abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:10:23 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204963888
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien was Donny toch wel een bekende van de familie.
Tijdens de persco zei de politie dat ze daar geen indicatie voor hadden gevonden.
pi_204963891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Langer straffen hoeft voor mij maar één doel te bereiken; Michael P's en consorten uit de samenleving verwijderen totdat ze oud en zwak zijn en daarmee dus géén risico meer vormen voor hun medemens.
Dit ja. Randdebielen als Michael P en Donny M hoeven niet te figureren in allerlei naïeve experimenten. Gewoon opsluiten, dan heb je er het minste last van.
pi_204963898
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien was Donny toch wel een bekende van de familie.
Politie zegt dat ze geen weet hebben van een link tussen Gino en Donny.
pi_204963904
Onze rechtsstaat is echt aan een vernieuwing/ontwikkeling toe. Hoe dat er precies uit moet zien weet ik ook niet. Maar we moeten het fenomeen 'tweede kans' opnieuw bekijken. Het principe is mooi, maar niet voor iedereen weggelegd. Dat iemand die een 'bekende was van de politie' iets gruwelijks doet, gebeurd mij iets te vaak.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:11:58 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204963917
Ik zit de hele tijd aan dit ventje te denken, wat vreselijk dat je jonge leventje zo ten einde komt ;( De vraag is altijd of er misbruik in het spel is geweest en ik zat te denken, moeten we dit soort dingen wel (willen) weten? Wat mij betreft mag het ook wel eens niet bekend gemaakt worden. Niemand wordt uiteindelijk beter van dit soort details. Mij kan dat echt jaren achtervolgen dit soort dingen :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204963918
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Niks ervan. Hier trap ik niet in.
Ok
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:12:12 #157
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hopelijk komt hij nooit meer vrij. Dit figuur heeft wel weer genoeg ellende veroorzaakt.
Ik hoop het ook. Ronduit verschrikkelijk.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204963924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Missbutterfly vliegt over de feiten heen. Ook de dood van een kind is immers roddelnieuws.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:13:03 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Onze rechtsstaat is echt aan een vernieuwing/ontwikkeling toe. Hoe dat er precies uit moet zien weet ik ook niet. Maar we moeten het fenomeen 'tweede kans' opnieuw bekijken. Het principe is mooi, maar niet voor iedereen weggelegd. Dat iemand die een 'bekende was van de politie' iets gruwelijks doet, gebeurd mij iets te vaak.
Hoho. Hij had toch nog nooit een delict gepleegd zoals dit.

Iedereen die wel eens een brandje heeft gesticht voor eeuwig binnen houden omdat hij ook wel eens iemand zou kunnen vermoorden is wel een beetje overkill toch.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:13:48 #160
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204963945
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de hele tijd aan dit ventje te denken, wat vreselijk dat je jonge leventje zo ten einde komt ;( De vraag is altijd of er misbruik in het spel is geweest en ik zat te denken, moeten we dit soort dingen wel (willen) weten? Wat mij betreft mag het ook wel eens niet bekend gemaakt worden. Niemand wordt uiteindelijk beter van dit soort details. Mij kan dat echt jaren achtervolgen dit soort dingen :X
Het maakt toch wel uit voor het motief en de uitspraak denk ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204963951
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Iedereen die wel eens een brandje heeft gesticht voor eeuwig binnen houden omdat hij ook wel eens iemand zou kunnen vermoorden is wel een beetje overkill toch.
Dat brandje was niet zomaar even ergens op een veldje vuurtje stoken hè.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:14:28 #162
338319 ZarB
Piña colada
pi_204963955
quote:
Het komt gelukkig maar heel zelden voor maar het is wel het ultieme "mijn kind is alleen buitenshuis" nachtmerriescenario. En je houdt jezelf voor dat de kans klein is of dat het gewoon niet gebeurt en dan gebeurt het toch.

Het verhaal anne faber kan ik ook nog last hebben.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204963959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Was ook meer in de context van: dat deze verdachte nu misschien wel levenslang moet krijgen (als hij het daadwerkelijk heeft gedaan). Geen tweede kans dus meer.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:15:21 #164
438527 MissButterflyy
pi_204963968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Oké, dan had ik dat gemist.

