roethof nu weer uitleggen dat het slachtoffer reeds was overleden toen zijn cliënt hem aantrof?
pi_204963137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gelukkig wel, in het lijstje van 50 zitten er een paar die je eigenlijk niet meer de "straat" op wilt hebben.
Idd. Ben ik met je eens. Maar waar t mij om ging, is dat je schreef dat levensland in NL geen levenslang meer is.
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 19:57:21 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204963142
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Gaat advocaat Roethof nu weer uitleggen dat het slachtoffer reeds was overleden toen zijn cliënt hem aantrof?
Nee want hij is niet de advocaat van de verdachte.
pi_204963149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:57 schreef marsan het volgende:

[..]
Idd. Ben ik met je eens. Maar waar t mij om ging, is dat je schreef dat levensland in NL geen levenslang meer is.
Ik doelde er meer op dat men nu kans heeft op gratie in tegenstelling tot het verleden waar slechts in zeer uitzonderlijke gevallen gratie is verleent.
pi_204963153
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:57 schreef maily het volgende:

[..]
Nee want hij is niet de advocaat van de verdachte.
Nog niet. Maar roethof zal heus wel wat balletjes op hebbem gegooid en contact hebben gezocht.
pi_204963158
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is heel simpel, een advocaat heeft zijn taak de belangen van een client zo goed mogelijk te verdedigen, daar kan je emotioneel over doen maar zo is dat in een fatsoenlijke rechtstaat geregeld.
pi_204963166
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:58 schreef marsan het volgende:

[..]
Nog niet. Maar roethof zal heus wel wat balletjes op hebbem gegooid en contact hebben gezocht.
Die kans acht ik niet heel groot, verdachte heeft al een advocaat toegewezen gekregen en ik denk niet dat deze persoon het zich kan permitteren om uit eigen zak een tweede advocaat te betalen.
pi_204963169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik doelde er meer op dat men nu kans heeft op gratie in tegenstelling tot het verleden waar slechts in zeer uitzonderlijke gevallen gratie is verleent.

Ah k. Dat ben ik idd met je eens
De kans om daadwerkelijk levenslang te zitten is minder dan voorheen.
De strafmaat blijft echter bestaan en is niet afgeschaft.
pi_204963179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is heel simpel, een advocaat heeft zijn taak de belangen van een client zo goed mogelijk te verdedigen, daar kan je emotioneel over doen maar zo is dat in een fatsoenlijke rechtstaat geregeld.
Waar is die? Niet hier in elk geval.
pi_204963197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die kans acht ik niet heel groot, verdachte heeft al een advocaat toegewezen gekregen en ik denk niet dat deze persoon het zich kan permitteren om uit eigen zak een tweede advocaat te betalen.
Roethof doet t ook wel pro deo.
Genoeg publiciteit en daar geilt hij op.
Zn resultaten vallen tegen, maar letten ze niet op wanneer ze met m in zee gaan.
Hij pro deo en zit weer vaak genoeg bij op1 ed.
Goedkopere reclame krijgt hij niet.
pi_204963208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Pleur anders ff op naar BNW.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:04:18 #52
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204963209
quote:

[..]
Dan vertrek je toch naar Cuba of Noord-Korea?
Dit, dus.
pi_204963215
quote:

[..]
Mss innt land waar je heen wil. Ik zie je alleen afgeven op nl. Ben wel benieuwd waar je t beter gaat hebben en wanneer je erheen gaat.
pi_204963259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:04 schreef marsan het volgende:

[..]
Mss innt land waar je heen wil. Ik zie je alleen afgeven op nl. Ben wel benieuwd waar je t beter gaat hebben en wanneer je erheen gaat.
Bij een fatsoenlijke rechtsstaat horen ook normale straffen. De straffen zijn hier te laag.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 juni 2022 @ 20:09:53 #55
284411 crew  heywoodu
pi_204963265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Bij een fatsoenlijke rechtsstaat horen ook normale straffen. De straffen zijn hier te laag.
Maar dat is gewoon pertinente onzin. Gebaseerd op, uiteraard, de onderbuik.
pi_204963273
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:03 schreef marsan het volgende:

[..]
Zn resultaten vallen tegen, maar letten ze niet op wanneer ze met m in zee gaan.
Vrijwel alle strafrecht advocaten in Nederland werken Pro Deo, er zijn er maar heel weinig die het op betaling doen, dat komt met name omdat het toezicht op zwart geld veel strenger is. Daarnaast krijg je als verdachte in princpe maar 1 advocaat, ik ken eigenlijk geen gevallen waar iemand een 2e advocaat kreeg op toevoeging.
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 20:11:31 #57
197773 crew  maily
pi_204963278
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
De verdachte heeft expliciet om deze advocate gevraagd.
pi_204963280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is gewoon pertinente onzin. Gebaseerd op, uiteraard, de onderbuik.
En gevoed door populisten zoals Wilders..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204963287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
Klopt en dat ben ik met je eens. Maar dd stelligheid waarmee je beweerde dat levenslang in nl geen levenslang is klopt niet.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:13:05 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204963289
quote:

[..]
Nederland is het enige Europese land waar je levenslang kan krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204963294
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Vrijwel alle strafrecht advocaten in Nederland werken Pro Deo, er zijn er maar heel weinig die het op betaling doen, dat komt met name omdat het toezicht op zwart geld veel strenger is. Daarnaast krijg je als verdachte in princpe maar 1 advocaat, ik ken eigenlijk geen gevallen waar iemand een 2e advocaat kreeg op toevoeging.
En wat maakt dat dan uit voor roethof?
Niets.
pi_204963298
quote:

[..]
Ok. En waar ga je heen?
pi_204963308
quote:
84s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nederland is het enige Europese land waar je levenslang kan krijgen.
Kan ja.
pi_204963313
quote:

[..]
De discussie hoog/laag is vreselijk ingewikkeld. Ja, iemand in detentie kan geen misdrijf plegen, maar een langere detentie doet niets om de kans op recidive te verkleinen. Sterker nog, het geeft eerder een verhoogd risico. Ook hebben langere straffen voor ernstige misdrijven ook geen afschrikwekkend effect.

Iedereen maar eeuwig vasthouden is ook geen realistische optie en daarmee blijft het gewoon een discussie die vooral politiek wordt gevoerd en niet wetenschappelijk.

Langere straffen zorgen ook maar in zeer beperkte mate voor meer genoegdoening bij nabestaanden. 20% langer straffen verkleind het leed niet met 20%, zelfs niet met 1%. Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.

Dus als het de nabestaanden niet helpt, het daders niet afschrikt en de kans op recidive vergroot dan blijft alleen het argument dat iemand die vastzit niets fout kan doen over. Op zich een prima argument om bepaalde misdrijven zwaarder te bestraffen, maar dan moet je wel accepteren dat mensen na hun vrijlating een nog grotere kans vertonen om terug te vallen.
pi_204963316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:13 schreef marsan het volgende:

[..]
Ok. En waar ga je heen?
Naar huis.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:15:42 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204963320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Kan ja.
Dat is zo. En nu weer terug in je hok.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204963334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hoezo vond je jezelf daarmee ongeschikt ? Vond die teamleider dan wel dat die klant terug kon keren ?
Die vond dat hij nog voldeed aan de voorwaarden van zijn reïntegratie. Ik vond dat zijn uitingen voldoende zouden moeten zijn om hem weer terug te flikkeren in een donker TBS-hol. Ik kon mijn emotie niet scheiden van de feiten in dat gesprek.
pi_204963335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De discussie hoog/laag is vreselijk ingewikkeld. Ja, iemand in detentie kan geen misdrijf plegen, maar een langere detentie doet niets om de kans op recidive te verkleinen. Sterker nog, het geeft eerder een verhoogd risico. Ook hebben langere straffen voor ernstige misdrijven ook geen afschrikwekkend effect.

Iedereen maar eeuwig vasthouden is ook geen realistische optie en daarmee blijft het gewoon een discussie die vooral politiek wordt gevoerd en niet wetenschappelijk.

Langere straffen zorgen ook maar in zeer beperkte mate voor meer genoegdoening bij nabestaanden. 20% langer straffen verkleind het leed niet met 20%, zelfs niet met 1%. Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.

Dus als het de nabestaanden niet helpt, het daders niet afschrikt en de kans op recidive vergroot dan blijft alleen het argument dat iemand die vastzit niets fout kan doen over. Op zich een prima argument om bepaalde misdrijven zwaarder te bestraffen, maar dan moet je wel accepteren dat mensen na hun vrijlating een nog grotere kans vertonen om terug te vallen.
Als een zedendelinquent levenslang krijgt is de kans op recidive nul.
pi_204963361
Filmpje van de aanhouding nu op oa Twitter, verdachte zegt ook zijn voor en achternaam.
pi_204963374
Vonnis van zijn meest recente gang naar de rechter.

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBLIM:2021:2385
Hell To The Liars
pi_204963428
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
Filmpje van de aanhouding nu op oa Twitter, verdachte zegt ook zijn voor en achternaam.
Hij is vannacht opgepakt door de DSI. En dit filmpje was van overdag.
pi_204963431
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_204963437
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Meneer "capo di tutti capi" (zo noemde hij zichzelf op een ander internetforum) hing zelf de drugsdealer uit en terroriseerde zelf de buurt. ;) Zijn moeder is jarenlang voor "smerige hoer" enz. door hem uitgemaakt.

Uiteindelijk heeft zijn gezondheid hem in de steek gelaten waardoor 'ie zijn laatste levensja(a)r(en) als een uitgemergeld lijk gesleten heeft voordat 'ie zich voor een trein smeet.