Want verdachte heeft dus een drugsprobleem, en zus zag er ook niet al te fris uit.
Wie weet wat er meer speelt dan, dacht ik.
pi_204963969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zo dom als een varken dus.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:15:42 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204963976
quote:
Dit is natuurlijk een beetje vragen naar de bekende weg. Wat ik sneu vind is dat Gino al zo ontzettend bang en kwetsbaar was. Dit is letterlijk de hel voor hem geweest. Zelfs dat meisje op de bus was als de dood voor hem en die pestte hij alleen nog maar. Bij Gino is hij wel gigantisch verder over de grens gegaan. Ik hoop maar dat het niet te lang heeft geduurd voor Gino. Walgelijk dus inderdaad.
pi_204963977
quote:
Ik wil niet flauw doen ofzo hoor maar dan volg je het nieuws of zúlk nieuws toch gewoon niet?
De wereld is weleens te afschuwelijk om te weten maar het is (deels) je eigen keuze in hoeverre je erover gaat lezen/horen/zien.
pi_204963987
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Want verdachte heeft dus een drugsprobleem, en zus zag er ook niet al te fris uit.
Wie weet. Zal Yvonne iets weten?
pi_204963992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef Za het volgende:

[..]
Zo dom als een varken dus.
Varkens zijn best intelligente dieren hoor.
pi_204963993
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ze zien er daar in dat buurtje geen van allen fris uit....
pi_204964013
quote:
Het stoort me dat je het op jezelf betrekt.
Het kan niemand schelen dat het jou jaren achtervolgt.
pi_204964020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:mijntjexx

[ afbeelding ]
Telegraaf....het staat op de Telegraaf dan moet het wel waar zijn!
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:19:36 #173
438527 MissButterflyy
pi_204964034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wie weet. Zal Yvonne iets weten?
@yvonne
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:20:05 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef Za het volgende:
Ja, je zal eens met iemand meeleven :')

Heel veel mensen zijn geschokt door deze gebeurtenis.
Hebben zelfs gehuild terwijl ze dat kereltje niet eens kenden.
pi_204964042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze zien er daar in dat buurtje geen van allen fris uit....
Nee, inderdaad :')
Zag het journaal en het leek wel het afvoerputje van tokkie Nederland.
Hell To The Liars
  Admin zaterdag 4 juni 2022 @ 21:21:08 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204964060
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
@:yvonne
}:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204964062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Varkens zijn best intelligente dieren hoor.
Het is een veelgebruikte uitdrukking, itt bv zo dom als een eekhoorn.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:21:47 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964072
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het maakt toch wel uit voor het motief en de uitspraak denk ik.
Ja dat wel. En het benoemen is misschien ook nog niet het ergste maar de details die dan daarna naar buiten komen :'(

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:14 schreef ZarB het volgende:

[..]
Het komt gelukkig maar heel zelden voor maar het is wel het ultieme "mijn kind is alleen buitenshuis" nachtmerriescenario. En je houdt jezelf voor dat de kans klein is of dat het gewoon niet gebeurt en dan gebeurt het toch.

Het verhaal anne faber kan ik ook nog last hebben.
Over Anne Faber heb ik inderdaad ook dingen gelezen die ik liever niet had geweten :N Zelfde geldt voor Dutroux :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een beetje vragen naar de bekende weg. Wat ik sneu vind is dat Gino al zo ontzettend bang en kwetsbaar was. Dit is letterlijk de hel voor hem geweest. Zelfs dat meisje op de bus was als de dood voor hem en die pestte hij alleen nog maar. Bij Gino is hij wel gigantisch verder over de grens gegaan. Ik hoop maar dat het niet te lang heeft geduurd voor Gino. Walgelijk dus inderdaad.
De kans is groot ja maar het hoeft niet per se. Het gaat me er vooral om dat we niet alles hoeven te weten, dat moet voor de familie toch ook een hel zijn?

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik wil niet flauw doen ofzo hoor maar dan volg je het nieuws of zúlk nieuws toch gewoon niet?
De wereld is weleens te afschuwelijk om te weten maar het is (deels) je eigen keuze in hoeverre je erover gaat lezen/horen/zien.
Uhm, het journaal opent met dit soort zaken, beetje flauw dus ja :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef Za het volgende:

[..]
Lekker empathisch ben je :') :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:22:01 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204964076
Vraag mij ook wel af hoe de bekenden en familie van Donny dit ervaren, hij had al wat dingen op zijn kerfstok. Maar zagen ze dit aankomen?
pi_204964098
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef Tengano het volgende:

Ja, je zal eens met iemand meeleven :')

Heel veel mensen zijn geschokt door deze gebeurtenis.
Hebben zelfs gehuild terwijl ze dat kereltje niet eens kenden.
Uiteraard, en die vertellen dat ook allemaal hoe ze eronder lijden.
Het is een bekende vorm van aandacht zoeken dmv andermans leed, en ik veracht het.
pi_204964106
Op feesboek staat dat het om een vrachtwagenchauffeur gaat
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:24:01 #182
438527 MissButterflyy
pi_204964117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:22 schreef Momo het volgende:
Vraag mij ook wel af hoe de bekenden en familie van Donny dit ervaren, hij had al wat dingen op zijn kerfstok. Maar zagen ze dit aankomen?
Ja, en dan?
Heb te maken gehad met een vriend die ik zag afglijden. En dan neem je afstand.
Het is een volwassen vent hè.
  Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 21:25:44 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204964144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:23 schreef Za het volgende:

[..]
Uiteraard, en die vertellen dat ook allemaal hoe ze eronder lijden.
Het is een bekende vorm van aandacht zoeken dmv andermans leed, en ik veracht het.
Het gaat mij niet alleen om mijzelf, maar ook om de familie. Hoe moet het voor hen zijn dat iedereen weet wat er precies met je kind is gebeurt? Is er dan geen enkele privacy?
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:26:15 #184
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:23 schreef Za het volgende:
Kun je van jezelf zien dat jij hier gewoon je eigen invulling aan geeft.