Als kind was ik bang voor hem en zijn net zo verknipte jongere broer, naarmate je ouder wordt besef je echter dat beiden niets meer dan genetisch afval zijn.
oh.. oké nu begrijp ik je beter, ik dacht dat jullie aan hem ging verkopen...

ja inderdaad wat hier al wordt gezegd, lullig voor de treinbestuurder dat dan weer wél...
pi_204963438
Nm

[ Bericht 99% gewijzigd door marsan op 04-06-2022 20:29:48 ]
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:28:57 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204963439
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:22 schreef Droopie het volgende:

;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_204963467
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Hoezo is dat filmpje overdag? Hij lag ook te slapen (fijn dat dat lukt trouwens als je net een kind hebt vermoord) zeggen ze in het filmpje. In het filmpje zeggen ze ook dat hij aangehouden wordt voor ontrekking van ouderlijk gezag ( lees ontvoering).
pi_204963476
quote:

Stuk afval dus. Als hij onverhoopt ge-Epsteined zou worden in de gevangenis mis je er niks aan.
pi_204963481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:17 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Als een zedendelinquent levenslang krijgt is de kans op recidive nul.
Klopt. En met het TBS systeem is het voor veel zedendelinquenten ook zo dat ze eeuwig in het systeem vastzitten.

Maar elke zedenzaak levenslang opleggen is onbetaalbaar, al kun je de kosten nog wel flink drukken als je TBS afschaft en mensen vastzet onder minder luxe omstandigheden.

Maar je wilde een fatsoenlijke rechtstaat toch? Dat betekent ook dat je iedere delinquent een menswaardig bestaan gunt. Dat is nu eenmaal iets waar een prijskaartje aanhangt.
pi_204963489
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
;(
"Feiten in verminderde mate toe te rekenen aan de verdachte."

Het probleem van onze rechtsspraak samengevat.
pi_204963498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
;(
Dit land is officieel kapot.

Ik geloof niet dat iemand kon vermoeden dat hij dit zou doen, maar deze dader had niet op straat horen te lopen.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:35:21 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204963501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
"Feiten in verminderde mate toe te rekenen aan de verdachte."

Het probleem van onze rechtsspraak samengevat.
:{w Mij niet citeren s.v.p., want ik deel jouw visie niet.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:35:34 #82
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204963504
quote:
Er staat nota bene bij dat niet kan worden bevestigd dat dit de arrestatie was of een eerdere.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204963513
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er staat nota bene bij dat niet kan worden bevestigd dat dit de arrestatie was of een eerdere.
Lijkt me sterk dat ie 2 keer iemand ontvoerd heeft in zijn leven
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:37:18 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204963519
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nee, maar het staat op twitter dan moet het wel waar zijn!
pi_204963521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, maar het staat op twitter dan moet het wel waar zijn!
@mijntjexx
pi_204963522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Stuk afval dus. Als hij onverhoopt ge-Epsteined zou worden in de gevangenis mis je er niks aan.
Ik gun dat zo'n iemand beter was gemaakt door de GGZ en anders goed in de gaten werd gehouden.
Nu valt er niets meer te redden voor hem.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:38:01 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204963523
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit land is officieel kapot.

Ik geloof niet dat iemand kon vermoeden dat hij dit zou doen, maar deze dader had niet op straat horen te lopen.
Ik ga niet meer reageren, want als je mij dan weer quote met een bepaald oordeel zou de indruk kunnen ontstaan dat ik daarmee instem.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 juni 2022 @ 20:41:01 #88
284411 crew  heywoodu
pi_204963540
quote:
quote:
Helaas is het onbekend of de video van de arrestatie van vannacht is.
Maar Boevennieuws.pro gooit het gewoon online, hebben ze toch maar mooi een lekkere like-trekkende scoop!
pi_204963541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:37 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:mijntjexx
Dus jij denkt dat dat die gast 2 keer in zijn leven is opgepakt voor ontvoering van iemand ( ze benoemen namelijk in het filmpje dat ze op basis van dat hem aanhouden)? Bij de persconferentie benoemden ze het nog, dat hij aanvankelijk werd aangehouden voor ontvoering.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:45:05 #90
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204963564
quote:

Even doorgeklikt en oordeel van de forensisch psycholoog gelezen, geeft wel een ontluisterend beeld van deze man.

quote:
[de forensisch psycholoog] heeft over de geestvermogens van de verdachte op

18 januari 2021 een rapport uitgebracht. [de forensisch psycholoog] heeft vastgesteld dat de verdachte lijdt aan een complexe meervoudige problematiek, bestaande uit een antisociale persoonlijkheidsstoornis en borderline en narcistische persoonlijkheidstrekken. Daarnaast is bij de verdachte sprake van zwakbegaafdheid. Er is secundair aan zijn persoonlijkheidsproblematiek een ernstige middelenproblematiek aanwezig met betrekking tot alcohol, cocaïne en cannabis, thans in gedeeltelijke remissie vanwege zijn verblijf in een gereguleerde omgeving door de preventieve hechtenis.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:46:23 #91
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:45 schreef Perox het volgende:
Even doorgeklikt en oordeel van de forensisch psycholoog gelezen, geeft wel een ontluisterend beeld van deze man.
Dat wordt dan iig een vrijkaartje voor de TBS maatregel. Mark my words.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204963574
quote:

[..]
[..]

Waarom zat deze gast niet bij een ggz inrichting?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:47:21 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963578
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:46 schreef Newone82 het volgende:
Is dat verplicht dan?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:47:27 #94
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204963580
Klinkt als een kleine Michael P. Of eigenlijk nog erger, hier is een kind dood. Minstens.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204963581
quote:

[..]
Wachtlijst :(
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:47:42 #96
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204963583
quote:

[..]
Er lopen veel meer van dit soort figuren rond. GGZ bezuinigingen, lange wachtrijen etc.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 20:47:45 #97
236264 crew  capricia
pi_204963585
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:03 schreef marsan het volgende:

[..]
Vind dat trouwens een slechte advocaat. Zo uit de hoogte en 0 sympathie opwekken. En hij praat moeilijk, hakkelt wat vaak.
Maar vooral dat dedaine staat me tegen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204963597
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:37 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik gun dat zo'n iemand beter was gemaakt door de GGZ en anders goed in de gaten werd gehouden.
Nu valt er niets meer te redden voor hem.
Kan dat überhaupt?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:49:34 #99
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963601
Die persoonlijkheidsstoornissen kun je gewoon geen zak mee. Kunnen ze hem wel (deels) ontoerekeningsvatbaar verklaren en naar de ggz sturen, maar wat verwacht men daarvan? Dat kun je amper behandelen. Recidiverisico blijft torenhoog. Ggz is niet het antwoord op alles. Jarenlange ervaring in de forensische sector en de succesgevallen zijn echt op 2 handen te tellen. Heel veel mensen met dergelijke problematiek én ernstige delicten zijn gewoon een kansloze missie, helaas.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:50:01 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:47 schreef Momo het volgende:
Er lopen veel meer van dit soort figuren rond. GGZ bezuinigingen, lange wachtrijen etc.
Het probleem met narcisme is natuurlijk wel dat dit soort types van zichzelf meent dat er niets met ze aan de hand is. Die gaan dus zelf geen hulp zoeken. Juist de rest van de wereld spoort niet. Ik heb daar in R&P nog een passend filmpje over geplaatst.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:50:47 #101
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963612
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:49 schreef aloa het volgende:

[..]
Kan dat überhaupt?
Nee.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 20:51:53 #102
236264 crew  capricia
pi_204963622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:49 schreef ZarB het volgende:
Die persoonlijkheidsstoornissen kun je gewoon geen zak mee. Kunnen ze hem wel (deels) ontoerekeningsvatbaar verklaren en naar de ggz sturen, maar wat verwacht men daarvan? Dat kun je amper behandelen. Recidiverisico blijft torenhoog. Ggz is niet het antwoord op alles. Jarenlange ervaring in de forensische sector en de succesgevallen zijn echt op 2 handen te tellen. Heel veel mensen met dergelijke problematiek én ernstige delicten zijn gewoon een kansloze missie, helaas.
En heel veel mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis incl borderline-stoornis etc, begaan niet dit soort misdrijven.
Ik kan er dus weinig mee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204963632
quote:

[..]
Kapot bezuinigd idd. Vroeger zaten veel meer mensen in inrichtingen, maar nu lopen heel veel 'gestoorden' gewoon rond op straat.
Met alle gevolgen van dien.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:52:25 #104
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963636
quote:

[..]
Dat willen mensen graag denken, dat dat het probleem is, omdat het niet echt leuk is te weten dat sommige stoornissen gewoon niet te behandelen zijn en mensen altijd een gevaar zullen blijven. Levenslang opsluiten is dan echt het enige redmiddel.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:52:49 #105
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963639
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:51 schreef capricia het volgende:

[..]
En heel veel mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis incl borderline-stoornis etc, begaan niet dit soort misdrijven.
Ik kan er dus weinig mee.
Ik heb het dus over de groep die dat wel doet. Die komen in de forensische psychiatrie terecht namelijk.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 20:53:10 #106
236264 crew  capricia
pi_204963643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik heb het dus over de groep die dat wel doet.
Ja. Dat begreep ik wel. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:54:25 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963656
Over een paar maandjes zit Donny dus in het PBC. Gaan ze nog even een praatje met hem maken. Het zou mij trouwens niet verbazen als hij ook onder invloed was op die woensdag en donderdag. Hij had een cocainegebruik in gedeeltelijke remissie, maar zal voor die gelegenheid wel een uitzondering gemaakt hebben.
pi_204963671
quote:
Zolang ze vast zitten, is de kans op recidive in elk geval 0.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:55:49 #109
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204963680
De deur van zijn woning werd er uit geblazen bij zijn arrestatie

pi_204963695
quote:
Opsluiten in een TBS kliniek.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:57:51 #111
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Tengano het volgende:
Over een paar maandjes zit Donny dus in het PBC. Gaan ze nog even een praatje met hem maken. Het zou mij trouwens niet verbazen als hij ook onder invloed was op die woensdag en donderdag. Hij had een cocainegebruik in gedeeltelijke remissie, maar zal voor die gelegenheid wel een uitzondering gemaakt hebben.
In remissie is gesteld toen hij vastzat. Dus dikke kans ja :r
pi_204963701
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:52 schreef aloa het volgende:

[..]
Kapot bezuinigd idd. Vroeger zaten veel meer mensen in inrichtingen, maar nu lopen heel veel 'gestoorden' gewoon rond op straat.
Met alle gevolgen van dien.
Heb je hier een bron van?
Ik denk namelijk dat de samenleving niet zo maakbaar is als sommigen graag geloven. Er zijn gekkies die gewoon niet te behandelen zijn.
pi_204963702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:55 schreef Flow3r het volgende:

[ afbeelding ]
@mijntjexx

pi_204963704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind dat trouwens een slechte advocaat. Zo uit de hoogte en 0 sympathie opwekken. En hij praat moeilijk, hakkelt wat vaak.
Maar vooral dat dedaine staat me tegen.
Ben ik met je eens. Zn trackrecord is ook matig.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:58:16 #115
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204963705
quote:

[ afbeelding ]
Dat leest vreemd, officiële berichtgeving met het woord "chillen" erin. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_204963710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Tengano het volgende:
Dit zijn onmensen. Die moet je gewoon in kooien opsluiten, zoals apen. Eten gooi je gewoon naar binnen.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:58:45 #117
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Opsluiten in een TBS kliniek.
Een tbs-er kost enorm veel geld vanwege de behandeling.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:58:58 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963714
quote:

[ afbeelding ]
Wacht even. Hij is toch in de nacht van vrijdag op zaterdag gearresteerd door een AT team. Volgens mij was dat iets van 4:00 uur in de nacht. En toen zat de buurman dus te chillen met een biertje op het balcon?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:59:02 #119
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204963716
Bekende van mij doet sinds 2 jaar nooddienst bij sociale huurvereniging, dus als er na werktijden echt iets dringend is wat niet kan wachten tot de volgende dag zoals raam kapot, buiten gesloten worden etc.

Echt heel veel zaken als de gekke buurman heeft weer te veel gedronken en sloopt nu meerdere ramen van bewoners, iemand die belt omdat de deur naar het balkon "zo maar" kapot is gegaan terwijl dan het glas en allerlei spullen door de hele woning ligt. Er zijn echt veel tikkende tijdbommen in Nederland.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 20:59:21 #120
236264 crew  capricia
pi_204963717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef marsan het volgende:

[..]
Ben ik met je eens. Zn trackrecord is ook matig.
Verbaast me niets. Hij heeft in elk geval geen 'gun-factor'.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204963725
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:49 schreef aloa het volgende:

[..]
Kan dat überhaupt?
Niet iedereen kan beter gemaakt worden, maar hij was ook niet compleet ontoerekingsvatbaar.

Voor compleet gestoorden zijn er plekken waar je ook zonder strafblad opgesloten wordt.
Hell To The Liars
pi_204963734
quote:

quote:
De verdachte heeft midden in de nacht brand gesticht bij de garagepoort in het appartementsgebouw van zijn ex-vriendin; toen dat niet meteen lukte met een aansteker en remmenreiniger, waarmee hij papier en zakdoekjes heeft verbrand bij de poort en waardoor het rubber onderaan die poort is gesmolten, is hij bij een tankstation brandstof gaan halen. Daarna is hij aangehouden door de politie.
:')
pi_204963735
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Dat leest vreemd, officiële berichtgeving met het woord "chillen" erin. :')
Komt uit de Telegraaf
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:00:43 #124
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_204963737
quote:

[..]
[..]

Anti-sociaal en narcisme samen. Nog los van het feit dat dat zo'n beetje de moeilijkste combi is om te "genezen", voor zover dat al kan, is dit ook een levensgevaarlijke combi. En daar komt dan nog wat problematiek en zwakbegaafdheid bovenop.

Deze gaat naar TBS, maar wel een ronde te laat....
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:01:08 #125
438527 MissButterflyy
pi_204963745
quote:

Gaat dit om Donny?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:01:12 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204963746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wacht even. Hij is toch in de nacht van vrijdag op zaterdag gearresteerd door een AT team. Volgens mij was dat iets van 4:00 uur in de nacht. En toen zat de buurman dus te chillen met een biertje op het balcon?
https://www.telegraaf.nl/(...)ny-keek-je-nooit-aan
pi_204963758
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gaat dit om Donny?
Yup.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:02:44 #128
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204963773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:00 schreef Stupidisco het volgende:

[..]
Komt uit de Telegraaf
Dat verklaart het.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:03:55 #129
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Anti-sociaal en narcisme samen. Nog los van het feit dat dat zo'n beetje de moeilijkste combi is om te "genezen", voor zover dat al kan, is dit ook een levensgevaarlijke combi. En daar komt dan nog wat problematiek en zwakbegaafdheid bovenop.

Deze gaat naar TBS, maar wel een ronde te laat....
En die zwakbegaafdheid, afwezig zelfinzicht en geen inschatting van de gevolgen van eigen handelen helpen ook niet mee.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:04:08 #130
438527 MissButterflyy
pi_204963787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Yup.
Dit is dus geen zeden verleden.
pi_204963789
twitter
pi_204963792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Yup.
Zo te lezen een complete randdebiel en nog een gevaarlijke ook.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:04:34 #133
236264 crew  capricia
pi_204963794
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is het wel al zeker dat dit een zedenzaak is?
(Sorry, was even weg vanavond)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204963800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:05:11 #135
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963803
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zie je nou wel. Dat zei ik dus. Vandaar dat ze vrijdag al wisten wie ze moesten hebben.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:05:40 #136
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963810
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
En die zwakbegaafdheid, afwezig zelfinzicht en geen inschatting van de gevolgen van eigen handelen helpen ook niet mee.
Maar als er geen wachtlijsten waren bij de ggz was dit nu niet gebeurd hoor!

Trouwens wel echt een tering nachtmerrie. Gatverdamme :'( :'( :(
pi_204963815
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daar lijkt het niet op, aangezien ze er geen rekening mee houden in het vonnis.
Maar wie weet staat dat er niet in om bepaalde redenen?

Denk zelf dat hij geen zeden verleden heeft, maar dat is geen zekerheid.
Hell To The Liars
pi_204963816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zo te lezen een complete randdebiel en nog een gevaarlijke ook.
Echt zo'n mokerdomme overlastveroorzaker. Maar ja, dan is het alsnog een hele stap naar het doden van een 9-jarig jochie natuurlijk...
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 juni 2022 @ 21:06:10 #139
367000 roos94
pi_204963817
quote:
Kut premium zooi
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:06:31 #140
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204963823
quote:

[..]
Minstens een miljoen landgenoten voldoen hier ook aan, ze zitten zelfs op FOK!
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:07:15 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:05 schreef ZarB het volgende:
Maar als er geen wachtlijsten waren bij de ggz was dit nu niet gebeurd hoor!
Nee, dat zeg ik ook niet. Hoort allemaal bij de 'problematiek' van Donny wat Gino helaas noodlottig is geworden. En nou moet je er dus weer iets mee.
pi_204963845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zie je nou wel. Dat zei ik dus. Vandaar dat ze vrijdag al wisten wie ze moesten hebben.
Volgens mij zei je zoveel dat je wel een keer raak moest zitten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:08:17 #143
438527 MissButterflyy
pi_204963851
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee!

Het kan nog heel anders zitten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:08:42 #144
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Hoort allemaal bij de 'problematiek' van Donny wat Gino helaas noodlottig is geworden. En nou moet je er dus weer iets mee.
Helaas. Hij zal vast wel heel lang binnen blijven zitten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:08:47 #145
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Minstens een miljoen landgenoten voldoen hier ook aan, ze zitten zelfs op FOK!
Ja eens. Maar er waren nog een aantal andere tekortkomingne in de psychebeschrijving van Donny.
pi_204963863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Langer straffen hoeft voor mij maar één doel te bereiken; Michael P's en consorten uit de samenleving verwijderen totdat ze oud en zwak zijn en daarmee dus géén risico meer vormen voor hun medemens.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:08:59 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204963866
quote:

[..]
Nee, dit is gewoon kansloos.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:09:25 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963873
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:07 schreef marsan het volgende:
Volgens mij zei je zoveel dat je wel een keer raak moest zitten.
Niks ervan. Hier trap ik niet in.
pi_204963874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:08 schreef ZarB het volgende:

[..]
Helaas. Hij zal vast wel heel lang binnen blijven zitten.
Hopelijk komt hij nooit meer vrij. Dit figuur heeft wel weer genoeg ellende veroorzaakt.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:09:36 #150
438527 MissButterflyy
pi_204963877
Misschien was Donny toch wel een bekende van de familie.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:10:23 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204963888
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Tijdens de persco zei de politie dat ze daar geen indicatie voor hadden gevonden.
pi_204963891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Langer straffen hoeft voor mij maar één doel te bereiken; Michael P's en consorten uit de samenleving verwijderen totdat ze oud en zwak zijn en daarmee dus géén risico meer vormen voor hun medemens.
Dit ja. Randdebielen als Michael P en Donny M hoeven niet te figureren in allerlei naïeve experimenten. Gewoon opsluiten, dan heb je er het minste last van.
pi_204963898
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Politie zegt dat ze geen weet hebben van een link tussen Gino en Donny.
pi_204963904
Onze rechtsstaat is echt aan een vernieuwing/ontwikkeling toe. Hoe dat er precies uit moet zien weet ik ook niet. Maar we moeten het fenomeen 'tweede kans' opnieuw bekijken. Het principe is mooi, maar niet voor iedereen weggelegd. Dat iemand die een 'bekende was van de politie' iets gruwelijks doet, gebeurd mij iets te vaak.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:11:58 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204963917
Ik zit de hele tijd aan dit ventje te denken, wat vreselijk dat je jonge leventje zo ten einde komt ;( De vraag is altijd of er misbruik in het spel is geweest en ik zat te denken, moeten we dit soort dingen wel (willen) weten? Wat mij betreft mag het ook wel eens niet bekend gemaakt worden. Niemand wordt uiteindelijk beter van dit soort details. Mij kan dat echt jaren achtervolgen dit soort dingen :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204963918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Niks ervan. Hier trap ik niet in.
Ok
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:12:12 #157
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hopelijk komt hij nooit meer vrij. Dit figuur heeft wel weer genoeg ellende veroorzaakt.
Ik hoop het ook. Ronduit verschrikkelijk.
pi_204963924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Missbutterfly vliegt over de feiten heen. Ook de dood van een kind is immers roddelnieuws.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:13:03 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Onze rechtsstaat is echt aan een vernieuwing/ontwikkeling toe. Hoe dat er precies uit moet zien weet ik ook niet. Maar we moeten het fenomeen 'tweede kans' opnieuw bekijken. Het principe is mooi, maar niet voor iedereen weggelegd. Dat iemand die een 'bekende was van de politie' iets gruwelijks doet, gebeurd mij iets te vaak.
Hoho. Hij had toch nog nooit een delict gepleegd zoals dit.

Iedereen die wel eens een brandje heeft gesticht voor eeuwig binnen houden omdat hij ook wel eens iemand zou kunnen vermoorden is wel een beetje overkill toch.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:13:48 #160
438527 MissButterflyy
pi_204963945
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de hele tijd aan dit ventje te denken, wat vreselijk dat je jonge leventje zo ten einde komt ;( De vraag is altijd of er misbruik in het spel is geweest en ik zat te denken, moeten we dit soort dingen wel (willen) weten? Wat mij betreft mag het ook wel eens niet bekend gemaakt worden. Niemand wordt uiteindelijk beter van dit soort details. Mij kan dat echt jaren achtervolgen dit soort dingen :X
Het maakt toch wel uit voor het motief en de uitspraak denk ik.
pi_204963951
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Iedereen die wel eens een brandje heeft gesticht voor eeuwig binnen houden omdat hij ook wel eens iemand zou kunnen vermoorden is wel een beetje overkill toch.
Dat brandje was niet zomaar even ergens op een veldje vuurtje stoken hè.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:14:28 #162
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963955
quote:
Het komt gelukkig maar heel zelden voor maar het is wel het ultieme "mijn kind is alleen buitenshuis" nachtmerriescenario. En je houdt jezelf voor dat de kans klein is of dat het gewoon niet gebeurt en dan gebeurt het toch.

Het verhaal anne faber kan ik ook nog last hebben.
pi_204963959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Was ook meer in de context van: dat deze verdachte nu misschien wel levenslang moet krijgen (als hij het daadwerkelijk heeft gedaan). Geen tweede kans dus meer.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:15:21 #164
438527 MissButterflyy
pi_204963968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Oké, dan had ik dat gemist.

Want verdachte heeft dus een drugsprobleem, en zus zag er ook niet al te fris uit.
Wie weet wat er meer speelt dan, dacht ik.
pi_204963969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zo dom als een varken dus.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:15:42 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963976
quote:
Dit is natuurlijk een beetje vragen naar de bekende weg. Wat ik sneu vind is dat Gino al zo ontzettend bang en kwetsbaar was. Dit is letterlijk de hel voor hem geweest. Zelfs dat meisje op de bus was als de dood voor hem en die pestte hij alleen nog maar. Bij Gino is hij wel gigantisch verder over de grens gegaan. Ik hoop maar dat het niet te lang heeft geduurd voor Gino. Walgelijk dus inderdaad.
pi_204963977
quote:
Ik wil niet flauw doen ofzo hoor maar dan volg je het nieuws of zúlk nieuws toch gewoon niet?
De wereld is weleens te afschuwelijk om te weten maar het is (deels) je eigen keuze in hoeverre je erover gaat lezen/horen/zien.
pi_204963987
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Want verdachte heeft dus een drugsprobleem, en zus zag er ook niet al te fris uit.
Wie weet. Zal Yvonne iets weten?
pi_204963992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef Za het volgende:

[..]
Varkens zijn best intelligente dieren hoor.
pi_204963993
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ze zien er daar in dat buurtje geen van allen fris uit....
pi_204964013
quote:
Het stoort me dat je het op jezelf betrekt.
Het kan niemand schelen dat het jou jaren achtervolgt.
pi_204964020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:mijntjexx

[ afbeelding ]
Telegraaf....het staat op de Telegraaf dan moet het wel waar zijn!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:19:36 #173
438527 MissButterflyy
pi_204964034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wie weet. Zal Yvonne iets weten?
@yvonne
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:20:05 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef Za het volgende:
Ja, je zal eens met iemand meeleven :')

Heel veel mensen zijn geschokt door deze gebeurtenis.
Hebben zelfs gehuild terwijl ze dat kereltje niet eens kenden.
pi_204964042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze zien er daar in dat buurtje geen van allen fris uit....
Nee, inderdaad :')
Zag het journaal en het leek wel het afvoerputje van tokkie Nederland.
Hell To The Liars
  Admin zaterdag 4 juni 2022 @ 21:21:08 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204964060
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
@:yvonne
}:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204964062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Varkens zijn best intelligente dieren hoor.
Het is een veelgebruikte uitdrukking, itt bv zo dom als een eekhoorn.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:21:47 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964072
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het maakt toch wel uit voor het motief en de uitspraak denk ik.
Ja dat wel. En het benoemen is misschien ook nog niet het ergste maar de details die dan daarna naar buiten komen :'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef ZarB het volgende:

[..]
Het komt gelukkig maar heel zelden voor maar het is wel het ultieme "mijn kind is alleen buitenshuis" nachtmerriescenario. En je houdt jezelf voor dat de kans klein is of dat het gewoon niet gebeurt en dan gebeurt het toch.

Het verhaal anne faber kan ik ook nog last hebben.
Over Anne Faber heb ik inderdaad ook dingen gelezen die ik liever niet had geweten :N Zelfde geldt voor Dutroux :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een beetje vragen naar de bekende weg. Wat ik sneu vind is dat Gino al zo ontzettend bang en kwetsbaar was. Dit is letterlijk de hel voor hem geweest. Zelfs dat meisje op de bus was als de dood voor hem en die pestte hij alleen nog maar. Bij Gino is hij wel gigantisch verder over de grens gegaan. Ik hoop maar dat het niet te lang heeft geduurd voor Gino. Walgelijk dus inderdaad.
De kans is groot ja maar het hoeft niet per se. Het gaat me er vooral om dat we niet alles hoeven te weten, dat moet voor de familie toch ook een hel zijn?

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik wil niet flauw doen ofzo hoor maar dan volg je het nieuws of zúlk nieuws toch gewoon niet?
De wereld is weleens te afschuwelijk om te weten maar het is (deels) je eigen keuze in hoeverre je erover gaat lezen/horen/zien.
Uhm, het journaal opent met dit soort zaken, beetje flauw dus ja :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef Za het volgende:

[..]
Lekker empathisch ben je :') :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:22:01 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204964076
Vraag mij ook wel af hoe de bekenden en familie van Donny dit ervaren, hij had al wat dingen op zijn kerfstok. Maar zagen ze dit aankomen?
pi_204964098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Tengano het volgende:

Ja, je zal eens met iemand meeleven :')

Heel veel mensen zijn geschokt door deze gebeurtenis.
Hebben zelfs gehuild terwijl ze dat kereltje niet eens kenden.
Uiteraard, en die vertellen dat ook allemaal hoe ze eronder lijden.
Het is een bekende vorm van aandacht zoeken dmv andermans leed, en ik veracht het.
pi_204964106
Op feesboek staat dat het om een vrachtwagenchauffeur gaat
#superniger2020
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:24:01 #182
438527 MissButterflyy
pi_204964117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef Momo het volgende:
Vraag mij ook wel af hoe de bekenden en familie van Donny dit ervaren, hij had al wat dingen op zijn kerfstok. Maar zagen ze dit aankomen?
Ja, en dan?
Heb te maken gehad met een vriend die ik zag afglijden. En dan neem je afstand.
Het is een volwassen vent hè.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:25:44 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:23 schreef Za het volgende:

[..]
Het is een bekende vorm van aandacht zoeken dmv andermans leed, en ik veracht het.
Het gaat mij niet alleen om mijzelf, maar ook om de familie. Hoe moet het voor hen zijn dat iedereen weet wat er precies met je kind is gebeurt? Is er dan geen enkele privacy?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:26:15 #184
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964157
quote:
Kun je van jezelf zien dat jij hier gewoon je eigen invulling aan geeft.