Kunnen we dan ook zeggen dat het een bekende vorm van aandacht is dat heel Fok! hier vindt dat ze
Donny keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Is dat dan wel een gezonde uiting van een voor jou gepaste emotie of zou je dat ook kunnen scharen onder:

Kijk mij dit eens veroordelen en zie eens hoe goed ik dan eigenlijk ben. Mag ik svp wat aandacht voor mijn goedheid O-)

En let wel. Ik zit hier niet Donny te verdedigen he.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 04-06-2022 21:36:42 ]
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:27:47 #185
438527 MissButterflyy
pi_204964182
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het gaat mij niet alleen om mijzelf, maar ook om de familie. Hoe moet het voor hen zijn dat iedereen weet wat er precies met je kind is gebeurt? Is er dan geen enkele privacy?
Ik heb geen idee. Er zijn rechtszaken die achter gesloten deuren plaatsvinden. Maar dat was dan voor de veiligheid van getuigen bijvoorbeeld.
Misschien kan familie daar voor kiezen. Ik weet het niet.
pi_204964211
Wat er met de verdachte moet gebeuren zal het openbaar ministerie wel bekijken en de rechter bepalen. Vind het vooral erg sneu voor deze jongen en zijn familie dat hij zo aan zijn eind moest komen.
pi_204964216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef MaJo het volgende:

Eens met dat aspect.

Maar de intro en afsluiting van je post staat me tegen. ik, ik.
pi_204964217
Je hoorde altijd rare verhalen over hem. Zo vertelde een oud-klasgenoot van hem dat hij een soort bucketlist had om zaken af te vinken die het daglicht niet kunnen verdragen. Ook zou hij jaren geleden zijn achtervolgd door pedojagers.”

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220604_96682269
pi_204964230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Kunnen we dan ook zeggen dat het een bekende vorm van aandacht is dat heel Fok! hier vindt dat ze
Gino keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Is dat dan wel een gezonde uiting van een voor jou gepaste emotie of zou je dat ook kunnen scharen onder:

Kijk mij dit eens veroordelen en zie eens hoe goed ik dan eigenlijk ben. Mag ik svp wat aandacht voor mijn goedheid O-)

En let wel. Ik zit hier niet Gino te verdedigen he.
Gino is het slachtoffer. Opletten aub.
pi_204964238
quote:

[..]

Gino keihard veroordelen. Dat het een vieze pedoflikker is, en dat ze de sleutel weg moeten gooien, dat ze hem een nekschot moeten geven, dat hij nooit meer vrij mag komen etc.

Je weet dat Gino het slachtoffer is toch?
pi_204964242
quote:

[..]

Kon Gino nog maar verdedigd worden....
pi_204964258
quote:

[..]

Gino = slachtoffer
Donny = verdachte
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:33:23 #193
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Za het volgende:
Gino is het slachtoffer. Opletten aub.
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?

Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:33:45 #194
438527 MissButterflyy
pi_204964281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef Halcon het volgende:
Je hoorde altijd rare verhalen over hem. Zo vertelde een oud-klasgenoot van hem dat hij een soort bucketlist had om zaken af te vinken die het daglicht niet kunnen verdragen. Ook zou hij jaren geleden zijn achtervolgd door pedojagers.”

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220604_96682269
Kan niet lezen. ;(
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:34:26 #195
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964296
Ja ik zit ook meer met Gino in mijn hoofd dan met Donny. Sorry schrijffoutje.
pi_204964305
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?

Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
...
  zaterdag 4 juni 2022 @ 21:35:59 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204964330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Je noemt een vermoord jongetje een pedoflikker en gaat nog even door nu?
Doe normaal joh.
pi_204964331
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Heh, ga je lekker?

Je noemt een vermoord jongetje een pedoflikker en gaat nog even door nu?
Hij haalt twee namen door elkaar. Waar Gino staat, moet je Donny lezen en dan zal er wel staan wat hij bedoelt.
pi_204964341
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kan niet lezen. ;(
Staat ook niet zo heel veel boeiends in. Alleen dat van die pedojagers viel op. Wellicht is Donny dan toch een pedoflikker.
pi_204964357
Anders quoten jullie de reactie nog even 10 keer om hetzelfde te attenderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')