Kunnen we dan ook zeggen dat het een bekende vorm van aandacht is dat heel Fok! hier vindt dat ze
Donny keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Is dat dan wel een gezonde uiting van een voor jou gepaste emotie of zou je dat ook kunnen scharen onder:

Kijk mij dit eens veroordelen en zie eens hoe goed ik dan eigenlijk ben. Mag ik svp wat aandacht voor mijn goedheid O-)

En let wel. Ik zit hier niet Donny te verdedigen he.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 04-06-2022 21:36:42 ]
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:27:47 #185
438527 MissButterflyy
pi_204964182
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het gaat mij niet alleen om mijzelf, maar ook om de familie. Hoe moet het voor hen zijn dat iedereen weet wat er precies met je kind is gebeurt? Is er dan geen enkele privacy?
Ik heb geen idee. Er zijn rechtszaken die achter gesloten deuren plaatsvinden. Maar dat was dan voor de veiligheid van getuigen bijvoorbeeld.
Misschien kan familie daar voor kiezen. Ik weet het niet.
pi_204964211
Wat er met de verdachte moet gebeuren zal het openbaar ministerie wel bekijken en de rechter bepalen. Vind het vooral erg sneu voor deze jongen en zijn familie dat hij zo aan zijn eind moest komen.
pi_204964216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef MaJo het volgende:

Eens met dat aspect.

Maar de intro en afsluiting van je post staat me tegen. ik, ik.
pi_204964217
Je hoorde altijd rare verhalen over hem. Zo vertelde een oud-klasgenoot van hem dat hij een soort bucketlist had om zaken af te vinken die het daglicht niet kunnen verdragen. Ook zou hij jaren geleden zijn achtervolgd door pedojagers.”

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220604_96682269
pi_204964230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Kunnen we dan ook zeggen dat het een bekende vorm van aandacht is dat heel Fok! hier vindt dat ze
Gino keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Is dat dan wel een gezonde uiting van een voor jou gepaste emotie of zou je dat ook kunnen scharen onder:

Kijk mij dit eens veroordelen en zie eens hoe goed ik dan eigenlijk ben. Mag ik svp wat aandacht voor mijn goedheid O-)

En let wel. Ik zit hier niet Gino te verdedigen he.
Gino is het slachtoffer. Opletten aub.
pi_204964238
quote:

[..]

Gino keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Je weet dat Gino het slachtoffer is toch?
pi_204964242
quote:

[..]

Kon Gino nog maar verdedigd worden....
pi_204964258
quote:

[..]

Gino = slachtoffer
Donny = verdachte
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:33:23 #193
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Za het volgende:
Gino is het slachtoffer. Opletten aub.
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?

Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:33:45 #194
438527 MissButterflyy
pi_204964281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Halcon het volgende:
Je hoorde altijd rare verhalen over hem. Zo vertelde een oud-klasgenoot van hem dat hij een soort bucketlist had om zaken af te vinken die het daglicht niet kunnen verdragen. Ook zou hij jaren geleden zijn achtervolgd door pedojagers.”

Kan niet lezen. ;(
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:34:26 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964296
Ja ik zit ook meer met Gino in mijn hoofd dan met Donny. Sorry schrijffoutje.
pi_204964305
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?

Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
...
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:35:59 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je noemt een vermoord jongetje een pedoflikker en gaat nog even door nu?
Doe normaal joh.
pi_204964331
quote:

[..]
Heh, ga je lekker?

Hij haalt twee namen door elkaar. Waar Gino staat, moet je Donny lezen en dan zal er wel staan wat hij bedoelt.
pi_204964341
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kan niet lezen. ;(
Staat ook niet zo heel veel boeiends in. Alleen dat van die pedojagers viel op. Wellicht is Donny dan toch een pedoflikker.
pi_204964357
Anders quoten jullie de reactie nog even 10 keer om hetzelfde te attenderen.
pi_204964359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij haalt twee namen door elkaar. Waar Gino staat, moet je Donny lezen en dan zal er wel staan wat hij bedoelt.
Dacht ik ook hoor, maar nadat iemand hem erop wees, ging hij nog even door...
pi_204964362
quote:

[..]
Hij verbeterde al:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef Tengano het volgende:
Ja ik zit ook meer met Gino in mijn hoofd dan met Donny. Sorry schrijffoutje.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:37:56 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Za het volgende:

[..]
Eens met dat aspect.

Maar de intro en afsluiting van je post staat me tegen. ik, ik.
Jammer dat je het zo leest. Het raakt mensen gewoon, en dat willen ze uiten. In de eerste plaats gaat het uiteraard om Gino en zijn familie.

quote:

[..]
Heh, ga je lekker?

Het is toch duidelijk dat hij per ongeluk Gino schrijft in plaats van Donny :X
pi_204964378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Uhm, het journaal opent met dit soort zaken, beetje flauw dus ja :')
[..]

En dus kies je er zelf voor het nieuws te kijken/luisteren.
Zelfs in het topic reageer/lees je.
pi_204964395
Jezus autisten
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:40:33 #206
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204964405
quote:

[..]
Stop, ik zet 2 jokers in.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:40:57 #207
438527 MissButterflyy
pi_204964414
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als ik het me zo zou raken dat ik er last van heb, zou ik het nieuws idd vermijden ipv het op te zoeken.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:41:10 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964417
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]
:') Ja ik kijk het nieuws, omdat ik wil weten wat er gebeurt in de wereld. Dat dit nieuws voorbij komt kan ik natuurlijk niet aanvoelen, dus dan moet ik het nieuws maar niet meer kijken? :')

Dat ik hier meelees is inderdaad mijn eigen keuze en daarmee loop ik het gevaar dingen te lezen die ik liever niet gelezen had. Vandaar dat ik nu ook opper/afvraag waarom deze details openbaar moeten zijn.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:43:35 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef MaJo het volgende:
:') Ja ik kijk het nieuws, omdat ik wil weten wat er gebeurt in de wereld. Dat dit nieuws voorbij komt kan ik natuurlijk niet aanvoelen, dus dan moet ik het nieuws maar niet meer kijken? :')

Dat ik hier meelees is inderdaad mijn eigen keuze en daarmee loop ik het gevaar dingen te lezen die ik liever niet gelezen had. Vandaar dat ik nu ook opper/afvraag waarom deze details openbaar moeten zijn.
Nou ik heb ook bewust vermeden te zoeken op die filmpjes die hier aangehaald werden. Waar werd opgeroepen om dan even op Daisy Destruction te googelen; dan kon je er alles over vinden. Ik zit daar ook niet op te wachten. Plus die zooi gaat nooit meer uit je hoofd. Daar wordt je echt geen evenwichtiger mens cq Fok!er van. En ik heb al genoeg issues :{w
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:43:50 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964449
Dat ik dit soort dingen op zoek heeft trouwens ook te maken met mijn achtergrond (journalist). Daardoor ben ik graag op de hoogte van dingen en lees je wel eens iets wat je liever niet had willen weten. Sommige onderwerpen mijd ik ook wel, zoals de schoolshooting in Uvalde. De headlines kun je niet omheen maar voor de rest heb ik expres geen dingen aangeklikt* MaJo er verder in verdiept. Ik snap jullie punt dus wel maar het nieuws starten met info als "vermiste Gino blijkt misbruikt te zijn" hoeft wat mij betreft dus niet. Vooral voor de familie juist.
pi_204964458
quote:

[..]

Omdat ándere mensen dan jij, dergelijke informatie zeker belangrijk vinden.
Ik zeg niet dat jij het nieuws niet moet kijken maar je geeft zelf als dat je bepaalde informatie moeilijk vindt om te weten en je vraagt je hardop af of die informatie überhaupt gedeeld moet worden.

Waarom niet dan? :?
pi_204964460
quote:

[..]

Kan je een voorbeeld geven wat er nu naar buiten komt wat je gecensureerd zou willen hebben?
Hell To The Liars
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 21:45:01 #213
197773 crew  maily
pi_204964467
quote:

[..]
Ach, er worden wel vaker namen door elkaar gehaald:

pi_204964471
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 19:15 schreef Alpha0 het volgende:
Dat je denkt hier mee weg te komen!
Mja, zou 'ie dat gedacht hebben?

Die step daar achter laten was wat dat betreft al geen hele slimme zet. Waarom zou 'ie dat doen eigenlijk?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:45:30 #215
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204964476
Ik lees nog even rustig door en vind ook dit.

quote:
Verder heeft [de forensisch psycholoog] vastgesteld dat de kans op herhaling van een nieuw soortgelijk (gewelds)delict hoog is. Concreet adviseert [de forensisch psycholoog] een behandelverplichting in de vorm van bijzondere voorwaarden bij een (deels) voorwaardelijke straf. De ernst van de lastig te beïnvloeden meervoudige problematiek en de hoge kans op recidive, waarbij de verdachte het lastig vindt om een zelfconfrontatie aan te gaan en dan ook boos kan worden en mogelijk geneigd zal zijn om uit de behandeling te stappen, vragen om een behandelverplichting met een klinische start, waarbij gedacht wordt aan plaatsing in een forensisch-psychiatrische kliniek zoals een FPK of een FVK. Na een klinische start waarbij psycho-educatie moet worden geboden, delictgerelateerde behandeling met psychotherapie en behandeling van de verslavingsproblematiek moet zijn opgestart en gestabiliseerd, kan, indien de kliniek dit verantwoord acht, begonnen worden met een ambulant behandeltraject. In het ambulante traject zal geoefend dienen te worden met het versterken van coping, emotieregulatie en toepassen van adequate oplossende vaardigheden als het abstinent blijven van alcohol en drugs. [de forensisch psycholoog] adviseert tevens oplegging van de maatregel strekkende tot gedragsbeïnvloeding of vrijheidsbeperking van artikel 38z Sr om behandeling en begeleiding te waarborgen na beëindiging van de (deels)voorwaardelijke straf, indien de risico’s voor recidive dan nog steeds manifest en hoog zijn.

Het advies van de reclassering

Uit het reclasseringsadvies van 26 februari 2021 blijkt dat de reclassering het recidiverisico ook inschat als hoog. Naar aanleiding van de uitkomsten van voornoemd onderzoek van [de forensisch psycholoog] heeft de reclassering een indicatiestelling aangevraagd voor de verdachte en vervolgens is voor hem een indicatiestelling uitgebracht waarin een verblijf binnen een forensisch psychiatrische instelling met een gemiddelde zorgintensiteit en een hoog beveiligingsniveau werd geïndiceerd. De verdachte is in het kader daarvan op de wachtlijst geplaatst van de Forensisch Psychiatrische Kliniek (FPK) van De Rooyse Wissel. De intake- en opnamecoördinator van de Rooyse Wissel heeft aan de reclassering bericht dat zij geen contra-indicaties voor een opname ziet maar dat zij geen indicatie kon geven voor een mogelijke opnamedatum. Door verschuivingen staat de verdachte sinds 25 februari 2021 vrijwel bovenaan de wachtlijst.
De Reclassering had dus al een plekje geregeld.

Dan het vonnis op 17 maart 2021:

quote:
..veroordeelt de verdachte tot een gevangenisstraf van 18 maanden, waarvan 10 maanden voorwaardelijk, met een proeftijd van 3 jaren;
..
dat de veroordeelde zich laat opnemen in de Forensisch Psychiatrische Kliniek (FPK) van de Rooyse Wissel of een soortgelijke zorginstelling, te bepalen door de justitiële instantie die verantwoordelijk is voor plaatsing. De opname duurt een jaar of zoveel korter als de reclassering nodig vindt. De veroordeelde houdt zich aan de huisregels en de aanwijzingen die de zorginstelling geeft voor de behandeling. Het innemen van medicijnen kan onderdeel zijn van de behandeling. Als de reclassering een overgang naar ambulante zorg, begeleid wonen of maatschappelijke opvang gewenst vindt, dient de veroordeelde mee te werken aan de indicatiestelling en plaatsing;
...
Dan vraag ik me af hoe dat sinds 17 maart 2021 dan is gegaan?
8 maanden cel met aftrek voorarrest.
Dan een traject in een Forensisch Psychiatrische Kliniek van maximaal een jaar.
En nu dus al het vervolg.

Het was niet dat hij niet nadrukkelijk in beeld was. Het was ook niet dat het recidive risico niet als hoog werd ingeschat. Wat is er dan fout gegaan in de begeleiding?!

Het klinkt steeds meer als systeemfalen wat Gino heeft moeten bekopen. :'( :'( :'(
pi_204964488
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mja, zou 'ie dat gedacht hebben?

Die step daar achter laten was wat dat betreft al geen hele slimme zet. Waarom zou 'ie dat doen eigenlijk?
Misschien kickt zo’n misdadiger erop dat hij wordt gevonden. -O-
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:46:37 #217
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964491
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:45 schreef maily het volgende:
Ach, er worden wel vaker namen door elkaar gehaald:
:D Ik moest zelf net aan die verspreking van Bush denken. Toen hij het over die ongeoorloofde inval van Irak ehh, Oekraine had :X
pi_204964497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:45 schreef Perox het volgende:
[..]

[..]

Het was niet dat hij niet nadrukkelijk in beeld was. Het was ook niet dat het recidive risico niet als hoog werd ingeschat. Wat is er dan fout gegaan in de begeleiding?!

Het klinkt steeds meer als systeemfalen wat Gino heeft moeten bekopen. :'( :'( :'(
Waar het fout gaat is bij de naïeve gedachte dat er van dit soort lui nog iets te maken is. Ook al hebben ze nog niemand z'n leven verziekt / z'n leven ontnomen.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:47:39 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964502
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ik heb ook bewust vermeden te zoeken op die filmpjes die hier aangehaald werden. Waar werd opgeroepen om dan even op Daisy Destruction te googelen; dan kon je er alles over vinden. Ik zit daar ook niet op te wachten. Plus die zooi gaat nooit meer uit je hoofd. Daar wordt je echt geen evenwichtiger mens cq Fok!er van. En ik heb al genoeg issues :{w
Alleen die term spookt al door mijn hoofd, ik hoef daar inderdaad niet meer over te weten :N

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
Omdat ándere mensen dan jij, dergelijke informatie zeker belangrijk vinden.
Ik zeg niet dat jij het nieuws niet moet kijken maar je geeft zelf als dat je bepaalde informatie moeilijk vindt om te weten en je vraagt je hardop af of die informatie überhaupt gedeeld moet worden.

Waarom niet dan? :?
Jij wil graag weten dat een kind verkracht is? Ik snap echt niet waarom we deze informatie moeten willen weten :N
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kan je een voorbeeld geven wat er nu naar buiten komt wat je gecensureerd zou willen hebben?
Wat ik hierboven al aanhaal, bepaalde details. Niemand wordt er toch beter of gelukkiger van om te weten of zo'n kind misbruikt is? Zijn dood is toch al afschuwelijk genoeg? :'(
pi_204964505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdat ie dom is? Te oordelen aan het rapport zoals genoemd in de vorige rechtzaak is hij zwakbegaafd, dan kan hij ook geen plannetjes maken op het niveau van iemand met een normale intelligentie.
pi_204964509
quote:
[..]

[..]

Ik denk dat hij nog op de wachtlijst stond :'(
Dat denk ik omdat mensen hem op straat tegen kwamen en hij een woning had.
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:48:37 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
:D Ik moest zelf net aan die verspreking van Bush denken. Toen hij het over die ongeoorloofde inval van Irak ehh, Oekraine had :X
Is dit echt gebeurd? :o _O-
pi_204964530
quote:

[..]
Als het nieuws iemand heel veel doet is het toch ook goed om daar over te praten. Dat is een gezonde vorm van aandacht zoeken, volgens mij. Als het alleen maar is om zelf in de belangstelling te staan is het wat anders, maar zo schat ik MaJo niet in en verschillende posts ook niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_204964536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Omdat ie dom is? Te oordelen aan het rapport zoals genoemd in de vorige rechtzaak is hij zwakbegaafd, dan kan hij ook geen plannetjes maken op het niveau van iemand met een normale intelligentie.
Ja, blijkbaar. Ergens halverwege laat 'ie opeens die step achter. Volgens mij ligt het vrijwel precies op de route. Ergens naast 'n afslag van een provinciale weg.
pi_204964542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Alleen die term spookt al door mijn hoofd, ik hoef daar inderdaad niet meer over te weten :N
[..]
Jij wil graag weten dat een kind verkracht is? Ik snap echt niet waarom we deze informatie moeten willen weten :N
[..]
Wat ik hierboven al aanhaal, bepaalde details. Niemand wordt er toch beter of gelukkiger van om te weten of zo'n kind misbruikt is? Zijn dood is toch al afschuwelijk genoeg? :'(
Als je informatie gaat onthouden van mensen kan de rechtstaat niet gecontroleerd worden.
Dat de media het zo breed uitsmeert is een ander ding.
Hell To The Liars
pi_204964545
quote:
[..]

[..]

Zou kunnen, maar er hoeft natuurlijk niet per se iets fout te zijn gegaan.
Soms maken deskundigen de beste inschatting op basis van wat ze weten op dat moment, maar lijkt dat later met terugwerkende kracht onjuist.
En begeleiding geeft ook geen 100 procent garantie, zelfs niet als deze heel intensief is.
Het enige dat echt garantie biedt, is iemand 24/7 achter slot en grendel.

Neemt niet weg dat dit tot op de bodem moet worden uitgezocht uiteraard.
pi_204964555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
[..]

Het ging hier niet om mij, hè. :')
Andere mensen dan jij en ik. Zo beter?
Het is goed zo.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:51:34 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964558
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
:Y Is vast wel op Joetjoep te vinden.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:51:35 #229
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204964559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik denk dat hij nog op de wachtlijst stond :'(
Dat denk ik omdat mensen hem op straat tegen kwamen en hij een woning had.
Het is óf dat, óf het traject was afgerond ofzo? Maar ik zie een vonnis waarbij zowel de forensisch psycholoog als de reclassering een verplichte opname adviseren en de rechter dat ook zo uitspreekt. Maar dan gebeurt het alsnog niet?! Vanwege wachtlijsten? 8)7 8)7
pi_204964565
quote:
[..]

[..]

Dat gaat over hem? Dus weer een gestoorde mongool die vast had moeten zitten? :{
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:54:06 #231
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964592
Dat verhaal van de Rooyse Wissel komt binnenkort uitgebreid in de media en bij Jinek aan bod. Die gaan dit helemaal uitpluizen en dan met vingertjes wijzen. Daar kun je op wachten.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:54:36 #232
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204964599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het was Iran.

pi_204964604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat gaat over hem? Dus weer een gestoorde mongool die vast had moeten zitten? :{
Ja.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:55:23 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je informatie gaat onthouden van mensen kan de rechtstaat niet gecontroleerd worden.
Dat de media het zo breed uitsmeert is een ander ding.
Daar heb je wel een goed punt. Wat dat betreft zou zo'n zaak dan ook minder breed uitgemeten moeten worden, al snap ik de nieuwswaarde heel goed.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het ging hier niet om mij, hè. :')
Andere mensen dan jij en ik. Zo beter?
Het is goed zo.
Ik "pak" nu even jou omdat wij in discussie zijn, maar ik snap echt niet waarom mensen dit zouden willen weten nee. Wat is dat toch voor ramptoerisme om al die details te willen weten? :N

Ik lees hier mee over de vondst, de achtergrond van de dader maar echt die details, nee :r
pi_204964615
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Het is óf dat, óf het traject was afgerond ofzo? Maar ik zie een vonnis waarbij zowel de forensisch psycholoog als de reclassering een verplichte opname adviseren en de rechter dat ook zo uitspreekt. Maar dan gebeurt het alsnog niet?! Vanwege wachtlijsten? 8)7 8)7
O wacht, ik lees dat het ambulant mocht. Toch?
Dan kon dat gewoon terwijl hij thuis woonde.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:55:49 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964618
quote:
Nee, ik heb Bush dit horen zeggen. Dit is een andere situatie.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:56:17 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964622
quote:
Oh, en Biden. Dat maakt het verhaal wel heel anders :D
pi_204964624
Om zo aan je einde te komen of je kind te verliezen, wat kan het leven toch een ongekende hel zijn.

Ik kan dit nieuws nauwelijks verdragen
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:57:16 #239
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204964637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee, ik heb Bush dit horen zeggen. Dit is een andere situatie.
Verdomd, het was een lange dag. :@
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:57:25 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964640
pi_204964661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef MaJo het volgende:

[..]
Daar heb je wel een goed punt. Wat dat betreft zou zo'n zaak dan ook minder breed uitgemeten moeten worden, al snap ik de nieuwswaarde heel goed.
[..]
Ik "pak" nu even jou omdat wij in discussie zijn, maar ik snap echt niet waarom mensen dit zouden willen weten nee. Wat is dat toch voor ramptoerisme om al die details te willen weten? :N

Ik lees hier mee over de vondst, de achtergrond van de dader maar echt die details, nee :r
Ik vind je wat doordraven met je termen.
Serieus, ramptoerisme?
Je hebt zelf een achtergrond in journalistiek, zoiets zei je?
Algehele info willen weten is totaal wat anders dan ramptoerisme.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:59:28 #242
438527 MissButterflyy
pi_204964673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef Hatseflats22 het volgende:
Om zo aan je einde te komen of je kind te verliezen, wat kan het leven toch een ongekende hel zijn.

Ik weet al langer dat de wereld veel moois heeft, maar dat er ook nare dingen gebeuren.

Heb ook geen problemen met details. Die staan vaak tijdens rechtszaken weer in liveblogs of op Twitter bij verslaggevers.
pi_204964674
quote:

[..]
Wees er blij mee!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:59:32 #244
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204964675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef Droopie het volgende:

[..]
O wacht, ik lees dat het ambulant mocht. Toch?
Dan kon dat gewoon terwijl hij thuis woonde.
Ik lees eerst opname van een jaar of korter voor zover dat kan, gevolgd door ambulante begeleiding tijdens de gehele proeftijd van het vonnis. De vraag rijst bij mij hoe dit heeft uitgepakt, wat is hiervan terecht gekomen?!
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:59:43 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964678
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:00:28 #246
438527 MissButterflyy
pi_204964690
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:59 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik lees eerst opname van een jaar of korter voor zover dat kan, gevolgd door ambulante begeleiding tijdens de gehele proeftijd van het vonnis. De vraag rijst bij mij hoe dit heeft uitgepakt, wat is hiervan terecht gekomen?!
Daar zal vast onderzoek naar komen.
pi_204964697
quote:

[..]
We kennen het resultaat.
pi_204964725
Iets met stille tocht en brullende auto's.
Verder versta ik er weinig van als niet-Limburger

twitter

Geïnteresseerden kunnen mailen naar het genoemde Hotmail adres.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 22:03:56 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964737
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik vind je wat doordraven met je termen.
Serieus, ramptoerisme?
Je hebt zelf een achtergrond in journalistiek, zoiets zei je?
Algehele info willen weten is totaal wat anders dan ramptoerisme.
Opgeleid als journalist en als journalist gewerkt. Maar doe nu iets heel anders. Misschien is het ook wel kritiek op de journalistiek, dat alles zo breed uitgemeten moet worden.

Doordraven mag je vinden, het raakt me gewoon en vroeg me af waarom we alles maar moeten willen weten. Ik vind het wel fijn dat deze info nu (nog) niet naar buiten is gekomen, en stak zo mijn post in.
pi_204964750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Stupidisco het volgende:

[ twitter ]
Tatoe Gwenda is best goed te verstaan toch?

Je moet d'r ff mailen als je mee wilt lopen.
pi_204964755
quote:

[..]
Er stond ook bij dat het minder mocht als de reclassering het goed vond gaan.
We zullen het wel horen tzt.

Als je het zo leest heb ik sowieso heel veel vragen.
Hoe zag zijn vriendin eruit bv ;)
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:05:12 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964756
quote:

[ twitter ]
Ik zie hier een opportunity voor @myShizzle
pi_204964757
Misschien interessant voor mensen die een beeld willen van hoe slecht het was en waarschijnlijk nog steeds is.

https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:05:53 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204964764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Sommige mensen worden nu eenmaal geboren om de samenleving tot last te zijn en er op te parasiteren. (de betreffende persoon heeft nl. ook nooit in zijn leven gewerkt)
Mensen die nooit hebben gewerkt worden zo geboren. Interessante stelling hoor. Moet je wat mee gaan doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204964771
quote:

[ twitter ]

Wonen daar ook mensen die er niet uitzien als karakters uit New Kids?
pi_204964777
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mensen die nooit hebben gewerkt worden zo geboren. Interessante stelling hoor. Moet je wat mee gaan doen.
Moet in je aard zitten he.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:07:28 #257
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204964786
quote:
De politie stelt dat M. in het vizier is gekomen door het samenvoegen van diverse bouwstenen, afkomstig van buurtonderzoek, sporen, getuigenverklaringen en camerabeelden. Wat de doorslag heeft gegeven en wat er op de camerabeelden te zien is geweest, ook dat mag nog niet bekend worden gemaakt. Politie en Openbaar Ministerie willen wel alle vrijwillige en professionele medewerkers aan de zoektocht bedanken, dat ook zij hebben bijgedragen aan het vinden van de mogelijke dader.
Erg trieste zaak weer en nee, ook ik wil liever niet weten wat dit kind is aangedaan.
ik heb in de Maatrichterbaan gewoond lang geleden en daar ligt de Opbraak straat in. Ik ken ook dat appartementen gebouwtje waar de dader woont in de wijk Landgraaf. Sta er van verstelt dat hij t lichaam niet beter verstopt heeft.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204964794
quote:

[..]
Varkens schijnen qua intelligentie redelijke gelijke tred te houden met dolfijnen en verschillende mensapen...
pi_204964807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Erg trieste zaak weer en nee, ook ik wil liever niet weten wat dit kind is aangedaan.
ik heb in de Maatrichterbaan gewoond lang geleden en daar ligt de Opbraak straat in. Ik ken ook dat appartementen gebouwtje waar de dader woont in de wijk Landgraaf. Sta er van verstelt dat hij t lichaam niet beter verstopt heeft.
Tsja.

Blijkbaar boeide hem dat niet of is hij daar te dom voor. Die step achter laten was ook al niet heel slim.
pi_204964808
twitter

:')/ :(
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:09:00 #261
438527 MissButterflyy
pi_204964812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hij woonde toch in Geleen?
pi_204964830
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja. Landgraaf is ook de naam van een buurt in Geleen.
pi_204964837
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

quote:
Plus. Verdachte is recentelijk nog veroordeeld voor misbruik 6 jarig jongetje. Hoe kun je dan zo snel weer vrij rondlopen ??
Bron? Ik vind alleen die uitspraak over de brandstichting.
pi_204964842
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Volgens die Twitteraar heeft 'ie recentelijk een 6-jarig jochie misbruikt. Als dat waar is, schandalig natuurlijk dat die pedoflikker vrij rond liep.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:10:56 #265
438527 MissButterflyy
pi_204964844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Landgraaf is ook de naam van een buurt in Geleen.
Ohhhh oké :)
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:11:17 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964852
Ik snap ook niet hoe je zo'n lichaam in de tuin kan leggen zonder dat je buren dat dan in de gaten hebben. Hoe overtuigd of meer hoeveel zelfoverschatting heb je dan om te denken dat je daar wel mee wegkomt.

Maar goed, hij was ook zwakbegaafd was er vermeld.
pi_204964861
quote:

[ twitter ]

2022... Hotmail. _O_

Ik voeg ze wel toe op MSN.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:11:44 #268
78780 deedeetee
pi_204964864
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja ? Daarom had hij toch wel een betere verstopplek kunnen zoeken ? Niet gewoon oversteken naar de buurt er naast en t lichaam daar in een achtertuin leggen. Hij had ook de holle weg richting Sittard af kunnen lopen en t daar ergens kunnen begraven b.v.
pi_204964902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Halcon het volgende:

Het wordt steeds duidelijker dat Donny niets meer dan een gevalletje "genetisch afval" is, zulke figuren horen echt uit de samenleving verwijderd te worden.
pi_204964940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het wordt steeds duidelijker dat Donny niets meer dan een gevalletje "genetisch afval" is, zulke figuren horen echt uit de samenleving verwijderd te worden.
Hem oostwaarts sturen lijkt me wel wat, tussen de orcs vindt hij vast meer gelijkgestemden.
pi_204964960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zie hier een opportunity voor @:myShizzle
Geen idee waar je op doelt :?
pi_204964976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Tengano het volgende:
Ik snap ook niet hoe je zo'n lichaam in de tuin kan leggen zonder dat je buren dat dan in de gaten hebben. Hoe overtuigd of meer hoeveel zelfoverschatting heb je dan om te denken dat je daar wel mee wegkomt.

Maar goed, hij was ook zwakbegaafd was er vermeld.
Zwakbegaafd is niet hetzelfde als kwaadaardig.

Er zijn kwaardaardige hoogbegaafden en goedaardige zwakbegaafden.
pi_204964998
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Even boven de oceaan loslaten inderdaad.
pi_204964999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zwakbegaafd is niet hetzelfde als kwaadaardig.

Er zijn kwaardaardige hoogbegaafden en goedaardige zwakbegaafden.
Dit ging over "er mee weg proberen te komen".
pi_204965019
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef Hatseflats22 het volgende:

De dood van dit menneke is, net als de dood van bijv. Anne Faber, het gevolg van menselijk falen en incompetentie en heeft dus niet echt iets te maken met de ongekende hel die het leven soms kan zijn.

Wanneer bepaalde mensen gewoon hun werk eens naar behoren gedaan hadden zou Gino nog gewoon geleefd hebben.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:23:22 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef myShizzle het volgende:
Geen idee waar je op doelt :?
De dames uit Kerkrade gaan het eea organiseren voor een evenement. En het idee is dat ze dat allemaal via 1 mailaccount gaan processen. Toen moest ik dus gelijk aan jou denken dat jij in no time iets op zou kunnen zetten dat een stuk efficienter en effectiever zou kunnen functioneren.

Check anders het filmpje uit die tweet even.
pi_204965045
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij leest ook maar gewoon wat je wil lezen hè? :')
pi_204965047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De dood van dit menneke is, net als de dood van bijv. Anne Faber, het gevolg van menselijk falen en incompetentie en heeft dus niet echt iets te maken met de ongekende hel die het leven soms kan zijn.

Wanneer bepaalde mensen gewoon hun werk eens naar behoren gedaan hadden zou Gino nog gewoon geleefd hebben.
Hoe kun je dat nu al zo stellig beweren?
pi_204965053
Misschien was het van de ‘verdachte’ een impulsieve actie.
Jongetje even observeren, meelokken, vervoeren en geen verdere vervolg stappen bedenken.
Daarom dat stepje gewoon ergens neergezet en wat hij met Gino doet ziet hij later wel.

Bedoel ik niet oneerbiedig.
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 22:25:44 #280
197773 crew  maily
pi_204965078
quote:

[ twitter ]

Volgens mij zijn tattoos daar vijf voor de prijs van één :+
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:26:29 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965087
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef maily het volgende:
Afschuuwuluk :{w

Binnnenkort krijgt de tattootmaster het daar nog druk. Die moet allemaal Gino tattoos gaan zetten. Never forget ed.
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 22:29:09 #282
197773 crew  maily
pi_204965112
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Afschuuwuluk :{w

Binnnenkort krijgt de tattoomaster het daar nog druk. Die moet allemaal Gino tattoos gaan zetten. Never forget ed.

:r
pi_204965115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hoe kun je dat nu al zo stellig beweren?
Meneer stond na veroordeling op de wachtlijst voor opname in de Rooyse Wissel, dan is er toch wel iets aardig mis gelopen wanneer 'ie in afwachting van die opname nog een wietplantage in zijn eigen woning kon hebben, die woning in de fik kon steken en een 9-jarig jongetje om kon brengen. Zo'n tikkende tijdbom hoort toch continu door de politie in de gaten gehouden te worden?
pi_204965138
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef maily het volgende:

[..]
Alleen de rebellen en bikkels binnen onze samenleving lopen nog zonder een volgekliederd lichaam rond. 8-)
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:32:17 #285
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965145
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
Alleen de rebellen en bikkels binnen onze samenleving lopen nog zonder een volgekliederd lichaam rond. 8-)
Present :7
  Spellchecker zaterdag 4 juni 2022 @ 22:33:04 #286
197773 crew  maily
pi_204965155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Present :7
#MeToo
pi_204965161
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Meneer stond na veroordeling op de wachtlijst voor opname in de Rooyse Wissel, dan is er toch wel iets aardig mis gelopen wanneer 'ie in afwachting van die opname nog een wietplantage in zijn eigen woning kon hebben, die woning in de fik kon steken en een 9-jarig jongetje om kon brengen. Zo'n tikkende tijdbom hoort toch continu door de politie in de gaten gehouden te worden?
De wietplantage was van een vorige bewoner.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:33:59 #288
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
En zonder geschoren zak en wat dies meer zij :7
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:34:47 #289
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204965169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
En zonder geschoren zak en wat dies meer zij :7
Precies en ook geen extra gaten in je lijf >:O
pi_204965187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:34 schreef Perox het volgende:

[..]
Precies en ook geen extra gaten in je lijf >:O
Dichtgegroeide gaten van een millimeter of 9
pi_204965198
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:29 schreef maily het volgende:

[..]
:r
"voor altijd in me hard"
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:37:52 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965199
Enige wat wij hebben is een beetje RSI van al ons recherche werk :7
pi_204965201
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik begrijp je ergenis over wachtrijen en doet me ook denken aan de incompetentie bij die schietpartij in Alphen, waar volgens mij die ouders van de dader notabene hadden aangekaart dat wapens thuis een slecht idee zouden kunnen zijn ..

Maar het leven is alsnog een ongekende hel voor slachtoffers en hun geliefden
pi_204965228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik begrijp je ergenis over wachtrijen en doet me ook denken aan de incompetentie bij die schietpartij in Alphen, waar volgens mij die ouders van de dader notabene hadden aangekaart dat wapens thuis een slecht idee zouden kunnen zijn ..

Maar het leven is alsnog een ongekende hel voor slachtoffers en hun geliefden
Ik vind het vooral vreemd dat iemand met zo'n verleden en veroordeling niet in de gaten gehouden wordt in de periode tussen zijn veroordeling en opname.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:43:12 #295
438527 MissButterflyy
pi_204965255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
De wietplantage was van een vorige bewoner.
Is dat zo?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:43:22 #296
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat iemand met zo'n verleden en veroordeling niet in de gaten gehouden wordt in de periode tussen zijn veroordeling en opname.
Het enige wat hij wellicht gehad zal hebben is reguliere gesprekken met zijn reclassering. En daar rammelt hij dan zijn riedeltje af dat alles goed gaat en praat hij de reclasseringsbeambten netjes naar de mond zoals iedere narcist zoals Donny dat prima afgaat. En Donny wacht dus braaf af wanneer hij dan een oproep krijgt van de Rooyse Wissel en tot die tijd zegt hij gewoon prima zijn best te doen om voor zichzelf te zorgen. Allemaal niks aan de hand. Niemand hoeft zich zorgen te maken. En als er iets is belooft Donny dat gelijk te melden. Geen zorgen dus :+
pi_204965297
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dat zo?
quote:
Hij kent Donny als buurtbewoner maar had geen contact met hem. ,,Hij woonde pas enkele maanden hier. Daarvoor zat er een jongen in die eruit is gezet omdat hij een wietplantage had. Er gebeurt hier best weleens wat.”
Maar ik hoor graag waar staat dat Donny daarna ook een wietplantage bestierde.
pi_204965308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het enige wat hij wellicht gehad zal hebben is reguliere gesprekken met zijn reclassering. En daar rammelt hij dan zijn riedeltje af dat alles goed gaat en praat hij de reclasseringsbeambten netjes naar de mond zoals iedere narcist zoals Donny dat prima afgaat. En Donny wacht dus braaf af wanneer hij dan een oproep krijgt van de Rooyse Wissel en tot die tijd zegt hij gewoon prima zijn best te doen om voor zichzelf te zorgen. Allemaal niks aan de hand. Niemand hoeft zich zorgen te maken. En als er iets is belooft Donny dat gelijk te melden. Geen zorgen dus :+
Hij mocht zelfs blowen van de rechter, want dat gaf hem rust.
Ja cannabis, dat werkt prima als je verplicht moet laten behandelen icm medicatie.
Hell To The Liars
pi_204965317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
De dames uit Kerkrade gaan het eea organiseren voor een evenement. En het idee is dat ze dat allemaal via 1 mailaccount gaan processen. Toen moest ik dus gelijk aan jou denken dat jij in no time iets op zou kunnen zetten dat een stuk efficienter en effectiever zou kunnen functioneren.

Check anders het filmpje uit die tweet even.
Filmpje had ik gezien, alleen begreep niet wat het met mij had te maken, hehe.

Dat kan idd een stuk efficiënter 😁🤙
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:48:38 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204965318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Hij mocht zelfs blowen van de rechter, want dat gaf hem rust.
Ja cannabis, dat werkt prima als je verplicht moet laten behandelen icm medicatie.
Jinek krijgt het er nog druk mee.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 22:48:54 #301
78780 deedeetee
pi_204965320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 22:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Hij verstopte het lichaam van het kind bij een woning die uitgebrand was. Dat was niet zijn woning, hij woont in een appartementje daar tegenover in een andere wijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')